Adakah dr gula-gula mati pada tulang?

Lance Sweets, Ph. D., Psy. D., ialah watak fiksyen dalam siri televisyen Amerika Bones. ... Watak itu dibunuh dalam episod pertama musim kesepuluh rancangan itu, "The Conspiracy in the Corpse", menjadikannya watak utama pertama Bones yang mati, selepas Vincent Nigel-Murray.

Mengapa gula-gula mati dalam Bones?

Gula-gula akhirnya dibunuh dalam tayangan perdana musim 10; Penerbit eksekutif Bones Stephen Nathan berkata Sweets telah dibunuh kerana Daley mahu cuti untuk mengarahkan filem, dan dia bimbang bahawa ketidakhadiran Daley akan menjadi terlalu lama, terutamanya jika kerja pengarahan membawa kepada pekerjaan lain.

Siapa yang membunuh Sweets on Bones?

Sweets, malangnya, tidak pernah dapat melihat kelahiran anaknya. Dia dibunuh oleh penyerang rasuah bernama Kenneth Emory nanti dalam episod. Salah satu pemikiran terakhirnya adalah tentang Daisy, dan dia meminta Dr. Brennan untuk memberitahunya "jangan risau", dengan menyatakan dia terlalu risau.

Adakah gula-gula menyesal meninggalkan Tulang?

Daley memberitahu Vulture.com itu dia menyesal kerana terpaksa meninggalkan "Bones," tetapi dia merasakan dia tidak mempunyai pilihan. "Ia bukan sesuatu yang saya akan tinggalkan kerana filem itu adalah peluang besar untuk saya. Saya sangat bersemangat untuk melakukannya, tetapi sedih saya terpaksa meninggalkan rancangan yang telah saya tayangkan selama tujuh tahun."

Adakah sesiapa menggantikan gula-gula dalam Bones?

James Aubrey ialah ejen FBI Junior yang bekerja di bawah Booth. Dia menggantikan Sweets selepas kematiannya.

Tulang 10x01 Gula-gula kematian

Adakah cam dan Arastoo berkahwin?

The dua berkahwin dalam episod kedua daripada siri, "The Day in the Life", Cam mempertimbangkan untuk mengambil cuti daripada peranannya sebagai ketua Jeffersonian untuk pergi berbulan madu. Dalam siri akhir "The End in the End", kedua-dua Cam dan Arastoo berjaya keluar dari Jeffersonian dengan selamat sebelum letupan.

Adakah Angela dan Hodgins bercerai?

Walau bagaimanapun, dia enggan memberikan cerai kepada Angela, dan dia dan Hodgins tidak dapat berbuat apa-apa. Dalam Musim 4, Barasa datang ke Washington, D.C., dan memberi Angela perceraiannya.

Mengapa Daisy meninggalkan tulang?

Daisy mengandung seorang bayi lelaki dan dia mengumumkan bahawa Booth ialah bapa baptisnya. Malangnya, kehidupan Daisy berubah secara mendadak apabila Gula-gula dibunuh oleh Kenneth Emory, Meterai Tentera Laut A.S. yang dihantar oleh Glen Durant, meninggalkannya sebagai ibu tunggal kepada anak lelaki mereka yang baru lahir, Seeley Lance Wick-Sweets.

Adakah Christine on bones anak kandungnya?

Fox's Bones secara rasmi memutuskan untuk menulis kehamilan sebenar bintang Emily Deschanel ke dalam jalan cerita siri itu, TVLine telah belajar. ... Anak lelaki Deschanel, Henry, dilahirkan pada 2011; kelahirannya bertepatan dengan ketibaan Musim 7 anak perempuan Brennan dan Booth, Christine.

Adakah Booth dan Bones berkahwin?

Selepas banyak pertumbuhan watak, Temperance Brennan kini berkahwin dengan pasangannya Seeley Booth, dan mereka mempunyai seorang anak perempuan dan seorang anak lelaki bersama-sama.

Bagaimanakah Hodgins berakhir dengan kerusi roda?

Dalam Musim 11, bom yang ditanam di tempat kejadian menyebabkan Hodgins mengalami kecederaan serius sehingga dia lumpuh kekal dari pinggang ke bawah, dengan pelbagai episod seterusnya memfokuskan kepada Hodgins yang menyesuaikan diri dengan batasan baharunya dan pasukan cuba membantunya mengatasinya.

