Siapa yang menyuarakan ironside dalam fallout 4?

Alan Louis Oppenheimer (lahir 23 April 1930) ialah seorang pelakon suara, filem, pentas dan televisyen Amerika.

Siapa yang menyuarakan Super Mutants dalam Fallout?

Dave Carter ialah seorang pelakon yang menyuarakan Mel dan mutan super dalam Fallout 4.

Adakah lebih baik untuk menyebelahi Ironsides atau scavengers?

Pada asasnya, tindakan terbaik ialah bersetuju untuk membantu pemulung. Ini memberi anda bahagian yang anda perlukan daripada mereka tanpa perlu mencurinya atau memperjuangkannya. Selepas itu anda sebenarnya boleh membuat keputusan yang mana hendak pergi. Jika anda menyebelahi Ironsides maka anda akan mengumpulkan bahagian yang tinggal dan membaiki kapal.

Siapa Ironsides dalam Fallout 4?

Ironsides adalah bot pengawal dan kapten Perlembagaan USS pada tahun 2287.

Siapa suara falkor?

Dan sebenarnya, itu Alan Oppenheimer melakukan suara Falkor, seperti yang dilakukannya dalam filem asal. Lihat tempat dan video di sebalik tabir di sini: Dua tempat lain memfokuskan pada tibdit data rawak lain.

Fallout 4: Petikan Kapten Ironsides

Apakah nama yang diberikan Bastian kepada Permaisuri?

Tami Stronach sebagai The Childlike Empress, yang Bastian beri nama baru "Anak bulan."

Patutkah saya mengkhianati Ironsides?

Jawapan ringkasnya ialah tidak, tidak ada alasan untuk mengkhianatinya. Hapuskan pemulung yang kotor itu! Ironsides akan memberi anda ganjaran pencarian yang bagus dan anda tidak mendapat apa-apa yang berfaedah berpihak kepada pemulung.

Bolehkah anda menaiki USS Constitution Fallout 4?

Watak pemain boleh menaiki kapal ke destinasi dan bertahan dengan menggunakan teman untuk mengaktifkan penjana tambahan dalam langkah terakhir Pelayaran Terakhir A.S.S. Perlembagaan.

Mengapa ahli parlimen digelar Ironsides?

Nama panggilan untuk pemimpin Parlimen Oliver Cromwell (1599–1658). Dalam Perang Saudara Inggeris, pasukan tentera berkuda Cromwell dipanggil Ironsides oleh lawan Diraja mereka dalam kiasan kepada ketabahan mereka dalam pertempuran.

Di manakah kapal lanun dalam Fallout 4?

Perlembagaan USS ialah tempat menarik Lokasi di kawasan tengah Komanwel. Ia terletak Timur Bukit Bunker, dan Balai Polis West of East Boston, di seberang air.

Bagaimanakah anda menembak meriam pada USS Constitution Fallout 4?

Selepas anda menyelesaikan semua tugas yang diberikan oleh Bosun kepada anda, iaitu selepas anda membetulkan kabel dan memulihkan kuasa, pergi ke dek utama dan dekati bahagian kapal yang sedang diserang oleh pemulung. Di sana, awak cari tiang dengan suis di atasnya. Aktifkan suis untuk menembak meriam yang melemahkan pasukan musuh.

Bagaimanakah saya boleh mendapatkan cip Ironsides?

lokasi. Terletak di dalam kabinet fail di pos pemulung, barat Perlembagaan USS. Jika menyebelahi Ironsides, kabinet fail ditandakan sebagai milik dan cip hanya boleh dicuri. Jika berpihak kepada pemulung, kabinet fail ditandakan sebagai tidak dimiliki dan cip itu boleh diambil dengan bebas.

Apa yang berlaku Mel Fallout 4?

Mel boleh kekal duduk selepas cedera. Anda masih boleh meneruskan seperti biasa melalui baris pencarian dan jika ini berlaku semasa dia berada di Dig, dia akan muncul secara rawak di belakang anda selepas anda memanggil Sonya. Selepas menyelesaikan The Big Dig, Mel mungkin kekal di bilik penggalian terakhir dan akan menjadi tidak bertindak balas sepenuhnya.

Siapakah suara Hermaeus Mora?

Wes Johnson ialah suara Hermaeus Mora dalam The Elder Scrolls V: Skyrim.

Siapa yang menyuarakan sheogorath di Skyrim?

Wes Johnson (lahir 6 Jun 1961) ialah seorang pelakon, kartunis, pelawak, dan artis suara Amerika. Dia terkenal dengan watak Sheogorath, Lucien Lachance, Titus Mede II, penyiar Imperial City Arena, dan kebanyakan Imperial lelaki di Oblivion.

Adakah Perlembagaan USS masih berlayar?

USS Constitution ialah kapal tertua yang ditauliahkan dalam Tentera Laut Amerika Syarikat. Pegawai tentera laut dan anak kapal masih berkhidmat di atasnya. ... Untuk mengetahui lebih lanjut tentang sejarah Perlembagaan dan meneroka lebih lanjut tentang cara dia dibina, belayar dan dipelihara, lawati tapak web Muzium Perlembagaan USS.

Adakah Perlembagaan USS mempunyai enjin?

Simpson, sebaliknya, dikuasakan oleh dua enjin turbin gas General Electric yang menjana gabungan 41,000 kuasa kuda papan kapal. Perlembagaan ialah kapal frigat 44 senjata. Persenjataannya termasuk tiga puluh dua senapang 24 paun dan dua puluh senapang 32 paun, kedua-duanya boleh menembak sekali setiap dua minit.

Bagaimana anda memasuki Perlembagaan USS?

Untuk mengakses Perlembagaan USS, navigasi ke atas dan mengelilingi bangunan tempat kapal itu bersandar. Naiki badan kapal tiga tingkat untuk sampai ke dek atas. Sesampai di sana, bercakap dengan Ironsides, kapten kapal.

Di manakah terletaknya kapal USS Constitution?

terletak di dalam Taman Sejarah Negara Boston sebagai sebahagian daripada Charlestown Navy Yard di Charlestown, Massachusetts dan sebahagian daripada Jejak Kebebasan Boston, USS CONSTITUTION dibuka untuk lawatan awam, PERCUMA, sepanjang tahun.

Mengapa Alan Oppenheimer digantikan sebagai Rudy Wells?

Rudy Wells. Dia adalah watak untuk kebanyakan filem perintis, dan untuk dua musim pertama. Dia secara berkesan meninggalkan peranan itu dengan episod produksi terakhir musim kedua, "The Wanita Bionic (Bahagian II)" (menurut The Bionic Book yang dia tinggalkan kerana komited dengan siri TV lain).

Siapa yang menyuarakan Skeletor pada tahun 80-an?

"Panggil juara anda," Skeletor, kini disuarakan oleh Mark Hamill, tuntutan Sorceress of Castle Grayskull (Susan Eisenberg). Revelation, yang dicipta bersama dan ditayangkan oleh Kevin Smith, muncul terus selepas peristiwa kartun klasik 80-an.