Bagaimana untuk ke menara ceporah?

Menara Ceporah ialah sebuah menara besar di hujung timur laut Artaeum. Bahagian dalam boleh diakses dengan menggunakan portal betul-betul di bawah bawah menara. Ia ditemui di utara Artaeum Wayshrine, dan Gua Bermimpi juga ditemui di bawahnya, dengan tangga mengelilingi portal menuju ke sana.

Di manakah portal ke Artaeum?

Ia terletak di selatan Summerset dan Auridon. Satu-satunya cara untuk memasuki Artaeum buat kali pertama ialah melalui Keep of the Eleven Forces, atau teleport ke pemain lain. Perintah Psijic berpusat di sini.

Bagaimanakah cara untuk saya ke Artaeum dalam eso?

Anda hanya perlu bahagian pertama garis pencarian Summerset, dan ia akan membawa anda ke sana. Atau anda boleh meminta dalam sembang untuk seseorang menghantar anda ke sana. Atau jika anda berada dalam persatuan, anda boleh menatal senarai persatuan anda dan klik kanan pada mana-mana nama yang ada dalam Artaeum, dan klik pada "perjalanan ke pemain."

Bagaimanakah cara untuk anda ke bilik kebal Moawita?

Cari Vault of Moawita di dalam College of Psijics Runtuhan di Artaeum. Bercakap dengan Relicmaster Glenadir. Baca Psijic Codex: Senarai Titisan Mati dan buat salinannya. Bercakap dengan Glenadir untuk mengakhiri pencarian.

Di manakah Josajeh eso?

Josajeh ialah Redguard yang boleh ditemui di Menara Ceporah di Artaeum. Dia berkhidmat sebagai antagonis utama tersembunyi bagi baris pencarian Psijic Order dalam The Elder Scrolls Online: Summerset.

Mendaki Menara Ceporah - Skrol Penatua Dalam Talian

Apa yang boleh anda lakukan dengan augur eso?

Pada penghujung baris pencarian Psijic Order, anda boleh memilih sama ada untuk memberikan Augur kepada Josajeh, atau simpan di dalam peti besi. Tidak kira mana yang anda pilih, anda mendapat Augur sebagai hiasan, dengan teks perisa yang menunjukkan bahawa Augur memilih untuk mengabaikan niat anda dan tetap dengan anda.

Bagaimanakah cara saya menggunakan augur bagi yang tidak jelas?

Langkah pertama pencarian ini adalah untuk pergi ke Wasten Coraldale Delve di Summerset dan dapatkan semula 'The Augur of the Obscure'. Anda akan menemuinya di dalam peti di pantai seperti yang ditunjukkan di bawah. Sebaik sahaja anda mempunyai The Augur of the Obscure, anda kemudiannya perlu menutup Time Breaches sepanjang Summerset.

Di manakah terletaknya peti besi Psijic?

Bilik Kebal Peninggalan Psijic ialah peti besi selamat untuk menyimpan banyak artifak dalam milikan Perintah Psijic. Ia diakses daripada pantai tenggara Artaeum, yang mempunyai pintu masuk dari Kolej Runtuhan Psijics.

Di manakah simpanan sebelas pasukan?

The Keep of the Eleven Forces, juga dirujuk sebagai Keep of Eleven Forces, ialah tempat yang menarik yang muncul dalam The Elder Scrolls Online: Summerset. Ia adalah terletak di selatan dari Shimmerene. Portal ke Artaeum terletak di sini dan dibuka selepas kemajuan dalam pencarian utama.

Bolehkah anda menyertai Pesanan Psijic?

Cara Menyertai Pesanan Psijic. Pemain mesti memiliki Bab Summerset untuk dapat menyertai persatuan DLC ini. Selesaikan pencarian Zon Musim Panas yang pertama untuk membuka kunci baris pencarian Psijic Order. Garis pencarian Psijic Order diberikan oleh Loremaster Celarus di pulau Artaeum.

Bagaimanakah saya boleh mendapatkan sup Artaeum bawa pulang?

Artaeum Takeaway Broth ialah makanan yang jarang dipelajari daripada Resipi: Artaeum Takeaway Broth. Resipinya hanya boleh didapati di dalam Satchel Psijic Berair yang boleh diperoleh dengan memancing di Artaeum sahaja.

Apa itu Artaeum?

Artaeum ialah sebuah pulau yang terletak di selatan kerajaan timur Moridunon, dalam wilayah Kepulauan Summerset. Artaeum ialah rumah Ordo Psijic, sebuah ordo sami purba yang mengikuti Cara Lama, gabungan Mistikisme, Sebelas Angkatan, dan kuasa Angkasa dan Kehidupan.

