Adakah saya membatalkan pendaftaran api menyala saya?

Jika anda tidak mahu menggunakan peranti anda lagi, anda boleh membatalkan pendaftarannya daripada akaun Amazon anda. Jika anda ingin memberikan peranti anda sebagai hadiah atau ingin mendaftarkan peranti itu di bawah akaun lain, anda perlu membatalkan pendaftaran peranti daripada akaun anda.

Apa yang berlaku apabila anda membatalkan pendaftaran tablet Amazon Fire?

Batalkan pendaftaran - Anda tidak lagi boleh mengakses kandungan anda melalui mana-mana aplikasi Amazon pada peranti atau membuat pembelian pada peranti yang dibatalkan pendaftarannya. Maklumat peribadi seperti foto dan dokumen yang dimuatkan sisi kekal pada peranti.

Perlukah saya membatalkan pendaftaran Kindle saya sebelum mengembalikannya?

Amazon mengesyorkan anda menyahdaftar Kindle anda sebelum mengembalikannya untuk servis atau pembaikan.

Bagaimanakah cara saya menukar tablet Amazon Fire saya kepada akaun baharu?

Gunakan Tukar Akaun

  1. Dalam menu Akaun & Senarai, pilih Tukar Akaun.
  2. Untuk menambah akaun Amazon baharu pada penyemak imbas, pilih Tambah akaun. Masukkan bukti kelayakan akaun anda dan pilih Simpan.
  3. Untuk bertukar antara akaun, pilih akaun yang anda inginkan daripada halaman Tukar Akaun.

Adakah saya perlu mendaftarkan Kindle Fire saya dengan Amazon?

Gunakan Kindle tanpa mendaftar akaun Amazon

Walaupun ia tidak jelas, anda boleh masuk ke Kindle anda tanpa memautkannya ke akaun Amazon anda atau membuat akaun baharu. Ia mengehadkan utiliti Kindle walaupun.

Bagaimana untuk membatalkan pendaftaran Peranti Amazon

Mengapa Kindle saya tidak akan mendaftar ke akaun Amazon saya?

Menghadapi masalah mendaftarkan Kindle anda ke akaun Amazon anda? Masa peranti yang salah, perisian lapuk atau kata laluan yang salah selalunya puncanya. ... Atau klik pada pilihan Kemas Kini Kindle Anda, jika tersedia. Pastikan peranti anda disambungkan ke rangkaian Wi-Fi.

Mengapa Kindle Fire saya meminta saya mendaftar semula?

awak boleh datang merentas masalah mendaftarkan peranti atau aplikasi anda kerana perisian yang sudah lapuk atau kelayakan akaun yang salah. Sebelum anda cuba mendaftarkan peranti atau aplikasi anda, pastikan: Peranti atau aplikasi anda menjalankan versi perisian terkini yang tersedia.

Bagaimanakah cara saya membatalkan pendaftaran Amazon Fire saya?

Batalkan Pendaftaran Peranti Anda

  1. Pergi ke Urus Kandungan dan Peranti Anda dan log masuk ke akaun anda.
  2. Klik Peranti.
  3. Pilih peranti anda dan klik Batalkan Pendaftaran.

Bagaimanakah cara saya mengalih keluar akaun e-mel daripada tablet Amazon Fire saya?

Memadam Akaun E-mel

  1. Buka apl "E-mel".
  2. Ketik "Menu" > "Tetapan"
  3. Ketik akaun e-mel yang ingin anda alih keluar.
  4. Tatal ke bahagian bawah dan pilih pilihan untuk "Padam Akaun daripada Peranti", dan akaun itu akan dipadamkan.

Apakah yang berlaku apabila anda membatalkan pendaftaran peranti Kindle?

Ketik pilihan "Akaun Anda" di bahagian atas dan kemudian "Nyahdaftarkan Peranti." 4. Kindle anda akan diputuskan sambungan dari Amazon dan semua buku akan dialih keluar (mereka masih akan tersedia dalam akaun Kindle anda di Amazon).

Bolehkah saya membatalkan pendaftaran Kindle saya dan memberikannya kepada orang lain?

Pada Kindle, pergi ke Menu > Tetapan. Seterusnya, pergi ke Akaun Saya > Nyahdaftar Peranti. Dalam tetingkap pengesahan yang muncul, ketik "Nyahdaftar" sekali lagi dan Kindle akan diputuskan sambungan daripada akaun Amazon anda. Kini ia sedia untuk orang lain sediakan.

Bolehkah saya memberikan Kindle lama saya kepada orang lain?

awak boleh menukar Kindle daripada satu akaun ke akaun lain dengan mudah, pada bila-bila masa, sama ada dari Kindle atau dari halaman Amazon yang disediakan untuk mengurus Kindle anda. Cari "Daftar" dan "Batalkan Pendaftaran." Buku yang anda beli untuk Kindle anda dikunci ke akaun Amazon anda - alamat e-mel anda.

Apa yang berlaku apabila anda membatalkan pendaftaran peranti di Amazon?

