Adakah battlefront 2 gagal?

Star Wars: Battlefront 2 Kurang Sasaran Jualan; Kotak Loot Disalahkan. EA mengesahkan bahawa Star Wars: Battlefront 2 gagal mencapai sasaran jualannya, memetik tindak balas terhadap kotak rampasan permainan sebagai alasan. Star Wars: Battlefront 2 telah gagal mencapai sasaran jualannya, dan pelakunya yang terkenal mungkin dipersalahkan.

Adakah Battlefront 2 berjaya?

Walaupun sejarah permainan yang bermasalah, hadiah itu tidak mengejutkan a kejayaan besar. EA mengumumkan bahawa Battlefront 2 telah dituntut oleh lebih 19 juta orang, yang mesti menjadi rekod baharu. Tanda-tanda betapa popular pemberian itu jelas apabila pelayan EA bergelut, berulang kali, untuk bersaing dengan permintaan.

Adakah Star Wars Battlefront 2 terjual dengan baik?

EA telah belajar daripada kesilapannya

banyak tidak membeli permainan itu, dan jualan Battlefront 2 kurang daripada jangkaan EA pada tahun itu. ... Ini di samping angka jualan kukuh yang diumumkan untuk keluaran terbaharu, Star Wars Jedi: Fallen Order, yang sedang pantas untuk menjual 10 juta salinan untuk tahun fiskal yang berakhir pada bulan Mac.

Adakah EA pernah membetulkan Battlefront 2?

pasti, EA belum membetulkan sepenuhnya kerosakan Battlefront 2. ... Tetapi sebaliknya, mereka telah mencapai papan lukisan dan mengeluarkan penambahbaikan secara percuma untuk mereka yang membayar untuk Battlefront 2. Jarang sekali kita pernah bertemu dengan pembangun yang mengambil kesempatan kedua pada permainan yang buruk untuk menjadikannya baik semula. EA telah melakukan perkara itu.

Adakah Battlefront 2 akan ditutup pada 2020?

Perang Bintang Pelayan Battlefront 2 tidak dimatikan. ... Sebenarnya, kedua-dua permainan Star Wars: Battlefront asal dan Battlefront pertama EA semuanya masih mengekalkan fungsi berbilang pemain. DICE mengumumkan bahawa pembangunan akan berakhir pada Battlefront 2 pada pertengahan 2020.

Mengapa STAR WARS BATTLEFRONT 2 GAGAL - Kritikan Kempen

Adakah terdapat Battlefront 3?

Tarikh keluaran Battlefront 3 mungkin ditetapkan untuk 2022 pada masa ini.

Adakah pelayan Battlefront 2 2005 masih aktif?

Selepas GameSpy ditutup pada 2014, permainan itu hampir mati - tetapi dengan pengenalan semula melalui Steam dan GoG, komuniti lama dan pangkalan pemain telah dihidupkan semula pada 2018/2019. Dengan perisian pelayan khusus baharu dan dua pelayan Discord komuniti (EU + NA), SWBF2 masih hidup dan menendang!

Adakah Battlefront 2 telah berhenti mengemas kini?

Dengan pengeluaran kemas kini Star Wars: Battlefront II The Battle on Scarif esok, EA DICE berkata ia akan berlaku tidak lebih lama memberikan kemas kini utama kepada permainan kerana ia mengalihkan tumpuannya kepada kemasukan Medan Perang 2021.

Adakah Battlefront 2 mempunyai mod kompetitif?

Battlefront 2 adalah permainan yang dipacu berbilang pemain. ... Satu-satunya mod persaingan sebenar yang melihat sebarang interaksi ialah Wira vs Penjahat, yang menyaksikan watak sampingan gelap dan terang bertarung dalam permainan yang lebih kecil dan lebih intim.

Berapa banyak salinan Battlefront 2 Jual?

Permainan penembak telah berjaya untuk EA.

Semasa persidangan suku tahunan EA semua, telah diumumkan bahawa jualan gabungan Battlefront dan Battlefront 2 mengatasi 33 juta salinan.

Adakah Star Wars Battlefront 2 dibayar untuk menang?

EA Akui Kekalahan, Membuka Kunci Semua Wira Battlefront 2, Mengeluarkan Mekanik Bayar untuk Menang. EA telah merombak sepenuhnya Star Wars: Battlefront 2 sebagai sebahagian daripada usaha untuk bertindak balas terhadap rungutan pemain yang telah lama berlarutan dan untuk mengalih keluar mekanik bayar untuk menang yang memusnahkan reputasi permainan sebelum ia mencecah rak kedai tahun lepas.

Berapa banyak salinan yang dijual Battlefront 1?

