Adakah costco akan menerima pulangan tanpa resit?

Tiada gurauan - anda tidak memerlukan resit untuk membuat pulangan Costco. ... Pasti, ini membantu jika anda mempunyai resit atau pembungkusan asal, dan anda memerlukan semua bahagian dan kepingan yang disertakan bersama item tersebut, tetapi resit tidak diperlukan untuk memproses pemulangan anda, kerana Costco menjejaki pembelian anda pada keahlian anda akaun.

Bolehkah Costco mencari resit?

Mudah sahaja lawati kami di kaunter keahlian Costco tempatan anda. Apa yang anda perlu ada ialah nombor keahlian anda, bersama-sama dengan tarikh pembelian anda, dan kami boleh mencetak resit anda serta-merta.

Apakah item yang tidak boleh dikembalikan kepada Costco?

Rokok dan alkohol: Costco tidak menerima pulangan ke atas rokok atau alkohol jika dilarang oleh undang-undang. Produk dengan jangka hayat berguna terhad, seperti tayar dan bateri, boleh dijual dengan jaminan terhad khusus produk.

Bolehkah saya memulangkan item kepada Costco selepas 2 tahun?

Ahli boleh memulangkan hampir mana-mana produk pada bila-bila masa jika mereka tidak berpuas hati dengannya. Sesetengah ahli, walau bagaimanapun, mungkin melihat ini sebagai peluang untuk memulangkan barangan yang usang atau terpakai beberapa tahun selepas membelinya.

Bolehkah anda memulangkan produk tanpa resit?

Kedai sering mencuba "tiada bayaran balik atau pemulangan tanpa resit" barisan. ... Tetapi apabila item gagal, kedai tidak mempunyai hak untuk menuntut resit. Slip atau penyata kad kredit atau malah kata-kata seseorang yang hadir semasa produk dibeli, adalah mencukupi di sisi undang-undang.

Dasar Pemulangan Costco.

Adakah sasaran kembali tanpa resit?

Sasaran membenarkan pulangan tanpa resit jika item tersebut memenuhi tiga kriteria ini: Ia telah dibeli dalam talian, dan anda mempunyai kod bar atau e-mel pengesahan penghantarannya. Item ini berada dalam tetingkap tarikh pemulangan yang layak. Ia telah dibeli dengan kad kredit, kad debit, kad hadiah RedCard atau Target (bawa kad hadiah).

Bagaimanakah saya boleh mendapatkan bukti pembelian tanpa resit?

Apakah Bukti Pembelian?

  1. Perjanjian Lay-by;
  2. Nombor resit atau nombor pengesahan untuk telefon atau transaksi dalam talian;
  3. Penyata kad kredit;
  4. Kad Waranti yang menunjukkan butiran pembekal atau pengilang, tarikh dan jumlah pembelian; atau.
  5. Nombor siri atau pengeluaran.

Bolehkah Costco melarang anda seumur hidup?

Mencuri kedai di Costco boleh membawa akibat yang serius. ... Selain itu, Costco telah diketahui mengharamkan perompak kedai seumur hidup dari kedai mereka, bermakna mereka yang melakukan kecurian akan kehilangan keahlian Costco mereka dan tidak layak untuk memohon keahlian baharu.

Bolehkah saya mengembalikan sesuatu kepada Costco selepas setahun?

Costco mempunyai salah satu polisi pulangan yang paling murah hati dalam dunia peruncitan. Anda pada asasnya boleh memulangkan apa sahaja yang anda beli di kelab gudang pada bila-bila masa untuk bayaran balik penuh — kecuali untuk elektronik dan peralatan utama, yang mempunyai polisi pemulangan 90 hari dengan resit.

Apakah yang berlaku kepada pulangan Costco?

Costco biasanya meletakkan produk yang dipulangkan tidak digunakan dan tidak rosak, seperti barangan rumah dan elektronik, di tingkat kedai pada harga diskaun pada 2021. Untuk pemulangan terpakai dan rosak, Costco menghantar item ini ke lelongan pembubaran Gred A/B, dan barangan runcit dilupuskan.

Berapa lama saya perlu memulangkan sesuatu kepada Costco?

Sila ingat bahawa, untuk meneruskan penghantaran harga rendah yang anda jangkakan daripada Costco, beberapa item perlu dipulangkan dalam tempoh 90 hari. Lihat Polisi Pemulangan Costco. Kami juga menawarkan sokongan teknikal percuma untuk TV, komputer, kamera, pencetak dan banyak lagi—dan itu sepanjang hayat mereka.

Bolehkah anda mengembalikan katil kepada Costco?

Perkara yang baik tentang polisi pemulangan tilam di Costco ialah anda boleh memulangkan tilam anda pada bila-bila masa jika anda tidak berpuas hati dengannya. Ini bermakna, tidak seperti peruncit lain yang akan memberi anda had 9 bulan, Polisi pemulangan Costco tiada had.

Mengapa keahlian Costco saya Dibatalkan?

“Dalam sekiranya ahli tidak berpuas hati dengan barangan Costco, yuran keahlian boleh dikembalikan dan keahlian dibatalkan. Keputusan ini dibuat berdasarkan kes demi kes dan mengikut budi bicara setiap pengurus lokasi. ... Kehilangan keahlian Costco anda bukanlah sesuatu yang murah. Keahlian asas berharga $60 setiap tahun.

