Adakah tyler mati dalam tvd?

Damon Membunuh Tyler Lockwood Di 'The Vampire Diaries' & Peminat Hancur. Minggu lalu ramai peminat bimbang bahawa Damon telah melintasi garisan yang tidak boleh dilaluinya, dan kini selepas episod malam Jumaat "An Eternity of Misery," yang paling teruk telah disahkan. ... Damon membunuh Tyler di The Vampire Diaries.

Apakah episod Tyler mati?

Malangnya, nasib Tyler telah dimeterai semasa musim 8, episod 3, "Anda Memutuskan Saya Berbaloi Diselamatkan," apabila Damon Salvatore merobek kerongkongnya.

Musim apakah Tyler mati dalam Vampire Diaries?

Seperti yang anda mungkin ingat, ibu Caroline telah tewas dalam pertempuran dengan kanser pada Musim 6, manakala Tyler kehilangan nyawanya oleh tangan Damon — eh, taring — pada awalnya. Musim 8.

Adakah Tyler mati dalam Musim 3?

Klaus mengancam Elena dengan memberi Tyler darahnya dan membunuhnya. Dia memberitahu Bonnie bahawa jika dia tidak mencari cara untuk mencipta kacukan, Tyler mati. Dia juga memberitahu Stefan untuk memberi makan Elena.

Adakah Tyler mati dalam Vampire Diaries Musim 8?

Damon memberitahu Matt bahawa dia membunuh Tyler Lockwood. Matt menemui mayat Tyler, mengesahkan Damon membunuhnya. Matt memberitahu orang lain tentang kematian Tyler dan apabila dia, Caroline, Stefan, dan Alaric pergi untuk mengebumikannya, mereka ditemui oleh Damon.

The Vampire Diaries: 8x03 - Damon membunuh Tyler, Sybil memadamkan Bonnie dalam ingatan Damon [HD]

Adakah Damon benar-benar membakar badan Elena?

Tanpa menyangka ia adalah nyata dan hanya satu lagi halusinasi kejam di luar Batu Phoenix, Damon menuang petrol ke keranda dan badan Elena dan berhalusinasi melihat Elena terbakar hingga mati. Damon berasa ngeri dengan apa yang dia telah lakukan dan ini menunjukkan keranda Elena terbakar menjadi abu, walaupun ia adalah palsu.

Bagaimanakah Damon mati?

Selepas Joseph menyuntik Damon dengan vervain, Damon membunuhnya, tetapi Dr Whitmore memasuki bilik itu tidak lama selepas itu dan menyuntik Damon dengan satu lagi dos vervain. Apabila dia bangun dia diikat pada meja dan Dr. Whitmore memotong sebelah matanya, untuk mencuba dan mengkaji kebolehan penyembuhan vampire.

Mengapa Tyler tidak mati apabila Klaus mati?

– dia tidak mati kerana Klaus telah tinggal sementara di dalam badan Tyler, terima kasih kepada mojo ajaib Bonnie! Walaupun mantra dan "kebangkitan" Klaus mungkin menyelamatkan semua rakan Elena daripada mati, ini juga bermakna Klaus belum benar-benar selesai mengacau mereka.

Siapa yang menjadikan Elena menjadi pontianak?

Walaupun Bonnie cuba membantu Elena, peralihannya tidak dapat dielakkan, dan akhirnya, Stefan membunuh seorang pengawal untuk mendapatkan darah Elena sebelum terlambat. Walaupun Elena tidak pernah menginginkannya, dia menjadi vampire dengan bantuan Stefan dan Rebekah.

Siapakah saudara tiri Stefan dan Damon?

Bapa Zakaria: Salvatore yang tidak dinamakan ini ialah saudara tiri Damon dan Stefan Salvatore dari sebelah bapa. Seperti yang pernah dikatakan oleh Damon dalam Musim Ketiga, 1912, nama keluarga terpaksa pergi ke suatu tempat. Giuseppe Salvatore mempunyai anak tidak sah taraf dengan salah seorang pembantu rumah, mungkin selepas Lily "meninggal dunia".

Adakah Caroline mati?

Pada perlawanan akhir musim pertama, Caroline cedera parah dalam kemalangan kereta dan mengalami pendarahan dalaman. Damon Salvatore menyuap darah Caroline untuk menyembuhkannya. Kemudian malam itu, Caroline diselubungi hingga mati dengan bantal oleh Katherine Pierce, yang mendapat tahu bahawa Damon memberinya sebahagian daripada darahnya.

