Tidak boleh komen di facebook?

-Pastikan anda menggunakan versi apl atau penyemak imbas yang paling terkini; -Mulakan semula komputer anda atau telefon; -Nyahpasang dan pasang semula apl, jika anda menggunakan telefon; -Log masuk ke Facebook dan cuba lagi.

Apakah maksudnya apabila anda tidak boleh mengulas pada Siaran Facebook?

kebenaran. Anda tiada kebenaran untuk mengulas pada semua yang anda lihat di Facebook. Dalam senario biasa, jika anda melihat rakan ditandakan dalam foto oleh seseorang yang anda tidak kenali, anda boleh melihatnya tetapi tidak boleh mengulasnya. ... Anda hanya boleh mengulas pada foto yang disiarkan oleh rakan anda atau foto yang telah ditanda nama anda.

Mengapa saya tidak boleh mengulas pada siaran Facebook sesetengah orang?

Rakan anda mungkin telah menambahkan anda pada salah satu senarai rakan tersuainya. Ini mungkin berlaku jika ahli lain dapat membuat siaran pada garis masanya tetapi anda tidak. Dia mungkin telah meletakkan anda dalam senarai "Kenalan" dan kemudian melaraskan tetapan privasinya supaya orang dalam senarai itu tidak boleh membuat siaran pada garis masanya.

Mengapa saya disekat daripada mengulas di Facebook?

Menurut halaman sokongan Facebook, mereka mungkin menyekat orang buat sementara waktu apabila: Sesuatu yang disiarkan atau dikongsi oleh orang itu kelihatan mencurigakan atau menyalahgunakan sistem keselamatan Facebook. Mesej atau permintaan rakan orang itu telah ditandai sebagai tidak diterima. Orang itu melakukan sesuatu yang tidak mengikut Piawaian Komuniti Facebook.

Mengapa saya tidak boleh mengulas atau menyukai siaran di Facebook?

Hai semua, Sekatan adalah sementara, tetapi ia tidak boleh ditarik balik atas sebarang sebab. Facebook mempunyai dasar untuk menghentikan tingkah laku yang mungkin dianggap menjengkelkan atau kesat oleh pengguna lain. Jika akaun anda disekat, anda masih boleh log masuk ke Facebook, tetapi anda mungkin tidak boleh menggunakan ciri.

Bagaimana untuk Membetulkan masalah "anda tidak boleh mengulas pada masa ini" Facebook | penyelesaian blok komen facebook

Mengapa Facebook Saya tidak membenarkan saya menyukai atau mengulas?

Pastikan anda log masuk dengan betul akaun Facebook anda apabila cuba menyukai dan mengulas. Membersihkan cache data penyemak imbas anda, memulakan semula penyemak imbas anda, mengemas kini perisian penyemak imbas kepada versi terkini dan melumpuhkan sebarang sambungan berkaitan Facebook semuanya boleh membantu menyelesaikan masalah.

Bagaimana saya tidak boleh mengulas di Facebook?

-Pastikan anda menggunakan versi apl atau penyemak imbas yang paling terkini; -Mulakan semula komputer atau telefon anda; -Nyahpasang dan pasang semula apl, jika anda menggunakan telefon; -Log masuk Facebook dan cuba lagi.

Bagaimanakah saya tahu jika saya telah disekat daripada mengulas di Facebook?

Semak Catatan dan Komen

Bagaimana dengan siaran daripada rakan bersama? Siaran dan ulasan mereka tidak akan hilang dari halaman anda. Walau bagaimanapun, bukannya nama mereka muncul sebagai pautan boleh klik, ia akan muncul sama seperti teks tebal hitam. Ini adalah tanda pasti bahawa anda telah disekat.

Berapa lama saya disekat buat sementara waktu daripada mengulas di Facebook?

Pasukan Bantuan Facebook

Blok bersifat sementara dan boleh bertahan beberapa jam atau beberapa hari. Untuk mengelakkan daripada disekat lagi, sila perlahankan atau hentikan tingkah laku ini.

Bolehkah seseorang menghalang anda daripada mengulas di Facebook?

Taip nama orang yang anda ingin sekat daripada mengulas ke dalam medan input di bawah "Sembunyikan Ini Daripada." Klik butang "Simpan Tetapan" berwarna biru. Ini menghalang pengguna yang dipilih daripada mengulas pada semua siaran anda, termasuk kemas kini status dan foto.

Mengapa saya tidak boleh mengulas beberapa siaran FB?

Sebaliknya, jika anda tidak boleh menghantar komen di Facebook, terdapat beberapa faktor yang boleh menyebabkan perkara ini. Selalunya, masalah ini disebabkan oleh sambungan internet yang perlahan, tetapi ia juga boleh disebabkan oleh sambungan penyemak imbas anda, perkhidmatan VPN atau masalah dengan pelayan Facebook. ... Kosongkan Cache dan Kuki Semak Imbas.

Mengapa tiada sesiapa mengulas pada siaran Facebook saya?

Algoritma Halaman Facebook agak berbeza daripada Algoritma untuk Profil. ... Tetapi melainkan mereka berinteraksi (suka, bertindak balas, mengulas atau berkongsi) serta-merta dengan kandungan anda, terdapat kemungkinan algoritma Facebook akan menyembunyikan siaran anda jadi tiada siapa yang akan melihatnya.

Apakah penjara Facebook?

