Adakah gulung tong seperti helah google?

Untuk mencuba melakukan helah gulung setong – Pergi ke halaman utama Google. Taip 'Do a barrel roll' dan tekan enter. Tonton skrin anda jatuh dee! Jika anda berminat untuk keseronokan tambahan, taip 'buat guling tong 10 kali', 'buat guling tong 20 kali', 'buat guling tong 100 kali' dan tonton skrin anda menjadi gila!

Adakah helah gulung laras serupa?

10 helah Google tersembunyi yang kami yakin anda tidak tahu!

  • Lakukan Gulungan Tong. Ia adalah peluang terbaik untuk mengejutkan rakan anda dengan ini. ...
  • Serong/Sendeng. ...
  • Zerg tergesa-gesa. ...
  • Blink HTML. ...
  • Parti Seperti Ia 1998. ...
  • Helah Goncang. ...
  • Atari Breakout. ...
  • Rekursi.

Apa yang berlaku jika anda menaip do a barrel roll ke dalam Google?

Taip "Do a barrel roll" ke dalam Google dan voila, skrin anda akan lakukan gulung setong, yang bermaksud ia pada asasnya akan melakukan pusingan flip seperti cara pecutan pada iPhone akan membuat halaman anda bertukar jika anda menghidupkan telefon anda. Kesannya juga akan berkesan jika anda menaip "Z atau R dua kali".

Apakah 10 Trik Google?

Senarai Trik Keseronokan Google Terbaik

  1. Buat gulung tong. Salah satu helah Google yang paling popular adalah hanya meminta Google melakukan roll barrel. ...
  2. Atari Breakout. ...
  3. Serong. ...
  4. Rekursi. ...
  5. Tarikan Google. ...
  6. Thanos. ...
  7. Anagram. ...
  8. Zerg tergesa-gesa.

Bagaimanakah anda melakukan roll barel di Google?

Pergi ke Google dan taip "Do a barrel roll" dan tonton, saya tidak akan merosakkannya untuk anda. (pautan LMGTFY) Anda juga boleh taip "z atau r dua kali", yang merujuk kepada manuver dalam Star Fox. Helah kecil yang menyeronokkan ialah mengambil alih twitter yang menjadi topik trending.

Jadikan Google Melakukan Barrel Roll dan 6 Helah Gila Lain!

Adakah gulung tong pergi ke halaman utama Google?

Pergi ke Google sahaja, kemudian taip "Lakukan gulung setong" tanpa petikan. Tekan enter. ... Sama seperti "corat-coret Google," yang merapikan halaman utama Google, permainan gulung laras menambah unsur keseronokan kepada pelawat. Walau bagaimanapun, permainan gulung laras tidak berfungsi pada semua pelayar.

Bagaimanakah anda mendapatkan gambar Thanos di Google?

Dalam panel pengetahuan, terdapat imej kecil Infinity Gauntlet dan mengklik ini adalah kunci untuk mengaktifkan telur Thanos Easter. Setelah diklik, jari Infinity Gauntlet juga akan mengklik - à la Thanos Snap - dan pada ketika itu, beberapa hasil carian akan mula hilang.

Bagaimana anda menipu Google?

Google Tersembunyi: 10 Helah Carian Seronok

  1. Lakukan Gulungan Tong. Cari "do a barrel roll" tanpa petikan, dan pegang pada meja anda untuk kehidupan yang tersayang. ...
  2. Condongkan/Serong. ...
  3. Jawapan Besar kepada Soalan Membengkokkan Minda. ...
  4. Adakah Anda Maksud… ...
  5. "Ketika saya menghujaninya, saya sedar mesti ada jalan lain!" ...
  6. Zerg tergesa-gesa. ...
  7. Blink HTML. ...
  8. Parti Seperti Ia 1998.

Apakah helah Google Gravity?

Helah graviti dalam google adalah salah satu daripada banyak helah yang boleh dilakukan oleh google. Ini adalah aplikasi web yang mengawal halaman utama di Google. Aplikasi ini akan membolehkan anda melihat kandungan seperti bar carian, pilihan lain, butang, bahasa, dll jatuh dari skrin.

Apakah rahsia Google?

Berikut ialah 38 rahsia terbaik, diakses dengan memasukkan istilah ke dalam bar carian Google/bar alamat penyemak imbas Chrome.

