Adakah versi iden dalam kelompok buruk?

Watak dalam The Bad Batch berkongsi gaya rambut yang sama seperti Iden Versio serta kening tersendiri pelakon Janina Gavankar. ... Selain itu, watak yang disyaki peminat ialah Iden Versio tidak disebut nama dalam episod 3 dan tidak menuturkan sebarang baris, yang bermaksud ia tidak mungkin untuk mengenal pastinya.

Apa yang Iden Versio lakukan?

Iden Versio ialah seorang Juruterbang dan askar wanita manusia yang pernah berkhidmat di Empayar Galactic. Sebagai komander untuk skuad Infernonya, unit Pasukan Khas askar elit Empayar, Versio melindungi Empayar ini daripada ancaman yang berpotensi, memadamkan musuh dan menguburkan rahsia Imperial.

Apakah kandungan Iden Versio?

Iden Versio ialah watak yang dicipta untuk Permainan video 2017 Star Wars Battlefront II, di mana dia digambarkan oleh Janina Gavankar. Sebelum permainan dikeluarkan, Gavankar membaca adaptasi buku audio novel Battlefront II: Inferno Squad, yang menampilkan Versio.

Adakah ibu Iden Versio Rey?

Selepas kempen awal mendedahkan bahawa Iden Versio dan Del Meeko mempunyai seorang anak perempuan, beberapa peminat dan media membuat spekulasi bahawa mereka adalah ibu bapa kepada Rey, protagonis trilogi sekuel Star Wars. Pengeluaran DLC Resurrection secara rasmi menghentikan khabar angin itu dengan mendedahkan anak perempuan mereka sebagai Zay.

Apakah spesies kumpulan buruk CID?

Cid adalah seorang perempuan Trandoshan menetap di Ord Mantell, di mana dia menjalankan sebuah cantina bernama Cid's Parlor. Sebelum Perintah 66, dia berkhidmat sebagai pemberi maklumat untuk Jedi, dan atas kapasiti itu anggota ARC Echo mengetahui namanya dan di mana untuk mencarinya.

Adakah IDEN VERSIO dalam THE BAD BATCH?!

Adakah Rhea Perlman dalam bahasa Mandalorian?

Carla Tortelli arahan Rhea Perlman agak sukar, dan seseorang boleh melihat dia mengambil peranan Cara Dune dalam musim 3 The Mandalorian. ... Perlman kini berusia 72 tahun, tetapi seseorang boleh membayangkan dia dengan mudah membawa tenaga Carlanya ke The Mandalorian, walaupun ia hanya untuk cameo kecil.

Mengapa omega klon wanita?

Pencipta Bad Batch, bagaimanapun, mengambil halaman dari buku Yoda dalam Star Wars: The Empire Strikes Back dan pada dasarnya berkata, "Ada satu lagi." Tech mendedahkan Omega adalah "replikasi genetik tulen" Jango. Itu pada dasarnya menjadikan dia anak perempuan Jango dan kakak Boba.

Adakah Mace Windu akan datang ke Battlefront 2?

Battlefront 2 Mace Windu – Adakah dia datang ke Battlefront 2? Bukan dalam masa terdekat. ... Setakat ini, Jeneral Grevious dan Obi-Wan Kenobi telah ditambah sebagai wira tambahan kepada senarai Battlefront 2, manakala Count Dooku dan Anakin Skywalker akan ditampal semasa kemas kini Januari dan Februari masing-masing.

Adakah Iden versi baik atau buruk?

Dalam banyak aspek, Iden boleh dilihat sebagai seorang rakan sejawat yang jahat kepada Puteri Leia: Seorang komited sepenuhnya untuk memusnahkan Pemberontakan dalam perkhidmatan kepada Empayar, seorang lagi komited sepenuhnya untuk membantu Pemberontakan menjatuhkan Empayar.

Adakah EA akan membuat Star Wars Battlefront 3?

Tarikh keluaran Battlefront 3 ialah mungkin ditetapkan untuk 2022 pada masa ini masa. Situasi global semasa bermakna bahawa segala-galanya masih di udara, tetapi pada masa ini terdapat pelbagai projek yang disusun untuk beberapa tahun akan datang dari Star Wars.

Adakah Iden versio sisi gelap?

Secara peribadi saya tidak nampak sebab mengapa Iden berada di Bahagian Gelap, semasa dia menyertai Bahagian Terang menjelang penghujung dan hanya di sebelah Gelap. Saya mendapat idea supaya dia berada di kedua-dua pihak namun dia boleh dipilih hanya pada salah satu pihak (jadi kita tidak mendapat pendua Iden).

Adakah Iden versio dalam bahasa Mandalorian?

Dyer menamatkan senarai dengan mengatakan bahawa Iden adalah "Bersedia untuk lebih banyak cerita." Gavankar memang membantu dengan boneka dalam The Mandalorian, tetapi watak Iden tidak muncul. Semasa garis masa Mandalorian, Iden Versio ialah...

