Mana takdir jalan janda 2?

Jika anda ingin mencapai penutup lembut Destiny 2 Beyond Light dengan cepat, Widows Walk ialah tempat yang anda ingin pergi. Ia ditemui dalam Trostland EDZ (Zon Mati Eropah). Untuk ke Widows Walk, anda perlu mendarat terus ke Trostland, kemudian menuju ke utara.

Di manakah terletaknya Widow's Walk EDC?

Widow's Walk ialah Sektor Hilang yang terletak di wilayah Trostland di rantau Zon Mati Eropah (EDZ) Destiny 2.

Di manakah terminal timur dan janda berjalan?

Terminus Timur - Sektor pertama yang hilang adalah dalam bangunan oren bersebelahan trak tertimbus, di timur kawasan itu. Merangkak di bawah pintu besi dan ikut terowong ke stesen kereta api. Widow's Walk – Dalam kedai dengan tanda biru.

Di manakah atrium dalam Destiny 2?

Pintu masuk ke Atrium boleh didapati di dalam gereja, di hadapan tanjakan anda melompat ke atas untuk sampai ke Devrim. Berjalan menuruni tangga dan ikut terowong sehingga anda sampai. Widow's Walk boleh diakses melalui pintu dalam bangunan di sebelah kiri gereja.

Di manakah jurang banjir Destiny 2?

Sukar untuk mencari Sektor Hilang Chasm Banjir di Destiny 2's EDZ? Nah, jangan risau lagi kerana kami telah membantu anda. Melihat pada peta anda, ia terletak betul-betul di bahagian bawah "The Gulch" terus di tepi dan di bawah huruf "E".

Destiny 2 - Lost Sectors - EDZ - Trostland: Widows Walk

Bagaimanakah saya boleh sampai ke jurang banjir?

Lokasi Chasm yang dibanjiri

Yang dari The Gulch bukanlah yang paling mudah untuk dicari kerana anda hanya perlu menyeberangi kawasan lapang dari tempat anda bertelur - simbol di sini terletak pada batu sejurus sebelum pembukaan gua. Strategi: Dari arah The Gulch, masuk ke dalam gua, belok kiri, belok kanan, kemudian belok kanan sekali lagi sejurus selepas itu.

Di manakah whispered falls di EDZ?

Whispered Falls ialah Sektor Hilang di Zon Mati Eropah di Bumi, terletak di dalam kawasan Pinggir. Ia dikawal oleh Keldrik, Kapten Drained.

Adakah Trostland tempat yang sebenar?

Terdapat sebuah empangan berhampiran sana , terdapat banjaran gunung di barat laut , dan papan tanda jalan di sekeliling menunjukkan kanton dan mercu tanda di sekitar relatif chur , an. Bandar trostland nampaknya tidak wujud tetapi ia adalah rakan sejawat kehidupan sebenar di suatu tempat di Switzerland.

Bagaimanakah saya boleh mendapatkan kod cache EDZ?

Untuk mendapatkan Kod Cache, anda hanya perlu lakukan membunuh musuh palang kuning. Anda secara automatik menerima Kod Cache untuk membuka peti selepas ia mati. Di dalamnya, anda akan menemui beberapa rampasan manis, yang berpotensi memberi anda sedikit rangsangan kuasa. Jika anda ingin mencari Sektor Hilang yang lain, lihat peta dalam permainan anda dan cari simbolnya.

Di manakah lubang di EDZ?

Lagi video di YouTube

The Pit ialah Sektor Hilang di EDZ. Untuk mencapainya, bertelur di Winding Cover, kemudian naiki burung pipit anda dan berangkat ke pantai menuju Firebase Hades. Untuk sampai ke lubang, anda ingin memandu di bawah tanjakan yang biasa anda gunakan untuk masuk ke Firebase.

Di manakah terminal Lost sector?

Lokasi Terminal Timur

Lokasi: Untuk mencari lokasi ini, pergi ke belakang gereja dan belok kanan. Anda sepatutnya melihat simbol itu tepat di luar pintu masuk stesen kereta api bawah tanah yang musnah. Strategi: Luncurkan di bawah ambang pintu yang ditunjukkan dalam tangkapan skrin, turun ke dalam lubang benam dan ikuti terowong sehingga anda mencapai platform yang rosak.

Di manakah devrim kay?

Devrim Kay ditemui di Bumi, di EDZ! Untuk mencari mereka bermula dengan membuka pengarah dan pergi ke tab Destinasi. Kemudian pilih Earth, di EDZ dengan kursor anda dan buka peta destinasi. Seterusnya, anda perlu mendarat di Zon Pendaratan Trostland!

