Siapa brian moser dalam dexter?

Kristian Camargo (né Minnick; lahir 7 Julai 1971) ialah seorang pelakon, penerbit, penulis, dan pengarah Amerika. Dia mungkin terkenal dengan peranannya sebagai Brian Moser dalam drama Showtime Dexter, Michael Corrigan dalam drama Netflix House of Cards dan Eleazar dalam The Twilight Saga: Breaking Dawn – Bahagian 1 dan 2.

Adakah Brian Moser Dexter abang?

Brian Moser aka The Ice Truck Killer ialah watak dalam siri Showtime DEXTER. Dia adalah antagonis utama pertama dalam siri ini, dan salah seorang kekasih Debra Morgan. ... Semasa akhir musim debut, Brian didedahkan kepada menjadi abang kandung Dexter Morgan dan anak kepada Laura Moser.

Siapa abang Dexter, Brian?

Kristian Camargo (né Minnick; lahir 7 Julai 1971) ialah seorang pelakon, penerbit, penulis, dan pengarah Amerika. Dia mungkin terkenal dengan peranannya sebagai Brian Moser dalam drama Showtime Dexter, Michael Corrigan dalam drama Netflix House of Cards dan Eleazar dalam The Twilight Saga: Breaking Dawn – Bahagian 1 dan 2.

Bagaimanakah hubungan Dexter dan Rudy?

Dexter ingat itu Rudy sebenarnya adalah abang kandungnya, yang nama sebenarnya ialah Brian Moser. Brian berhasrat untuk membunuh Debra dengan Dexter dalam pertemuan semula dengan keluarga sebenar, tetapi Dexter menghalangnya.

Siapa yang memainkan watak Brian Morgan dalam Dexter?

Christian Camargo (lahir 7 Julai 1971) ialah seorang pelakon, penerbit, penulis, dan pengarah Amerika. Pada tahun 2006, 2007, dan 2011, beliau memainkan watak Brian Moser aka The Ice Truck Killer, dalam siri Showtime DEXTER.

Detik Dexter & Brian - musim 6 'Nebraska' - SPOILER

Adakah Rita mengetahui tentang Dexter?

Ini tidak didedahkan dalam rancangan itu.

Hanya dua orang yang tahu sama ada Arthur telah mendedahkan identiti sebenar Dexter kepada Rita ialah Arthur dan Rita. Arthur dibunuh oleh Dexter sejurus selepas dia membunuh Rita, dan dia tidak memberitahu Dexter apa-apa yang menunjukkan dia telah memberitahunya tentang dia (dia juga tidak meninggalkan sebarang mesej di belakang yang menunjukkannya).

Mengapa Dexter membuang mayat Deb ke lautan?

Ia adalah satu ironi yang kejam Pembunuhan terakhir Dexter ternyata kakaknya. Dia secara teknikalnya masih hidup apabila dia menarik plag, menjadikannya kematian yang sangat menyayat hati. Dia juga menguburkannya di laut, menjatuhkan Debra ke dalam laut untuk menandakan berakhirnya masanya dalam kehidupan yang dia buat untuk dirinya sendiri.

Adakah mereka menemui pembunuh lori ais di Dexter?

Selepas "Pembunuh Tamiami" menculik Deborah, Dexter menemui dan berhadapan dengannya. Ia kemudiannya mendedahkan bahawa pembunuh itu sebenarnya Abang Dexter yang sudah lama hilang hampir sama, Brian, yang, seperti Dexter, menyaksikan pembunuhan kejam ibu mereka. Dexter diikuti oleh Detektif LaGuerta, yang dibunuh oleh Brian.

Mengapa ibu Dexter dibunuh?

Pada satu ketika, Laura mula untuk menggunakan dadah. Penahanan menyebabkan dia bekerja sebagai pemberi maklumat sulit untuk Jabatan Polis Metro Miami. ... Apabila pengedar dadah mengetahui Laura adalah pemberi maklumat polis dan mempunyai hubungan peribadi dengan pegawai polis, Estrada menyasarkan dia untuk dibunuh.

Adakah Dexter seorang psikopat?

Berdasarkan jawapan soalan kajian, Dexter Morgan telah watak dominan sebagai psikopat yang berfungsi tinggi kerana dia boleh memanipulasi semua orang, pembunuh bersiri yang tidak dapat dikesan, dan bertindak seperti serigala dalam pakaian biri-biri.

Siapa yang membunuh adik Dexter?

Debra dibunuh oleh Antagonis utama musim 8 Oliver Saxon (Darri Ingolfsson), dan pemergiannya yang tidak memuaskan dalam siri akhir adalah sebahagian daripada sebab peminat sangat tidak menyukai pengakhiran Dexter.

Adakah Dexter pernah ditangkap?

Dalam "The British Invasion", Doakes akhirnya menangkap Dexter dalam tindakan melupuskan mayat yang dipotong-potong di Florida Everglades.

Siapa yang membunuh ayah sebenar Dexter?