Adakah versi Iden dalam filem?

Iden Versio semasa dia muncul dalam Star Wars Battlefront II tanpa topi keledar. Iden Versio ialah watak fiksyen dalam francais Star Wars. Dia ialah komander Skuad Inferno, sekumpulan askar Imperial elit, yang akhirnya berpaling tadah kepada Perikatan Pemberontak.

Adakah Moff Gideon Gideon bodoh?

Canon. Gideon, a Moff aktif dalam 9 ABY. Gideon Hask, ejen Pasukan Khas Imperial dalam Skuad Inferno.

Apakah pertempuran yang berlaku pada Jakku?

Pertempuran terakhir Perang Saudara Galactic telah berperang di Jakku antara Republik Baru dan sisa-sisa Empayar Galactic. Selepas Senat Galactic Republik Baru mengundi untuk campur tangan terhadap Jakku, Republik Baru menghantar pasukan tentera ke planet ini.

Adakah Zay dalam Jedi terakhir?

manakala Zay tidak pernah muncul dalam The Last Jedi, dia secara tidak langsung disebut dalam novelisasi rasmi. ... Novelisasi itu juga mengesahkan Kazuda Xiono, seorang juruterbang dan bekas perisik Resistance, dia telah direkrut oleh Poe untuk misi dalam rancangan animasi Star Wars Resistance.

Adakah Iden Versio bagus dalam Battlefront 2?

Iden Versio

Wira mod cerita, Versio sebenarnya tidak mempunyai kuasa tertentu, jadi semua kebolehannya berkisar pada senjata dan gajet. Ia menjadikan dia salah satu watak Dark Side yang lebih lemah, tetapi dia begitu masih sangat berkesan terhadap tentera.

Adakah Battlefront 2 mempunyai lightsaber?

Lightsaber ialah a senjata tangan dalam Star Wars Battlefront DICE dan Star Wars Battlefront II.

Adakah kanon Star Wars Battlefront 2?

Star Wars: Battlefront 2's kempen dianggap sebahagian daripada kanun Star Wars, termasuk Iden Versio, Inferno Squad dan pengembaraan mendebarkan Luke yang membunuh kawanan pepijat. ... Star Wars: Battlefront 2 keluar sekarang untuk PC, PS4 dan Xbox One.

Apa yang berlaku kepada lightsaber jin Qui Gon?

Lightsaber yang digunakan oleh Qui-Gon Jinn semasa Pencerobohan Naboo tidaklah secantik senjata yang digunakan oleh bekas Tuannya, Dooku. ... Obi-Wan memberikan senjata Qui-Gon buat sementara waktu kepada Anakin Skywalker selepas dia membina lightsaber baharu. Akhirnya lightsaber itu berakhir di sebuah tugu peringatan di Kuil Jedi.

Adakah Ahsoka akan berada dalam Battlefront 2?

Ahsoka Tano akhirnya datang sebagai wira yang boleh dimainkan dalam Battlefront II! ... Kemas kini akan menambah beberapa kemas kini yang diminta peminat pada versi PC Battlefront II. Antaranya ialah penambahan Ahsoka Tano kepada kumpulan wira yang boleh dimainkan.

Mengapa Mace Windu mempunyai lightsaber ungu?

Jedi initiate menyembuhkan musuhnya dengan bantuan daripada Angkatan dan, sebagai ucapan terima kasih, diberikan hadiah: kristal ungu. Dia menggunakan kristal ini untuk memasang lightsabernya, yang mengeluarkan bilah ungu yang tersendiri.

Adakah Jango Fett seorang Mandalorian?

Dalam kod rantainya, dia mengesahkan itu bapanya seorang Mandalorian kerana dia diambil sebagai anak angkat (sama seperti Din Djarin). Bapanya bertempur dalam Perang Saudara Mandalorian, dan Jango sendiri memakai perisai ikonik sebelum ia diturunkan kepada Boba. Jadi, akhirnya, kedua-dua Boba Fett dan Jango Fett adalah orang Mandalorian.

Adakah anak perempuan Omega Jango Fett?

Omega Is Klon Jango Fett yang Tidak Diubah (& Kakak Boba)

Ini bermakna dia adalah replikasi tulen hos klon Jango Fett. ... Sudah pasti, solekan genetik Omega yang tulen dan tidak diubah suai berkesan menjadikan dia sama seperti anak perempuan Jango Fett seperti Boba Fett adalah anaknya, menjadi klon generasi pertama dan tidak diubah juga.

Adakah anak perempuan Omega Palpatine?

Kita belajar bahawa Omega sebenarnya klon yang tidak diubah suai dicipta daripada DNA Jango Fett — sama seperti Boba Fett! Malah namanya dikaitkan dengan anak klon Jango Fett, yang pada asalnya diberi nama kod "Alpha" sebelum pemburu hadiah menamakannya. Ya, Omega adalah sejenis kakak Boba Fett...dari sudut pandangan tertentu.