Adakah portal rampasan Psijic secara rawak?

Portal Psijic ialah jenis acara rawak khas yang disertakan dalam bab Summerset. ... Portal Psijic jarang muncul, di tempat yang serupa dengan yang mungkin dijangkakan untuk mencari sumber yang mempesonakan - berhampiran runtuhan purba, bangunan musnah dan peninggalan masa lalu yang lain.

Bagaimanakah anda mendapatkan barisan kemahiran pesanan Psijic?

Untuk membuka kunci baris kemahiran, bercakap dengan Loremaster Celarus selepas menyelesaikan pencarian pertama dalam cerita utama Summerset, “Titah Permaisuri.” Dia akan menugaskan anda untuk menyelesaikan pencarian pertama anda untuk Pesanan Psijic. Ini memberi anda akses kepada baris kemahiran Pesanan Psijic.

Bagaimanakah saya memulakan dekri Ratu?

Watak-watak yang ditubuhkan perlu pergi ke sana selepas menerima pencarian "Dekri Permaisuri." Untuk mendapatkan pencarian, buka Koleksi anda, pergi ke "Cerita" dan terima pencarian "The Queen's Decree." Pengembara kali pertama boleh menaiki bot ke Shimmerene di Summerset. Bot boleh diakses di Wayrest, Anvil dan Mournhold.

Di manakah saya boleh menyerahkan peninggalan Summerset?

Anda perlu memulangkan peninggalan ini kepada Runtuhan Kolej Psijics. Letakkan setiap relik dalam paparan kaca yang sesuai untuk melengkapkan pencapaian: The Relics of Summerset. Anda akan diberi ganjaran dengan Peminat False-False dalam tab Koleksi anda.

Di manakah saya boleh membawa peninggalan Summerset?

Relics of Summerset dianugerahkan kerana menemui kesemua 20 relik berbahaya yang terletak di sekitar Summerset Isle dan mengembalikannya ke Bilik Kebal Moawita di Artaeum.

Dimanakah lokasi monumen Xinchei KONU?

Monumen Xinchei-Konu ialah tempat yang menarik dalam The Elder Scrolls Online: Murkmire yang terletak di wilayah Murkmire. Ia adalah kalendar Argonian yang ditemui di utara Lilmoth.

Dimanakah lokasi Relicmaster Glenadir?

Relicmaster Glenadir ialah seorang Altmer yang boleh ditemui di Bilik Kebal Moawita di Kolej Runtuhan Psijics di Artaeum.

Di manakah rumah sejarah eso?

The House of History ialah sebuah muzium di Riverhold. Pintu masuk boleh didapati di bahagian belakang bangunan di sebelah barat bandar. Bahagian dalamannya terdiri daripada kawasan pendaratan awal dan kawasan bawah tanah tempat mural purba dipanggil Rithana-di-Renada dipamerkan.

Bagaimanakah cara saya memulakan Psijic Questline?

Untuk memulakan pencarian yang anda perlukan bercakap dengan NPC "Calibar" yang akan berjalan kepada anda sebaik sahaja anda mendekati Shimmerene. Setelah pencarian ini selesai, anda akan membuka kunci Wayshine di Artaeum dan NPC yang anda perlukan untuk memulakan Psijic Order akan muncul.

Bagaimanakah saya boleh masuk ke Craglorn?

Jika anda, seperti saya, buntu untuk pergi ke Craglorn, atas apa jua sebab, ini adalah cara anda sampai ke sana: temui Star-Gazer Herald di Ibu Kota Perikatan anda (Elden Root, Morrowind atau Wayrest). Dia akan memberi anda pencarian yang dipanggil The Star-Gazers, yang akan membawa anda ke bandar Belkarth di Craglorn.

Bagaimana anda menggali barang antik?

Bagaimanakah cara saya menggali tapak penggalian? Sebaik sahaja anda telah mengembara ke tapak penggalian yang mungkin, cari busut bercahaya dan gunakannya untuk memulakan penggalian. Semasa berada dalam tapak gali, jika anda membuat slot cepat Antiquarian's Eye dan menggunakannya, ia akan menunjukkan anda ke tempat yang anda perlukan untuk menggali—berguna!

Bagaimanakah anda mendapatkan barisan kemahiran penggalian dalam eso?

Barisan kemahiran Penggalian hanya terdiri daripada kebolehan pasif yang bertujuan untuk memudahkan penggalian untuk Antikuiti. Barisan kemahiran ini diperolehi oleh melengkapkan Seni Antiquarian dalam Kesendirian. Ia diratakan dengan menggali tapak penggalian dan melengkapkan pencapaian yang berkaitan dengan Antikuiti.