Adakah sabit akan menjadi filem?

Sabit adalah filem adaptasi novel yang akan datang, Scythe oleh Neal Shusterman. Ia sedang dalam pembangunan dengan Universal, dan Amblin Entertainment. ... Pada September 2020, telah diumumkan bahawa penulis skrip dan pengarah Gary Dauberman (It, Annabelle) sedang mengadaptasi filem itu, dan menulis draf baharu.

Adakah Scythe rancangan TV?

Universal telah mengambil siri YA ngeri Neal Shusterman dengan rancangan untuk mengadaptasi novel pertama, Scythe.

Adakah buku kering akan menjadi filem?

The Dry ialah sebuah filem thriller drama misteri Australia 2020 yang diarahkan oleh Robert Connolly, daripada lakon layar oleh Connolly dan Harry Cripps, dan dibintangi oleh Eric Bana, Genevieve O'Reilly, Keir O'Donnell dan John Polson. IFC Films mengeluarkan filem itu di Amerika Syarikat pada 21 Mei 2021. ...

Adakah Citra dan Rowan bercium di tol?

Ini menyebabkan hubungan Citra dan Rowan menjadi renggang dan janggal. Kedua-duanya berkongsi ciuman tetapi memutuskan mereka tidak mencintai satu sama lain kerana cara itu lebih selamat.

Siapa Sabit pada kulit Sabit?

Zayan Shah Kiri sabit Rand dan kanan sabit Possuelo. Tengah ialah Greyson Tolliver. Komen lain mengatakan ia bukan Rowan dan memetik kerana ia terdapat pada kulit hadapan buku sabit 1, tetapi Sabit Faraday ok kulit buku scythe 1 dan Rowan dan Citra ada pada kulit buku Scythe 2.

Treler SCYTHE

Bagaimanakah rand sabit bertahan?

Dia belajar di bawah Scythe Goddard sebelum ditahbiskan dan kemudian mula bekerja di bawahnya sebagai sabit junior. Kesetiaannya kepada Scythe Goddard pergi lebih jauh untuk menyelamatkan kepalanya yang terpenggal ketika dia melarikan diri dari rumah Tonist yang terbakar manakala seluruh badannya terbakar.

Apakah warna jubah sabit Faraday?

Jubah sabit Faraday berlapis-lapis dan diperbuat daripada linen gading licin, dan walaupun ia mencecah sangat rendah sehingga membasuh lantai, tidak ada sebarang kotoran di atasnya di mana-mana. Dia juga memakai kasut seperti selipar.

Adakah Rowan menjadi sabit?

Rowan melihat menjadi sabit sebagai satu cara untuk menyemai kehidupannya dengan tujuan. Walaupun dia terus mempersoalkan kebenaran memungut, dia percaya sepenuhnya pada idea Faraday apabila kedua-duanya bersama. Faraday berusaha untuk mengembangkan belas kasihan Rowan dengan lebih mendalam, dan ia sering menarik perhatian Citra.

Apakah pengakhiran sabit?

bagaimana ia berakhir? Citra akhirnya memenangi pertandingan dengan Rowan dan dilantik sebagai Scythe. Dia memilih nama Anastasia, puteri Romanow terakhir, yang kehilangan nyawanya lebih awal seperti yang hampir dialami Citra.

Apa yang berlaku kepada sabit Goddard?

Dia telah dikumpulkan oleh Scythe Rand di Kwajalein, selepas dia cuba menghalang Thunderhead daripada menghantar penjajah ke angkasa, Rand menikam jantungnya.

Adakah berehat filem?

Unwind ialah novel dystopian 2007 oleh pengarang sastera dewasa muda Neal Shusterman. ... Ia menerima anugerah Buku Terbaik untuk Dewasa Muda. Sebuah filem adaptasi Unwind sedang dalam produksi, tetapi Shusterman mengumumkan pada Januari 2020 bahawa siri televisyen akan dibangunkan sebaliknya.

Siapa yang membunuh Hadler dalam The Dry?

Whitlam membunuh Luke dan meletakkannya di belakang trak. Dia kemudian memandu trak ke rumah Hadler dan membunuh Karen dan Billy.

Apakah maksud buku kering?

Jika anda menerangkan sesuatu seperti buku, permainan atau aktiviti sebagai kering, anda bermaksud perkara itu adalah membosankan dan tidak menarik.

Adakah sabit utopia?

