Adakah lelaki komersial sonik itu mati?

Tidak, lelaki komersial Sonic tidak mati. Walaupun terdapat khabar angin bahawa salah seorang atau kedua-dua pelakon itu telah meninggal dunia, yang merupakan "sebab" mengapa mereka tidak dipaparkan dalam iklan Sonic lagi, tidak, komik itu tidak mati.

Adakah salah seorang lelaki Sonic meninggal dunia?

Kristopher Brannon dikenali di sekitar Puget Sound sebagai Lelaki Sonics. Brannon meninggal dunia Khamis akibat kegagalan jantung di hospital Tacoma, menurut kakak, Zaraya Skea. ... Dia berumur 47 tahun.

Adakah lelaki Sonic berhenti?

Ikonik jenama "Two Guys" — komik improvisasi T.J. Jagodowski dan Peter Grosz yang telah memperkatakan tentang rangkaian pandu lalu dalam iklan popular yang bermula pada tahun 2002 — telah dihapuskan secara berperingkat dan digantikan dengan empat keluarga sebenar yang berbeza.

Bilakah lelaki Sonic itu mati?

KRISTOPHER “SONIC GUY” BRANNON – Rumah Pengebumian Scott – Tacoma, WA. Kristopher William Brannon, juga dikenali sebagai "Sonics Guy", meninggal dunia 11 Februari 2021 di Tacoma, WA. Kristopher dilahirkan pada 24 Disember 1973 di Lakewood, WA kepada Jill Skea dan William T. Brannon.

Adakah lelaki Sonic berkawan dalam kehidupan sebenar?

Tetamu yang dikenali bersama sebagai Sonic's Two Guys akan menjadi istimewa kepada peminat pengiklanan TV ikonik dan jenaka. Dalam kehidupan sebenar, Dua Lelaki adalah penulis komedi dan pelakon improvisasi Peter Grosz dan T.J. ... Tetapi dalam salah satu langkah yang tidak diingini oleh syarikat yang kadangkala lakukan, Sonic memutuskan untuk menukar haluan pada tahun 2010.

Mengingati Komersial Sonic 2 Lelaki

Adakah lelaki Sonic sudah berkahwin?

Pete sebenar telah berkahwin dengan seorang anak lelaki — Pete dalam dunia Sonic telah berkahwin dengan seorang anak perempuan. Jadi ini semacam memberi mereka lebih banyak cerita latar belakang, lebih banyak rujukan untuk dimainkan.

Mengapa lelaki Sonic dipecat?

Pada Februari tahun ini Forbes melaporkan bahawa Sonic sekali lagi mengucapkan selamat tinggal kepada Jagodowski dan Grosz. Gergasi pandu masuk memutuskan untuk mengalihkan tumpuannya kepada gambaran yang lebih realistik tentang pangkalan pelanggan restoran itu. Sonic tidak menyingkirkan semangat improvisasi yang diperkenalkan oleh Dua Lelaki itu.

Siapakah pemilik Sonic Drive?

Sonic Corp., yang diasaskan sebagai Sonic Drive-In dan lebih dikenali sebagai Sonic (digayakan sebagai SONIC), ialah rangkaian restoran makanan segera pandu masuk Amerika yang dimiliki oleh Jenama Inspirasi, syarikat induk Arby's dan Buffalo Wild Wings.

Mengapa Sonic menukar logo mereka?

Huruf merah ialah a mengangguk kepada Cherry Limeade jenama itu, manakala biru merujuk kepada aiskrim ais sejuk. Melalui penyelidikannya, Sonic mendapati bahawa simbol dwi-delta adalah satu yang penting kepada pelanggan, begitu juga dengan penekanan budaya kereta. ... Pelayan atau carhop dalam kasut roda membawa makanan ke kereta.

Siapa yang menggantikan lelaki Sonic?

