Di mana untuk mencari partisan shayotet?

Partisan Shayotet sedang bersembunyi The Conflux on Nessus. Ini adalah salah satu daripada banyak Sektor Hilang Nessus. Anda boleh menemui Conflux di kawasan Cistern, di sebelah kiri titik perjalanan pantas dan merentasi cecair Radiolarian.

Di manakah Irxis partisan bertelur?

Untuk mencari Irxis Partisan, pergi ke kawasan Gulch di EDZ yang terletak berhampiran Firebase Hades dan Enapcemar dalam Destiny 2. Perlu diingat, bahawa Partisan Irxis bertelur secara rawak, bermakna lokasi tepat untuk Bounty Dikehendaki ini tertakluk kepada perubahan.

Di manakah saya boleh mencari Pallas Siegebreaker?

Pallas Siegebreaker sebenarnya boleh ditemui di Acara Awam yang berlaku sangat dekat dengan sarang Labah-labah di Pantai Kusut. Acara Awam Cryopod melibatkan menghadapi beberapa gelombang musuh, dan kemudian bos besar akan keluar dari Cryopod dan anda perlu mengalahkan mereka.

Di manakah KURG The All Seeing force?

Kurg, The All-Seeing Force ditemui di Bumi (EDZ), Daerah Firebase Hades, di dalam Sektor Hilang "Pit" (melalui pintu masuk di barat kawasan Firebase Hades).

Di manakah pelarian di Thieves Landing?

Pallas Siegebreaker terletak dalam Pendaratan Pencuri, betul-betul berhampiran tempat anda boleh bertelur di rantau ini. Tidak seperti beberapa hadiah Dikehendaki yang lain, Pallas Siegebreaker tidak bersembunyi dalam Sektor Hilang atau Mogok, sebaliknya akan muncul di tempat terbuka.

Destiny 2 Wanted: Shayotet Partisan (Lost Sector The Conflux on Nessus) - Spider Wanted Bounty

Bagaimana anda mengalahkan kapten senja?

Bahagian utama pencarian, bagaimanapun, adalah untuk mengalahkan tiga Kapten Senja. cuma bunuh musuh di sekitar kawasan itu sehingga Kapten Senja muncul. Mereka adalah sasaran bernilai tinggi yang tidak bertelur melainkan kawasan itu jelas. Keluarkan tiga daripada ini dan Walker akan bertelur.

Di manakah kapten hujan lebat?

Dikehendaki: Kapten Hujan boleh didapati di Sektor Hilang yang dipanggil The Weep yang terletak di EDZ of Destiny 2: Forsaken. Dalam Destiny 2: Forsaken, pemain mempunyai keupayaan untuk membeli Wanted Bounties daripada Spider, termasuk Wanted: Downpour Captain.

Apakah takdir Nessus?

7066 Nessus ialah planet kecil Centaur dengan orbit yang tidak teratur. Pada perihelion, Nessus lebih dekat dengan Matahari daripada Uranus; di aphelion, Nessus bergerak ke dalam tali pinggang Kuiper, Ia adalah tempat di mana Cahaya adalah terhad.

Bagaimanakah anda mahukan Pallas Siegebreaker?

Ia semudah itu. The Wanted: Pallas Siegebreaker hanyalah satu lontar bom tangan dari pintu ke tempat persembunyian Spider. cuma duduk di tempat yang selamat dan tunggu dengan sabar untuk acara itu bermula atau berjalan-jalan dan lakukan beberapa hadiah harian atau rondaan untuk mengumpul lebih banyak Fragmen Hantu.

Di manakah saya boleh mencari pengukuh Yann?

Hadiah yang Dikehendaki, Fortifier Yann, ditemui di The Quarry di EDZ. Ini adalah salah satu daripada banyak Sektor Hilang di Zon Mati Eropah. Bagi tempat The Quarry, anda akan menemuinya di kawasan rondaan utara, Kepulauan Sunken. Pintu masuk berada di tengah-tengah kawasan, di tepi tebing.

Di mana saya boleh mencari kapten tanpa matahari?

