Bagaimanakah saya membuka peninggalan lith void?

Untuk membuka Void Relics, anda perlu jalankan Void Fissures. Ini berada dalam skrin Navigator, di sudut kanan atas. Ini menyenaraikan sebarang misi Void Fissure aktif yang sedang dalam permainan. Misi akan mempunyai tahap kesukaran yang berbeza, bergantung pada Relik yang ingin anda buka.

Bagaimanakah anda membuka rekahan kosong?

Akses. Pada kebanyakan masa, satu atau dua misi Void Fissure tersedia untuk setiap lima peringkat Void Relics. Mereka dikaitkan dengan misi biasa nod pada Carta Bintang, yang mesti dibuka untuk memainkan misi Void Fissure.

Bagaimanakah anda mendapatkan segmen konsol peninggalan kosong?

Segmen Void Relic diperlukan untuk menapis Void Relics, yang mengurangkan peluang untuk ganjaran biasa dan sedikit meningkatkan peluang untuk item yang lebih jarang. Ia boleh diperolehi dengan melengkapkan Persimpangan suria di Bumi yang menuju ke Marikh dan menewaskan Hantu dalam Persimpangan sebaik sahaja objektifnya tercapai.

Bagaimanakah cara mendapatkan peninggalan meso void?

Menternak Meso Relics cukup mudah dengan tileset IO yang kecil dan bagus, dapatkan Banshee dengan Arcane Energize dipasang dan bunuh semua musuh yang datang ke arah anda dalam beberapa saat. Bilas dan ulangi seketika dan ekstrak. Dua putaran pertama akan menjamin sekurang-kurangnya satu penurunan relik meso.

Apakah cara terpantas untuk mendapatkan kesan kosong dalam Warframe?

Cara paling berkesan untuk menanam Void Traces dalam Warframe adalah dengan mudah pergi dalam misi Void Fissure awam. Misi yang lebih pantas seperti Tangkap dan Menyelamat berfungsi dengan baik, tetapi jika anda mempunyai banyak Relik untuk dibuka, anda boleh pergi untuk misi Survival yang panjang.

Warframe | Cara Membuka Relik Kosong

Bolehkah anda mendapatkan kesan kosong tanpa peninggalan?

Jejak Void diperoleh terutamanya dengan mengumpul Reactant dalam misi Void Fissure, yang jatuh daripada musuh yang rosak, memberikan 6-30 Void Traces selepas pengumpulan Reactant ke-10. Pemain tidak perlu mempunyai Void Relic yang dilengkapi untuk mendapatkan Jejak.

Berapakah harga relik yang dijual untuk Warframe?

Malah peninggalan lith boleh dijual 20-50plat SETIAP bergantung pada item utama mana yang disimpan oleh peninggalan dan berapa UMUR peninggalan berkubah itu. Terutamanya Key-converted-Relics yang asli agak berharga. Beberapa peninggalan Axi dijual pada harga 100pl setiap satu.

Bagaimanakah anda meningkatkan senjata peninggalan?

Untuk menaik taraf peninggalan anda, lakukan pencarian yang dipanggil "Cadangan Sedar" daripada Askar Tertekan di Gangos (X: 5.5 Y: 5.3). Selepas melengkapkan yang ini, pastikan untuk merebut pencarian seterusnya yang dipanggil "For Want of a Memory" Relic Quest daripada Zlatan di Gangos (X: 6.1 Y: 4.9).

Bagaimanakah saya boleh mendapatkan senjata relik Shadowbringer?

Untuk mendapatkan peninggalan anda yang seterusnya:

  1. Lengkapkan langkah di atas.
  2. Pukul Peringkat Rintangan 10 di Bozja.
  3. Lengkapkan penjara bawah tanah Bozja, Castrum Lacus Litore.
  4. Selesaikan pencarian sampingan "A Sign of What's to Come", "Fit for a Queen", dan "In the Queen's Image."
  5. Terima pencarian berulang "Tukar Senjata" daripada Zlatan di Gangos.

Bagaimanakah cara saya membuka kunci Gangos?

