Tidak menemui bahagian komunikator lintasan haiwan?

Untuk mencari kelima-lima bahagian komunikator, hanya berjalan ke atas dan ke bawah pantai di pulau anda, menggali setiap tempat yang terdapat air yang keluar daripadanya. Anda juga mungkin akan mencari beberapa ketenangan melakukan ini, tetapi, akhirnya, anda akan menemui semua lima bahagian komunikator yang hilang.

Bagaimanakah cara saya mencari komunikator dalam Animal Crossing?

Anda boleh mencari item Communicator tersembunyi jauh di dalam lautan sekitar pulau anda, boleh diakses hanya dengan melengkapkan Sut Basah dan pergi berenang! Untuk peluang terbaik mencari Communicator, cari jumlah buih yang agak rendah dan bayang-bayang yang kecil tanpa sebarang pergerakan seperti dalam tangkapan skrin di bawah.

Bagaimanakah anda mendapatkan bahagian Komunikator tambahan dalam Animal Crossing?

Awak boleh cari dia secara rawak muncul dihanyutkan ke darat pada pantai pulau anda. Apabila anda melihat Gulliver berbaring di pantai anda, bercakap dengannya berulang kali untuk membangunkannya dan menyelesaikan pencariannya untuk mencari lima Bahagian Komunikator di pasir berdekatan.

Apa yang berlaku jika anda tidak memberikan bahagian Gulliver The Communicator?

Jika anda mengumpul mana-mana tetapi gagal memulangkannya pada hari berikutnya, Gulliver akan hilang dan barang-barang akan bertukar menjadi bahagian yang berkarat, menjadikan mereka tidak berguna untuk pencarian.

Bagaimanakah saya boleh sampai ke pencarian Gulliver?

Secara rawak, Gulliver akan muncul di tepi pantai salah satu pantai anda dengan mukanya tertunduk di dalam pasir. Untuk membangunkannya dan memulakan pencariannya, anda hanya perlu lakukan terus bercakap dengan dia sehingga dia sedar. Permainan ini akan membiarkan anda pergi, tetapi teruskan kembali dan bercakap.

BAGAIMANA MENCARI Bahagian Komunikator Gulliver dalam Animal Crossing New Horizons

Adakah Gulliver pernah dijemput Animal Crossing?

Gulliver boleh didapati hanyut ke darat di pantai pulau anda di Animal Crossing: New Horizons pada hari rawak bermula dari 5AM hingga permulaan hari berikutnya. Malangnya, tiada cara untuk meramalkan bila dia akan muncul, tetapi kami cenderung menemuinya sekali setiap 1 atau 2 minggu.

Apa yang berlaku jika anda tidak membantu Gulliver dalam Animal Crossing?

NOTA: Jika anda mengumpul Bahagian Komunikator Gulliver, tetapi tidak memberikannya kepadanya sebelum hari berikutnya, ia sebaliknya akan bertukar menjadi Bahagian Berkarat - tidak boleh digunakan untuk membantu Gulliver membina semula telefonnya pada kali anda bertemu, tetapi ia boleh digunakan dalam resipi kraf DIY khusus yang mungkin anda temui secara rawak!

Bagaimanakah anda mencari bahagian komunikator?

Setiap bahagian komunikator terletak di suatu tempat di pelbagai pantai pulau anda. Anda akan tahu jika anda berada berhampiran satu, kerana pancutan kecil air akan muncul dari pasir. Untuk mencari kelima-lima bahagian komunikator, hanya berjalan ke atas dan ke bawah pantai di pulau anda, menggali setiap tempat yang terdapat air yang keluar daripadanya.

Apa yang berlaku jika anda berkata tidak kepada Wisp?

Apabila anda mendekati apa yang tinggal di Wisp dengan kepingan semangatnya dalam inventori anda, dia bertanya sama ada anda akan memberikannya kembali kepadanya. Dan, sangat menggembirakan kami, anda sebenarnya boleh menolak untuk berbuat demikian! ... Malah, ia akan hilang begitu sahaja daripada inventori anda pada hari berikutnya.

Mengapa Gulliver tidur di pantai saya?

Cuma bercakap dengan Gulliver berulang kali untuk dia bangun di Animal Crossing New Horizons. Anda akan mendapati Gulliver sedang tidur secara rawak di salah satu pantai anda di Animal Crossing New Horizons, dan dia akan akhirnya bangun selagi anda terus mengganggunya.

Apakah yang Gulliver berikan kepada anda dalam Animal Crossing?

Sebagai ganjaran untuk membantunya, dia akan memberi anda satu set perabot atau pakaian lanun mewah. Sama seperti set ganjarannya yang lain, ganjaran itu akan dihantar kepada anda pada hari berikutnya selepas anda membantunya. Penampilannya seolah-olah rawak, kerana anda masih boleh mendapatkan dirinya yang berpakaian kelasi untuk muncul di pulau anda juga.

Bagaimanakah anda mendapatkan wira robot dalam Animal Crossing?

Bagaimana anda membina Hero Robot?

  1. 30 Bahagian Berkarat.
  2. 90 Nugget Besi.
  3. 10 ketul emas.
  4. 1 Perisai Emas (memerlukan resipi + 8 Nugget Emas untuk dibuat)
  5. 1 Roket (memerlukan resipi + 10 Serpihan Bintang + 20 Nugget Besi)

Apa yang emas lakukan Animal Crossing?

