Adakah gereja mati semasa kembali ke amish?

Tidak, dia masih hidup. Terdapat beberapa sebab untuk kehilangan Chapel daripada rancangan itu, tetapi hanya untuk meluruskan rekod, personaliti TV realiti itu tidak mati. Dia telah berada di bawah radar berikutan beberapa perkara dramatik yang telah berlaku dalam hidupnya.

Apa yang berlaku kepada Chapel dari kembali ke Amish?

Bagaimanapun, Chapel nampaknya telah dibebaskan dari penjara pada bulan Disember, dan dia memberitahu peminat Facebook bahawa dia "berbuat baik" tetapi dia dan suaminya Andrew Schmucker tidak akan kembali ke Breaking Amish.

Adakah Abe bapa kepada bayi pertama Rebecca?

Rebecca juga menafikan perkara itu Abe ialah bapanya satu-satunya anak perempuan pada masa itu, Kayla. Beberapa tahun kemudian, menjelang tayangan perdana musim pertama "Return to Amish," dia dilaporkan akhirnya mengesahkan bahawa Abe ialah bapa, dengan keputusan ujian paterniti disiarkan dalam talian.

Apakah kanser yang dihidapi oleh gereja?

Sekiranya anda tidak tahu, Chapel telah didiagnosis sebelum ini kanser tulang pada penghujung tahun 2011. Selepas menjalani rawatan, dia dapat mengatasi penyakit itu dan berada dalam pengampunan sehingga akhir tahun lepas apabila, selepas pemeriksaan rutin, dia mendapati kanser itu telah kembali, kali ini dalam paru-parunya.

Adakah ibu Abe meninggalkan Amish?

Apabila Abe dan Rebecca meninggalkan rancangan itu selepas musim keempat, Mama Mary tetap meneruskan untuk memberikan bimbingan kepada bintang yang lebih baharu. Hubungannya dengan orang lain diuji apabila dia diharamkan sebentar daripada gereja, dan dia meninggalkan persembahan sepenuhnya selepas Musim 5.

Adakah gereja dari Breaking Amish mati?

Adakah Lizzie dari Breaking Amish masih berkahwin?

Lizzie James masih berkahwin dengan kekasihnya yang dipahat Hoj James, dan anak mereka Kaden terus berkembang dengan PANTAS!

Adakah Katie Ann dari kembali ke Amish berkahwin?

BREAKING AMISH Anak perempuan Mama Mary Schmucker Katie Ann berkahwin hari ini! ... Nah, nampaknya anak perempuan Mama Mary telah memperoleh semua impian rodeo itu daripada sistemnya apabila kakak iparnya Rebecca Schmucker mendedahkan dia telah menyertai semula Amish — dan berkahwin hari ini!

Adakah kapel kembali ke Amish benar-benar menghidap kanser?

Stoltz menyatakan Chapel "TIDAK melakukan kemo semasa rancangan itu difilemkan. Dia berada dalam pengampunan dan membuat kami semua tertipu dengan menyangka dia sangat sakit," dalam tweet yang kini dipadamkan. Kate membuat susulan dengan mengatakan bahawa Chapel menggunakan diagnosis palsu untuk "menyelindungi ketagihan heroin."

Adakah Jeremiah dan Carmela masih bersama 2020?

Adakah Carmela dan Jeremiah Masih Bersama? ya, Carmela dan Jeremiah masih berkahwin. Bagaimanapun, pasangan itu hampir berpisah pada 2017. Jeremiah didakwa atas keganasan rumah tangga dan telah ditangkap pada April tahun yang sama.

Adakah Carmela dan Jeremiah masih berkahwin 2021?

Tetapi, imbasan pantas halaman media tatal mereka dan ia kelihatan seolah-olah Carmela dan Jeremiah masih bersama pada tahun 2021. Carmela menukar foto muka depan Facebooknya kepada satu yang mengandungi pasangan itu pada 25 April dan Jeremiah menyiarkan foto yang sama ke Instagram pada bulan Mac (@jeremiah_raber). ... Temui dia di Instagram!

Adakah Abe dan Rebecca masih bersama 2020?

Sembilan tahun selepas musim pertama rancangan realiti itu berakhir, Abe dan Rebecca masih berkahwin. Sejak mereka berada dalam siri TLC yang terkenal, Rebecca dan Abe telah menjalani kehidupan yang agak tenang tanpa perhatian. ... Menurut Instagram Rebecca, setiap IBTimes, Abe bekerja sebagai pemandu trak.

Adakah Sabrina dari Breaking Amish mempunyai bayinya?