"Scythe" mengambil pendekatan yang menarik satu utopia yang tidak gagal meninggalkan persoalan tentang dunia yang '"sempurna". Buku ini menunjukkan sisi hodoh dunia utopia dan menunjukkan bagaimana dunia idealistik tidak sesuai untuk semua orang. Tidak akan pernah ada dunia di mana semua orang bersetuju, dan tidak mengapa.

Adakah sabit itu bagus?

Sabit adalah permainan yang sangat baik yang menyatukan mekanisme gaya euro yang hebat dan permainan tematik yang hebat. Saya bimbang apabila saya mendengar label permainan 4x dilampirkan pada yang ini dan saya fikir ia berfungsi dengan baik untuk melakukannya, tetapi ia bukan permainan 4x terbaik di luar sana.

Adakah sabit mempunyai percintaan?

Scythe oleh Neal Shusterman

Cerita ini mengenai Citra dan Rowan yang dipilih untuk menjadi perantis kepada sabit. Walaupun kedua-duanya tidak mahu "penghormatan" menjadi sabit, ternyata mereka tidak mempunyai banyak pilihan. Percintaan hanyalah hantu di latar belakang. Ia hanya anggukkan sementara plot yang sengit menjadi tumpuan.

Mengapa Faraday memalsukan kematiannya?

Satu-satunya cara untuk menghubunginya adalah secara peribadi. Itulah sebabnya Curie menghantar Citra kepadanya. Dia memalsukan kematiannya untuk menyelamatkan dia dan Rowan daripada perlu membunuh antara satu sama lain.

Apakah yang Rowan lakukan semasa memungut Kohl?

Kohl sangat takut, jadi Rowan tinggal bersamanya, menghiburkannya, dan memegang tangannya semasa memungut. Selepas kematiannya, semua rakan sekelasnya marah dan menyalahkan Rowan kerana dia hadir dan tidak menghalangnya, jadi mereka mula melayan Rowan seperti paria dan memukulnya dengan kerap.

Mengapa Esme penting dalam sabit?

Biografi. Dia diperkenalkan apabila Scythe Goddard dan rakan sejenayahnya sabit junior memilih untuk memungut sebuah pusat beli-belah di Fulcrum City tempat Esme pergi untuk mendapatkan pizza kegemarannya. Dia digunakan untuk membuat Xenocrates melakukan apa sahaja Yang Berhormat Scythe Goddard mahu.

Apa warna jubah yang tidak dibenarkan untuk sabit?

Dalam Scythe, mengapa sabit tidak dibenarkan dipakai jubah hitam? Hitam ialah ketiadaan cahaya, dan sabit dilihat sebagai bercahaya dan bercahaya.

Siapakah sabit gemuk itu?

Penerangan fizikal. Scythe Xenocrates adalah seorang yang sangat besar, jubahnya digambarkan kelihatan seperti khemah. Dia membuat pilihan untuk tidak mengagak nanitesnya untuk menghilangkan sebahagian daripada berat, kerana saiznya menjadikannya kelihatan seperti sosok yang mengagumkan. Citra menyifatkan dia sebagai "lelaki gemuk."

Berapa umur Citra dan Rowan dalam sabit?

Citra berusia enam belas tahun dan Rowan dipilih oleh Scythe bernama Faraday untuk berlatih sebagai perantis. Kedua-duanya tidak menyukai idea itu, tetapi mereka tidak diberi pilihan. Kemudian, Citra menjadi perantis kepada Curie, seorang Scythe yang legenda, tetapi Rowan menjadi perantis kepada Goddard, yang membunuh untuk kesenangan sadis.

Adakah sabit Curie benar-benar mati?

manakala dia mati, satu-satunya penyesalannya ialah dia tidak akan dapat melihat hari Citra dan Rowan dihidupkan semula.

Apakah yang dimaksudkan dengan sabit?

Mengumpul. Mengumpul adalah perbuatan membunuh yang dibenarkan untuk sabit. Kerana manusia tidak lagi mati secara semula jadi seperti yang mereka lakukan pada Zaman Kematian, sabit membunuh orang untuk menguruskan populasi. ... Setiap sabit mesti mencari kaedah memungut mereka sendiri.

Apakah yang Citra tunjukkan kepada Rowan mengenai sabit Faraday?

Di Harvest Conclave, Rowan berjumpa Citra buat kali pertama dalam tempoh empat bulan. Dia memberitahunya sebaliknya tentang penyelidikannya tentang Faraday dan teorinya bahawa dia telah dibunuh daripada memungut diri, dia mengakui kemungkinan Faraday mungkin telah dibunuh, dan mempunyai suspeknya di Goddard.