Adakah raksasa yang dilepaskan akaun luas?

Pencapaian ini adalah BUKAN kredit luas akaun jadi anda perlu melakukannya pada semua toon untuk menggunakan warna artifak yang dibuka kuncinya bersama-sama dengan rantai Imbangan Kuasa.

Adakah pencapaian akaun luas pada wow?

Kebanyakan pencapaian akan meliputi seluruh akaun. Kebanyakan kriteria tidak akan meliputi seluruh akaun. Sesetengah pencapaian kekal sebagai "pencapaian meta." Sebilangan kecil pencapaian akan menjadi akaun sahaja.

Adakah akaun penampilan Baki Kuasa luas?

Pertama sekali, ambil perhatian bahawa keputusan akhir tidak akaun-luas, bermakna anda perlu lakukan Keseimbangan kuasa pada setiap kelas anda untuk mendapatkan akses kepada Artifak penampilan.

Adakah penampilan Tersembunyi akaun luas?

Penampilan artifak, termasuk penampilan cabaran Menara Mage yang lengkap, adalah luas akaun. Anda boleh menukar senjata bukan artifak dengan penampilan artifak yang dibuka kunci oleh watak lain pada akaun.

Adakah anda masih boleh mendapatkan penampilan Menara Mage di kawasan bayangan?

Apabila patch 8.0 disiarkan secara langsung, Mage Tower Class Challenges on the Broken Shore telah dialih keluar daripada permainan. Dengan pengecualian penampilan dan warna yang dikaitkan dengan cabaran itu, semua penampilan lain masih tersedia untuk diperoleh.

Wow ► Imbangan Kuasa | Meningkatkan Pencapaian Sejarah [Panduan Transmog Artifak Legion]

Adakah anda masih boleh mendapatkan penampilan artifak Legion?

Awak boleh masih memperoleh semua penampilan PvP untuk artifak Legion. Mereka membuka kunci pada tahap kehormatan 10, 30, 50 dan 80.

Adakah anda masih boleh mendapatkan Kulit artifak Menara Mage?

Cabaran Menara Mage sedang dialih keluar dalam pra-tampalan Pertempuran untuk Azeroth. Jika anda ingin menggunakan penampilan ini untuk transmog, anda mesti melengkapkannya dalam Legion! Menjelang Pertempuran untuk Azeroth, Menara Mage adalah secara kekal pada 26 Jun--anda tidak perlu menunggu bangunan itu muncul setiap minggu.

Adakah anda masih boleh mendapatkan penampilan artifak Legion?

PENTING: Warna asas penampilan cabaran tidak lagi boleh dicapai, kerana Menara Mage menjadi tidak tersedia dengan keluaran 8.0 (Battle for Azeroth). The tints lain masih boleh dibuka jika anda selesai Cabaran Artifak Menara Mage semasa Legion.

Adakah akaun Transmog luas?

Keperluan reputasi untuk transmogrifikasi perisai, senjata dan tabard telah dikeluarkan dan kini luas akaun. Anda masih memerlukan reputasi untuk membuka kunci penampilan, namun tidak lagi memerlukan reputasi untuk menggunakan penampilan. Ini bermakna, anda boleh menggunakannya pada alt!

Adakah akaun Legion Legendaries luas?

ya, semua yang boleh menggunakan pedang akan membuka kuncinya. Pastikan untuk menanamnya pada kelas yang boleh melengkapkannya.

Adakah akaun Nightfallen Rep luas?

Kemajuan ke arah 100 Reputasi Tertinggi dan pencapaian serupa kini luas akaun.

Bagaimana anda melengkapkan Dewi menjaga anda?

Pergi ke Kuil Elune di Val'sharah. Lihat Selatan pada peta anda, anda sepatutnya melihat pencarian daripada Ysera. Ikuti keseluruhan baris pencarian itu dan anda akan melawan Ysera di Kuil Elune.

Adakah akaun borang Druid luas?

