Adakah sans mati dalam cerita yang tidak jelas?

Namun, mereka tetap mati. ... Bukan sahaja kita mendapat exp dan mendengar bunyi kematian raksasa tetapi Sans sebenarnya tidak mempunyai keinginan atau sebab untuk hidup selepas kekalahannya. Dia baru sahaja kehilangan semua orang yang dia sayangi dan dia tahu garis masa itu mungkin akan ditetapkan semula.

Adakah Sans mati dalam Undertale?

Sans didedahkan mempunyai kebolehan ghaib dan sangat berkuasa, tetapi boleh dibunuh oleh pemain.

Bolehkah Sans mati?

(Nota: dia tidak mati serta-merta, lihat garis miring kosong belum diisi dengan merah? serupa dengan semua raksasa yang mati dan bertukar menjadi debu selepas itu dan tiada merah meresap keluar daripada mereka seperti sans..

Adakah Sans mati di penghujung Undertale?

Pada penghujung laluan pembunuhan beramai-ramai (apabila anda membunuh sans) di tamat pertempuran, sans bleeds dan berjalan pergi. ... ini adalah bukti bahawa sos tomato sans menghalangnya daripada dibunuh.

Mengapa Sans membunuh anda jika anda melepaskannya?

Nah, apakah yang Sans katakan selepas kali pertama dia membunuh anda? "Nampaknya saya bagus dalam kerja saya, ya?" Jadi tugasnya membunuh awak. Dalam erti kata lain, apabila dia mengatakan bahawa ia akan memudahkan kerjanya jika anda SPARE dia, dia berkata dia akan mempunyai masa yang lebih mudah untuk membunuh anda.

undertale cuba untuk tidak menangis ;-;

Mengapa Sans hanya mempunyai 1 hp?

Dengan begitu sedikit pengetahuan tentang Sans, tidak diketahui mengapa dia hanya mempunyai 1HP mengikut cerita. Berkenaan dengan kod permainan, HPnya tidak diperlukan untuk mengira berapa banyak kesihatan yang masih ada. Malah, bar kesihatan tidak dilukis pun kerana kod tersebut menetapkan bar draw kepada 0, bermakna palsu.

Adakah Sans membunuh manusia lain?

Sebelum anda mula menjerit, ingatlah perkara ini. Kita tidak tahu bila Sans membuat janji "Jangan sakiti manusia". Ia boleh jadi selepas beberapa manusia yang jatuh mati. Dengan ini, Sans mungkin telah melawan Orange dan membunuhnya, sebagai gerakan balas serangan birunya.

Adakah Underfell Sans jahat?

Fell Sans, juga dikenali sebagai Cherry atau Red, adalah antagonis utama Underfell AU dan abang kepada Papyrus dan mempunyai rupa yang serupa dengan Sans of Undertale. ... Dia merosakkan, tidak seperti rakan sejawat Undertalenya.

Adakah Sans baik atau jahat?

tanpa rangka. Sans memperkenalkan dirinya. Sans (/sænz/) ialah abang kepada Papirus dan watak utama dalam Undertale. ... Dia bertindak sebagai watak sokongan dalam laluan Neutral dan True Pacifist, dan sebagai bos terakhir dan antagonis heroik dalam Laluan Genosid.

Bagaimanakah Outer Sans mati?

Maklumat Pertempuran

Malangnya, Outer Sans mengorbankan dirinya untuk klasik dan mati di tangan pembunuh dalam filem Underverse.

Adakah Sans mempunyai jiwa manusia?

Sans tidak mempunyai jiwa jadi ia tidak akan muncul apabila Asriel memecahkan penghalang.

Adakah Sans akan membunuh Frisk?

leafbladie bertanya: Sans disebutkan mereka akan membunuh Frisk jika mereka telaht membuat janji kepada Toriel. ... Tidak mungkin Sans terlibat dalam menyelamatkan, menangkap atau membunuh mana-mana kanak-kanak sebelum Frisk. Lagipun, Papyrus tidak pernah melihat manusia sebelum ini, dan dia dan Sans tiba di Snowdin pada masa yang sama.

Adakah Sans mengambil berat tentang Frisk?

Sepanjang perjalanan ini, Sans telah menunjukkan dia mengambil berat tentang Frisk. Dia mungkin acuh tak acuh tentang banyak peristiwa di dunia di sekelilingnya - terutamanya pada mulanya - tetapi dengan ikatan dengan Frisk (terutamanya di Laluan Pacifist), dia mula mengambil berat semula. Dia belajar untuk hidup dengan harapan dan bukannya berputus asa.

Adakah Gaster Sans ayah?