Bagaimanakah Tyler Lockwood mati?

tyler meninggal dunia daripada kehilangan darah kerana dia hanya serigala jadian pada musim 5 dia mati dan kembali sebagai manusia dengan jean serigala jadian tetapi kemudian pada musim 6 dia membunuh liv mengaktifkan sumpahan serigala jadiannya.

Siapa yang berakhir dengan Tyler Lockwood?

Tyler akhirnya jatuh cinta Caroline, tetapi apabila Jules, seorang lagi serigala jadian, datang ke bandar dan memberitahu Tyler bahawa Caroline dan dua lagi vampire, Stefan dan Damon Salvatore, bertanggungjawab atas kematian bapa saudaranya, Tyler berasa dikhianati.

Siapa yang membunuh Tyler TVD?

Damon Membunuh Tyler Lockwood di 'The Vampire Diaries' & Peminat Hancur. Minggu lalu ramai peminat bimbang bahawa Damon telah melintasi garisan yang tidak boleh dilaluinya, dan kini selepas episod malam Jumaat "An Eternity of Misery," yang paling teruk telah disahkan.

Mengapa Tyler kembali sebagai manusia?

Sebab Tyler menjadi manusia adalah kerana apabila Marcos meletakkannya di sempadan anti-sihir dia mati sebagai manusia dengan Jean serigala jadian jadi apabila mereka menghidupkannya semula dia hanyalah seorang manusia dengan Jaean serigala jadian.

Mengapa Tyler mati dalam TVD?

Untuk membuktikan bahawa dia telah mematikan sifat kemanusiaannya dan tidak ada yang menyelamatkannya, Damon membunuh Tyler, sama seperti Tyler kembali ke bandar. Terdapat harapan bahawa dia akan diselamatkan, tetapi ia tidak lama lagi jelas bahawa ia sudah terlambat. Penduduk Mystic Falls meratapi kehilangan rakan mereka, ketika peminat menjerit kepada Julie Plec.

Mengapa Elena berpisah dengan Stefan?

Stefan dan Elena membentuk pasangan, lebih kurang, dalam tiga musim pertama rancangan itu. Stefan kemudiannya berpisah dengan Elena pada awal musim keempat kerana dia mula menyedari bahawa dia mempunyai perasaan terhadap Damon.

Adakah Elena ada dalam Musim 7?

Musim 7. Elena tidak membuat penampilan tetapi kedengaran memanggil nama Damon apabila dia melawat bilik kebal Armory.

Adakah Caroline mencintai Klaus?

Dari situ, Klaus menunjukkan kasih sayang yang tulen untuk Caroline, dan tarikan serta cintanya terhadapnya terus berkembang apabila siri ini diteruskan. Mereka akhirnya menjadi kawan selepas dia membuktikan dirinya mempunyai kebaikan dalam dirinya. ... Dia berhasrat untuk menjadi cinta terakhirnya, tidak kira berapa lama masa yang diperlukan.

Adakah Stefan menjadikan Damon manusia?

Stefan memutuskan untuk mengambil penawar manusia dari uratnya sendiri, menjadikannya lebih cepat tua dan akhirnya, mencapai kematian. Semasa Damon sudah memegang Katherine sementara menunggu api neraka membunuh mereka berdua, Stefan menyuntik penawar kepada Damon. Stefan menyelamatkan Damon, yang kini seorang manusia, dan mati bersama Katherine.

Apa yang berlaku kepada keturunan bapa Elia?

Talian Elijah mati dalam Kematian Ratu (The Originals 4x09) kerana The Hollow membunuhnya. Jadi dia tidak mempunyai sireline dalam musim 5.

Adakah Damon dan Elena mempunyai bayi?

Walaupun kebanyakan watak adalah baharu dan mendalami naratif mereka sendiri, ada satu daripada Legacies yang menarik perhatian semua orang. Sediakan diri anda untuk yang ini: Damon dan Elena mempunyai seorang anak perempuan. Dan namanya Stefanie Salvatore.

Siapa yang berakhir bersama dalam Diari vampire?

Siapa yang buat Elena berakhir dengan di penghujung The Vampire Diaries? Sebaliknya, Elena terus berkahwin dengan Damon dan hidup bahagia bersamanya. Apabila dia meninggal dunia, Elena mendapat ketenangan dengan Mak Cik Jenna, ibu Miranda, bapa Grayson, dan Pakcik John Gilbert. Mereka semua berpelukan di anjung rumah.

Berapakah umur Damon Salvatore?

Apabila Damon bertukar menjadi pontianak, dia 25 tahun, dan sejak The Vampire Diaries nampaknya berlaku dalam masa nyata - oleh itu, bermula pada tahun 2009 - itu bermakna Damon berumur 170 tahun apabila siri itu bermula; dia berumur 178 tahun ketika persembahan itu tamat.