Deacon apa yang suka fallout 4?

Deacon suka segala sesuatu yang halus dan penyangak seperti. Ini termasuk memilih kunci, menggodam dan memilih jawapan yang tidak jelas (seperti anda menyembunyikan maklumat atau bersikap halus) dalam dialog. Sudah tentu, dia menyukai Synths. Jadi, sebarang keputusan pro Synth akan memberikan anda beberapa reputasi.

Bagaimana anda membuat diakon gembira?

Cara Membahagiakan Deacon. Jadi bagaimana kita menggembirakan tuan penyamaran ini? Mudah, lakukan apa sahaja! Walaupun kebanyakan sahabat mempunyai satu set aktiviti sehari-hari yang memberikan anda pertalian dengan mereka, Deacon menyukainya apabila anda menggodam terminal komputer, pilih kunci dan berbuat baik kepada orang yang berhak mendapatnya.

Adakah Deacon sebenarnya synth?

Deacon mendakwa sebagai synth - jika ditekan, dia kemudian berkata dia bukan synth. Jelas sekali, dia seorang pembohong yang biasa jadi anda mungkin tidak mempercayainya sama ada... Dia memberi anda kod ingatannya. Saya harap ada pilihan sarkastik di mana anda boleh membacanya dan melihat apa yang berlaku.

Mengapa John Deacon meninggalkan ratu?

Jelas sekali, kematian Freddie adalah sebab mengapa John meninggalkan kumpulan itu, dan dia sangat kecewa dengan kematian rakan rapat dan rakan sekerjanya. Pada 2014, Brian, yang meneruskan kumpulan itu dengan Roger Taylor dan penyanyi penyumbang Adam Lambert, berkata mereka mempunyai sedikit hubungan dengan pemain bass itu sekarang.

Adakah Mama Murphy sintetik?

Menurut Fallout Shelter, Mama Murphy adalah seorang psikik.

FALLOUT 4: Panduan SAHABAT Deacon! (Semua yang Anda Perlu Tahu Mengenai Deacon dalam Fallout 4!)

Adakah Sturges tahu dia seorang synth?

Permainan ini tidak merujuk kepadanya sebagai synth. Tidak ada fail mengenainya dalam SRB, tidak ada dialog di mana sesiapa pun membayangkannya. Heck, jika permainan itu tiada pada PC, tiada siapa yang akan mengesyakinya. Satu-satunya sebab sesiapa pun menganggap dia sintetik adalah kerana mereka melihat perkara yang disembunyikan oleh pembangun.

Adakah Deacon seorang pengintip?

Deacon ialah seorang pengintip untuk organisasi pembebasan synth yang sukar difahami, Kereta Api.

Apakah yang dibenci Deacon?

Suka dan tidak suka Deacon

Itu termasuk memilih kunci, menggodam dan memilih yang tidak jelas (seperti anda menyembunyikan maklumat atau bersikap halus) jawapan dalam dialog.

Adakah MacCready menyukai jalan kereta api?

Robert MacCready

Suka sindiran, menolong kanak-kanak atau ibu bapa, dan tingkah laku upahan (seperti meminta lebih banyak wang). Tidak suka Brotherhood and the Railroad, meminta terlalu banyak wang (pilihan merah terakhir), dan mengambil landasan moral yang tinggi.

Bolehkah anda menggoda Deacon Fallout 4?

Strong, Deacon, Codsworth, Nick Valentine dan X6-88 adalah tidak tersedia untuk percintaan, tetapi berikan faedah unik pada tahap persahabatan yang tertinggi - jadi tetap berbaloi untuk meningkatkan pertalian mereka.

Berapa umur Deacon fallout4?

Deacon, 40 - Paling awal kami tahu dia ada ialah 2273, tetapi kami tahu dia lebih tua daripada 14 tahun.

Apakah maksud Deacon?

Deacon, (dari bahasa Yunani diakonos, "penolong"), seorang ahli yang paling rendah pangkat tiga pelayanan Kristian (di bawah imam-imam dan uskup) atau, dalam pelbagai gereja Protestan, seorang pegawai awam, biasanya ditahbiskan, yang mengambil bahagian dalam pelayanan dan kadangkala dalam tadbir urus jemaah.

Adakah Piper sintetik?

Seseorang boleh membatalkan operasi (gagal dalam pencarian) atau minta dia melakukan operasi penggantian tradisional. Jika anda berbuat demikian, anda akan mendapati Piper sedang memeriksa mayat Fake Piper dan mengesahkan bahawa dia adalah mayat synth kepada warga DC.

Adakah Maxson seorang synth?

elder maxson ialah satu synth!!! institut yang takut kuasa lyons yang semakin meningkat membunuh dia dan anak perempuannya, menggantikan arthur maxson yang sebenar dengan synth yang direka untuk memimpin persaudaraan supaya mengikuti cara yang menyebabkan mereka dihalang oleh ncr supaya mereka akan mengecewakan setiap puak dan azab lain diri mereka sendiri.

Bolehkah saya berkahwin dalam Fallout 4?

Anda tidak boleh berkahwin dalam Fallout 4, tetapi anda boleh menghadiri majlis perkahwinan Curie jika anda membantunya. Ketahui lebih lanjut tentang rakan dalam Fallout 4 di sini.

Adakah Shaun benar-benar ayah?

Shaun, juga dikenali sebagai Bapa, adalah anak kepada Sole Survivor dan merupakan ketua Institut pada tahun 2287. Dia bertindak sebagai antagonis utama Fallout 4 melainkan watak pemain memilih untuk menyebelahinya.

Patutkah saya terus memberi Mama Murphy Chems?

Nampaknya Mama Murphy agak ketagih, dan chem pilihannya adalah tentang apa sahaja yang akan membuatnya baik dan kacau. ... Sejujurnya, anda tidak memerlukan bantuan dalam permainan anda, dan jika anda terus memberi makan kepada ketagihannya, Mama Murphy sebenarnya akan mati apabila anda memberinya Psiko.

Berapa umur Pengembara Sendiri?

The Lone Wanderer mempunyai tarikh lahir yang disahkan pada 13 Julai 2258. Ini bermakna protagonis mempunyai salah satu daripada beberapa tarikh lahir yang disahkan dalam permainan. Ia juga mengesahkan Lone Wanderer itu 19 pada masa Fallout 3. Adalah menarik untuk berfikir bahawa seorang remaja berusia 19 tahun telah mengubah Capital Wasteland dengan begitu banyak.

Adakah daging anjing dikira terhadap Lone Wanderer?

– Manfaat 'pengembara tunggal' (Karisma 3) tidak terjejas dengan mengekalkan Dogmeat sebagai teman anda, membolehkan anda memperoleh faedah tanpa rasa sunyi.

Apakah nama Lone Wanderer?

Nota. The Lone Wanderer dinamakan "Albert" dalam pratonton Fallout 3. The Lone Wanderer ditunjukkan dalam imej promosi sebagai lelaki Kaukasia berambut perang, yang merupakan penampilan pra-dibuat pertama dalam fasa penciptaan watak pada permulaan permainan. 13 Julai 2258, tarikh lahir Lone Wanderer, adalah hari Selasa.