Adakah saya membantu cassandra o'malley?

Jika anda memilih untuk membunuh Cassandra, anda akan mendapat sesetengah XP kerana membunuh musuh, dan penyelidikan Anton. Jika anda melepaskannya, anda boleh mendapatkan beberapa Bit, dan beritahu dia bahawa dia perlu memberikan penyelidikan Anton kepada anda. ... Lebih baik biarkan dia hidup, hanya dari sudut pengalaman.

Apa yang berlaku jika anda membantu Cassandra omalley?

Cassandra O'Malley dalam The Outer Worlds

Jika anda memutuskan untuk membantunya melarikan diri katanya akan memberikan Data Anton anda dan pencarian akan mengemas kini "cari laluan melarikan diri". Anda boleh memujuk (30) dia supaya rakyatnya berhenti.

Bagaimanakah cara saya keluar dari Cassandra O Malley?

Anda sampai ke tempat di mana Cassandra O'Malley disimpan. Bercakap dengan wanita itu - dia akan meminta anda untuk melepaskannya. Di samping itu, jika anda mempunyai pujukan yang cukup berkembang, anda boleh meyakinkannya untuk membuat penjenayah berhenti menyerang anda. Untuk melepaskan Cassandra, anda perlu mencetak kad keselamatan makmal.

Patutkah saya memberikan penyelidikan kepada Anton atau Gladys?

Berikan Anton Penyelidikan – Memberi Anton penyelidikannya adalah pilihan pertama anda, dan akan memberi anda 3750 Bit. ... Berbohong kepada Anton, Jual Penyelidikan kepada Gladys – Anda boleh berbohong kepada Anton dan mengatakan anda tidak mendapat penyelidikan, yang tidak akan memberi anda sebarang ganjaran.

Patutkah anda memberikan penyelidikannya kepada Crane?

Tanya dia tentang kesusahannya dan mengapa dia menghantar isyarat kecemasan. Terdapat pemeriksaan Intimidasi sebanyak 30 untuk membuli sifat sebenar penyelidikannya di sini, tetapi ia tidak semestinya diperlukan. Bersetuju untuk mengembalikan penyelidikannya, menangkis penjenayah yang telah mengatasi kemudahan itu, dan tawarkan untuk menangani masalah Raptidon juga.

Bunuh Cassandra lwn Biarkan Cassandra melarikan diri | Pencarian Sisi Isyarat Kesusahan | Dunia Luar

Apa yang berlaku jika anda membelok ke Phineas Welles?

Anda akan menuju ke Byzantium, ibu kota Halcyon, dan mula bekerja untuk dan dengan syarikat-syarikat tersebut. berpusing dia membuat anda pergi ke jalan yang berpihak kepada syarikat mega dan mengekalkan status quo, daripada melawan sistem atau memperbaiki kehidupan.

Apakah bau yang harus saya pilih untuk Parvati?

Anda akan dapat memilih bau untuk menjadi rose-ish, mock-apple dan synthamon atau kapal yang telah diperbaharui. Memetik bunga mawar akan menyebabkan Junlei bersin pada tarikh tersebut semasa memilih kapal yang telah diperbaharui akan meminta Junlei bertanya kepada Parvati jika dia mendapat bahagian baharu. Selepas mendapatkan produk, berbincang dengan Parvati untuk menyerahkannya.

Apakah senjata terbaik di dunia luar?

Senjata Terbaik di Dunia Luar

  • Senapang Serbu Ultra. Assault Rifles ialah beberapa senjata yang paling berguna di Dunia Luar kerana ia mempunyai jarak yang baik, kadar tembakan yang baik dan kelajuan muat semula yang cepat. ...
  • Phin's Phorce. ...
  • Shock Cannon Ultra. ...
  • Flintlock Irion. ...
  • Waktu Makan Malam.

Patutkah saya memberikan bekas rokoknya kepada Lillian?

Beritahu Lillian bahawa seseorang mempunyai bekas rokoknya tetapi dia tidak mendapatkannya kembali. Ini menjengkelkan Lillian dan membawa kepada permusuhannya. Kembalikan bekas rokok itu kepada Lillian tanpa syarat. Ini melengkapkan pencarian dan memberikan 9,000 XP, 625 bit dan Buku Masakan Anarkis sebagai ganjaran.

Bagaimanakah anda melengkapkan laluan ke mana-mana sahaja?

Kumpulkan 10,000 bit. Selesaikan Pencarian Sampingan The Distress Signal (dibuka kunci dengan meminta ADA menyahkod isyarat daripada Gladys) dan pencarian sampingan lain yang berkaitan di Roseway. Teruskan di sepanjang Halcyon's Questline sehingga anda sampai ke Titik Isyarat di Angkasa.

Patutkah saya menyelamatkan dunia luar Cassandra?