Selepas 18 tahun berjalan, Sonic Drive-In mengucapkan selamat tinggal kepada jurucakap "Two Guys" tandatangannya dan memperkenalkan kempen pemasaran baharu yang memfokuskan kepada pelanggan sebenar dan pengalaman mereka. Maksudnya pelawak Peter Grosz dan T.J.

Adakah terdapat kembar tiga pada iklan sonik?

Taylor Red - Adik beradik kembar tiga yang sama Nika, Natalie, dan Nicole Taylor gubah kumpulan perempuan yang bunyinya paling sesuai digambarkan sebagai Segar, Seronok dan Desa. Mereka adalah penyanyi, penulis lagu, komposer, dan multi-instrumentalis yang bermain gitar, banjo, biola, dan mandolin.

Mengapa restoran Sonic ditutup?

“Penutupan ini adalah hasil daripada ketidakupayaan syarikat untuk mendapatkan pembeli walaupun usaha aktifnya untuk berbuat demikian untuk membenarkan restoran itu terus beroperasi, dan kegagalan rundingan yang tiba-tiba dan tidak dijangka antara syarikat dan pemberi francaisnya, Sonic Drive-In.

Mengapa makanan Sonic sangat teruk?

Menurut Mental Floss, Sonic mempunyai kehadiran besar-besaran di A.S. dengan cawangan di lebih daripada 45 negeri. ... Sekeping Yahoo yang paling dipanggil Sonic rantaian makanan segera yang tidak sihat, menunjukkan bahawa sekurang-kurangnya separuh daripada bahan makanannya mengandungi lemak tepu dan banyak burger berjumlah lebih daripada 1,000 kalori.

Apakah restoran makanan segera yang tertua?

Istana Putih dibuka di Wichita, Kan. pada tahun 1921. Selain dikreditkan dengan ciptaan bun hamburger, ia juga diiktiraf secara rasmi sebagai rangkaian makanan segera tertua di Amerika.

Apa yang berlaku kepada 2 lelaki di iklan sonik?

Apa yang berlaku kepada "The Sonic Guys," dan adakah mereka diganti? ... Pada tahun 2020, bagaimanapun, Sonic memutuskan untuk menamatkan iklannya yang menampilkan T.J. dan Peter, dan dipilih untuk beralih kepada mendokumentasikan pengalaman kehidupan sebenar empat keluarga berbeza dan perjalanan mereka ke lokasi berbeza mereka.

Di manakah iklan Sonic difilemkan?

Semua iklan yang anda lihat untuk Sonic dirakam setiap 3 bulan sekali di iklan tersebut Duarte, CA lokasi.

Siapakah wanita dalam iklan sonik baharu?

Sonic Heather mcmahan dan Phoebe Robinson dalam Iklan komersial Sonic di TV 2021.

Siapa pelakon komersial terkaya?

11 Pelakon Komersial Bergaji Tertinggi Sepanjang Zaman

  • Morgan Smith-Goodwin. (Wendy's)...
  • Tim Williams. (Trivago) ...
  • Dean Winters. (Allstate)...
  • Isaiah Mustafa. (Rempah lama) ...
  • Stephanie Courtney. (Progresif) ...
  • Jonathan Tukang Emas. (Dos Equis) ...
  • Paul Marcarelli. (Verizon) ...
  • Dennis Haysbert. (Allstate) Watak: Jurucakap Rasmi.

Berapakah gaji lelaki Sonic?

Ia telah dilaporkan bahawa dia membuat kira-kira $300,000 keseluruhannya untuk kerjanya mengenai mereka, yang berakhir pada 2020, apabila syarikat itu bergerak ke arah yang berbeza dengan pemasarannya. Ya, memang benar The Two Guys From The Sonic Commercials TELAH KEMBALI!

Adakah lelaki Sonic dalam Stranger Than Fiction?

Dua lelaki dari iklan Sonic ialah rakan sekerja dalam Stranger than Fiction (2006). Dua lelaki dari iklan Sonic adalah rakan sekerja dalam Stranger than Fiction (2006).