Mengapa bintang pajak gadai dibatalkan?

Pada Mac 2020, dan semasa penggambaran musim ke-17, krew Pawn Stars terpaksa menarik palam pada pengeluaran kerana ia dianggap sebagai kerja yang tidak penting semasa wabak Covid-19. Akibatnya, kepastian tentang banyak pekerjaan menjadi terbuka, dan tiada siapa yang tahu dengan tepat bila kenormalan akan kembali.

Untuk apa Pawn Stars mendapat masalah?

Semasa menggeledah rumah Chumlee, pegawai polis menemui senjata api, meth kristal, Xanax, ganja, dan kesan kokain. Dia telah ditangkap dan kemudian dibebaskan selepas menghantar bon $62,000. Dua bulan kemudian, Chumlee didakwa dengan 20 pertuduhan jenayah, termasuk pemilikan senjata api yang menyalahi undang-undang.

Adakah Pawn Stars akan kembali pada 2021?

Pawn Stars sedang menyiarkan musim ke-19 mereka, yang bermula 14 Ogos 2021. Pawn Stars terpaksa membuat penggambaran musim ke-18 mereka melalui wabak coronavirus. Pengeluaran telah dihentikan selama berbulan-bulan tetapi Rick Harrison, anaknya, Corey Harrison, dan Austin "Chumlee" Russell kembali ke kedai Pajak Gadai Emas & Perak.

Apa yang berlaku kepada Corey dari Pawn Stars?

Bar Vegas Corey Harrison telah ditutup kerana beberapa pelanggaran. ... Walau bagaimanapun, Corey nampaknya menjual saham perniagaannya sebelum banyak akhbar buruk masuk, menutup perjanjian itu pada Disember 2018. Ini adalah sesuatu yang disahkan oleh Jurnal Kajian Las Vegas tidak lama kemudian.

Adakah Chumlee berkaitan dengan Big Hoss?

Siri ini difilemkan di Las Vegas, Nevada, di mana ia mengisahkan aktiviti harian di Kedai Pajak Gadai Emas & Perak Terkenal Dunia, sebuah perniagaan keluarga 24 jam yang dibuka pada tahun 1989 dan pada asalnya dikendalikan oleh patriark Richard "Old Man" Harrison, anaknya Rick Harrison, anak lelaki Rick Corey "Big Hoss" Harrison, dan zaman kanak-kanak Corey ...

Pawn Stars Dibatalkan Secara Rasmi Selepas Ini Berlaku..

Adakah Pawn Stars sebenar atau dipentaskan?

'Bintang Pajak' Adalah Kira-kira Sebenar seperti Mana-mana Rancangan Realiti Lain... Maknanya Banyak Yang Diperingkat. ... Siri History Channel telah disiarkan selama lebih 10 tahun tetapi masih begitu popular sehingga rangkaian itu meningkatkan masa tayangan episod daripada 23 minit kepada 44 minit untuk musim ke-16nya.

Adakah Rick Harrison masih memiliki kedai pajak gadai?

Kedai Pajak Gadai Emas & Perak masih ada dan terletak di 713 S. Las Vegas Blvd di Las Vegas. Walaupun Rick bukan pekerja sepenuh masa di kedai itu lagi, dia kadang-kadang mengunjungi kedai itu dan menginap untuk foto dan tandatangan dengan peminat, menurut Distractify.

Adakah Pawn Stars akan gulung tikar?

Adakah kedai 'Pawn Stars' masih buka? Rick, Corey dan Chumlee mungkin bukan pekerja sepenuh masa di kedai itu lagi, tetapi Pawn Stars Kedai Pajak Gadai Emas & Perak masih dibuka, dan anda boleh melawatnya pada bila-bila hari dalam setahun kecuali untuk Krismas dan Kesyukuran.

Siapakah yang paling bernilai wang di Pawn Stars?

