Siapakah tarikh ambar dalam soya luna?

Dia, bersama Luna, Simon dan Jazmín adalah satu-satunya watak utama yang muncul dalam semua episod rancangan itu. Dengan tiga teman lelaki yang berbeza, dia adalah watak utama yang paling banyak menjalin hubungan, terikat dengan teman lelakinya sekarang, Simón.

Siapa yang Luna dating dengan soya Luna?

Lumón (Lu/na dan Si/món) ialah gandingan persahabatan/romantik Simon Álvarez dan Luna Valente. Mereka adalah kawan baik, dan berkencan dari Musim 1/Episod 61 hingga Musim 1/Episod 70.

Adakah Simon dan Ambar berkumpul?

Dalam Musim 3/Episod 56, Simón dan Ámbar berciuman buat kali ketiga dan menjadi a pasangan sekali lagi.

Dengan siapa Simon dari soya Luna?

Dengan tiga teman wanita yang berbeza, dia adalah watak utama yang paling banyak menjalin hubungan, terikat dengan teman wanitanya sekarang, Ámbar.

Dengan siapa Nina berada dalam soya Luna?

Sementara itu, Luna menarik Nina keluar dari orang ramai. Ámbar cuba menghalang Nina dan Gastón daripada berkumpul dengan mencipta salah faham yang besar, tetapi akhirnya, rancangannya gagal. Pada akhir musim, Nina dan Gastón mengaku perasaan mereka antara satu sama lain dan berkongsi ciuman pertama mereka.

Soy Luna 3 - Ámbar Canta "Tangkap Saya Jika Anda Boleh" | Momento Musical | HD #Simbar | Kap 19

Mengapa Nico meninggalkan Soy Luna?

Bahagian 1. Jim dan Nico putus. Nico jatuh cinta dengan seorang gadis yang dia sangka Eva, tetapi ternyata adik kembarnya Ada. Nico tidak boleh memaafkan kembar itu atas penipuan mereka, jadi mereka meninggalkan Jam & Roller.

Dengan siapa Luna berakhir?

Selepas perang, Luna menjadi seorang Magizoologist (Mengkaji makhluk ajaib) menemui dan mengklasifikasikan banyak spesies ajaib yang tidak pernah ditemui sebelum ini. Dia akhirnya berkahwin Rolf Scamander, cucu Newt Scamander, seorang Magizoologist terkenal, dengan siapa dia mempunyai anak kembar, Lorcan dan Lysander.

Apakah nama sebenar Lunas soya?

Digambarkan Oleh

Luna Valente (lahir Sol Benson) ialah watak utama Soy Luna. Dia seorang gadis manis dan baik dari Mexico yang menyayangi keluarga dan rakan-rakannya. Dengan bakat dan keazaman, dia boleh melakukan apa sahaja yang dia fikirkan.

Luna soya umur berapa?

Disney Channel, sebahagian daripada The Walt Disney Company Latin America, memfokuskan kepada kanak-kanak umur 6 hingga 12 tahun dan keluarga mereka dan mencapai lebih 65 juta rumah di 19 negara di seluruh rantau melalui kabel atau satelit.

Siapa pemain luncur terbaik dalam soya Luna?

Matteo Balsano

Dia seorang pemain skate yang sangat baik, sebab mengapa mereka memberinya nama panggilan "El Rey de la Pista", apabila dia bertemu dengan Luna Valente dia jatuh cinta dengannya dan mencari cara untuk sentiasa mendekatinya. Matteo sangat bijak dan menggunakan kecerdasannya untuk membantu Luna menyelesaikan masalahnya.

Adakah Matteo dan Luna berkahwin?

Kerana mereka akhirnya berkahwin setelah berbulan-bulan membuat persiapan. Mereka mempunyai banyak perselisihan faham tentang perkahwinan itu. Oleh itu, mereka terpaksa membuat kompromi, yang membawa kepada fakta bahawa Matteo membenarkan Luna merancang perkahwinan itu di Mexico.

Mengapa Neville tidak berkahwin dengan Luna?

