Bolehkah saya membatalkan keahlian kecergasan pada bila-bila masa?

Batalkan Program Keahlian Semasa Di Kelab Kecergasan Anytime. Lawati kelab Anytime Fitness berhampiran anda. Untuk memulakan proses pembatalan kontrak kecergasan pada bila-bila masa, anda perlu menyimpan surat yang ditandatangani bersama anda. ... Di kaunter, tanya ejen kelab kecergasan atau jurulatih untuk memulakan proses pembatalan.

Berapakah kos untuk membatalkan keahlian Anytime Fitness?

(a) Yuran Pembatalan perlu dibayar jika anda ingin membatalkan Keahlian anda untuk kemudahan anda dalam Tempoh Minimum. Ia adalah jumlah yang sama kepada 50% daripada baki Yuran Keahlian anda untuk baki Tempoh Minimum atau jumlah yang bersamaan dengan 30 hari Yuran Keahlian (apa sahaja yang lebih tinggi).

Apakah dasar pembatalan untuk Anytime Fitness?

Anytime Fitness membenarkan tempoh bertenang tujuh hari.

Dalam tempoh tujuh hari itu, anda mendapat peluang untuk mengubah fikiran anda.

Apakah yang berlaku jika saya berhenti membayar keahlian Anytime Fitness saya?

“Jika anda enggan membayar (atau tidak pernah menjawab permintaan pembayaran), gim mungkin akan membatalkan keahlian anda. Tidak mungkin gim itu sendiri akan menghadapi masalah untuk menyaman anda untuk baki itu.” Hey, bunyinya mudah, tetapi malangnya: “Mereka akan menjual baki anda kepada pemungut hutang.

Bagaimanakah saya boleh keluar daripada keahlian gim tanpa membayar?

Jika mereka bersetuju untuk melepaskan anda daripada keahlian anda tanpa membayar penalti, minta surat akuan terima bertulis. Jika anda fikir ini semua kelihatan seperti terlalu banyak usaha dan membatalkan kad kredit anda atau hanya mengeluarkan kaedah pembayaran anda daripada akaun anda ialah penyelesaian yang lebih baik.

Membatalkan keahlian Anytime Fitness

Bolehkah saya menghadapi masalah kerana tidak membayar keahlian gim saya?

Jika anda gagal membayar yuran keahlian anda, gim anda boleh menghantar akaun anda ke koleksi, yang merupakan tanda negatif utama pada laporan kredit anda. Keahlian gim adalah sama seperti bil berulang yang lain. ... Walaupun anda menggunakan kad debit anda untuk membuat pembayaran bulanan anda, akaun masih boleh dihantar ke koleksi.

Bagaimanakah saya boleh membatalkan keahlian gim saya?

Untuk membatalkan kontrak anda, anda mungkin perlu untuk menghantar surat ke gim anda melalui mel yang diperakui. Mel yang diperakui memberikan bukti bahawa mereka telah menerima surat tersebut (gim lain mungkin secara khusus memerlukan pembatalan secara peribadi atau melalui telefon, jadi baca kontrak anda atau tapak web gim dengan teliti).

Bolehkah saya membekukan akaun Anytime Fitness saya?

Anda boleh membekukan keahlian Anytime Fitness anda sehingga tiga bulan dalam mana-mana tahun. Untuk melakukan ini, anda perlu menghubungi kelab yang anda ahli. Butiran hubungan boleh diperolehi daripada laman web Anytime Fitness, menggunakan pencari kelab.

Apakah gim yang paling murah untuk disertai?

Lima keahlian gim yang paling berpatutan

  1. Planet Fitness. Planet Fitness mengiklankan dirinya sebagai gim untuk orang yang tidak menyukai gim, dengan iklan yang merujuk kepada setiap lokasi Planet Fitness sebagai "Zon Bebas Penghakiman." ...
  2. Kecergasan Kardinal. ...
  3. YMCA Tempatan Anda. ...
  4. Gim Emas. ...
  5. LA Fitness.

Bolehkah anda membatalkan keahlian gim tahunan?

Kelab kesihatan mesti dibuka untuk kegunaan dalam tempoh enam bulan dari tarikh kontrak ditandatangani. Jika kelab kesihatan belum dibuka dalam tempoh enam bulan, anda boleh membatalkan kontrak pada bila-bila masa. Tetapi jika kelab kesihatan dibuka selepas enam bulan, anda hanya mempunyai sepuluh hari untuk membatalkan kontrak.

Bolehkah anda membatalkan kontrak gimnasium 12 bulan?

Jika anda mempunyai keahlian jangka tetap, contohnya tempoh 12 bulan, tetapi keadaan anda berubah dengan cara yang tidak dijangka – penyakit jangka panjang, kehilangan pekerjaan atau terpaksa berpindah – anda boleh mempunyai alasan untuk pembatalan serta-merta.

Berapa lama saya boleh menangguhkan keahlian Anytime Fitness saya?

Menangguhkan Keahlian Anda: Dalam mana-mana tempoh 12 bulan anda biasanya boleh 'membekukan' Perjanjian anda dua kali sehingga 3 bulan untuk kedua-dua tempoh digabungkan. Jika kami bersetuju, anda boleh membekukan Perjanjian anda lebih daripada kali ini atas sebab perjalanan, perubatan atau kesukaran tetapi mesti memberikan bukti kepada kami.

