Kenapa yondu mati?

Apabila gulungan dipanggil ke sana, Yondu tidak akan berada di sana. ... PERINGATAN SPOILER: Dalam Guardians of the Galaxy 2, Yondu mati semasa melarikan diri dari Planet Ego. Dia memberikan satu-satunya alat pernafasannya kepada Star-Lord dalam pengorbanan mulia yang tidak disangka-sangka. Gunn kini sedang mengerjakan filem seterusnya dalam siri ini.

Mengapa mereka membunuh Yondu dalam Guardians of the Galaxy?

James Gunn tidak mahu adegan kematian 'dimurahkan'

Dalam sekuel 2016, Guardians of the Galaxy Vol 2, watak Yondu Udonta - yang tidak dapat dilupakan oleh Michael Rooker - dibunuh dalam tindakan kepahlawanan kerana dia menyelamatkan nyawa Peter Quill (Chris Pratt).

Kenapa Yondu bunuh diri?

Udonta mengorbankan nyawanya sendiri untuk menyelamatkan Quill malah memberi inspirasi kepadanya untuk menentang bapanya yang megalomaniak. Pada saat-saat kematiannya, dia memberitahu Quill manakala Ego ialah bapa kandungnya, dia bukan ayah Quill kerana dia tidak membesarkannya dan Yondu ialah ayahnya.

Apa yang Yondu katakan sebelum dia meninggal dunia?

Dia mungkin bapa awak, tapi dia bukan ayah awak. Saya minta maaf kerana saya tidak melakukannya dengan betul. Saya bernasib baik awak budak saya. Kata-kata terakhir Yondu kepada Quill sebelum dia mati.

Bagaimana Yondu mati?

Bintang Guardians of the Galaxy Michael Rooker telah menolak untuk kembali ke francais sebagai Yondu - walaupun akan berminat untuk memainkan watak Marvel yang lain. Watak pelakon itu ialah terbunuh di berakhirnya Guardians of the Galaxy Vol 2, mengorbankan dirinya untuk menyelamatkan Peter Quill (Chris Pratt).

Penjaga Galaxy Vol. 2 - Adegan Kematian Yondu

Adakah Yondu benar-benar mencintai Quill?

Dia kemudian mengesahkan ini semasa pertengkarannya dengan Rocket, mendedahkan bahawa kedua-dua mereka adalah serupa. Dia tidak mempunyai cinta kekeluargaan terhadap mereka dan sebenarnya hanya mempunyai cinta kekeluargaan terhadap anaknya Peter Quill dan bekas sekutunya yang pernah bekerja dengannya.

Adakah Drax jatuh cinta dengan Mantis?

Tiada langsung percintaan antara Mantis dan Drax. Mereka BFF. Tiada apa-apa yang romantis di sana,” kata Gunn kepada penonton video Facebook Livenya Ahad.

Adakah Yondu seorang yang jahat?

Yondu Udonta ialah watak Komik Marvel yang muncul sebagai seorang antagonis menjadi anti-wira kepada Guardians of the Galaxy Marvel Studios dan deuteragonist Guardians of the Galaxy Vol. 2. Dia adalah Kapten Yondu Ravager Clan dan membesarkan Peter Quill hingga dewasa.

Adakah Peter Quill masih Celestial?

Peter Quill dilahirkan pada akhir 1980 kepada Meredith Quill dan Ego, menjadikannya kacukan manusia dan Celestial. Konsepnya adalah sebahagian daripada plot yang ditubuhkan oleh bapanya untuk menghasilkan Celestial kedua, yang kuasanya boleh digunakan untuk melengkapkan Pengembangan, yang melibatkan mengasimilasikan berjuta-juta dunia ke dalam diri Ego.

Adakah Yondu seorang Kree?

Dalam penjaga Galaxy 2, Yondu mendedahkan kepada Rocket bahawa ketika dia masih muda dia telah dijual kepada hamba Kree. Namun, sejauh yang saya ingat daripada dialog tersebut, tidak pernah dinyatakan secara jelas bahawa Yondu ialah Kree.

Siapa anak Yondu?

Peter dilahirkan di Terra pada tahun 1980 kepada Meredith Quill dan Ego the Living Planet.

Apa yang berlaku kepada anak panah Yondu?