"Dan Luna mahu keluar dan meneroka dunia dan makhluk yang berbeza, dan saya fikir dia mahu mempunyai beberapa hubungan yang berbeza dan tidak komited selama-lamanya. ... Neville mahukan isteri tegap yang pandai memasak, dan itu bukan dia."

Apa yang Neville katakan tentang Luna?

Jadi dalam buku, Neville dan Luna tidak pernah menjadi sesuatu, tetapi dalam filem, Neville mengaku bahawa dia menyukainya ("Luna?" "Yeah!Saya marah dia!Difikirkan sekarang adalah masa yang tepat untuk memberitahunya, kerana kita mungkin akan mati menjelang pagi!" *sesuatu seperti itu*).

Cho Chang kahwin dengan siapa?

Selepas kedua-duanya berbaik-baik antara satu sama lain, anda akan fikir Cho dan Harry mungkin kekal berhubung selepas mengalahkan Voldemort, tetapi itu tidak berlaku kerana Harry berpindah untuk berkahwin. Ginny, dan nampaknya Cho telah selesai dengan dunia Sihir sama sekali semasa dia berkahwin dengan lelaki Muggle.

Apakah episod Nico tinggalkan soya Luna?

Dalam Musim 3/Episod 37, selepas majlis perpisahan, Ada dan Nico meninggalkan Buenos Aires dan berpindah ke New York.

Adakah Luna berakhir dengan Matteo?

Selepas ciuman itu, Luna dan Matteo kembali bersama dan mereka tidak boleh lebih gembira. Luna juga memberitahu ibu bapanya tentang bagaimana mereka berkencan.

Siapa yang memulakan api dalam soya Luna?

Dua tahun kemudian, Lili menemui sepucuk surat daripada Sharon yang menyatakan cintanya kepada Bernie. Lili berhadapan dengan Sharon, dan adik-beradik itu bertengkar. Lili tersadung dan mencengkam tirai ketika dia jatuh. Tirai jatuh ke dalam perapian dan menyalakan api yang merebak ke seluruh rumah.

Adakah Luna dan Neville bertarikh dalam kehidupan sebenar?

Neville Longbottom dan Luna Lovegood

Evanna Lynch, pelakon Ireland yang menggambarkan anak tunggal Xenophilius dan Pandora Lovegood, pernah berpacaran dengan pelakon Robbie Jarvis yang mewakili James Potter muda. Para pelakon itu bersama selama lebih setahun sehingga mereka berpisah dua tahun lalu.

Adakah Luna dan Neville berkahwin?

Tidak, mereka tidak melakukannya. Luna berkahwin dengan orang lain. Bagi Neville pula, dia menjadi guru Herbologi di Hogwarts kalau tak silap.

Mengapa Harry menamakan anak perempuannya Luna?

Lily Luna Potter (b. c. 2008) ialah seorang ahli sihir berdarah separuh Inggeris, anak bongsu dan anak perempuan tunggal Harry dan Ginevra Potter (née Weasley). ... Dia dinamakan sebagai penghormatan kepada arwah nenek sebelah bapanya Lily Potter dan nama tengahnya berasal daripada kawan baik ibu bapanya Luna Lovegood.

Adakah Neville benar-benar yang terpilih?

Jadi dalam buku Harry Potter memang yang terpilih, tetapi dalam filem itu tajuk yang sah diberikan kepada Neville Longbottom. ... Jadi ya dalam buku-buku salah satu daripada tiga sebab utama Harry adalah yang dipilih adalah kerana Voldemort memilih dia untuk menjadi, tetapi dalam filem-filem yang bukan keperluan yang dinyatakan.

Berapa umur Dudley daripada Harry?

4 DIA SAHAJA LIMA MINGGU LEBIH TUA DARIPADA HARRY

Dudley dilahirkan pada 23 Jun 1980.

Siapa ciuman pertama Luna Lovegood?

Luna dan Neville: Accio Love - Ciuman pertama Luna - Wattpad.

Mengapa Matteo dan Luna berpisah?

Selepas Luna mula mengembangkan perasaan romantik terhadap Simón, Matteo mula memanaskan badan kepada Ámbar semula. Dia akhirnya berpisah dengannya, kerana dia fikir dia telah berubah dan dia tidak mahu bertemu dengan orang yang kalah.