Berapakah keahlian gim setiap bulan?

Selepas menganalisis harga 16 rangkaian gim popular A.S., kami mendapati bahawa purata kos bulanan keahlian gim untuk menikmati faedah bersenam pada tahun 2021 ialah $37.71. Harga juga berbeza-beza berdasarkan keahlian; daripada $31.00 dengan keahlian peringkat rendah hingga $44.42 pada keahlian peringkat lebih tinggi.

Berapakah yuran tahunan untuk Kecergasan 24 Jam?

$0 YURAN PERMULAAN

Bayar yuran pertama dan bulan lepas. Yuran keahlian adalah antara $31.99 dan $56.99 sebulan, bergantung pada lokasi kelab dan jenis keahlian. bayar $49.99 Yuran Tahunan semasa Bulan ke-2 pendaftaran dan setiap tahun selepas itu. Komitmen satu tahun diperlukan untuk keahlian Komitmen.

Adakah Planet Fitness benar-benar 10 dolar sebulan?

Planet Fitness berbangga dengan menawarkan keahlian kos rendah, dengan a keahlian standard pada $10 sebulan dan keahlian peringkat lebih tinggi, dengan Kad Hitam PFnya, pada purata $19.99 sebulan.

Apakah yang berlaku apabila kontrak Anytime Fitness saya tamat?

Jika anda memulakan untuk pembaharuan automatik dalam perjanjian keahlian anda, maka anda akan bersedia untuk meneruskan keahlian pada penghujung tempoh anda. Pastikan anda menyemak perjanjian keahlian anda atau hubungi kelab asal anda.

Bolehkah saya membatalkan debit terus gim saya?

Anda boleh menamatkan Keahlian anda pada bila-bila masa dengan membatalkan mandat debit terus dengan bank anda. Keahlian anda akan tamat berkuat kuasa serta-merta, dan tiada bayaran balik akan dibayar. E-mel [email protected] dan minta mereka membatalkannya akaun anda.

Mengapakah sukar untuk membatalkan keahlian gim?

“Keahlian gim terkenal sukar untuk berhenti kerana kebanyakan kelab gimnasium tidak mahu membenarkan ahli membatalkan kontrak mereka sebaik sahaja mereka menyedari kerja keras dan komitmen yang terlibat untuk menjadi cergas,” kata peguam, David Reischer, Esq. ... "Adalah penting untuk membaca keseluruhan kontrak sebelum menandatangani."

Mengapa saya boleh membatalkan keahlian gim saya?

Membatalkan dengan pilihan

Ini mungkin kerana anda berpindah dari kawasan itu atau tidak mahu menggunakan gim itu lagi. Anda perlu membatalkan secara bertulis. Gim anda mungkin mengenakan bayaran untuk membatalkan perjanjian anda. Yuran penamatan akan dinyatakan dalam perjanjian anda.

Bagaimanakah saya boleh keluar daripada kontrak satu hayat?

Polisi Pembatalan Onelife Fitness

  1. Anda boleh meminta penamatan keahlian anda pada bila-bila masa sepanjang Tempoh Komitmen anda.
  2. Anda perlu memberi kelab notis sebulan supaya anda tidak dibilkan lagi.
  3. Keahlian anda tidak akan tamat sehingga tamat Tempoh Komitmen anda.

Bolehkah gimnasium terus mengecaj saya selepas saya Membatalkan?

Letakkan permintaan pembatalan anda secara bertulis. Dalam kes anda, gim telah terus mengecaj akaun anda selepas pembatalan. ... Jika gim adalah sebahagian daripada sebuah syarikat besar, hubungi pejabat korporat. Anda juga boleh memfailkan aduan di bbb.org.

Mengapa gimnasium mengenakan yuran tahunan?

2. Adakah terdapat Yuran Penyelenggaraan? Memandangkan kos purata keahlian gim telah merosot sejak beberapa tahun, keperluan untuk menambah pendapatan yang hilang telah meningkat. Ia adalah perkara biasa bagi gimnasium untuk mengenakan "yuran penyelenggaraan" tahunan kepada ahli.

Berapa mahal keahlian gim?

Kos keahlian gim purata antara $40 dan $50 sebulan, tetapi apabila anda menambah yuran permulaan, anda melihat sebanyak $800 setahun.

Berapakah kecergasan terbaik sebulan?

Menawarkan keahlian asas untuk $10 seorang, sebulan dan keahlian VIP (yang termasuk penyamakan kulit, penggunaan kerusi urut, penggunaan timbal balik lokasi Planet Fitness lain dan banyak lagi) dengan harga $19.99 setiap orang, sebulan. Snap Fitness. 1,500 lebih lokasi. Harga berbeza mengikut lokasi.

Bolehkah saya membekukan keahlian gim saya?

Jika anda membuat Jumlah Keahlian Bulanan tetap bayaran anda boleh Membekukan Keahlian anda pada bila-bila masa dan untuk sebarang tempoh, menggunakan Kawasan Ahli dalam talian. Apabila Keahlian anda dibekukan, nombor PIN anda akan dinyahaktifkan dan anda akan membayar Jumlah Keahlian Bulanan yang dikurangkan. 3.