Di samping itu, Dexter mendapati bahawa Harry membunuh diri selepas dia menyaksikan anaknya bertindak memotong Juan Ryness. Tiga hari kemudian, dia terlebih dos ubat jantungnya, menyebabkan kematiannya. Pada ketika ini, Dexter mula menolak pemikiran Harry, orang yang membesarkannya untuk hidup mengikut Kod Harry.

Adakah Debra jatuh cinta dengan Dexter?

Satu sentuhan pembunuh bukan bersiri utama dalam musim keenam Dexter melibatkan Deb jatuh cinta dengan Dexter, tetapi pendedahan ganjil ini sebenarnya masuk akal. ... Selepas rentetan perhubungan yang gagal, Deb sedar dalam terapi dia bukan sahaja menyayangi Dexter sebagai seorang abang, dia juga menyayanginya.

Adakah Deb mengetahui tentang abang Dexter?

Ini berlaku pada penghujung Musim 4 (The Getaway): Debra mengetahui kebenaran tentang ibu Dexter, dan memberitahunya bahawa dia tahu itu Abang Dexter ialah Pembunuh Lori Ais. Dexter berpura-pura berita ini baru baginya dan bertindak terkejut.

Berapa umur Brian daripada Dexter?

Brian adalah Abang Dexter Morgan. Ketika dia berusia lapan tahun dan Dexter berusia empat tahun, mereka berdua melihat ibu mereka, Laura, dibunuh dan dikerat oleh pengedar dadah yang bekerja untuk Hector Estrada, yang kemudiannya membiarkan budak-budak itu duduk dalam genangan darah ibu mereka selama tiga hari.

Apa yang berlaku kepada anak Dexter?

Semasa siri akhir, Harrison ditinggalkan oleh bapanya, mempercayakan Hannah untuk menjaganya. Memandangkan dia tidak mahu membahayakan Harrison atau menjejaskan hidupnya, Dexter memalsukan bunuh diri di laut dan menjauh.

Adakah Dexter seorang kanibal?

Dexter ialah siri televisyen yang ditayangkan selama 96 episod dari 2006-13. Episod ini dari musim terakhir, dan adalah satu-satunya yang menampilkan kanibal, yang kelihatan seperti kesilapan yang cukup mengejutkan. ... Dexter mengikut suspek, Ron Galuzzo (Andrew Elvis Miller), ke pusat beli-belah tempat dia menjual peralatan senaman.

Bagaimanakah Dexter terperangkap dalam Musim 8?

Hannah dan Harrison menaiki bas ke lapangan terbang Jacksonville, tetapi Elway sedang menunggu mereka. Hannah mengelak Elway dan melarikan diri bersama Harrison. Saxon pergi ke hospital dengan niat untuk membunuh Debra, tetapi Dexter melihat dia dan dia ditangkap oleh Malaikat.

Mengapa Louis mempunyai tangan Pembunuh Lori Ais?

Pada malam Debra menemui Alat Pembunuhnya, Dexter menemui tangan di antara mereka dan dia berasa hairan. Dia kemudiannya menggunakan tangan sebagai satu cara untuk mengeluarkan Louis Greene dari hidupnya.

Apakah yang berlaku kepada pembunuh lori ais dalam novel itu?

Nasib Pembunuh

Brian Moser terfikir oleh polis untuk membunuh diri dengan cara yang sama seperti dia membunuh pelacur. Pada hakikatnya, Dexter membunuh Brian, menetapkannya sebagai bunuh diri, untuk melindungi kakaknya, Debra.

Apakah jenis bot yang Dexter miliki dan gunakan untuk mengangkut mangsanya yang mati?

Sebahagian daripada kehidupan ialah objek dan lokasi dalam siri Masa Tayangan DEXTER. Ia adalah bot nelayan Dexter Morgan, yang digunakan terutamanya untuk membuang mangsanya ke Lautan Atlantik, di luar pantai Miami.

Adakah Deb mengaku membunuh LaGuerta?

Debra Mengaku Dosanya

Selepas ucapan mengharukan oleh Dexter meyakinkan Deb bahawa dia sebenarnya seorang yang baik, Deb terbuang di dalam keretanya sekali lagi dan kemudian menuju ke Miami Metro. Didalam menenggelamkan jerebu, dia mengaku membunuh LaGuerta (!) kepada Quinn.

Adakah Dexter pernah menangis?

Dexter. walaupun dia sebenarnya tidak menangis, matanya bergenang air mata selepas terkena di pangkal paha pada hari Jumaat. Dia menangis tiga kali dalam episod ini: Apabila Mandark dengan cepat ternyata lebih baik daripadanya.

Siapa yang menembak Debra Morgan?

Cinta Dexter terhadap Debra akhirnya terserlah selepas dia ditembak di perut oleh Oliver Saxon dan akhirnya koma - akibat darah beku. Menyedari masa depan di mana Debra tidak akan makan sendiri, bercakap atau mempunyai aktiviti otak, Dexter mencabut sokongan hidup Debra dan memberitahunya bahawa dia mencintainya.