Bagaimanakah anda mengosongkan atrium dalam Destiny 2?

Mula menuruni tangga, kemudian terus turun dan telusuri terowong semasa anda mendengar sedikit cerita. Akhirnya anda akan datang ke a bilik Dreg musuh. Kosongkannya, kemudian turun semula, bersihkan musuh sekali lagi semasa anda pergi.

Bagaimana anda melengkapkan percikan harapan?

Untuk memulakan pencarian A Spark of Hope, pemain mesti lengkapkan versi baharu pencarian New Light. Setelah ini selesai, pencarian harus tersedia untuk dimulakan selepas anda pergi ke menara. Apabila anda telah berjaya, berlari menuruni tanjakan dan menuruni tangga menuju ke arah Guru Pos.

Bagaimana anda mengalahkan kapten senja?

Bahagian utama pencarian, bagaimanapun, adalah untuk mengalahkan tiga Kapten Senja. cuma bunuh musuh di sekitar kawasan itu sehingga Kapten Senja muncul. Mereka adalah sasaran bernilai tinggi yang tidak bertelur melainkan kawasan itu jelas. Keluarkan tiga daripada ini dan Walker akan bertelur.

Bolehkah anda meluncur dalam Destiny 2?

Gelongsor ialah cara hidup dalam Destiny 2. Walaupun berguna dalam PvE untuk bergerak pantas dan mengelak peluru, ia paling biasa dilihat dalam The Crucible, Destiny's PvP mod. Gelongsor membantu pemain bergerak pantas sambil menurunkan profil mereka, menjadikannya lebih sukar bagi Penjaga musuh untuk menjejaki pergerakan mereka.

Apakah kod cache?

Kod cache ialah item bukan inventori yang anda terima selepas melengkapkan Sektor Hilang dalam Destiny 2. Pada bila-bila masa anda bertarung melalui Sektor Hilang dan mengalahkan bos, mesej pada skrin akan menyatakan "Kod cache diperoleh". Ini bermakna anda boleh membuka kunci peti rampasan khas berbentuk berlian di hujung kawasan.

Bagaimanakah anda mendapatkan kod cache Destiny 2?

Untuk mendapatkan kod cache apa yang anda perlu lakukan ialah membunuh musuh di palang kuning. Anda secara automatik menerima kod cache untuk membuka peti selepas kematiannya. Di dalamnya anda akan menemui beberapa rampasan manis yang berpotensi memberi anda sedikit rangsangan.

Adakah kosmodrom dalam Destiny 2?

Dalam Beyond Light Kosmodrom telah diperkenalkan semula sebagai destinasi tetap di Destiny 2, lokasi kedua dari takdir asal untuk berbuat demikian dengan Ocean of Storms dalam Shadowkeep menjadi yang pertama.

Apa itu Trostland?

Trostland ialah zon pendaratan di Zon Mati Eropah, Bumi.

Di manakah terletaknya Zon Mati Eropah 2?

Terdapat juga Sektor Hilang di Destiny 2 European Dead Zone, yang boleh didapati dari Zon Pendaratan Trostland, ke arah sebelah tenggara Zon Mati.

Mengapa saya tidak dapat melihat sektor legenda yang hilang?

Sebelum anda boleh mengambil Legend Lost Sectors, anda perlu melengkapkan semua Lost Sectors biasa dahulu. jika anda tidak, Legend Lost Sectors baharu tidak akan muncul pada peta. Terdapat dua pencarian setiap hari di mana lokasi, pengubah suai dan ganjaran digilirkan untuk sesuatu yang baharu.

Bagaimanakah anda membuka kunci labirin Veles?

Veles Labyrinth ialah Sektor Hilang di Kosmodrom. Untuk ke sana, bertelur di Shaw Han dan kemudian melompat pada Sparrow anda. Pergi ke utara melalui Mothyards di mana semua kapal terbang lama berada, tetapi bergegas betul-betul sebelum anda sampai ke Sky Dock. Di tebing di sebelah kanan anda akan melihat jurang yang mengalir ke barat.

Bagaimanakah anda membuka kunci sektor hilang tuan?

Kosongkan versi biasa setiap Sektor Hilang untuk dapat mengakses versi Legend atau Masternya. Pertama, anda perlu melengkapkan Sektor Hilang biasa. Maksudnya pergi ke zon rondaan, memasuki Sektor Hilang, mengalahkan bos dan merompak cache. Ini akan mengosongkan Sektor Hilang pada peta.