Pada masa ini, pada Return to Amish, Sabrina mengandung anak keempatnya, kedua dengan Jethro. Menurut Starcasm, bagaimanapun, dia sebenarnya telah melahirkan seorang bayi perempuan pada tahun 2020. ... Walaupun Yitro ialah bapa kepada bayi baru itu dan Zekiah, dia bukanlah bapa kepada semua anak Sabrina.

Adakah akan ada musim 7 kembali ke Amish?

TLC masih belum membuat pengumuman mengenai pembaharuan atau pembatalan 'Return to Amish' Musim 7. Walaupun tiada sebab untuk rangkaian itu tidak memperbaharui rancangan hit untuk musim yang lain.

Berapakah pulangan kepada Amish dibayar?

Walaupun Sabrina tidak mendedahkan gajinya, MoneyWise menyatakan bahawa bintang 90 Day Tunang membuat sekitar $1,000 setiap satu episod.

Di manakah Kate Stoltz sekarang?

Pada masa ini, Kate berkhidmat sebagai Ketua Pegawai Eksekutif Developing Faces, badan amal yang menyediakan penjagaan pembedahan untuk kanak-kanak dan bayi yang hidup dengan kelainan muka.

Mengapa Carmela meninggalkan Jeremiah?

Dia memfailkan cerai daripada Yeremia atas alasan "kekejaman melampau" dan "pengabaian tugas berat" pada tahun 2011. Jeremiah dan Carmela bertemu dengan cara yang tidak biasa, dan gandingan mereka telah penuh dengan perjuangan peribadi.

Apakah yang Yeremia lakukan untuk hidup setelah kembali ke Amish?

Ia adalah topik yang akan diterokai dengan panjang lebar pada Return to Amish Musim 6, kerana Jeremiah sentiasa terbuka tentang keinginannya untuk mencari keluarga kandungnya sejak dia diambil sebagai anak angkat dalam keluarga Amish semasa kecil. Yeremia juga membuat video Cameo untuk peminat, nampaknya. Dia telah melancong dengan syarikat donat Amishnya.

Adakah Yeremia menemui bapanya sekembalinya ke Amish?

Jeremiah Raber bertemu bapa kandungnya on Return to Amish [Image TLC/YouTube] Walau bagaimanapun, semasa Jeremiah menerima berita tragis mengenai keluarga kandungnya, dia gembira dapat menghubungi beberapa saudara maranya.

Apa yang salah dengan mulut Danny apabila kembali kepada Amish?

Apabila dia berumur 18 bulan dan masih sebahagian daripada keluarga Amish yang taat, Danny tersilap minum Drano. Ini adalah bahan kimia cecair yang digunakan untuk membersihkan longkang tersumbat. Kesan minum pembersih longkang selalunya teruk. Kerosakan pada esofagus dan perut adalah perkara biasa.

Siapakah bapa kepada bayi Lizzie pada Breaking Amish?

Apabila Lizzie kemudiannya melahirkan anak lelakinya, diketahui bahawa bapa bayi itu, Hoj James, bukan sahaja bukan Amish tetapi dia juga seorang Afrika Amerika — sesuatu yang abang Lizzie Sam tidak tahu.

Adakah IVA dan Sam berkahwin dengan Breaking Amish?

Malangnya, Iva sangat tidak membalas perasaan ini. Dia sudah mempunyai teman lelaki yang serius, Sam, dan kedua-duanya bertunang menjelang akhir musim. ... Breaking Amish baru sahaja selesai menyiarkan musim ke-6 musim panas ini di TLC. Rancangan untuk musim ketujuh masih belum diumumkan.

Adakah Return to Amish akan kembali pada 2021?

“Return To Amish” telah kembali! Rancangan kegemaran peminat akan datang semula Mac 2021 selepas lebih daripada dua tahun! Access Hollywood mempunyai tinjauan eksklusif siri ini, yang menunjukkan Jeremiah dan isterinya Carmella kembali serta Sabrina. "Return To Amish" kembali pada hari Isnin, 22 Mac jam 9 malam ET/PT di TLC.

Berapa banyak episod Return to Amish pada 2021?

Episod (10) Pandemik telah memaksa Jeremiah, Carmela, Ada dan Sabrina untuk berkumpul di Florida.

Berapakah bilangan bayi yang telah Sabrina lahirkan semasa Return to Amish?

Kembali Ke Amish Sabrina disambut anak ke 4 tahun lepas; adakah dia masih bersama Yitro? Kali terakhir kami mengemas kini pembaca kami tentang bintang Breaking Amish dan Return To Amish Sabrina Burkholder, dia sedar dan membesarkan anak ketiganya, Zekiah yang berusia dua bulan. Itu pada Mei 2019.