Bila stefan salvatore meninggal dunia?

Selepas 8 musim melindungi Mystic Falls daripada ancaman ghaib, Stefan Salvatore (Paul Wesley) meninggal dunia dalam siri akhir The Vampire Diaries. Dalam langkah yang tidak mementingkan diri sendiri, Stefan mengorbankan dirinya supaya abangnya Damon (Ian Somerhalder) boleh berbahagia selamanya bersama Elena (Nina Dobrev).

Bagaimanakah Stefan Salvatore meninggal dunia?

Apabila keadaan mula menjadi tidak terkawal, Stefan pun jadi tanpa diduga dibunuh oleh Julian, seorang warlock Pengembara, semasa cuba melindungi Caroline, tetapi dia telah dibangkitkan selepas rancangan Damon, Caroline dan Elena untuk membawanya kembali dari The Other Side berjaya.

Adakah Stefan mati dalam Musim 5?

Penduduk The Vampire Diaries, sakit hati asal Stefan Salvatore meninggal dunia. ... Sudah tentu, ini adalah The Vampire Diaries, jadi sementara Stefan betul-betul meninggal dunia semasa episod Musim 5 ini, itu tidak bermakna dia telah pergi dari siri ini. Neraka, jika kita mengira kematian, lihat saja Jeremy dan Bonnie.

Berapa kali Stefan Salvatore meninggal dunia?

Stefan Salvatore ialah watak yang mati beberapa kali dalam rancangan itu. miliknya musim kelima kematian adalah yang kami senaraikan di sini.

Apakah yang dibisikkan Stefan kepada Elena?

Elena kemudian mendudukkan Caroline untuk memberitahunya apa yang dibisikkan Stefan di telinganya: “Beritahu Caroline saya mendengarnya,” katanya kepadanya. "Dan saya juga akan mencintainya selama-lamanya." Dia dapat mesej dia!!! ... Lagipun, manusia Damon sekarang, dan semuanya berkat Stefan.

The Vampire Diaries: 8x16 - Kematian Stefan, dia mengucapkan selamat tinggal kepada Elena dan berdamai dengan Lexi

Bagaimanakah Damon mati?

Selepas Joseph menyuntik Damon dengan vervain, Damon membunuhnya, tetapi Dr Whitmore memasuki bilik itu tidak lama selepas itu dan menyuntik Damon dengan satu lagi dos vervain. Apabila dia bangun dia diikat pada meja dan Dr. Whitmore memotong sebelah matanya, untuk mencuba dan mengkaji kebolehan penyembuhan vampire.

Mengapa Stefan meninggalkan Caroline?

Pada mulanya, Stefan mahu tinggal bersama Valerie sehingga dia mengakui cintanya yang abadi Caroline. Stefan akhirnya bersetuju bahawa dia akan sentiasa menyayangi Caroline lebih daripada mencintai Valerie. Kedua-dua Stefan dan Valerie mendoakan kehidupan yang baik antara satu sama lain sebelum mereka berpisah.

Apakah episod Vampire Diaries yang paling menyedihkan?

The Vampire Diaries: 15 Episod Paling Sedih

  1. 1 Musim 8, Episod 16: "Saya Rasa Epik"
  2. 2 Musim 6, Episod 22: "Saya Fikirkan Anda Sepanjang Masa" ...
  3. 3 Musim 5, Episod 22: "Rumah" ...
  4. 4 Musim 3, Episod 22: "The Departed" ...
  5. 5 Musim 8, Episod 11: "Anda Membuat Pilihan Untuk Menjadi Baik" ...
  6. 6 Musim 6, Episod 14: "Tinggal" ...

Siapa yang merobek hati Stefan?

The Vampire Diaries tidak takut mati. Dan drama CW menunjukkannya pada episod terakhir musim kelima Khamis, "Tanah Yang Dijanjikan," apabila Stefan (Paul Wesley) dibunuh oleh Julian (Michael Trevino), Pengembara masih terperangkap di dalam badan kacukan Tyler yang merobek jantung Stefan.

Adakah Tyler mati?

Minggu lalu ramai peminat bimbang bahawa Damon telah melintasi garisan yang tidak boleh dilaluinya, dan kini selepas episod malam Jumaat "An Eternity of Misery," yang paling teruk telah disahkan. Tyler Lockwood telah mati di The Vampire Diaries. ... Damon membunuh Tyler di The Vampire Diaries.

Adakah Damon sudah mati?

Stefan menyelamatkan Damon, yang kini seorang manusia, dan mati dengan Katherine. Bonnie berjaya mematahkan mantra yang telah Kai berikan pada hidupnya dan Elena. Elena bangun semasa pengebumian Stefan, di mana Damon dan Caroline mengucapkan selamat tinggal kepada Stefan.

Apakah yang Stefan beritahu Elena sebelum dia meninggal dunia?

