Adakah reg mati pada chi?

KELUARGA REG | Seperti yang mungkin anda duga daripada serangan itu pada penghujung musim lalu, Reg sudah mati. Tetapi abangnya, Trig, telah kembali dan berminat untuk membeli semula Jake daripada Douda (yang, dengan cara itu, bertanding untuk Datuk Bandar). ... Oh, dan dia juga mengatur pertemuan di mana dia membunuh lelaki yang membunuh Reg.

Apa yang berlaku kepada Reg dari The Chi?

Tetapi, Reg meninggal dunia pada akhir musim kedua. Oleh itu, Luke James menyertai musim ketiga sebagai Trig, Jake, dan abang sulung Reg. Trig cuba memenangi semula hak penjagaan Jake dan mencari jawapan untuk pembunuhan Reg. Tetapi, tidak lama kemudian, dia mendapati bahawa minat cinta Reg ialah seorang wanita transgender, Imani (Davis).

Mengapa mereka membunuh Reg dalam The Chi?

Untuk sesiapa sahaja yang memerlukan peringatan: Brandon telah dibunuh kerana pelakon yang memainkannya, Jason Mitchell, telah dipecat daripada rancangan itu sebelum penggambaran bermula pada Musim 3. Keputusan itu adalah hasil daripada dakwaan yang tidak dinyatakan tentang tingkah laku luar kamera Mitchell dengan rakan sekerja wanita.

Musim apakah Reg meninggal dunia pada The Chi?

Adakah Reggie mati dalam The Chi? Yang ini masih di udara. Dalam The Chi musim 2 akhir, kita lihat Reggie (Barton Fitzpatrick) ditembak oleh penyerang yang menaiki motosikal.

Siapa yang membunuh Trice di The Chi?

Pada akhir musim pertama, Jake menonton sebagai abangnya, Reg (dilakonkan oleh Barton Fitzpatrick), membunuh Trice (Tosin Morohunfola).

Chi(kematian reg)

Bagaimanakah Brandon mati di The Chi?

Selepas Douda sembuh dari tembakan itu, dia memberitahu isterinya identiti penembaknya dan mengaku dia membunuh Brandon atau ada kaitan dengannya kerana dia tahu bakal cef itu bertindak balas terhadap mereka. The Chi disiarkan pada hari Ahad di 9/8 Central di Showtime.

Adakah akan ada musim ke-4 The Chi?

Musim 4 The Chi menonjolkan faedah dan cabaran kepolisan komuniti di South Side selepas Jake (Michael V. Epps) bertembung dengan sekumpulan pegawai. Selain Epps, pelakon tetap siri Musim 4 termasuk Jacob Latimore, Birgundi Baker, Alex Hibbert, Shamon Brown Jr.

Berapa banyak episod dalam musim 4 Chi?

Musim 4 The Chi terdiri daripada 10 episod dalam jumlah.

Siapa yang memainkan watak teman wanita Emmett dalam The Chi?

Sepanjang empat musim, penonton telah menonton Emmett (Jacob Latimore) mencari cinta melalui pelbagai penaklukan. Walaupun ramai peminat menyangka dia sudah selesa dengan teman wanitanya, Tiffany (Dewan Hannaha), yang lain masih menyokong Emmett dan Kiesha (Birgundi Baker).

Berapa lama Keisha tiada di The Chi?

Lagi video di YouTube

Keluarganya telah memulakan berjaga-jaga untuknya dan dikatakan bahawa Keisha telah hilang tujuh hari sudah.

Adakah Keisha menyimpan bayi di The Chi?

Pada The Chi musim 4 episod 6, kami mendapati Laverne menembak Douda kerana membunuh anaknya Brandon pada musim 3. Papa cuba membentuk gencatan senjata antara rakannya Kevin, Jake dan Jemma tetapi tidak berjaya. ... Pada Chi musim 4 episod 7, Keisha mempunyai bayinya kembali. Dia menjaganya dan ibunya masuk untuk bercakap dengannya.

Apakah nama teman wanita Kevin pada chi?

teman wanitanya, Jemma (Judae'a Brown), dan Jake (Michael Epps) berada di telinganya tentang pihak siapa dia berada.

Siapakah Omari dalam chi?

Pelakon Cedric Jonathan Mays memainkan Omari yang muncul dalam siri 2010 Detroit 1-8-7 dan akan membintangi filem seram Candyman 2020.

Siapakah bapa kepada bayi Keisha pada chi?

Inilah yang berlaku semasa episod enam dan tujuh: Kiesha (Birgundi Baker) memutuskan untuk mula berkencan semula, tetapi mengikut rentaknya sendiri — dan tiada siapa boleh menyalahkannya untuk itu. Dia memutuskan untuk membawa anaknya — seorang lelaki — balik Octavia, dimainkan oleh Tabitha Brown.

Adakah Keisha dan Kevin dari Chi Really adik-beradik?

Adakah Kiesha dan Kevin adik beradik dalam kewujudan sebenar? Tidak, Birgundi Baker (Kiesha) dan Alex Hibbert (Kevin) bukankah adik-beradik dalam kewujudan sebenar. Sebenarnya, kedua-duanya tidak serupa. Baker ialah seorang pelakon berusia 29 tahun yang jauh lebih tua daripada pelakon bersamanya yang berusia 17 tahun, Hibbert.

Adakah Emmett dan Tiffany putus?

Satu lagi perlawanan yang mungkin untuk Emmett ialah bekas teman wanitanya, Keisha (Birgundi Baker). Pasangan itu bertarikh semasa musim 1 dan 2 The Chi, tetapi mereka berpisah apabila Keisha bertemu dengan jurulatih treknya. Walau bagaimanapun, pasangan itu tetap berkawan, dan beberapa peminat tidak dapat tidak menyedari chemistry mereka.

Adakah Emmett dari The Chi?

Pelakon Jacob Latimore kini memainkan watak Emmett Washington di Showtime The Chi.

Siapa yang ibu Kevin kahwini di The Chi?

Tayangan perdana musim 3 The Chi dibuka dengan ibu Kevin berkahwin dengan watak baharu, Dre, pada hari yang sama dengan pengebumian Brandon.

Siapa pendeta pada chi?

Kemungkinan besar, paderi Stanley Jackson (Tory O Davis) mungkin ditangkap kerana rasuah. Kami melihat dia menerima wang daripada Camille Hallaway (Lena Waithe) dan mungkin dia juga membuat perjanjian dengan Douda sebaik sahaja Camille keluar dari perlumbaan.

Siapa yang dimainkan oleh Malkia Stampley di The Chi?

Malkia Stampley ialah seorang pelakon dan pengarah Amerika. Dia menggambarkan Karen White pada siri asal masa tayangan The Chi.

Siapakah gadis yang sedang menari Kevin?

Pada tahun 2013, Clifton muncul dalam siri 11 Strictly Come Dancing dan telah bekerjasama dengan Susanna Reid. Dia sebelum ini telah mengikuti uji bakat untuk persembahan itu bersama pasangannya Karen Hauer tetapi mereka hanya memerlukan seorang penari wanita pada masa itu, jadi dia sebaliknya bekerja sebagai koreografer untuk persembahan itu pada tahun 2012.

Apakah episod yang Emmett menipu pada TIFF?

The Chi, Musim 4, Episod 3: Emmett memberitahu Kiesha tentang masalah hubungannya dengan Tiff selepas dia mengaku curang.

Apakah nama lagu pada penghujung Chi Musim 4 Episod 8?

Sekali dalam Seribu Tahun.