Menyahdaftar a Peranti Fire TV mengalih keluar semua kandungan yang dikaitkan dengan Akaun Amazon masing-masing. Setelah dinyahdaftarkan, anda boleh mendaftar semula Fire TV anda dengan mana-mana Akaun Amazon yang anda pilih dengan memilih Daftar. Taipkan alamat e-mel yang dikaitkan dengan Akaun Amazon kemudian pilih Seterusnya.

Apa yang berlaku apabila anda membatalkan pendaftaran kebakaran?

Apabila anda membatalkan pendaftaran Firestick, ia mengalih keluar maklumat dan data pengguna daripada peranti. Jadi, mana-mana apl yang telah anda beli atau apa-apa lagi yang telah anda simpan tidak akan ada lagi. Melakukan ini untuk menghalang penjaga rumah daripada menggunakan akaun mereka, sesetengah orang mungkin melihatnya sebagai langkah yang melampau.

Adakah anda memerlukan Amazon Prime untuk menggunakan tablet Fire?

Tidak, anda tidak perlu mempunyai langganan Prime untuk mengendalikan tablet. Tetapi anda akan membayar lebih untuk e-buku, filem, permainan dan aplikasi jika anda tidak mempunyai keahlian Perdana. 3 daripada 5 mendapati ini membantu.

Adakah menukar kata laluan Amazon anda melog keluar semua orang?

Jika anda kehilangan peranti mudah alih anda, anda harus menukar kata laluan pada akaun anda. Menukar kata laluan anda akan melog keluar anda daripada apl dan tapak web Amazon pada mana-mana peranti bukan Kindle. Pergi ke Kemas Kini Kata Laluan Anda untuk mendapatkan arahan.

Apakah yang dimaksudkan dengan membatalkan pendaftaran?

/ (diːˈrɛdʒɪstə) / kata kerja. untuk mengeluarkan (diri sendiri, kereta, dll) daripada daftar.

Bagaimanakah cara saya membatalkan pendaftaran peranti Kindle lama?

Cari peranti anda di bawah Peranti Berdaftar, dan kemudian klik pilihan Batal Pendaftaran seterusnya kepadanya.

...

Untuk membatalkan pendaftaran peranti daripada apl membaca Kindle:

  1. Pergi ke Urus Kandungan dan Peranti Anda.
  2. Pilih Peranti.
  3. Pilih peranti atau apl anda dan pilih Batalkan pendaftaran.
  4. Untuk mengesahkan, pilih Batalkan Pendaftaran sekali lagi pada tetingkap timbul.

Bagaimanakah cara saya menambah Kindle kedua pada akaun Amazon saya?

Klik pautan "Edit" di sebelah kanan nama Kindle kedua anda dalam bahagian "Tetapan E-mel Hantar-ke-Kindle". Tukar alamat e-mel "@kindle.com". untuk memadankan Kindle pertama anda dan klik butang "Kemas Kini". Kindle kedua anda kini didaftarkan ke alamat e-mel yang sama seperti Kindle pertama anda.

Mengapa saya perlu mendaftarkan Kindle saya?

Untuk membeli dan memuat turun kandungan, anda perlu sambung secara wayarles dan daftarkan Kindle anda ke a akaun Amazon. Mendaftar juga membolehkan anda memuat turun pembelian anda daripada peranti Kindle lain dan apl membaca Kindle.

Bagaimanakah cara mengemas kini perisian Kindle lama saya?

Pada skrin utama Kindle anda, ketik butang Menu ikon, dan kemudian ketik Tetapan. Ketik ikon Menu sekali lagi, dan kemudian ketik Kemas Kini Kindle Anda. Ketik OK untuk melaksanakan kemas kini. Mesej Kindle Anda Sedang Mengemas kini muncul.

Bagaimanakah cara menukar akaun pada Kindle saya?

Cara Menukar Akaun Kindle

  1. Klik butang "Menu" semasa berada di skrin utama pada Kindle anda.
  2. Klik "Tetapan."
  3. Klik "Batalkan Pendaftaran." Sahkan bahawa anda ingin membatalkan pendaftaran Kindle, dengan mengklik "Nyahdaftar" dalam kotak pop timbul.
  4. Klik "Daftar." Masukkan e-mel dan kata laluan akaun Amazon baharu. Petua.

Bagaimanakah cara saya mendaftarkan peranti baharu pada akaun Amazon saya?

Untuk mendaftarkan peranti, hanya log masuk ke akaun anda pada mana-mana aplikasi Amazon, seperti Prime Video, Prime Music, Kindle atau Alexa. Jika anda memberikan atau kehilangan peranti anda, anda perlu mengambil masa beberapa saat untuk menyahdaftar peranti daripada akaun Amazon anda.

Adakah terdapat bayaran bulanan untuk Amazon Fire?

tidak, tiada bayaran bulanan untuk menggunakan Bomba TV Stick sendiri tetapi perlu diingat bahawa menjadi ahli Perdana sangat meningkatkan nilai dan perkhidmatannya seperti Hulu Plus, Netflix, HBO (diperlukan untuk HBO GO), dan lain-lain semuanya mempunyai kos langganan mereka sendiri.