Bilakah subnautica di bawah sifar akan selesai?

Pencapaian besar dalaman kami yang seterusnya ialah Kandungan Lengkap pada 31 Oktober 2019 – kurang dari empat bulan lagi. Apabila kami menekan Kandungan Selesai, permainan harus mempunyai segala-galanya yang kami ingin hantar – setiap ciri, setiap lokasi, setiap makhluk.

Adakah Subnautica di bawah sifar dikeluarkan sepenuhnya?

Permainan ini akhirnya keluar dalam keluaran penuh pada 14 Mei 2021. Apa yang menarik untuk didengari ialah permainan ini akan menampilkan grafik 4k dan 60 fps semasa dalam mod prestasi dan ia juga akan tersedia secara percuma jika anda memiliki Subnautica asal pada PS4.

Berapa lama lagi Subnautica di bawah sifar berada dalam Akses Awal?

Kelangsungan hidup / kerajinan permainan tidak lagi dalam Akses Awal di Steam, dan tampung 1.0 terkini tersedia untuk semua pemilik permainan. Keluaran penuh membawakan banyak kemas kini baharu dan pembetulan pepijat kepada dunia asing yang mengasyikkan Subnautica selepas lebih dua tahun dalam Akses Awal.

Adakah terdapat Subnautica 3?

Dengan sekuel yang menjadikan Subnautica sebagai francais penuh, peminat tertanya-tanya sama ada kami akan mendapat perlawanan ketiga. Menurut Pengarah Below Zero, David Kalina, jawapannya ialah ya … akhirnya.

Bolehkah anda bermain Subnautica di PS5?

Subnautica ialah kini tersedia di PS5.

Subnautica Di Bawah Sifar - Kami Membongkar Setiap Rahsia Pada AKHIRNYA! - Subnautica Di Bawah Sifar

Patutkah saya bermain Subnautica Before Below Zero?

Jika anda tidak pernah bermain Subnautica asal dan anda berminat dengan Below Zero, ia adalah amat disyorkan agar anda memainkan yang pertama sebelum mendalami sekuel artik. Memandangkan permainan ini tidak mempunyai banyak kandungan cerita, anda tidak akan terlepas sebarang sambungan penting dalam sekuel.

Adakah akan ada Subnautica 2?

Subnautica: Below Zero telah dikeluarkan secara rasmi merentasi pelbagai platform konsol pada 14 Mei 2021. ... Dia mendedahkan bahawa studio itu akhirnya akan mengusahakan penyertaan lain ke dalam siri Subnautica, tetapi belum ada set-up.

Adakah Subnautica permainan seram?

Subnautica masih menakutkan ia tidak dipasarkan sebagai permainan seram. ... Daripada persekitarannya, hingga pendekatannya terhadap suspens, inilah sebabnya Subnautica ialah salah satu permainan yang paling menakutkan untuk dimainkan.

Apa yang berlaku kepada Sam di bawah sifar?

Dengan kedua-dua kakitangan di dalam gua, Sam mencetuskan letupan dalam percubaan untuk menghentikan pensampelan Kharaa, mengakibatkan gua masuk yang akhirnya membunuh dia dan Parvan. Kematian Sam akan diputuskan sebagai kemalangan yang berpunca daripada kecuaiannya sendiri dalam notis yang ditujukan kepada kakaknya.

Adakah arkitek terselamat daripada Subnautica?

Tamadun Arkitek telah dimusnahkan oleh Kharaa, bakteria yang merebak dengan cepat ke banyak dunia Arkitek dan menyebabkan penyakit dan kematian. Berbilion Arkitek mati, walaupun nampaknya mempunyai teknologi untuk menyimpan kesedaran mereka secara digital sebelum kematian.

Adakah Subnautica di bawah sifar lebih besar daripada Subnautica?

Berasa lebih seperti DLC daripada permainan sebenar malangnya. Tidak tidak, bukan 1/5 lebih kecil (yang bermakna ia hanya lebih kecil dengan margin seminit. Ia adalah 1/5 saiz peta lama, yang merupakan perbezaan yang besar. Ia jauh lebih kecil bukan saiz peta timah tetapi pengalaman itu kelihatan seperti versi mini yang asal.

Sejauh manakah Subnautica di bawah sifar?