Beberapa nota daripada menguji borang: Buka kunci untuk penyesuaian Artifak adalah di seluruh akaun, jadi sebaik sahaja anda membuka kunci penampilan, semua Druid dalam akaun anda boleh menggunakannya.

Adakah akaun pencapaian loremaster luas?

Dengan perubahan kepada pencapaian (kini menjadi seluruh akaun), pencapaian meta mampu dilengkapkan dengan kriteria yang dipenuhi oleh berbilang aksara.

Adakah mata pencapaian akaun luas?

Jadikan pencapaian akaun luas jadi anda tidak perlu menekankan tentang watak yang anda perolehi.

Adakah prestasi kekuatan Akaun luas?

Feats of Strength - Alat Membual Terbaik

Walaupun dengan kedatangan pencapaian seluruh akaun, mereka yang dapat memautkan Feats of Strength yang lengkap menunjukkan komitmen mereka kepada permainan, tanpa mengira watak tertentu yang memperolehnya.

Adakah Transmogs legenda di seluruh akaun?

Transmogs legenda adalah terikat akaun - Sebaik sahaja anda memperoleh legenda, ia boleh ditukarkan kepada semua aksara dalam akaun anda (Dengan syarat mereka mempunyai tahap dan jenis senjata yang mencukupi untuk Legenda)!

Adakah penampilan di seluruh akaun?

Penampilan (juga dikenali sebagai Wardrobe) ialah ciri transmogrifikasi yang diperkenalkan dalam World of Warcraft: Legion yang membolehkan pemain mengumpul dan menyimpan penampilan peralatan (termasuk pesona senjata) akaun-luas.

Bolehkah saya Transmog Thunderfury?

petir boleh ditransmisikan oleh ahli sihir, dan dh juga. Bagi mendapatkannya, sesiapa yang boleh memindahkannya juga boleh mendapatkannya (jadi ahli sihir, dh, pemburu dan penyihir harus ditambah ke dalam senarai ini).

Adakah baki kuasa akaun Questline luas?

Ia bukan akaun dibuka secara luas sayangnya. Ini akan mengambil banyak masa untuk orang yang mahukan penampilan pada semua watak yang mereka lakonkan.

Bagaimanakah anda meningkatkan senjata artifak Legion?

Artifak Legion tidak berskala secara automatik mengikut tahap anda, tetapi anda boleh meningkatkannya dengan Relik, yang dimasukkan ke dalam tiga slot peninggalan di bahagian atas antara muka senjata artifak anda. Anda tidak perlu melawati Dewan Pesanan anda untuk bersambung dengan pemalsuan artifak untuk melakukan ini.

Bagaimanakah anda mendapatkan senjata artifak Legion di Shadowlands?

Anda boleh mendapatkan pencarian Senjata Artifak pertama anda di Dalaran selepas anda melengkapkan rantaian pencarian pengenalan Legion. Seorang ahli pesanan anda akan mendekati anda dan menawarkan usaha untuk mendapatkan Senjata Artifak pertama anda.

Bagaimanakah anda mendapatkan senjata artifak kedua di Shadowlands?

Untuk membuka kunci pencarian artifak kedua anda, anda mesti mencapai tahap 102, maju cukup jauh dalam kempen Dewan Pesanan anda, dan lengkapkan A Falling Star . Setiap kelas watak mempunyai usaha berbeza untuk membuka kunci senjata artifak kedua mereka. Maklumat lanjut boleh didapati di A Guide to Artifact Weapons di Wowhead.

Bagaimana anda mendapat hantu Pridemother?

Hantu Pridemother: Dibuka melalui Cabaran Artifak Menara Mage, Musuh Yang Mustahil. Nota: Warna asas penampilan cabaran tidak dapat diperoleh sejak pratampalan Battle for Azeroth. Warna lain masih boleh dibuka jika anda menamatkan Cabaran Artifak Menara Mage semasa Legion.