Dari tempat perjalanan pantas Trostland, pergi ke arah gereja kecil dan kemudian ke sebelah kanannya. Cari tanda Sektor Hilang di dinding dan ikutinya ke Terminus East. Di dalam Sektor Hilang ini anda akan menemui Kapten Tanpa Matahari, lawan Jatuh yang lain, dan Nightmare Wretches.

Di manakah aci 13 dalam EDZ?

Untuk mencari lokasi Shaft 13 dalam Destiny 2, pemain harus pergi ke Bumi dan bertelur di lokasi dalam The Sludge. Dari sana, ikut dinding ke kiri dan cari pintu masuk ke bangunan bata yang ditandakan dengan simbol putih — simbol yang sama terdapat di luar pintu masuk ke Hallowed Grove.

Berapa kerapkah sasaran bernilai tinggi muncul?

Mereka bertelur setiap 10 minit, tunggu mereka keluar, kemudian cepat perjalanan sekali lagi sebanyak mungkin.

Di manakah pelajar Beltrik?

Sama seperti anugerah Wanted, Student of Beltrik boleh didapati di kawasan Exodus Black di Nessus. Bertelur dan kekal hampir betul-betul di tempat Guardian pertama kali menjejakkan kaki. Titik pandangan yang tinggi ini membolehkan pemain melihat kawasan yang mungkin timbul oleh Kapten Jatuh yang mereka cari.

Bagaimanakah saya boleh mendapatkan Riskrunner Catalyst 2020?

Mendapatkan Riskrunner Catalyst memerlukan menyelesaikan pencarian A Spark of Hope. Ini adalah baris pencarian yang sama yang memberi ganjaran kepada pemain dengan senjata Riskrunner dan tidak memerlukan playthrough kedua untuk mendapatkan pemangkin.

Berapa lama masa yang diambil untuk membuat pilihan pengembara?

Anda boleh memperoleh pemangkin Pilihan Pengembara sebagai ganjaran rawak pada penghujung perlawanan Strikes, Crucible dan Gambit. Ia tidak pernah dijamin, walau bagaimanapun, jika anda telah mengikuti perkembangan pemangkin dalam aktiviti senarai main maka ia hanya perlu mengambil masa sekitar 3-4 aktiviti sebelum ini ia jatuh.

Bagaimana anda sampai kepada pencuri mendarat 2 takdir?

Pendaratan Pencuri

Dua yang pertama boleh ditemui hanya di belakang spawn in point, manakala yang ketiga hanya di sebelah pintu masuk ke tempat persembunyian Labah-labah. Selepas itu, pergi terus ke bangunan berkubah di kawasan tengah dan naik ke atas bumbung. Dari sana, lompat ke bawah dan terus ke kanan.

Bagaimana saya mencari janda berjalan?

Ia ditemui di Trostland EDZ (Zon Mati Eropah). Untuk ke Widows Walk, anda pasti mahu mendarat terus ke Trostland, kemudian menuju ke utara. Selepas menuju ke utara sebentar, masuk ke bangunan di sebelah kiri anda. Kemudian, ikut laluan menuruni tangga.

Di manakah ZERZ berat yang tidak dapat dihentikan?

Kemalangan Pathfinder kehilangan sektor di mana Zerz, The Unstoppable Weight boleh ditemui di EDZ, sangat dekat dengan Firebase Hades. Tarik ke atas peta dan cari label Firebase Hades, kemudian cari simbol sektor yang hilang betul-betul di bawahnya.

Di manakah terletaknya Skydock IV?

Skydock IV ialah sektor yang hilang terletak dalam EDZ. Bertelur di Kepulauan Sunken dan menuju ke kawasan Echion Hold. Berdekatan akan menjadi ikon untuk menunjukkan sektor yang hilang sudah hampir.

Di manakah terminal timur sektor Lost?

Lokasi Terminal Timur

Lokasi: Untuk mencari lokasi ini, pergi ke belakang gereja dan belok kanan. Anda sepatutnya melihat simbol itu tepat di luar pintu masuk stesen kereta api bawah tanah yang musnah. Strategi: Luncurkan di bawah ambang pintu yang ditunjukkan dalam tangkapan skrin, turun ke dalam lubang benam dan ikuti terowong sehingga anda mencapai platform yang rosak.