Marvel Cinematic Universe (Earth-199999)

Anak Panah Yaka Yondu Yondu Udonta membawa anak panah Yaka tunggal dalam tali pinggangnya yang dikawalnya secara psionik melalui implan serebrum. ... Yondu terus menggunakan senjata ini sehingga kematiannya. Selepas kematiannya, anak panah itu dibaiki oleh Rocket dan Peter dan diberikan kepada Kraglin Obfonteri.

Adakah Kraglin akan berada dalam Guardians of the Galaxy 3?

James Gunn mengesahkan bahawa Kraglin (Sean Gunn) akan kembali dalam Guardians daripada Galaxy Vol. 3. ... Walaupun ketiadaan Kraglin dalam MCU baru-baru ini, penulis dan pengarah threequel itu mendedahkan bahawa watak itu akan membuat kepulangan francaisnya dalam filem yang dinanti-nantikan itu.

Adakah kakak Thor dalam Guardians of the Galaxy 2?

Angela ialah watak daripada Komik Imej dan Komik Marvel yang muncul dalam Guardians of the Galaxy. Dia adalah pahlawan Asgardian dan adik kepada Thor Odinson.

Adakah terdapat penjaga Galaxy 3?

Kini penulis-pengarah bersedia untuk kembali ke MCU untuk mengawasi Guardians of the Galaxy Vol. 3, ditetapkan untuk dilepaskan 5 Mei 2023.

Bolehkah Peter Quill menewaskan kuasa Thanos?

Tidak seperti rakan sejawatannya di MCU yang akhirnya menolak usaha The Avengers untuk menumpaskan Thanos, Peter Quill dapat mengalahkan Thanos dalam komik. Bagaimanapun, kematiannya hanya sementara bermakna kematiannya tidak penting dalam rancangan besar kerana dia segera dihidupkan semula.

Bolehkah Star-Lord mengalahkan Thanos?

Seperti yang mungkin diingati oleh peminat, Thanos hampir mengalahkan oleh Avengers pada satu ketika di Titan. Tetapi sebelum mereka dapat mengambil Infinity Gauntlet itu, Star-Lord secara bodoh menyerang Thanos pada saat genting dan akhirnya tewas sepanjang pertempuran.

Bolehkah ego mengalahkan Thanos?

11 LEBIH KUAT: EGO

Seperti yang ditunjukkannya dalam Guardians of the Galaxy, Vol. ... Tanpa Infinity Gauntlet, Ego vs. Thanos akan menjadi perlawanan yang pantas. Ada baiknya dia terkorban sebelum peristiwa Infinity War atau Thanos mungkin tidak dapat melaksanakan tugasnya.

Apakah spesies Groot?

Groot ialah organisma hiper-pintar seperti pokok daripada spesies Flora colossus berasal dari planet X.

Apakah bangsa Thanos?

Thanos dilahirkan oleh A'Lars, ahli para Titan, bangsa makhluk berkuasa seperti dewa yang berkembang di planet Titan.

Apakah spesies Drax?

Drax berasal dari orang Kylosian, bangsa primitif yang dianggap naif dan tidak dapat dimajukan oleh kumpulan galaksi yang lebih maju. Akibatnya, Drax sangat tidak mengetahui konsep asas seperti metafora dan adat resam.

Adakah anak perempuan Mantis Drax?

Kami telah memutuskan bahawa Drax dan Mantis berkongsi kepolosan yang sangat seperti kanak-kanak, dan saya fikir itu menghubungkan mereka bersama. Lebih daripada segala-galanya dia mengambil peranan jenis abang besar. Begitulah cara saya melihatnya -- bukan Mantis sangat anak perempuan tumpang, tetapi hampir seperti adik perempuan.

Siapa isteri Drax?

Drax berjumpa dengan isterinya Hovat pada perhimpunan perang, dan kekurangan kegembiraan dan keengganannya untuk menari di acara itu yang menariknya kepadanya. Bersama-sama, mereka mempunyai seorang anak perempuan, Kamaria.

Berapa umur Mantis MCU?

Mantis: 32 tahun

Pelakon yang memainkan watak Matnis — Pom Klementieff — dilahirkan pada tahun 1986, bermakna dia akan berusia 32 tahun dalam Infinity War.

Mengapa Yondu mahu Quill?

Yondu menculik Peter Quill muda sejurus selepas kematian ibunya, Meredith Quill. Selepas mengetahui Ego membunuh anak-anaknya sendiri, Yondu mengambil tanggungjawab sendiri membesarkan Peter dan melindungi dia daripada bapanya dan Ravagers lain.