  1. Balikkan syiling. Menaip 'Terbalikkan syiling' ke dalam bar alamat akan mencetuskan penjumlahan kepala atau ekor yang cepat.
  2. Tarikan Google. ...
  3. Melempar dadu/mati. ...
  4. Pacman. ...
  5. Blink HTML. ...
  6. Gulung Tong. ...
  7. Zerg tergesa-gesa. ...
  8. Atari Breakout.

Adakah Google melakukan cermin?

Hasil carian dicerminkan juga, secara semula jadi. Malah, hampir setiap halaman yang anda boleh lawati di tapak Google biasa dicerminkan di sini. Anda boleh membaca salinan cermin siaran akhbar Google, pekerjaan yang tersedia (Rajah 7-6), malah salinan ke belakang bagi logo rasmi.

Adakah setong melakukan dua kali?

Lakukan Gulungan Tong (Z atau R dua kali, atau Lakukan Balik Belakang) adalah telur Paskah yang akan menyebabkan hasil carian melakukan jungkir balik 360 darjah di hadapan mata anda.

Adakah Zerg tergesa-gesa sekarang?

cuma pergi ke Google.com, taip "zerg rush" dan tekan enter. Sebaik sahaja penyemak imbas anda menavigasi ke hasil carian, skrin anda akan dipenuhi dengan Os, melonjak dalam fesyen Zergling sebenar ke arah elemen pada halaman.

Adakah beberapa gulung tong?

Do a barrel roll ialah meme internet yang paling utama digunakan untuk memberi kapsyen imej atau gif orang, haiwan dan objek yang dilakukan pusingan 360 darjah (atau cuba). Ia juga merupakan tindak balas sarkastik terhadap soalan yang diajukan dalam talian.

Adakah anda maksudkan helah Google?

Jika anda Google perkataan "anagram", enjin carian akan menjana anggukan kecil kepada kutu buku bahasa dengan bertanya "Adakah anda maksudkan: mengomel ram”. Sebagai tanda terima kasih kepada peminat The Hitchhiker's Guide to the Galaxy, Googling "Jawapan kepada kehidupan alam semesta dan segala-galanya" akan memuatkan ciri kalkulator enjin carian dengan jawapan "42".

Adakah Harlem goncang helah Google?

Hanya pergi ke YouTube dan cari "lakukan Harlem Shake," kemudian tunggu selama beberapa saat. Logo YouTube akan mula melantun mengikut rentak, dan apabila bass jatuh, halaman itu pada dasarnya akan meletup. Tekan butang jeda jika anda ingin melumpuhkan fungsi tersebut.

Apakah Google dalam air?

Google Melancarkan Pemandangan Jalan Bawah Air Yang Menakjubkan Untuk Hari Lautan Sedunia. ... "Setiap imej dalam Peta Google ialah a Rekod digital yang terletak di GPS daripada persekitaran bawah air dan pantai ini, yang boleh digunakan sebagai garis dasar untuk memantau perubahan dari semasa ke semasa.

Bagaimanakah cara untuk membuat logo Google jatuh?

Zerg tergesa-gesa. Taipkan kata kunci "Zerg rush". Huruf besar tidak relevan. Google O akan jatuh.

Siapa Encik Doob?

Dia terkenal dalam komuniti web dan dia baru-baru ini meniupkannya dengan video muzik masa nyata dalam talian yang canggih menggunakan teknologi web terbuka. Blog Canonical Design dengan sukacitanya dialu-alukan Ricardo Cabello, aka encik doob.

Bolehkah anda Google Google semasa Googling Google?

Guru gaya Google telah menentang penggunaan kata nama korporat: “Jangan gunakan sebagai kata kerja atau gerund. Sebaliknya, gunakan 'cari dengan Google'” (kami menganggap adalah mengagumkan bahawa Mountain View menjangkakan "gerund" dapat bertahan tanpa pembangun Googling - maaf, "mencarinya dengan Google").

Apakah Google Fu?

Apakah Google-Fu? Google-Fu ditakrifkan sebagai kemahiran anda menggunakan enjin carian (Biasanya Google, tetapi tidak selalu) untuk mencari maklumat berguna dengan cepat di internet.

Adakah mereka mengalih keluar snap Thanos di Google?

Google Easter ini mula-mula dilihat pada April 2019, tetapi Google telah mengeluarkannya selewat-lewatnya pada Pertengahan 2020. Kini anda masih boleh bermain Google Thanos Snap Trick di sini.

Berapa umur Thanos?

Dengan wujudnya Thanos berumur sekitar 1,000 tahun dalam MCU, dia jauh dari watak tertuanya, sekurang-kurangnya dari segi wira dan penjahat syurga.