Adakah produk biasa tamat tempoh?

Kami akan mengesyorkan menggunakan produk anda dari Biasa dalam tempoh 12 bulan. ... Ini boleh didapati di sisi kotak dan juga pada produk sebenar (ia kelihatan seperti bekas pelembap kecil dan memaparkan nombor diikuti dengan huruf M, yang menyatakan berapa bulan produk itu boleh digunakan selepas pembukaan).

Adakah produk The Ordinary menjadi teruk?

Berapa lama sebotol The Ordinary tahan? Jika anda menggunakan botol 30ml sekurang-kurangnya sekali setiap hari, maka anda mungkin sedang mencari sekitar 3/4 bulan. Tetapi jika anda mempunyai banyak produk semasa dalam perjalanan dan hanya menggunakannya sekali atau dua kali seminggu, anda mungkin akan mendapati bahawa anda menggunakan PAO.

Berapa lama anda boleh menyimpan produk The Ordinary?

Untuk semua yang lain, jangka hayat produk kami adalah tiga tahun apabila tidak dibuka dan disimpan pada suhu bilik. Ini ialah ambang kawal selia untuk ujian. Apabila dibuka, sila rujuk simbol tempoh selepas pembukaan (PAO) untuk mengenal pasti jangka hayat produk.

Adakah produk The Ordinary tamat tempoh Reddit?

Apakah Tarikh Luput Produk Anda? Jangka hayat produk kami adalah tidak ditentukan, tetapi kami biasanya mencadangkan menggunakan mana-mana produk daripada The Ordinary dalam masa 6-12 bulan.

Bolehkah saya menggunakan The Ordinary selepas tarikh luput?

Kami akan mengesyorkan menggunakan produk anda daripada The Ordinary dalam tempoh 12 bulan. ... Ini boleh didapati di sisi kotak dan juga pada produk sebenar (ia kelihatan seperti bekas pelembap kecil dan memaparkan nombor diikuti dengan huruf M, yang menyatakan berapa bulan produk itu boleh digunakan selepas pembukaan).

Berapa Lama Produk Biasa Tahan Apabila Dibuka?

Bolehkah saya menyimpan stok produk The Ordinary?

Syarikat di sebalik jenama pemujaan The Ordinary dan NIOD, yang dipuji sebagai pengubah permainan industri kecantikan telah berkembang dari kekuatan ke kekuatan, sehingga peristiwa yang aneh menyaksikannya menjadi berita utama sepanjang minggu lalu – dan bukan atas sebab yang positif. ...

Bagaimana anda tahu sama ada produk biasa itu asli?

Deciem sering mengemas kini formula, jadi kadangkala produk tulen pun boleh berbeza. Satu lagi cara untuk menyemak sama ada produk Biasa yang anda miliki adalah asli adalah dengan produk itu sendiri; warna, tekstur & bau. Anda boleh mendapatkan senarai lengkap semua produk The Ordinary di sini dengan warna, tekstur dan bau.

Apa yang berlaku apabila anda menggunakan penjagaan kulit yang telah tamat tempoh?

Selain kehilangan keberkesanannya, produk penjagaan kulit yang telah tamat tempoh juga telah diketahui menyebabkan kerengsaan yang tidak diingini atau jangkitan bakteria. Menurut Today, produk penjagaan kulit tertentu, seperti produk mata, boleh menyebabkan kegatalan, kemerahan, tangisan dan jangkitan jika digunakan secara tidak betul.

Berapa lama asid hyaluronik biasa bertahan?

Asid Hyaluronik Biasa dan Penyelesaian Kafein Biasa bertahan untuk saya 2 bulan, mungkin lebih sedikit. Sebotol The Ordinary tahan saya 1 bulan, tetapi saya menggunakannya dua kali sehari setiap hari. The Ordinary tahan saya 6 bulan menggunakannya dua kali sehari. Sebotol tahan 4 atau 5 bulan.

Bufet biasa tahan berapa lama?

Bufet Biasa PAO (Tempoh Selepas Pembukaan) PAO ialah 12M. Sebaik sahaja anda telah membuka produk anda, adalah disyorkan untuk menggunakan produk dalam tempoh 12 bulan.

Berapa titis biasa?

Apabila menggunakan serum, ingat: Less is more

Anda rasa jenama penjagaan kulit akan mengesyorkan menggunakan sebanyak mungkin pam produk setiap penggunaan supaya anda kehabisan lebih cepat dan membeli lebih banyak, tetapi bukan pengguna di The Ordinary. "Gunakan dua hingga tiga titis maks untuk muka, terutamanya untuk serum kami," orang dalam kami memberitahu kami.

Berapa titis yang biasa saya gunakan?

Memohon 3 atau 4 titis sudah cukup untuk hasil yang cemerlang, anda tidak akan memerlukan lebih.

Adakah saya perlu meletakkan niacinamide biasa di dalam peti sejuk?

