Adakah kabus dan abu berakhir bersama?

Misty akhirnya muncul beberapa kali di Hoenn. Dia bersatu semula dengan Ash dan Brock di sana hanya untuk Togepinya berkembang semasa dia tiada, jadi dia meninggalkan mereka sekali lagi untuk menguruskan Syurga Togepi. ... Selepas itu, Misty kekal sebagai bukan entiti dalam hidup Ash, terutamanya semasa Wilayah Sinnoh dan Unova.

Adakah Ash berakhir dengan Misty?

Ramai peminat menganggap ini sebagai buktinya Ash dan Misty akhirnya bersama, dan Ash mewariskan Pikachunya kepada anak perempuannya. Ini kemungkinan besar bermakna tamatnya anime Pokémon seperti yang kita ketahui hari ini.

Adakah Ash jatuh cinta kepada Misty?

Seperti yang dinyatakan di awal artikel, Ash membalas perasaan hanya untuk Misty, kepada siapa dia sentiasa sangat suka; ini ditunjukkan oleh sikapnya dan cara dia bercakap tentangnya kepada rakan-rakan lain.

Siapa teman wanita Ash Ketchum?

Ash Ketchum

Serena mengenali Ash sejak kecil, walaupun pada mulanya Ash terlupa pertemuan pertama mereka sehingga dia menyebut perkhemahan yang mereka hadiri dan dia hanya mengingatinya sebagai "gadis bertopi jerami". Secara diam-diam, Serena telah meminatinya dan seolah-olah menghiburkan fikiran untuk menjadi pengantin perempuannya.

Adakah Ash suka Serena atau Misty?

Ash menunjukkan Serena lebih sayang dan pertimbangan daripada dia mempunyai teman perjalanan lampau sepanjang siri ini. Dia bimbang tentang perasaannya dan lebih sensitif terhadap Serena berbanding dengan rakan lain, meletakkan tangan di bahunya dan juga memegang tangannya dalam satu episod.

Top 10 Sebab Ash dan Misty Patut Berpacaran | Ash x Misty Gen 1 Pokeshipping Pokémon Musim 1

Adakah Brock pernah mendapat teman wanita?

Selepas 20 tahun mengejar Pegawai Jennys dan Jururawat Joys, ketua gim Pewter City Brock akhirnya telah menangkap seorang teman wanita. Brock, atau Takeshi dalam bahasa Jepun, dilihat akhirnya menemuinya dalam episod terbaru anime "Pokémon Sun & Moon". ... Seorang rakan jurulatih jenis rock, Brock dan Olivia nampaknya berjaya melakukannya.

Adakah Lillie jatuh cinta dengan Ash?

Lillie adalah classmate kedua yang Ash jumpa dalam arka Pokémon Siri Matahari dan Bulan. ... Bayang-bayang Lillie tentang perasaan romantiknya kepada Ash ialah apabila dia tersipu-sipu dengan pujian Ash terhadapnya, menunjukkan kebimbangan tentang keselamatannya, tersenyum dan ketawa kecil apabila Ash menunjukkan gambar lucu, dan kagum dengan kemahiran bertarungnya.

Siapa gadis terbaik untuk Ash?

Dengan rakan-rakan wanita Ash yang lain, mereka selalu kelihatan mesra sejak awal (kecuali Iris). Dia nampaknya tidak pernah berminat dengan mana-mana watak lelaki yang menunjukkan minat kepadanya. Atas sebab tertentu, saya nampak berkabus sebagai teman wanita terbaik untuk Ash.

Siapa yang paling sayangkan Ash?

Peminat francais bersetuju bahawa Serena ialah minat cinta Ash yang paling menonjol. Dia menunjukkan rasa sayang yang mendalam terhadapnya dan juga menciumnya apabila dia berpisah, detik yang masih diperkatakan sehingga hari ini. Seperti watak wanita lain dalam anime, Serena adalah pemain wanita dalam permainan Generasi VI.

Adakah ayah Giovanni Ash?

BERKAITAN: Anime Pokemon Menggoda Pokemon Lagenda Boleh Sertai Ash and Co. ... Lebih khusus lagi, itu Presiden Pasukan Rocket Giovanni sebenarnya adalah bapa Ash, dan bahawa dia mengupah trio Jessie, James, dan Meowth yang kikuk, untuk terus-menerus gagal "mencuri Pikachu" dalam percubaan tidak langsung untuk mengawasi anaknya.

Adakah Misty mencium Ash?

Sama ada Ash dan Misty ada perasaan romantik antara satu sama lain sentiasa kabur. Dari segi anime, mereka hanya kawan baik. ... Contoh terbaik mungkin apabila Ash mendapat ciuman upacara dalam filem kedua dan Misty kelihatan cemburu. Jika mereka mempunyai perasaan antara satu sama lain, mereka tidak pernah bertindak atasnya.

Adakah Eiji dan Ash bersama?