Siapakah tahi lalat FBI dalam tulang?

Glen Durant bekerja sebagai doktor di Institut Kesihatan Negara. Dia mewarisi fail pemerasan J. Edgar Hoover daripada bapa tirinya Desmond Wilson.

Adakah Jack Hodgins pernah berjalan lagi?

Jack Hodgins (TJ Thyne): Berita buruk untuk peminat Hodgins yang berharap dapat melihatnya kembali kebolehan berjalan: Dia menamatkan siri itu dengan kerusi rodanya. Tetapi terima kasih kepada Dr. ... Menjadikannya, seperti yang dia katakan sejak permulaan rancangan itu, "Raja Makmal."

Siapa pembunuh bersiri wanita dalam Bones?

Stephanie McNamara (Kelly Rutherford) ialah penjahat berulang yang tersembunyi dari Musim Sembilan Bones.

Adakah Angela dari tulang benar-benar hamil?

Biasa main mengandung sedangkan sebenarnya mengandung, episod Isnin memerlukan Deschanel untuk memakai perut palsu buat kali pertama. "Ia sangat berpeluh di sana, jadi alhamdulillah ia hanya untuk satu episod dan kami boleh meneruskannya," kata Deschanel kepada The Hollywood Reporter.

Adakah Brennan dan Angela berkawan dalam kehidupan sebenar?

MICHAELA CONLIN: ANGELA MONTENEGRO

Pada "Bones," Angela dan Temperance Brennan adalah kawan baik, sebagai kedua-duanya dalam kehidupan sebenar.

Mengapa Bones mendapat begitu banyak berat badan?

Kesederhanaan "Bones" Brennan sebagai seorang wanita yang cergas, tetapi menjelang akhir musim lalu, berat badannya bertambah. Ternyata, perubahan itu disebabkan oleh lama-menunggu kehamilan daripada pelakon itu. Walau bagaimanapun, walaupun beberapa tahun selepas bersalin, dia tidak mahu kembali ke badan pra-bayinya.

Siapa yang manis-manis kahwin dalam tulang?

Dalam tayangan perdana Musim 10, ia mendedahkan bahawa dia dan Daisy disambung semula sepanjang tahun lalu. Rekonsiliasi hubungan mereka mengakibatkan kehamilannya. Dia dilihat mengandung anak lelaki mereka kira-kira 5 bulan; yang dia panggil "Little Lance" dengan penuh kasih sayang.

Adakah Zack Addy seorang pembunuh bersiri?

Zack mendedahkan dirinya kepada Brennan buat kali pertama dalam tempoh lapan tahun untuk melindunginya daripada The Puppeteer Pada akhir musim, ia mendedahkan bahawa Zack dipercayai sebagai pembunuh bersiri terbaru yang telah tinggal bersama mangsanya sebagai boneka hidup.

Adakah Carla Gallo mempunyai bayi?

Kehidupan peribadi. Gallo mengumumkan dia hamil enam bulan anak pertamanya, pada April 2014, di tayangan perdana L.A Neighbors. Dia memberi melahirkan seorang anak perempuan pada musim panas 2014. Dia melahirkan anak perempuan keduanya pada Mei 2017.

Adakah Angela dan Hodgins kekal berkahwin?

Hubungan berakhir

Angela dan Hodgins atau Hodgela ialah hubungan antara Angela Montenegro dan Jack Hodgins berterusan tetapi akhirnya, menjelang akhir musim kelima, mereka berkahwin dalam sel penjara mereka.

Adakah Jack Hodgins kekal lumpuh?

Dia cedera, tetapi bersyukur nampaknya berjaya keluar tanpa sebarang masalah serius. Bagaimanapun, selepas kelihatan pulih, Hodgins tiba-tiba kehilangan sensasi di kakinya dan rebah ke tanah pada penghujung episod. ... Hodgins kini lumpuh dari pinggang ke bawah.

Adakah Angela hamil dalam Musim 12?

Ia seolah-olah dia makan kata-katanya (atau dia akan, jika mereka tidak mahu), tetapi kita akan mengetahui tidak lama lagi bahawa apabila dia memberitahu Brennan yang bimbang, "Ini bukan rodeo pertama saya," Ange tidak bercakap tentang mabuk. Dia mengandung.