Apakah rancangan biru di ww?

PELAN BIRU pada asasnya "WW Freestyle" dengan Bajet SmartPoints yang unik serta 200+ makanan ZeroPoint termasuk buah-buahan, sayur-sayuran dan protein tanpa lemak. Ia menyediakan gabungan kebebasan dan akauntabiliti.

Berapa banyak mata yang anda dapat pada Blue Plan?

Berapa banyak SmartPoints yang saya dapat pada Blue Plan? Pelan Biru adalah sama dengan Gaya Bebas supaya anda dapat sekurang-kurangnya 23 mata dengan 200+ makanan mata sifar.

Apakah perbezaan antara pelan WW biru dan hijau?

Apakah perbezaan antara Hijau, Biru dan Ungu? Setiap pelan makanan mempunyai keseimbangan makanan SmartPoints® dan ZeroPoint™: Hijau mempunyai Belanjawan SmartPoints yang besar dan 100+ makanan ZeroPoint (buah-buahan dan sayur-sayuran). Biru mempunyai Bajet SmartPoints yang sederhana dan 200+ makanan ZeroPoint (buah-buahan, sayur-sayuran dan protein tanpa lemak).

Apakah maksud hari biru di WW?

Awak masih dalam Zon Pemakanan Sihat apabila anda berada dalam lingkungan 10 SmartPoints di bawah Belanjawan anda dan sehingga 5 di atasnya. Setiap hari anda berada dalam Zon, anda akan melihat titik biru dalam tab Perjalanan pada Hari Saya. Lihat bilangan titik biru yang boleh anda perolehi berturut-turut, dan sertai ahli lain di Connect menyiarkan tentang #bluedotchallenge!

Apakah makanan yang boleh anda makan di WW Blue Plan?

Pelan Biru termasuk 200+ makanan ZeroPoint untuk dijadikan asas makanan dan snek anda termasuk buah-buahan, sayur-sayuran, telur, dada ayam tanpa kulit, dada ayam belanda tanpa kulit, ikan dan makanan laut, jagung, kekacang, kacang polong, lentil, tauhu dan yogurt kosong tanpa lemak .

WW Saya Di Sini, Pelan Biru, Hijau & Ungu Diterangkan, SEMUA MAKLUMAT RASMI | Natasha Summar

Adakah telur percuma di WW Blue Plan?

Nikmati mereka dalam keadaan sihat! Ini dia—senarai lengkap makanan ZeroPoint anda untuk Biru! 200+ makanan ZeroPoint termasuk buah-buahan, sayur-sayuran bukan berkanji, telur, dada ayam, dada ayam belanda, ikan, kerang, kekacang, kekacang, tauhu, tempe dan yogurt kosong tanpa lemak.

Bolehkah saya menurunkan 3 paun seminggu menggunakan Weight Watchers?

Jadi, anda mungkin boleh menurunkan berat badan sebanyak 5 paun pada minggu pertama atau dua minggu anda menggunakan Weight Watchers, tetapi apabila anda membiasakan diri dengan rancangan itu, anda mungkin menjadi dataran tinggi dan mungkin akan melambatkan kepada hanya beberapa paun setiap minggu. ... Richards berkata begitu kehilangan antara 1 dan 3 paun seminggu adalah lebih tipikal — dan lebih mampan.

Mengapakah mata mingguan Watchers berat saya turun?

Sebab-sebab ini mungkin termasuk: Dataran tinggi yang sebenar — yang berlaku apabila skala terhenti selama beberapa minggu. Anda secara konsisten menurunkan berat badan pada kadar kurang daripada 0.5 paun seminggu atau lebih daripada 2 paun seminggu. Anda telah mencapai berat matlamat anda dan kini dalam Penyelenggaraan.

Di manakah titik biru dalam WW?

Di bahagian atas papan pemuka Hari Saya anda dalam apl WW anda, anda boleh melihat berapa banyak titik biru yang anda peroleh minggu ini. Leret ke kanan untuk melihat minggu sebelumnya dan perhatikan perkara yang anda jejaki pada hari yang anda lakukan atau tidak memperoleh titik biru.

Berapa banyak mata pintar WW yang saya dibenarkan?

Terdapat elaun mata minimum harian sebanyak 23 mata, yang akan menyesuaikan diri berdasarkan umur, jantina, ketinggian dan berat. Terdapat juga elaun SmartPoints mingguan dan FitPoints.

Manakah Pemerhati Berat Lebih Baik atau Noom?

Syor. Noom dan WW kedua-duanya berkesan untuk penurunan berat badan. ... Jika anda tahu anda memerlukan sokongan dan alatan jangka panjang yang berterusan, WW mungkin pilihan yang lebih baik. Walaupun WW lebih mahal, ia juga menawarkan pilihan seperti bengkel dan akses tanpa had kepada jurulatih peribadi bagi mereka yang memerlukan lebih banyak sokongan dan akauntabiliti.

Pelan Weight Watchers yang manakah membantu anda menurunkan berat badan dengan paling cepat?

Jika anda mendapati bahawa menjejaki semua yang anda makan adalah satu-satunya cara anda boleh menurunkan berat badan, maka rancangan Hijau mungkin yang terbaik untuk awak. Jika anda menyukai, dan berjaya, beberapa pelan WW yang lebih lama seperti Points Plus (yang memerlukan anda menjejaki segala-galanya) maka ini mungkin pelan terbaik untuk anda.