Bagaimana untuk ke sana (untuk membuka kunci)

  1. Selesai Kembali ke Ivalice Questline. Bandar Diraja Rabanastre. Rumah Api Ridorana. Biara Orbonne.
  2. Selesaikan Hail to the Queen di Kugane dari Keiten di X:12.2 Y:12.3 kemudian lakukan pencarian berikut Path to the Past dari Marsak untuk sampai ke Gangos.

Bagaimanakah saya boleh mengakses ribut tidak sah?

Void Storms boleh diakses melalui menu pemilihan misi Railjack di bawah ikon yang sama seperti Void Fissures dan datang dalam empat peringkat yang sama seperti yang kita semua terbiasa. Kesukaran diskalakan mengikut peringkat yang menjadikannya penting untuk mempunyai Railjack yang dilengkapi dengan betul.

Bagaimanakah anda mendapatkan bahan tindak balas dalam ribut kosong?

Reaktan ialah bola emas menyala berkilat yang berpeluang untuk dilakukan oleh musuh yang rosak jatuh apabila dibunuh. Dalam Void Storms, anda membuka relik anda dengan cara yang sama seperti yang anda lakukan dalam rekahan Void biasa. Dengan membunuh musuh dengan berjalan kaki. Sekarang, ini sebenarnya tidak terlalu buruk dalam misi Corpus, yang memerlukan anda melakukan misi biasa pula.

Bagaimanakah anda membuka kunci misi ribut kekosongan?

Untuk memulakan misi Void Storm, pemain perlu klik pada simbol kedua terakhir di bahagian atas sebelah kiri skrin Navigasi, kemudian tatal ke bahagian Void Storm. Di sini, mereka akan melihat senarai misi Void Storm yang tersedia, tahap kesukaran mereka, dan jenis Relik yang boleh mereka buka di sana.

Adakah kesan kosong secara rawak?

Jenis misi kebanyakannya rawak dan beberapa misi mungkin lebih baik untuk menanam Jejak Void daripada yang lain bergantung pada gaya permainan anda.

Adakah rekahan tahap yang lebih tinggi memberikan lebih banyak kesan lompang?

Ia baik seperti yang ada. 20 jejak secara purata adalah baik. Jangan minta mereka mengubahnya atau kita akan mendapat sesuatu seperti suar fokus.

Di manakah saya boleh menanam peninggalan AXI?

Salah satu tempat terbaik untuk menanam Axi Relics ialah Xini pada Eris. Putaran B dan C pada Interception ini akan menjatuhkan Relik Axi. Kawasan ini juga membolehkan anda menternak peninggalan Neo dan Axi pada masa yang sama. Misi Interception ini berlaku pada set jubin Kapal Corpus dan merupakan misi tahap 30 hingga 40.

Bagaimanakah anda menternak peninggalan dalam Warframe?

Cara terpantas untuk mendapatkan peninggalan adalah dengan lakukan misi tangkapan pada nod misi kosong. Tahap misi menentukan sama ada anda mendapat lith/meso/neo. Setiap larian akan memberi anda 1 relik.

Betapa jarangnya tellurium Warframe?

Telurium ialah sebuah sumber yang sangat jarang ditemui dalam Warframe, dengan kadar penurunan yang sedikit. ... Malangnya, Tellurium hanya muncul dalam misi Archwing, tileset Grineer Sealab dan misi Kubu Asteroid Griner. Nod terbaik untuk menanam Tellurium ialah Ophelia, di Uranus.

Di manakah saya boleh mencari Nitain Warframe?

Ekstrak Nitain boleh dibeli melalui Nightwave, yang boleh dilakukan di mana-mana sahaja anda boleh membuka menu Nightwave untuk melihat tawaran yang tersedia. Cetus bounty semasa acara Ghoul Purge juga memberi peluang untuk mendapatkan Nitain Extract.

Bagaimana anda mendapatkan ducat?

Satu-satunya cara untuk mendapatkan Ducats ialah untuk menukar Bahagian Utama dan Pelan Tindakan anda kepada Ducats. Setiap Geganti mempunyai dua Kiosk untuk membuat penukaran.