Gaster bukan bapa kepada Sans | Fandom. Berikut ialah beberapa fakta yang mungkin membuktikan bahawa Gaster bukanlah Bapa Sans dan Papirus. Ingat: Ini hanyalah teori, anda pilih apa yang anda fikirkan. ... Pemilik kedai memberitahu anda bahawa Sans dan Papyrus "...

Apakah nama belakang Sans?

Nama Sans berasal dari yang sangat popular nama diberikan zaman pertengahan Sancho. Nama yang diberikan ini pada asalnya berasal daripada nama Latin Sanctius, terbitan "sanctus." Nama itu berhutang popularitinya kerana ia ditanggung oleh seorang martir Cordova abad ke-9.

Berapakah umur Flowey?

Flowey: Paling banyak 8,760 dalam waktu berbunga (bergantung pada garis masa/set semula); penjelmaan semula tiruan Asriel Dreemurr. "The Fallen Human": Lebih kurang sehari (semasa acara permainan); penjelmaan semula Chara Dreemurr didorong oleh keazaman Frisk.

Adakah Sans pernah berhenti tersenyum?

Selepas mengejek pemain itu kerana merinduinya, Sans terkena pukulan terakhir. Sudut senyumannya jatuh apabila ini berlaku – ia masih senyuman, tetapi ia sangat berbeza daripada biasa. Melihat lebih dekat pada sprite ini menunjukkan bahawa senyuman Sans benar-benar rata di bahagian atas.

Adakah dakwat Sans baik atau buruk?

Ini tidak mengapa, kerana Ink berhasrat untuk tidak menggunakan botol emosinya untuk rancangannya untuk menghidupkan semula rakannya. Secara keseluruhan, ini membuktikan dia sebagai seorang jahat dan mementingkan diri sendiri tanpa "botol emosi".

Mengapa Flowey begitu jahat?

Flowey menyiratkan bahawa Sans melawannya beberapa kali ketika bunga itu mempunyai kuasa untuk MENETAP SEMULA, menyebabkan banyak RESET berlaku. ... Selepas Alphys membangkitkannya tanpa JIWA sebagai Flowey, Asriel menjadi tidak mampu untuk merasakan cinta atau empati, yang seterusnya menyebabkan dia menjadi dendam, putar belit, dan jahat.

Adakah Nightmare Sans jahat?

Mimpi ngeri adalah menipu, tidak menentu, tidak dapat diramalkan dan jahat. Dia memberitahu Cross dan Dream bahawa ramai penjahat telah dijatuhkan olehnya, seperti Horror, Dust, Killer, Swapfell Red Sans dan Swapfell Sans. ... Pada masa lalunya, Nightmare adalah salah satu makhluk yang paling baik dalam multiverse pada masa itu.

Mengapa dakwat Sans muntah?

Dakwat! Sans mempunyai a kecenderungan untuk terlalu teruja tentang sesuatu. Dia kebetulan kadang-kadang muntah dakwat secara rawak, kebanyakannya apabila dia terlalu terguncang secara emosi, sama ada kerana ghairah atau terkejut.

Adakah Underswap Sans seorang Yandere?

Dia BUKAN Yandere walaupun apa yang timbul daripada Blueberry dan tidak mempunyai perasaan yang kuat untuk Fell! Sans atau Debu! sans, iaitu kapal biasa yang digunakan dengan Blueberry.

Adakah Chara jahat Undertale?

Chara hanya dikejutkan pada penghujung Genocide di mana dia bersemuka dengan Frisk. Jadi begitulah. Berikut adalah bukti mutlak bahawa Chara bukan penjahat dan Frisk adalah orang jahat yang sebenar. Jawapan ini panjang jadi jika anda tidak mahu membacanya anda boleh mengabaikannya, juga ini hanya pendapat peribadi saya.

Apa yang Sans lakukan apabila anda membunuh papirus?

Selalunya, ia berdasarkan apabila anda membunuh Sans, dia berkata "Papirus, adakah anda mahu apa-apa?" sebab dia sedang berhalusinasi. ... ia semacam membayangkan Papirus akan kembali kerana apabila dia mati dia memberitahu anda dia masih percaya pada anda, dan biasanya pembayang seperti itu bermakna sesuatu akan menghalang dia mempercayai anda dan sesuatu akan berlaku.

Bagaimanakah Undyne kehilangan matanya?

Nampaknya, Undyne banyak matanya semasa lembing berlatih dengan Asgore, meninggalkan banyak kecacatan seumur hidup untuk penglihatannya, dan senjata yang boleh dia panggil ialah lembing biru. Senjata yang sama yang mengetuk matanya.