Adakah doritos menukar logo mereka?

Tidak, tiada penjenamaan semula Doritos baharu, tetapi pasti terdapat banyak kekeliruan di media sosial. Reka bentuk konsep mencetuskan perbualan dan mendorong sejumlah besar trafik ke artikel The Drum tentang penjenamaan semula Doritos yang sah pada tahun 2019.

Adakah Doritos menukar logo mereka?

Jenama rangup itu bebas logo dalam kempen baharu yang cemas. Jenama cip tortilla Doritos cuba merendah diri dengan anak-anak dengan meninggalkan logo dan slogannya dalam kempen baharu yang bertujuan menarik perhatian Gen Z.

Mengapa mereka menukar logo Doritos?

Saya melihat ini sebagai peluang untuk menggunakan cip sebagai "D" yang disengajakan. The bentuk akan menukar warna untuk menentukan setiap rasa dan menyediakan bekas untuk imejan dan kandungan. Memandangkan Doritos terkenal dengan keterlaluan, bentuk serba boleh ini akan menjadi kenderaan untuk ekspresi, keperibadian dan kreativiti.

Bilakah logo Doritos berubah?

hidup 5 November 2004, logo Doritos berubah di Amerika Utara.

Adakah Doritos menukar resipi mereka 2020?

Doritos Memperkenalkan Kerepek Limon Panas Flamin — dan Mengubah Resipi Ladang Sejuk kepada Menambah 'Lebih Perisa' Doritos serius meningkatkan permainan snek mereka untuk tahun 2020. ... Resipi baharu — ditanda dengan jelas dengan label yang berbunyi “Kini dengan lebih banyak lagi Rasa Cool Ranch” — akan akhirnya menggantikan semua beg Cool Ranch asal di rak.

Logo Doritos & Reka Bentuk Semula Laman Web