Di manakah saya boleh mendapatkan perangkap sifon kinetik?

Pergi ke Cephalon Simaris dalam mana-mana relay. Anda boleh membelinya dari konsol di belakang. Beli dari simaris.

Apakah Warframe perangkap sifon kinetik?

Perangkap khusus untuk menarik dan memperlahankan pergerakan sasaran sintesis. Penerangan Dalam Permainan. Perangkap Siphon Kinetik ialah item Gear khas yang boleh digunakan semasa misi untuk membantu menangkap sasaran Sintesis.

Di manakah saya boleh mendapatkan Pengimbas Cephalon?

Pengimbas Sintesis ialah dibeli dari Cephalon Simaris: 5 000 Kredit untuk 25 Pengimbas, dan anda boleh menghubungi vendor dengan cepat jika anda memuatkan mana-mana stesen Geganti dan menggunakan pilihan Fast Travel yang sesuai. Walaupun Pengimbas Sintesis asas akan berfungsi dengan baik pada mulanya, anda perlu melabur dalam beberapa pilihan peningkatan uniknya.

Di manakah saya boleh mencari sasaran Cephalon Simaris?

Sasaran sintesis bukanlah benih yang dijamin, tetapi ia mempunyai kemungkinan tinggi untuk muncul. Selepas itu, pemain hanya perlu menjejakinya di peringkat. Apabila mereka cukup dekat, titik laluan akan muncul membawa mereka ke sasaran, dan mereka boleh mengimbasnya untuk menyelesaikan misi untuk Cephalon Simaris.

Di manakah saya boleh menanam napalm Grineer?

Napalm tidak akan bertelur di Bumi dan jarang di Mercury. Nod planet seperti Zuhal Survival bertelur sejumlah besar daripada mereka kira-kira selepas sepuluh minit, menjadikan lokasi pertanian yang baik ini.

Warframe - Cara Mendapatkan Pengimbas Sintesis & Perangkap Sifon Kinetik

Bagaimanakah saya boleh mendapatkan lebih banyak perangkap sifon?

Pergi ke Cephalon Simaris dalam mana-mana relay. Anda boleh membelinya dari konsol di belakang. Beli dari simaris.

Bolehkah anda menaikkan pangkat Cephalon Simaris?

Tiada pangkat untuk dia, semuanya dibuka dari awal, jika anda mencapai had itu sahaja, tiada apa yang berlaku kecuali anda mungkin kehilangan potensi berdiri.

Bagaimanakah anda memerangkap sasaran sintesis?

Untuk menggunakan pengimbas pada sasaran yang dikenal pasti, lengkapkan Pengimbas daripada menu Gear, kemudian imbas (LMB ) keempat-empat nod kelihatan pada badan sasaran. Setelah semua nod atau lokasi badan telah diimbas, sasaran akan hilang, menandakan sintesis berjaya.

Apakah yang dilakukan oleh pengimbasan Warframe?

Peranti membolehkan pengguna melihat musuh, objek yang boleh dimusnahkan dan objek penting melalui dinding dan halangan. Ia juga boleh digunakan sebagai peranti pencari jarak yang boleh mengukur jarak dari pengimbas ke rupa bumi yang disasarkan atau objek sehingga 50 meter.

Di manakah terletaknya Simaris Warframe?

Cephalon Simaris (atau dirujuk sebagai Irmis oleh Cephalon Suda) ialah binaan Cephalon yang tinggal dalam Enklaf Sanctuary, bilik yang terdapat dalam semua Tenno Relays, yang boleh diakses dengan melawati mana-mana Relay dan kemudian menggunakan Fast Travel dari Menu Utama: lalai Esc → Fast Travel → Cephalon Simaris.

Bagaimanakah anda menangkap manifestasi Rells?

Tangkap Manifestasi Rell: Stephano, Uranus

Seperti misi sebelumnya, pemain mesti memerangkap dan mengalahkan ketiga-tiga emosi Rell menggunakan Perangkap Sifon Kinetik, kemudian ekstrak setelah objektif selesai.

Bagaimanakah anda mensintesis Chroma?

Selepas gelombang ke-5, Chroma akan muncul bersendirian. Atas cadangan Ordis, Chroma mesti diimbas 5 kali menggunakan Pengimbas Sintesis sambil masih mempertahankan mesin. Setelah semua Corpus dihapuskan dan Chroma diimbas 5 kali, misi selesai dan pemain diberi ganjaran dengan Pelan Tindakan Chroma.

Di manakah terletaknya sasaran sintesis?

Codex dalam permainan menyatakan bahawa mereka boleh didapati di Marikh, Zuhal, Uranus, Ceres dan Lua. Walau bagaimanapun, misi menjalankan berulang kali di pelbagai lokasi ini telah terbukti tidak membuahkan hasil kerana setiap kali Symaris tidak menyatakan bahawa terdapat sasaran yang tersedia kerana saya percaya pada masa ini berlaku.

Adakah Cephalon Simaris Sigil memberi kedudukan?

Cephalon Simaris Sigil

. Ia tidak mempengaruhi keuntungan berdiri.

Bagaimanakah saya boleh mendapatkan simulakrum Remulant?

Simulacrum boleh bertelur dalam setiap permainan empat dunia. Ia boleh bertelur di mana-mana, sama ada di atas tanah dalam penjara bawah tanah, di atas dunia, atau ia boleh jatuh dari musuh peringkat tinggi. Satu-satunya cara sebenar untuk mendapatkannya ialah untuk mengisar peta, pastikan anda menyemak di mana-mana.

Apakah simulacrum Warframe?

Simulacrum. Simulacrum ialah arena buatan yang serupa dengan yang terdapat dalam ujian Tahap Penguasaan, yang membolehkan pemain mencipta berbilang Mimeograf musuh yang pemain telah menyelesaikan penyelidikan Codex mereka.