Jika anda memilih untuk membunuh Cassandra, anda akan mendapat beberapa XP untuk membunuh musuh, dan penyelidikan Anton. Jika anda melepaskannya, anda boleh mendapatkan beberapa Bit, dan beritahu dia bahawa dia perlu memberikan penyelidikan Anton kepada anda. ... Ia adalah lebih baik biarkan dia hidup, hanya dari sudut pengalaman.

Bagaimanakah saya memulihkan data Anton saya?

Anda telah diminta untuk mendapatkan semula data penyelidikan daripada peti besi di pejabat Anton Crane. Data penyelidikan Anton telah diambil dari peti besinya, mungkin oleh penjenayah. Cari makmal dan dapatkan semula untuk mereka. Terdapat terminal di pejabat Ketua Porter yang boleh mencetak kad kunci keselamatan untuk membuka kunci pintu yang memerangkap beberapa penjenayah.

Di manakah Antons selamat?

Ia boleh diperolehi daripada memeriksa peti besi dalam Pejabat Anton di Makmal Tersembunyi di Roseway Gardens.

Di manakah kad kunci keselamatan makmal rahsia?

Betul-betul di sebelah kantin, dan pejabat Anton dengan peti besi yang diletupkan, akan ada pintu berkunci. Menggodamnya, dan di dalamnya anda akan menemui Pejabat Porter. Terminal di sana akan mencetak kad kunci untuk anda.

Siapa Cassandra O Malley?

Cassandra O'Malley ialah ketua krew Outlaw, mengetuai serangan Outlaws ke atas makmal rahsia Roseway.

Sekiranya anda mendaftarkan dunia luar Sam?

Mendaftarkan Unit SAM anda di The Outer Worlds

Katakanlah ya dan ia akan menjadi hidup dan mula meronda dan membersihkan kapal. Sebagai rakan dalam The Outer Worlds, SAM akan memberikan anda +20 Kerosakan kepada musuh automekanikal, dan bonus +10 kepada Intimidasi. ... Seperti yang akan dikatakan SAM, "Kapal yang bersih adalah kapal yang bahagia."

Bolehkah anda mendapatkan dunia luar pistol kuasa?

Pistol FORCE Dunia Luar

Individu akan datang melintasi pintu gudang senjata yang dikunci. Pergi ke Makmal Auntie-Biotics dan dapatkan kod laluan kemudahan penyimpanan untuk bangunan itu. Gunakan kod pada pintu gudang senjata yang terkunci dan masuk ke dalam untuk mendapatkan skema pistol FORCE.

Bolehkah anda menyelamatkan dunia luar Jameson?

Jameson Penyelamat Dunia Luar - Oleh Beliau Bootstraps - Lokasi Kad Kunci Pejabat Cleo Lab. By His Bootstraps ialah pencarian sampingan di Outer Worlds. Di dalamnya, anda perlu menyelamatkan Jameson, seorang juruteknik makmal yang terperangkap dalam makmal yang ditakluki oleh raksasa.

Bolehkah anda menghapuskan kelemahan di dunia luar?

Nah, malangnya saya mempunyai beberapa berita buruk, kerana apabila Cacat telah diterima, ia kini digunakan secara kekal pada watak anda dan tidak boleh dialih keluar. The satu-satunya cara untuk membuang Cacat daripada watak anda ialah dengan memulakan semula permainan sepenuhnya.

Adakah senjata jarak dekat bagus di dunia luar?

Satu pukulan keras huru-hara 2 tangan senjata. Ia cemerlang dalam hits besar seperti Rapti-Prod. Ia mungkin tidak begitu hebat dalam menghancurkan Raptidons, tetapi ia mempunyai beberapa slot mod untuk digunakan. DPS keseluruhannya juga agak bagus jika dibandingkan dengan senjata 2 tangan lain dalam permainan.

Adakah senjata sains merupakan dunia luar yang bagus?

Terdapat lima senjata sains di The Outer Worlds dan semuanya memerlukan peluru tenaga untuk berfungsi, kebolehan istimewa mereka menjejaskan kerosakan yang ditangani, tetapi siapa peduli apabila anda mengecut robot. Senjata sains juga membentuk salah satu binaan The Outer Worlds yang terbaik.

Bolehkah anda tidur dengan dunia luar Parvati?

Parvati memang ada cerita sampingan yang menarik berkenaan percintaan, tetapi jangan harap untuk memikat atau tidur dengan mana-mana daripada mereka.

Bolehkah anda meminati Ellie di dunia luar?

Anda tidak boleh meminati mana-mana teman dalam The Outer Worlds. Sama ada Parvati, Ellie, Vicar Max atau Felix, tiada pilihan percintaan untuk mana-mana rakan dalam permainan.

Adakah Junlei suka Parvati?

Bukan itu sahaja, tetapi Junlei telah menghantar mesej kepadanya yang menunjukkan dia berminat dengannya. Selepas meneruskan perbualan, Parvati akan membuka mesej baharu daripada Junlei dan mendapati dia mungkin masih jatuh cinta dengan seseorang dari masa lalunya.