Rick Harrison ialah wajah utama kedai pajak gadai Emas & Perak, dan ahli pelakon asal yang paling berjaya. Dengan nilai bersih lebih $8 juta, Harrison telah terlibat dalam perniagaan keluarga kedai pajak gadai sejak pembukaannya, pada tahun 1989.

Adakah pakar Pawn Stars dibayar?

Khabarnya, pakar di Pawn Stars tidak mendapat bayaran. Menurut DeadlineHollywood.com, "Mereka bekerja tanpa skrip dan mereka tidak dibayar, tetapi berada di rancangan itu telah meningkatkan perniagaan mereka dan menjadikan mereka nama jenama dalam bidang penilai."

Siapa sebenarnya yang memiliki Pawn Stars?

Apa itu milik Rick Harrison nilai bersih? Rick Harrison ialah pemilik perniagaan Amerika dan bintang realiti TV yang mempunyai nilai bersih $9 juta. Rick Harrison adalah sebahagian daripada keluarga Harrison yang memiliki Kedai Pajak Gadai Emas dan Perak di Las Vegas, Nevada.

Adakah Pawn Stars pernah menjual apa-apa?

Ini mungkin mengejutkan kebanyakan penonton, tetapi Pawn Stars sebenarnya tidak berurusan dengan barangan antik. Nah, itu tidak sepenuhnya benar— mereka membeli dan menjual barang-barang kecil antik sepanjang masa— tetapi, menurut laman web mereka, mereka tidak akan membeli perabot antik.

Adakah Pawn Stars sebenarnya membeli barangan tersebut?

Hari ini, jarang untuk melihat ahli pelakon di kedai, dan mereka sebenarnya tidak mengambil bahagian dalam mana-mana perniagaan kedai pajak gadai. Daripada apa yang kami faham, kedai itu mendapat lebih banyak hasil daripada pertunjukan dan pengunjung berbanding perniagaan pajak gadai.

Adakah chum daripada Pawn Stars Dipecat?

Peminat menggunakan media sosial untuk mengumumkannya Chumlee telah dipecat daripada Pawn Stars. Untuk membongkar khabar angin ini; bagaimanapun, Chumlee mengambil Instagram— kali ini dengan video dia berhadapan dengan bos lelaki itu, dirinya sendiri.

Berapakah nilai chumlee daripada Pawn Stars Worth?

Pada 2017, Chumlee membuka kedai gula-gula 'Chumlee's Candy on the Boulevard' di seberang jalan dari Kedai Pajak Gadai di Las Vegas. Untuk setiap episod 'Pawn Stars' yang disiarkan di TV, dia mendapat gaji $25,000. Sehingga 2021, Austin Chumlee Russell's nilai bersih ialah $5 juta.

Adakah pakar mengenai Pawn Stars lowball?

The Bintang Pajak sering membuat tawaran pembukaan yang kedengaran sangat rendah, walaupun selepas di luar pakar telah membuat penilaian terhadap item tersebut dan memberikan pendapat tentang nilainya. Itu dipanggil 'lowball' tawaran, dan ia direka untuk mendapatkan reaksi daripada Penjual dan untuk menguji sejauh mana komitmen mereka terhadap kedudukan mereka.

Mengapa Pawn Stars menukar pakar?

Nampaknya agak biasa bagi pakar Pawn Stars untuk memindahkan perniagaan mereka menjadi lebih dekat Pajak Gadai Emas & Perak. ... Perniagaan Brown berjalan dengan baik untuk dirinya sendiri sebelum dia membuat langkah besar, tetapi dia berkata dia mahu "merangkul sepenuhnya peluang yang telah disediakan oleh persembahan itu dan berada berhampiran rakan pakar yang lain."

Berapa kerapkah Pawn Stars sebenarnya berfungsi?

Filem persembahan Isnin hingga Jumaat, secara amnya dengan tiga hingga lima adegan sehari, bermakna setiap hari dijamin akan terganggu pada satu ketika. Jika ada adegan berskrip, Benton tidak akan mengetahui sehingga pukul 6 petang. hari sebelum.