Nugget Emas adalah digunakan untuk mencipta Alat Emas setelah anda menemui atau memperoleh resipi Alat Emas. Terdapat juga beberapa resipi DIY perabot, seperti Kerusi Goyang Aries, yang memerlukan Nugget Emas. Akhirnya, Gold Nuggets bernilai 8,000 loceng, yang bagus jika anda memerlukan loceng cepat.

Bagaimanakah saya boleh mendapatkan penyodok dalam Animal Crossing?

Untuk mendapatkan penyodok pertama anda di Animal Crossing New Horizons anda perlukan untuk menderma 5 ikan dan/atau pepijat kepada Tom Nook. Dia akan memberi anda tempat untuk bersiap sedia untuk muzium, dan apabila itu di sana, Blathers akan memberi anda resipi untuk penyodok. Ini akan membolehkan anda membuatnya pada bila-bila masa anda mahu.

Apa yang berlaku jika anda berkata tidak kepada Pascal?

Dalam New Horizons, Pascal akan muncul sekali sehari selepas pemain anda menemui kerang di bawah air. Walau bagaimanapun, jika anda enggan memberikannya kerang anda, dia akan terus muncul semula sehingga pemain anda mengalah.

Adakah Gulliver Gullivarrr?

Gullivarrr adalah rakan sejawatan lanun Gulliver, yang, walaupun nampaknya bukan camar yang sama, juga akan menjadi standard di pantai anda dalam Animal Crossing: New Horizons.

Patutkah saya mendapatkan sesuatu yang mahal atau sesuatu yang baharu daripada Wisp?

Memilih sesuatu yang mahal boleh menyebabkan anda dapat menjual ganjaran untuk banyak loceng, atau - seperti kami - anda boleh mendapat dud lengkap seperti dolly. Sebaliknya, memilih sesuatu yang baru akan menjamin bahawa anda mengambil sesuatu yang segar tetapi sekali lagi ia boleh menjadi sesuatu yang tidak berguna yang anda tidak ada gunanya.

Bolehkah gumpalan Animal Crossing hilang?

Sebaik sahaja anda membuat pilihan anda, Wisp akan hilang agaknya untuk kembali semula. Misi baharu ini hanyalah satu lagi penemuan yang boleh anda lakukan dalam Animal Crossing: New Horizons.

Bagaimana anda tidak menakutkan hantu dalam Animal Crossing?

Jika anda tidak menjumpai kepingan roh, pastikan anda melakukannya kuatkan kelantangan anda dan dengar bunyi terapung unik mereka. Kepingan roh memang bergerak, tetapi perlahan-lahan. Teruskan berlari sehingga anda menemui mereka! Sebaik sahaja anda telah mengumpul semua lima kepingan roh Wisp, kembalikannya kepada Wisp.

Bagaimanakah anda membangunkan daun baru Gulliver?

Sebaik sahaja anda menemui Gulliver di pantai anda, anda perlu membangunkannya. Untuk melakukan ini, anda mempunyai untuk bercakap dengannya berulang kali sehingga dia bangun. Ia boleh mengambil banyak percubaan. Akhirnya, dia akan membuka matanya, berdiri, dan meminta pertolongan.

Apakah maksud Gulliver di New Horizons?

Gulliver (ジョニー, Jonī?, Johnny) ialah burung camar dalam siri Animal Crossing. Fungsi dia cuma untuk memberi ganjaran kepada pemain dengan barangan perabot khas, biasanya artifak dari seluruh dunia jika anda menjawab soalannya tentang ke mana dia pergi, yang menunjukkan dia seorang penjelajah.

Bagaimanakah anda mendapatkan mutiara dalam Animal Crossing?

Untuk mendapatkan Mutiara dalam Animal Crossing New Horizons, anda perlu dapatkan pakaian selam dari Nook's Cranny dan menuju ke lautan dengan menekan A di pantai. Berenang keluar dan cari buih. Menyelam menggunakan Y berhampiran buih ini untuk menangkap makhluk. Sebahagian daripada ini boleh menjadi Mutiara, walaupun ia sangat jarang berlaku.

Adakah terdapat pengesan logam dalam Animal Crossing New Horizons?

sekarang, anda tidak mempunyai pengesan logam, tetapi sekali lagi anda tidak memerlukannya. Sebaliknya anda perlu berhati-hati melihat tanda-tanda bahawa ada sesuatu di bawah pasir: sedikit semburan air dari tempat yang gelap seketika.

Adakah Gulliver mabuk?

Anda semua mengenali Gulliver, kelasi mabuk yang kadang-kadang terdampar di pantai anda dan menuntut anda mencari komunikatornya yang terkubur. New Horizons tidak menyatakan secara jelas dia mabuk, tetapi ayuh--dia seorang kelasi yang terjatuh dari botnya dan perlu memanggil pikap.

Bagaimanakah anda membantu seekor burung pelikan dalam Animal Crossing?

Gulliver the Pelican boleh ditemui pada selang masa rawak sepanjang permainan dihanyutkan ke pantai salah satu pantai pulau pemain. Pemain perlu bercakap dengan burung yang tidak koheren beberapa kali sebelum ini dia bangun dan sedar.