Bolehkah Costco mencari pembelian anda?

Mendapatkan semula sejarah pesanan anda adalah mudah! Hanya pergi ke Costco.com dan tekan Status Pesanan di bahagian bawah halaman. Log masuk menggunakan alamat e-mel dan kata laluan anda. Sekali dalam "Pesanan Saya", pilih tempoh masa yang anda mahu dan tekan "Cari." Voilà!

Bolehkah anda mencari resit Costco dalam talian?

Resit pada sebarang pesanan Costco.com yang dibuat dalam tempoh dua tahun lepas adalah dalam talian dan sedia untuk dicetak. Lawati Costco.com dan pilih "Status Pesanan" berhampiran bahagian bawah halaman utama. Jika anda tidak log masuk, log masuk ke akaun anda. ... Cetak salinan resit anda.

Bolehkah anda mendapatkan resit dicetak semula?

Kebanyakan syarikat menyimpan salinan resit, tetapi ia adalah sebaiknya hubungi kedai untuk melihat sama ada cetakan semula boleh dilakukan. Jika anda kehilangan resit, pelan tindakan terbaik anda mungkin adalah menghubungi tempat yang memberi anda salinan asal dan melihat sama ada kedai boleh mencetak semula resit untuk anda.

Apakah dasar pemulangan dalam talian Costco?

Item dikembalikan melalui Costco.com akan dikembalikan* - termasuk kos penghantaran dan pengendalian - dan akan dikreditkan ke kad kredit yang digunakan untuk membuat pesanan anda. Anda tidak akan dikenakan bayaran untuk penghantaran pemulangan. Pilih item memerlukan masa pemprosesan tambahan sebelum bayaran balik dikeluarkan.

Bolehkah saya memulangkan pakaian kepada Costco tanpa tag?

Anda boleh memulangkan pakaian kepada Costco tanpa tag atau pembungkusan asal, walau bagaimanapun, anda perlu membawa kad keahlian Costco anda yang sah ke kedai untuk pengesahan. ... Costco hanya akan menolak pakaian yang mempunyai kerosakan yang tidak boleh ditukar ganti (melebihi haus dan lusuh semula jadi).

Adakah Costco mengambil semula makanan?

Apakah polisi pemulangan makanan Costco? Dalam dunia Costco, anda boleh memulangkan makanan untuk bayaran balik. Ya, walaupun membuka makanan. ... Anda tidak boleh memulangkan makanan yang telah tamat tempoh, jadi pastikan anda memulangkan sebarang makanan dengan segera jika anda memutuskan anda tidak menyukainya atau menginginkannya.

Adakah Costco menukar polisi pemulangan mereka?

Costco sehingga kini membenarkan pelanggan memulangkan item pada bila-bila masa untuk bayaran balik penuh, kecuali komputer peribadi, dengan pulangan terhad kepada enam bulan. ... Penganalisis kewangan, yang telah menimbulkan kebimbangan tentang kesan kewangan dasar permisif Costco, kelihatan lega dengan perubahan itu.

Di manakah saya boleh mendapatkan bukti pembelian?

Bukti pembelian anda ialah pada penyata kad kredit anda. Menggunakan kad kredit ialah cara yang cekap untuk menjejaki pembelian anda. Sama ada anda membuat pembayaran menggunakan kad kredit secara peribadi di kedai runcit, dalam talian, melalui telefon atau melalui mel daripada katalog, bukti pembelian anda mudah dicari.

Apa yang tidak dianggap sebagai resit?

Invois bukanlah resit dan perbezaan utama antara keduanya ialah invois dikeluarkan sebelum pembayaran sebagai cara meminta pampasan untuk barangan atau perkhidmatan, manakala resit dikeluarkan selepas pembayaran sebagai bukti transaksi. Invois menjejaki penjualan barangan atau perkhidmatan perniagaan.

Bagaimanakah saya boleh mendapatkan salinan resit?

Anda biasanya boleh mendapatkan salinan resit dengan menghubungi kedai tempat anda membuat pembelian atau dengan menggunakan pengimbas komputer untuk membuat salinan sendiri. Agak mudah untuk membuat salinan resit asal dengan menggunakan mesin penyalin.

Berapa kali anda boleh kembali ke Sasaran tanpa resit?

Pertama, perkara yang tidak berubah: Sasarkan pelanggan dengan resit boleh membuat jumlah pulangan atau pertukaran tanpa had dalam masa 90 hari. Produk tidak boleh digunakan dan mesti dalam pembungkusan asalnya. Perkara yang berubah: Kini, anda boleh membuat seberapa banyak pulangan bukan resit yang anda mahu, sehingga $70 dalam mana-mana tempoh 12 bulan.

Kedai apa yang akan memberi anda pulangan tunai tanpa resit?

Kebanyakan kedai yang disenaraikan di bawah akan memulangkan atau menukar item tanpa resit dan memberi anda 90 hari atau lebih untuk membuat transaksi.

  1. Nordstrom. ...
  2. Kohl's. ...
  3. REI. ...
  4. Bath Bath & Beyond. ...
  5. L.L. Kacang. ...
  6. J.C. Penney. ...
  7. Wal-Mart.