Berdasarkan perjalanan mereka bersama dan perasaan yang mereka kongsi, jelas sekali Jiwa Eiji dan Ash terikat selamanya. Walaupun tidak terlibat dalam aktiviti romantik, Eiji dianggap sebagai kekasih Ash, dan Sing menegaskan bahawa kedua-dua budak lelaki itu berkongsi ikatan antara jiwa mereka.

Siapa yang akan berkahwin dengan Ash?

Protagonis Pokémon Ash Ketchum akhirnya mungkin mendapat cinta Serena terima kasih kepada peristiwa anime XY&Z, meninggalkan ruang untuk hubungan masa depan. Sepatutnya Ash dan Misty sahaja yang berkahwin sejak dunia anime berkahwin dengan Ash dan Misty lama dahulu!!

Apa yang berlaku kepada Togepi Misty?

Misty's Togepi berkembang menjadi Togetic. Misty membuang Gyaradosnya dan menggunakan Flamethrower untuk memanggang semua Pokémon Kolonel Hansen. ... Togetic memutuskan untuk tinggal dan melindungi Syurga Togepi.

Siapa yang berkahwin dengan Brock dalam Pokemon?

Brock memberitahu 47, tetapi kemudian berkata 45, menjadi keliru. Misty berbisik kepada Brock tentang selepas mengejar gadis, seorang gadis mengejarnya. Temacu mempunyai perkahwinannya yang sempurna: dia dan Brock akan memakai pakaian dan sut yang cantik, kemudian mereka akan memotong kek. Brock terpinga-pinga, jadi Misty menariknya untuk bercakap dengannya.

Mengapa Serena meninggalkan Ash?

Dalam Till We Competi Again!, Serena secara rasmi meninggalkan kumpulan itu untuk mengikuti nasihat Palermo dan mengembara ke rantau Hoenn. Di lapangan terbang, Serena memberitahu Ash dia berikrar untuk menjadi lebih baik, terutamanya untuknya pada kali mereka bertemu.

Siapa yang terbaik untuk Ash?

10 Rakan Terbaik Ash Dalam Pokémon, Peringkat

  • 3 Subuh.
  • 4 Gary Oak. ...
  • 5 Berkabus. ...
  • 6 Serena. ...
  • 7 Clemont. ...
  • 8 Keseluruhan Kelas Alola. ...
  • 9 Mei. May dan abangnya, Max, adalah teman Ash di seluruh wilayah Hoenn. ...
  • 10 Goh. Sebagai teman perjalanan Ash sekarang, Goh masih jauh lagi sebelum dia boleh menggelarkan dirinya sebagai kawan baik Ash. ...

Adakah Kenny cemburu dengan Ash?

Kenny nampak cemburu dengan Ash dan Dawn kononnya sedang bersama.

Adakah Serena mencium Ash?

Kemas kini: Dalam temu bual dengan majalah Jepun AnimeStyle010, menurut terjemahan di Twitter, kakitangan Pokémon XY&Z mengesahkan bahawa Ash dan Serena dimaksudkan untuk bercium dalam adegan selamat tinggal Serena.

Adakah Ash mendapat teman wanita?

Jika anda pernah tertanya-tanya tentang itu, anda telah datang ke tempat yang betul, kerana kami mempunyai semua jawapan untuk anda. Ash Ketchum secara rasmi tidak mempunyai teman wanita, tetapi salah seorang teman perjalanannya - Serena - pastinya minat cintanya. Dia pasti menyukainya dan jelas sekali bahawa Ash menyukainya.

Adakah Iris menyukai Ash?

Iris dan Ash. Walaupun kadangkala melihat Ash sebagai seorang kanak-kanak kecil, Iris menghormati kemahirannya sebagai Jurulatih dan mengagumi betapa dia mengambil berat tentang Pokémon. ... Namun, Iris tahu diaAkan sentiasa berkawan dengan Ash sehingga akhirnya.

Siapa ayah Ash?

Delia, ibu Ash, pada asasnya adalah ibu bapa tunggal. Anime itu masih belum mendedahkan identiti bapa Ash, walaupun ia telah mengesahkannya dia seorang Jurulatih. Ada yang berteori bahawa mungkin Profesor Oak ialah ayah Ash, sementara yang lain mencadangkan Ash mempunyai keturunan keluarga yang tidak dikenali.

Adakah Lana mempunyai perasaan terhadap Ash?

Itu meredakan bom apabila Lana menjatuhkan kepalanya kerana kecewa. Dia tidak dapat menafikannya lagi, dia sukakan Ash lebih dari sekadar kawan.

Adakah Lillie dan Gladion menemui bapa mereka?

Lillie berkata dia telah mendengar bahawa dia meninggal dunia semasa menyelidik Ultra Wormholes, tetapi Gladion tidak dapat mengesahkan perkara ini. ... Lillie kemudian menemui salah satu jurnal ayahnya terselit di belakang Pokémon Buatan, yang mendokumentasikan notanya pada Magearna.

Berapa umur Lillie?

Secara genetik, Lillie adalah seorang gadis berkulit putih yang tersirat berumur sekitar sebelas tahun.