Walaupun begitu, permainan ini adalah kejayaan komersial dengan lebih daripada 14 juta salinan terjual seluruh dunia.

Bagaimanakah anda memulakan semula dalam Battlefront 2?

Pada masa ini tiada pilihan untuk tetapkan semula statistik anda dalam Battlefront II.

Mengapa Star Wars Battlefront 2 gagal?

EA mengesahkan bahawa Star Wars: Battlefront 2 gagal mencapai sasaran jualannya, memetik tindak balas terhadap kotak rampasan permainan sebagai alasan. ... Peminat tidak terkesan, mengakibatkan tindak balas yang sangat besar sehingga menyebabkan harga saham EA jatuh.

Berapa lama masa yang diambil untuk membuat Star Wars Battlefront 2?

Dan kini, perjalanan Battlefront II telah selesai. “Bukan mudah untuk membuat permainan dengan tiga studio dalam dua tahun,” kata Kellogg. "Dan saya fikir kami membuat yang sangat bagus yang semua orang gembira." "Membangun dan menghasilkan permainan video, atau mana-mana kandungan kreatif, adalah kerja cinta," kata Steve Blank.

Adakah sesiapa masih bermain Battlefront 2?

Star Wars Battlefront 2 telah mengatasi pelancarannya yang membawa bencana dan merupakan permainan hebat yang masih berbaloi untuk dimainkan pada tahun 2021, untuk pemain baharu dan pemain yang kembali. ... Tetapi pada tahun-tahun selepas itu, transaksi mikro telah menjadi tidak wujud dan sejumlah besar kandungan telah ditambahkan ke dalam permainan.

Bolehkah saya bermain Star Wars Battlefront 2 di PS5?

Sejak PS5 tidak serasi ke belakang dengan versi PS4 Star Wars battlefront 2.

Mengapa Battlefront 2 mengatakan saya di luar talian?

Ini kerana kemas kini terakhir memecahkan permainan di xbox. Anda hanya perlu menekan connect dengan kayu bedik yang betul, permainan akan membeku. Tunggu sehingga mesej ralat muncul (mungkin mengambil masa beberapa minit) kemudian tekan A dan sambung semula dengan kayu yang betul dan ia akan berfungsi.

Adakah Battlefront 2 akan percuma lagi?

Seperti yang dinyatakan dalam imej di bawah yang boleh didapati di kedai Epic Games, Battlefront 2 akan menjadi percuma kepada pemain bermula pada 14 Januari 2021 dan akan percuma sehingga 21 Januari 2021. Jadilah wira dalam fantasi pertempuran STAR WARS™ terbaik dengan STAR WARS™ Battlefront™ II: Edisi Perayaan! ...

Mengapa EA memotong sokongan untuk Battlefront 2?

EA secara rasmi mengumumkan bahawa tiada lagi kandungan baharu akan datang ke permainan video Star Wars Battlefront II minggu lepas. ... Salah satu sebab yang berkemungkinan untuk menamatkan kandungan baharu ialah hakikat bahawa menjadi hampir mustahil bagi EA untuk membuat keuntungan daripada berbuat demikian selepas berjanji bahawa semua kandungan baharu akan menjadi percuma sepenuhnya.

Bolehkah anda masih bermain Battlefront 2 dalam talian 2005?

Berbilang pemain dalam talian untuk keluaran 2005 Star Wars Battlefront 2 mempunyai telah dihidupkan semula pada PC lengkap dengan sokongan main silang. Peminat penembak sci-fi yang disayangi kini boleh menghidupkan semula pertempuran berbilang pemain epik buat kali pertama dalam beberapa tahun merentasi GOG dan Steam, terima kasih kepada kebangkitan baru-baru ini oleh Disney.

Adakah Battlefront 2 peer to peer?

DICE telah mengesahkan bahawa Star Wars: Battlefront sememangnya akan mempunyai pelayan khusus untuk menggerakkan sistem pencarian jodoh berasaskan kemahiran baharu permainan, meletakkan ketakutan rakan sebayasistem -to-peer untuk berehat.

Adakah Battlefront 2 mempunyai pelayan khusus?

Battlefront 2 dibina untuk pelayan khusus, dan yang dihoskan pemain boleh menjadi lambat untuk berbilang pemain.

Adakah terdapat Mace Windu dalam Battlefront 2?

Battlefront 2 Mace Windu – Adakah dia datang ke Battlefront 2? Bukan dalam masa terdekat. ... Setakat ini, Jeneral Grevious dan Obi-Wan Kenobi telah ditambah sebagai wira tambahan kepada senarai Battlefront 2, manakala Count Dooku dan Anakin Skywalker akan ditampal semasa kemas kini Januari dan Februari masing-masing.