Pelan WW mana yang terbaik?

Pelan Purple Weight Watchers® adalah yang terbaik untuk sesiapa sahaja yang mencari banyak kebebasan, yang tidak mahu mengira mata sepanjang masa. Walau bagaimanapun, adalah penting bahawa orang yang menggunakan pelan ungu tidak makan berlebihan dan benar-benar mendengar badan mereka. Adalah mudah untuk makan berlebihan barangan percuma di bawah pilihan ini.

Adakah semua orang di Weight Watchers mendapat 23 mata?

Berita buruk? baiklah, memang tak ada! Walaupun anda hanya mendapat 23 mata (iaitu minimum untuk Gaya Bebas), anda boleh makan banyak makanan. Tiada sebab untuk berlapar dengan resipi Weight Watchers yang sedap!

Sekiranya anda makan semua mata WW anda?

Jadi jawapan ringkas kepada "Perlukah saya makan mata mingguan saya?" ialah ya, anda sepatutnya (boleh) makan mata mingguan anda! Mereka ada untuk anda gunakan dan membantu memastikan anda berada di landasan yang betul tanpa rasa kekurangan.

Berapa banyak mata WW adalah kentang?

Satu kentang bakar bersaiz sederhana ialah 4 Mata Pemerhati Berat+.

Apakah zon penjejakan dalam Weight Watchers?

Zon Penjejakan mengambil Belanjawan harian anda dan menambah sedikit ruang goyang di kedua-dua arah, yang menunjukkan bahawa anda tidak perlu menjadi 'sempurna' untuk terus berada di landasan yang betul. Untuk setiap hari anda berada di Zon, anda akan mendapat titik biru pada skrin Hari Saya dalam apl WW anda.

Apakah WW hari saya?

Hari saya ialah halaman utama anda untuk penjejakan. Togol antara Makanan dan Aktiviti menggunakan skrin belah dan cari makanan atau aktiviti menggunakan bar carian. Penjejakan semudah mengetik atau meleret ke kanan untuk menambahkan item pada papan pemuka anda. Anda juga akan menemui pautan pantas ke pengimbas kod bar makanan yang popular.

Apakah mata mingguan di WW?

Apakah itu Mingguan SmartPoints®? Setiap minggu, anda akan dapatkan bilangan nilai SmartPoints tambahan yang diperibadikan untuk digunakan sebagai kusyen jika anda melampaui Sasaran harian anda. Anda boleh menggunakannya dengan cara yang anda suka — bahagikannya sepanjang minggu, simpan untuk hujung minggu atau jangan gunakan sama sekali! (FYI: Mereka tidak berguling.

Apakah jumlah mata mingguan terendah pada Weight Watchers?

Walau bagaimanapun, berikut adalah beberapa garis panduan am: Pelan Biru: Minimum 23 SmartPoints ditambah mata mingguan dan Fitpoints. Pelan Hijau: Minimum 30 Smartpoints ditambah mata mingguan dan Fitpoints. Pelan Ungu: Minimum 16 SmartPoints ditambah mata mingguan dan Fitpoints.

Adakah saya masih akan menurunkan berat badan jika saya menggunakan mata mingguan saya?

Ya, anda boleh makan semua mata mingguan anda dan masih menurunkan berat badan. ... Kami mengesyorkan ahli menggunakan SmartPoints mingguan mereka untuk mengelakkan corak pemakanan yang ketat supaya program ini berfungsi untuk jangka masa panjang.

Berapa banyak mata WW adalah pisang?

Semua buah-buahan segar—termasuk pisang—mempunyai 0 mata pada program Weight Watchers. Selain pisang, senarai buah 0 mata termasuk epal, aprikot, beri biru, anggur, oren, nanas, plum, raspberi, strawberi dan tembikai.

Berapa lama masa yang diambil untuk kehilangan 50 lbs pada Weight Watchers?

Anda perlu mengurangkan 3,500 kalori daripada diet anda untuk kehilangan satu paun lemak – jadi mengurangkan 1,000 kalori sehari akan menyamai dua paun penurunan berat badan setiap minggu. Pada penurunan berat badan sebanyak dua paun setiap minggu, anda akan kehilangan 50 paun dalam 25 minggu, atau kurang daripada enam bulan.

Bagaimanakah saya boleh mengurangkan 20 paun dalam sebulan?

Berikut ialah 10 cara terbaik untuk menurunkan 20 paun dengan cepat dan selamat.

  1. Kira Kalori. ...
  2. Minum banyak air. ...
  3. Tingkatkan Pengambilan Protein Anda. ...
  4. Kurangkan Penggunaan Karbohidrat Anda. ...
  5. Mula Angkat Berat. ...
  6. Makan Lebih Serat. ...
  7. Tetapkan Jadual Tidur. ...
  8. Tetap Bertanggungjawab.

Berapa banyak berat badan saya boleh turun pada WW dalam sebulan?

Penurunan Berat Badan Bulanan pada Pemerhati Berat

Weight Watchers menggalakkan pemakanan sihat dan tidak menggalakkan kekurangan makanan. Semasa mengikuti pelan WW, anda boleh mengharapkan kehilangan purata 8 paun sebulan, atau 2 paun seminggu.