Patutkah saya melaporkan strickland vampyr?

Strickland dan berikan dia ubat plasebo, atau anda boleh melaporkan tindakannya kepada Dr.Ackroyd. Terpulang kepada anda apa sahaja yang anda mahu lakukan, dan pilihan itu tidak akan menjejaskan keputusan sesuatu perkara di Vampyr. Jika anda memilih untuk memberi Strickland ubat itu, dia akan memberikan anda kunci untuk meletakkannya di kabinet pejabatnya.

Bagaimanakah anda mendapatkan bahan-bahan yang hilang dalam Vampyr?

Bahan-bahan yang hilang adalah salah satu penyiasatan Hospital Pembroke.

...

Hanya kembali ke bilik anda dan dapatkan Placebo dalam meja (bukan meja kerja).

  1. Bawa 1 unit natrium hipoklorit ke meja perubatan anda.
  2. Bawa 1 unit potassium permanaganate ke meja perubatan anda.
  3. Bawa 6 unit ferus tartrat ke meja perubatan anda.

Di manakah saya boleh mendapatkan kalium permanganat Vampyr?

Anda boleh mendapatkan kalium permanganat daripada peniaga di belakang.

Bagaimana anda menyelamatkan Harvey fiddick?

Malangnya, Harvey Fiddick adalah watak pilihan biasa yang tidak boleh membantu. Nasib protagonis bukan di tangan Jonathan, dan kami tidak boleh membantu orang yang sakit dalam apa cara sekalipun. Dialog dan perbualan dengan doktor tidak akan membantu. Oleh itu, kes Harvey harus dianggap sebagai cerita dengan hujung terbuka.

Di manakah meja perubatan di Vampyr?

Anda boleh menemui mereka di bilik mayat, atau hanya dengan mencari-cari melalui dunia terbuka. Sebaik sahaja anda mempunyai semua yang anda perlukan, anda perlu membawa bahan-bahan tersebut ke meja perubatan anda di pejabat anda. Ini telah menyebabkan beberapa kekeliruan. Meja yang dimaksudkan bukanlah meja kraf biasa anda.

Bahan Hilang - Kedua-dua Hasil | Pencarian Warganegara Pembroke - Strickland & Ackroyd | Vampyr

Patutkah saya melaporkan Strickland kepada Ackroyd?

Strickland dan berikan dia ubat plasebo, atau anda boleh melaporkan tindakannya kepada Dr. Ackroyd. Terpulang kepada anda apa sahaja yang anda mahu lakukan, dan pilihan itu tidak akan menjejaskan keputusan sesuatu perkara di Vampyr. Jika anda memilih untuk memberi Strickland ubat itu, dia akan memberikan anda kunci untuk meletakkannya di kabinet pejabatnya.

Bagaimanakah anda pergi ke farmasi Vampyr?

Sampai ke farmasi

Dari pintu pagar utama Hospital Pembroke, belok kiri menuju ke selatan di sepanjang jalan ke arah objektif. Anda akan bertemu dengan beberapa pemburu vampire di sepanjang jalan. Akhirnya, anda harus sampai ke jambatan yang membawa anda kembali ke kawasan Docks.

Bolehkah anda menyelamatkan pesakit kren Dorothy?

Tidak ada cara untuk menyelamatkannya. Satu-satunya agensi anda ialah bagaimana Jururawat Kren bertindak balas terhadap kaedah anda.

Apakah senjata terbaik di Vampyr?

Gergaji besi pembedahan. Saya telah menyebut senjata-senjata ini beberapa kali - ia adalah senjata satu tangan dan berkuasa yang boleh didapati di tingkat satu Hospital Pembroke. Gergaji mempunyai kelajuan serangan yang tinggi dan ketahanan yang baik.

Apakah yang terkandung dalam kalium permanganat?

Apakah kalium permanganat? Kalium permanganat ialah sebatian kimia biasa yang menggabungkan bijih mangan oksida dengan kalium hidroksida. Ia pertama kali dibangunkan sebagai pembasmi kuman pada tahun 1857. Sejak itu, ia telah digunakan secara meluas untuk merawat pelbagai keadaan kulit, termasuk jangkitan kulat.

Bagaimanakah anda menyiram tumbuhan di Vampyr?

Itu sahaja yang ada, cari sahaja loji di Dr.pejabat Reid, dapatkan air dari West End, kemudian kembali ke pejabat Dr. Reid dan gunakan air di loji!

Bagaimanakah anda meningkatkan tahap memikat Vampyr?

Satu-satunya cara untuk meningkatkan Kemahiran Memukau anda dalam Vampyr ialah untuk hanya menyelesaikan pencarian utama. Contohnya, selepas anda akhirnya mencapai Whitechapel dalam permainan dan bercakap dengan jururawat Dorothy Crane, Kemahiran Memukau Reid akan meningkat ke tahap 2.

Bagaimanakah cara saya menyiasat Vampyr?

Jika anda menekan butang L3 pada pengawal anda, deria pontianak anda akan menjejaki Darius Petrescu semasa dia keluar dari rumah, berjalan melintasi halaman dan menghampiri pintu di sebelah sana. Sebaik sahaja anda tiba di pintu pagar yang terkunci, dengan vampire anda aktif, curi dengar perbualannya dengan Nurse Crane.

Mengapa Dorothy Crane hilang?

Jika Reid memukau Kren, dia secara tidak sengaja memecahkan fikirannya; ini menyebabkan dia dijangkiti dan bertukar menjadi Skal. Pada malam selepas dipukau, Kren akan ditandakan sebagai hilang, tetapi boleh ditemui di tempat yang sama, di tingkat atas dispensarinya.

Apakah cara terbaik untuk menangani Dorothy Crane?

Anda boleh meminum darahnya dengan segera dan membunuhnya. Ini akan memberi anda cukup banyak XP, tetapi ingat anda membunuh tiang daerah. Kehilangan Dorothy akan memberi kesan teruk kepada seluruh daerah - orang ramai akan jatuh sakit lebih kerap. Anda juga boleh memikatnya - dia tidak akan mengganggu lagi Lady Ashbury.

Adakah Vampyr mempunyai beberapa pengakhiran?

Vampyr mempunyai empat pengakhiran yang berbeza dan yang anda terima ditentukan oleh bilangan warganegara yang anda bunuh sepanjang permainan. Untuk menjadi jelas, ini tidak termasuk watak yang anda temui sebagai sebahagian daripada cerita utama dan perlu memutuskan sama ada untuk memeluk atau tidak.

Di manakah air Vampyr?

Untuk menyelamatkan tumbuhan daripada mati, anda perlu mencari Air Tulen. Ini boleh terletak di Daerah West-End, di dalam bangunan bertentangan dengan rumah Kimura Tadao. Ia berada di dalam kabinet serta-merta di sebelah kanan anda apabila anda memasuki bangunan melalui pintu hadapan.

Bagaimanakah anda membuka kunci peti dalam Vampyr?

Kunci diperlukan untuk membuka peti, peti, peti besi atau kabinet. Kunci boleh ditemui pada watak yang merupakan pemilik peti, peti keselamatan atau storan tertentu. Bagaimana untuk meminta penduduk menyerahkan semula kunci mereka? Malah, kaedah utama adalah untuk membunuh mereka.

Di manakah saya boleh mencari natrium hipoklorit Vampyr?

Beli dari Rakesh Chadana anda akan jumpa dia dekat khemah di hospital pembroke.

Di manakah saya boleh mencari penyakit Newton?

Newton Blight ialah warganegara ditemui berhampiran kawasan Hospital Pembroke dan sebahagian daripada pencarian Claustrophobia.