Kemungkinannya, jika anda membeli produk ini, ia masih mempunyai beberapa bahan pengawet, tetapi berkemungkinan kurang dan oleh itu jangka hayat lebih pendek. Jadi lebih baik simpan ini dalam peti ais untuk membantunya bertahan selagi boleh.

Berapa lama masa yang diambil untuk produk biasa berfungsi?

Anda boleh mula melihat hasil dalam beberapa minit selepas penggunaan pertama, tetapi hasil puncak — seperti kesan anti-penuaan — tidak muncul sehingga 12 minggu.

Berapa lama retinol biasa tahan?

Sangat stabil, kerana formula tidak mengandungi sebarang air dan tidak memerlukan pembungkusan tanpa udara untuk menjadi berkesan. Jangka hayat adalah 12 bulan selepas dibuka.

Adakah boleh menggunakan pelembap yang telah tamat tempoh?

Menggunakan losyen melepasi tarikh tamat tempohnya tidak mungkin menyebabkan sebarang bahaya. ... Bahan aktif dalam losyen anda tidak akan melaksanakan tugasnya dan boleh menyebabkan anda kurang lembapan dan faedah lain yang dimaksudkan. Pertaruhan terbaik anda ialah membuang losyen yang telah tamat tempoh dan ambil produk baharu.

Bolehkah anda menggunakan produk penjagaan kulit yang telah tamat tempoh yang belum dibuka?

Jawapan ringkasnya ialah: Mereka sepatutnya baik untuk beberapa tahun. "Kebanyakan pengeluar kosmetik yang baik akan melakukan ujian kestabilan dipercepatkan yang termasuk ujian mikrob untuk memastikan produk mempunyai jangka hayat dua hingga tiga tahun jika tidak dibuka," kata Dobos.

Apa yang berlaku jika anda menggunakan toner yang telah tamat tempoh?

Toner: Banyak toner boleh bertahan sehingga 1 tahun dari penggunaan awalnya. Menggunakan toner yang telah tamat tempoh boleh menyebabkan kerengsaan dan kekeringan kulit. Pastikan anda menjauhkan diri daripada sebarang toner yang melepasi tahap kecemerlangannya. Pelindung matahari: Banyak pelindung matahari boleh kekal baik sehingga 3 tahun selepas ia dihasilkan.

Adakah kerja biasa palsu?

Nasihat terbaik yang boleh saya berikan kepada anda ialah HANYA BELI DARI DECIEM SENDIRI ATAU SALAH SATU PENJUAL YANG DILULUSKAN, itulah satu-satunya cara untuk selamat. Jika anda membeli yang palsu, tidak ada cara untuk mengetahui apa yang anda letakkan pada muka anda. Proses mereka tidak akan bersih, bahan kimia boleh berbahaya. Tidak akan ada apa-apa yang aktif.

Bagaimana anda boleh memberitahu yang biasa palsu?

The Ordinary memang menukar pembungkusan mereka dari semasa ke semasa, jadi perbezaan saiz fon, jarak huruf, warna setem pada botol (hitam atau biru), susun atur pada label pelekat, mungkin atau mungkin tidak menceritakan tanda-tanda tiruan.

Adakah Amazon menjual produk biasa palsu?

Saya menyemak dan Amazon bukan peruncit sah The Ordinary. Ini produk berkemungkinan tiruan. ... Produk tersebut boleh menjadi produk yang sah yang dibeli secara berasingan dan kini dijual semula di Amazon oleh peruncit pihak ketiga, atau ia mungkin palsu yang sangat bagus.

Apakah rutin penjagaan kulit saya yang sepatutnya menjadi The Ordinary?

Bagaimana Untuk Membina Rutin Penjagaan Kulit Dengan Produk Biasa

  • pagi. Rutin penjagaan kulit pagi anda mestilah mengenai penyediaan dan perlindungan kulit anda untuk hari hadapan.
  • Pembersih. Pembersihan hendaklah sentiasa menjadi langkah pertama dalam rutin anda. ...
  • Serum penghidratan. ...
  • Serum mata. ...
  • Serum antioksida.
  • Pelembap. ...
  • SPF. ...
  • Petang.

Adakah Deciem The Ordinary sah?

Deciem, yang memproklamirkan diri Syarikat Abnormal, ialah jenama kosmetik yang menjual pelbagai produk penjagaan kulit, di samping mengeluarkan produk mereka sendiri. Mereka bekerja dengan syarikat seperti The Ordinary, HIF dan NIOD.

Apa yang boleh anda lakukan dengan botol biasa?

"Guna mereka sebagai penitis air untuk menipiskan cat akrilik anda," seorang mengesyorkan, manakala seorang lagi berkata, "Saya menggunakan semula saya untuk cat air campuran khusus yang saya tahu saya akan mengalami kesukaran mengadun semula." Seorang lagi peminat The Ordinary berkata rakan kekasihnya telah menggunakan semula botolnya, berkata, "Saya teman lelaki menggunakannya untuk ...