Stefan menjelaskan kepada Elena mengapa dia sanggup melakukan pengorbanan yang begitu besar. ... Ketika kedua-duanya berkongsi pelukan, Stefan membisikkan sesuatu yang tidak jelas ke telinga Elena dan sebaik sahaja Bonnie memecahkan jampi tidur, Elena mendedahkan apa yang Stefan katakan: kata-kata terakhirnya adalah untuk Caroline. "Suatu hari, apabila awak bangun, beritahu Caroline saya mendengarnya.

Bagaimanakah Stefan menjadi manusia?

Apabila Stefan yang bebas kemanusiaan tiba di rumah Bonnie merancang untuk membunuh Elena, ahli sihir Bennett menyuntik Stefan dengan Penawar, menjadikannya pontianak pertama yang berjaya bertukar menjadi manusia tanpa meminum Penawar secara langsung.

Adakah Stefan berkahwin dengan Caroline?

Nah, ia berlaku: Stefan dan Caroline sudah berkahwin. ... Selepas Stefan mengambil Mystic Falls High School dengan ribut, Caroline memutuskan bahawa dia akan mendapatkan "lelaki misteri" baharu dan antara tempoh ketiga dan keempat, dia mempelajari segala yang dia boleh tentang dia — dia Gemini, warna kegemarannya ialah biru, dsb.

Adakah Stefan berhenti mencintai Elena?

Stefan terus menerus cuba untuk membunuh Elena tetapi dia mula bergantung pada Damon dan terkejut apabila dia tidak berada di sana untuk menyelamatkannya, namun, dia berjanji tidak akan meninggalkannya lagi. Walaupun memberitahu Elena dia tidak lagi mencintainya, Stefan kemudian mengaku bahawa dia tidak pernah berhenti mencintainya dan mahu memenanginya kembali.

Apakah episod yang Damon menangis?

"Serigala Menangis" ialah episod ke-14 musim kedua siri televisyen The CW The Vampire Diaries, dan episod ke-36 keseluruhan siri ini.

Apakah episod BoJack Horseman yang paling menyedihkan?

Enough Horsin' Sekitar: Ini Adalah 'Episod BoJack Horseman yang Paling Memusnahkan Emosi

  • Musim 1, Episod 11: "Downer Ending" ...
  • Musim 2, Episod 11: "Escape From L.A." ...
  • Musim 3, Episod 11: "Itu Terlalu Banyak, Man!" ...
  • Musim 3, Episod 12: "Itu Berjaya" ...
  • Musim 4, Episod 9: "Ruthie" ...
  • Musim 4, Episod 11: "Anak Panah Masa"

Adakah Stefan menipu Elena?

Ya, dia memang memupuk perasaan terhadap Damon semasa Stefan pergi dengan Klaus tetapi dia akhirnya memilih untuk "mengucapkan selamat tinggal" kepada Stefan. ... Ya, Elena tidak setia dan tidak menghormati Stefan. Elena mencium Damon pada penghujung Musim 2, apabila dia dan Stefan MASIH BERSAMA. Tidak kira apa maksudnya, ia menipu.

Adakah Caroline dan Stefan bercerai?

Caroline berpisah dengan Stefan sekali lagi dan dia terpaksa mencari mangsa (dengan Damon) untuk Cade masukkan ke dalam dimensi nerakanya. Disebabkan perbuatan Stefan terhadap rakan-rakannya dan dia, Caroline melemparkan cincin pertunangannya kepada Stefan, tetapi dia tidak peduli kerana sifat kemanusiaannya hilang.

Adakah Caroline mencintai Klaus?

Klaus memberinya pilihan dan memberitahunya bahawa dia tidak perlu menyembuhkannya jika dia tidak mahu meneruskan hidup. ... Mulai dari situ, Klaus menunjukkan kasih sayang yang tulen untuk Caroline, dan daya tarikan serta perasaannya terhadapnya terus berkembang apabila siri ini diteruskan.

Adakah Damon dan Elena mempunyai bayi?

Sesungguhnya, Stefanie Salvatore — seperti yang dirujuk semasa episod Musim 1 The CW's Legacies — ialah anak perempuan Elena Gilbert dan Damon Salvatore, dinamakan dalam ingatan kasih sayang mendiang, Stefan yang hebat.

Klaus berakhir dengan siapa?

Daripada banyak jalan cerita romantiknya, penonton paling gembira melihat spinoff itu melawat semula Klaus Mikaelson dan Caroline Forbes' percintaan dalam musim 5. Klaus dan Caroline adalah salah satu daripada pasangan The Vampire Diaries yang paling banyak dihantar, walaupun mereka tidak pernah secara rasmi berkumpul.

Siapa yang berkahwin dengan Stefan?

Stefan Salvatore dan Caroline Forbes'perkahwinan.