Pengguna yang melanggar peraturan Facebook boleh meluangkan masa dalam apa yang kini dipanggil "Penjara Facebook," kehilangan kebolehan mengulas dan menyiarkan dari 24 jam hingga 30 hari atau, dalam kes yang lebih serius, kehilangan akaun mereka selama-lamanya. ... Facebook tidak mengeluarkan bilangan akaun yang dihadkannya.

Mengapa komen gagal disiarkan di Facebook?

1- Anda boleh cuba mengosongkan cache dan data sementara anda. Anda boleh melakukan ini daripada tetapan atau pilihan pelayar web anda. ... 2- Jika ini tidak menyelesaikan isu anda, ini mungkin kerana anda menggunakan sambungan penyemak imbas pihak ketiga. Kami mengesyorkan agar anda melumpuhkan alat tambah ini sebelum mengakses tapak semula.

Mengapa saya tidak boleh mengulas di Facebook Live?

Sebab biasa mengulas mungkin terhad atau disekat: Komen dihantar terlalu cepat: Anda hanya boleh mengulas sekali setiap sepuluh saat. Komen terlalu pendek: Komen untuk strim ini mestilah sekurang-kurangnya 100 aksara. Ikuti strim untuk mengulas: Anda mesti mengikuti strim ini sebelum anda boleh meninggalkan ulasan.

Bagaimana anda tahu jika seseorang menyekat anda di Facebook?

Semak Senarai Rakan Anda. Cara cepat untuk melihat siapa yang menyekat anda di Facebook adalah dengan menyemak senarai rakan anda. Ringkasnya, jika orang yang anda syak telah menyekat anda tidak muncul dalam senarai rakan Facebook anda, maka anda telah dinyahkawan atau disekat. Jika mereka muncul dalam senarai anda, maka anda masih berkawan.

Bolehkah Facebook menghalang anda daripada mengulas?

Untuk saat-saat itu anda mungkin tertanya-tanya bagaimana untuk mematikan ulasan pada siaran Facebook anda, jawapan ringkasnya ialah: Anda tidak boleh. Facebook menyatakan: "Malangnya, fungsi untuk melumpuhkan ulasan pada siaran anda tidak tersedia pada masa ini.

Bolehkah anda disekat daripada mengulas di Facebook?

Pasukan Bantuan Facebook

Terima kasih atas soalan anda. Malangnya, fungsi untuk melumpuhkan mengulas pada siaran anda tidak tersedia pada masa ini. Mana-mana ahli Facebook dalam tetapan khalayak siaran anda boleh menyukai, mengulas atau berkongsi siaran anda. Kami akan mengingati cadangan anda sambil kami terus menambah baik Facebook.

Bagaimanakah saya boleh membetulkan akaun Facebook saya yang disekat buat sementara waktu?

Untuk membetulkan "Akaun Anda Dikunci Sementara" di Facebook, anda perlu sama ada serahkan borang "Laporkan isu log masuk".. Sebagai alternatif, anda boleh menyerahkan "Semakan keselamatan yang menghalang log masuk" dan borang "Sahkan identiti anda dengan Facebook". Borang ini membolehkan anda menghubungi Facebook terus untuk memulihkan akaun anda.

Berapa lama anda disekat daripada mengulas di Facebook?

Blok bersifat sementara dan boleh bertahan beberapa jam atau beberapa hari. Untuk mengelakkan daripada disekat lagi, sila perlahankan atau hentikan tingkah laku ini.

Apakah had komen di Facebook?

Kini siaran Facebook boleh sepanjang 5,000 aksara dan komen mempunyai a maksimum 8,000 aksara. Ini akan membolehkan perbincangan mendalam tentang topik rumit berlaku dalam tapak. Jika pengguna mencapai had aksara semasa menyiarkan, Facebook membenarkan mereka menukar kemas kini menjadi Nota dengan serta-merta.

Bagaimanakah anda mengetahui sama ada anda telah disekat di Facebook atau dinyahaktifkan?

Cara paling mudah untuk mengetahui sama ada anda telah disekat oleh seseorang adalah dengan mencari nama mereka di Facebook. Jika mesej berikut muncul, maka satu daripada dua perkara telah berlaku: mereka telah menyahaktifkan akaun mereka atau menyekat anda... Anda boleh memberitahu jika ia adalah yang pertama dengan mencari mereka dalam senarai rakan anda.

Mengapa saya tidak boleh membalas komen Facebook?

- Pastikan anda menggunakan versi apl atau penyemak imbas yang paling terkini; - Mulakan semula komputer atau telefon anda; - Nyahpasang dan pasang semula apl, jika anda menggunakan telefon; - Log masuk ke Facebook dan cuba lagi.

Mengapa saya tidak boleh mengulas pada TikTok?

Satu lagi sebab utama ulasan TikTok tidak dipaparkan atau dimuatkan mungkin disebabkan kepada sambungan internet yang lemah. Dengan sambungan yang mantap, anda boleh memastikan bahawa ulasan anda tidak terhenti di tengah-tengah penyiaran. Jadi, kami mencadangkan anda mengesahkan sambungan anda sama ada melalui ujian kelajuan dalam talian atau hanya cuba memuatkan halaman web.

Bagaimanakah cara saya mengulas di Facebook?

Bagaimanakah cara saya mengulas pada sesuatu yang saya lihat di Facebook?

  1. Ketik di bawah siaran.
  2. Ketik Tulis ulasan di bahagian bawah skrin, kemudian taip ulasan anda. Ketik untuk mengambil atau memuat naik foto. Ketik untuk mengulas dengan pelekat. Ketik untuk mengulas dengan GIF.
  3. Ketik .