Sekarang, kami berada di bahagian belakang pengeluaran Below Zero. Pencapaian besar dalaman kami yang seterusnya ialah Kandungan Lengkap pada 31 Oktober 2019 – kurang dari empat bulan lagi. Apabila kami menekan Kandungan Selesai, permainan harus mempunyai segala-galanya yang kami ingin hantar – setiap ciri, setiap lokasi, setiap makhluk.

Adakah Subnautica berbaloi untuk dimainkan?

Saya sangat menyukai Subnautica, dan saya percaya ia berbaloi. Ia sememangnya satu perubahan yang bagus daripada genre survival yang usang, dan saya fikir ia adalah salah satu permainan survival terbaik yang pernah saya mainkan. Saya sangat mengesyorkannya jika anda menikmati permainan dalam air, terutamanya jika anda takut dengan lautan.

Adakah Subnautica di bawah sifar di planet yang sama?

Subnautica: Below Zero ialah permainan kelangsungan hidup yang menarik yang berlaku di planet fiksyen yang dikenali sebagai Planet 4546B. ... B datang sebagai penamaan bahawa ia adalah planet pertama yang dikelaskan sedemikian berhampiran bintang. Planet 4546B hampir keseluruhannya diliputi air. Pemain permainan Subnautica pertama akan mengenali planet ini.

Bolehkah anda mendapatkan Subnautica Below Zero secara percuma?

Perlu dinyatakan, kerana ia menyebabkan banyak kekeliruan pada mulanya, itu membeli salinan Subnautica tidak menjadikan anda layak mendapat salinan percuma Subnautica: Below Zero. Ia kelihatan seperti perjanjian terlalu bagus untuk menjadi kenyataan, dan sebenarnya, ia adalah, selepas semua.

Adakah Subnautica secara percuma?

tidak, Subnautica tidak lagi percuma di PS4!

Sekiranya anda terlepasnya, permainan ini tersedia sebagai sebahagian daripada inisiatif Play at Home Sony, yang disiarkan secara langsung pada 26 Mac dengan sembilan tajuk untuk dimuat turun secara percuma dan disimpan selama yang anda mahu.

Manakah yang lebih baik Subnautica atau Subnautica Di Bawah Sifar?

Subnautica: Di Bawah Sifar Mempunyai Kisah Padat, Kenderaan Baharu, & Rentak Lebih Pantas. Perkara yang juga mudah dilihat apabila memulakan sekuel ialah apabila Subnautica memilih pengalaman yang luas dan sunyi, Below Zero menyediakan sesuatu yang lebih padat, menggunakan cerita untuk mendorong pemain ke hadapan.

Apakah kedalaman terdalam di Subnautica di bawah sifar?

Laut dalam, atau zon mati di Below Zero, adalah sangat jauh ke bawah. Pemain akan mengambil masa seminit atau lebih untuk membuat penurunan. Pada titik paling dalam, pemain boleh pergi ke 1,000 meter di bawah paras laut.

Adakah Subnautica akan menjadi berbilang pemain?

KEMASKINI (5 Sep 2016): Subnautica akan menjadi permainan pemain tunggal sahaja, dan tidak akan menerima berbilang pemain.

Seberapa besar permainan Subnautica?

Penyimpanan: 20 GB ruang yang tersedia.

Bagaimanakah Marguerite bertahan di Subnautica?

Marguerit datang untuk tinggal dalam Sektor Sifar selepas kemusnahan Pangkalan Degasi Deep Grand Reef yang disebabkan oleh Leviathan Reaper. Marguerit berpaut pada Reaper semasa menyerangnya, akhirnya membunuh Leviathan menyebabkan badannya terapung ke permukaan.

Apakah yang berlaku kepada pemain di penghujung Subnautica?

Selepas Ranap

Selepas itu, dia mengaktifkan PDAnya, dan pengguna dapat mengawalnya sepenuhnya. Apabila keluar dari lifepod, Ryley tanpa sedar telah dijangkiti bakteria Kharaa.

Apa yang berlaku apabila anda menyembuhkan Leviathan beku?

Penawar boleh digunakan untuk menyahcemar Leviathan Beku dengan memasukkannya ke dalam mesin suntikan yang terdapat berhampiran kepala makhluk itu dan kemudian menggunakan skrin berdekatan. Melakukannya akan menyebabkan pustula pada kulit hilang, secara visual menunjukkan bahawa bakteria telah dibunuh.