Bagaimana untuk menggunakan papan protean runescape?

Log Protean boleh diubah menjadi papan protean di mana-mana kilang papan dengan kos 5 syiling untuk setiap papan. Penggunaan papan protean yang paling menjimatkan kos adalah untuk menganggapnya sebagai papan mahogani yang boleh disusun dan membuat barangan seperti meja mahogani, pek rata kerusi berlengan mahogani.

Bagaimanakah cara saya menukar log protean menjadi papan protean?

Ia juga boleh ditukar kepada papan protean dengan kos sebanyak 5 syiling setiap papan dengan bercakap dengan pengendali Sawmill atau dengan menggunakan kilang papan mudah alih. Memandangkan item protean boleh disusun, maksimum 500 log boleh ditukar setiap kali. Menggunakan kayu balak ini pada unggun api akan memberikan rangsangan kepada kesihatan maksimum pemain selama 66 minit.

Bolehkah anda menggunakan papan protean pada meja kerja mudah alih?

Papan Protean boleh digunakan pada meja kerja mudah alih dan berikan barang itu! Juga bagus untuk ambil perhatian, kerana beberapa pemain masih belum tahu.

Adakah barangan protein berbaloi?

Perangkap Protean: Pilihan yang Baik

Mereka memberi a peningkatan pengalaman sederhana berbanding latihan tradisional, juga. Kadar kejayaan memburu anda meningkat, dan setiap tangkapan yang berjaya memberikan 25% XP tambahan. Walaupun tangkapan yang gagal memperoleh 50% daripada XP yang anda akan dapat. Anda tidak perlu mengumpan atau menghisap perangkap ini.

Apa yang saya gunakan papan protean?

Log Protean boleh ditukar menjadi papan protean di mana-mana kilang papan dengan kos 5 syiling untuk setiap papan. Penggunaan papan protean yang paling kos efektif adalah untuk merawatnya sebagai papan mahogani boleh bertindan, dan membuat barang seperti meja mahogani, flotsam udang karang atau pek rata kerusi berlengan mahogani.

AFK 600K Pembinaan Xp Sejam menggunakan Papan Protean - iAm Naveed Runescape 2015

Apa yang dilakukan oleh papan protean?

Ia adalah papan bertindan yang boleh digunakan untuk menggantikan sebarang jenis papan lain. Ia tidak boleh digunakan dalam mainan kerja jam atau sepanduk, untuk menaik taraf mesin babi di bawah ladang Falador, mahupun untuk membaiki tangga ke suar Death Plateau dalam permainan mini All Fired Up. Mereka boleh digunakan untuk membina bingkai untuk benih anggur.

Adakah protean berfungsi pada mudah alih?

Semua item protean boleh disusun, membolehkan latihan mudah kemahiran yang berkaitan. Mereka juga bekerja bersama-sama dengan stesen kemahiran mudah alih, pengalaman bonus, sarung tangan bergaduh dan Hujung Minggu Double XP, menjadikannya popular untuk disimpan untuk digunakan semasa acara pengalaman bonus.

Berapa banyak XP yang diberikan oleh bintang jatuh yang besar?

Bintang besar yang jatuh adalah hadiah yang jarang berlaku di Treasure Hunter. Mereka menggantikan loket kemahiran berharga pada Squeal of Fortune, memberikan pengalaman bonus yang sama dalam satu kemahiran. Pengalaman adalah sama dengan 1.2x pengalaman lampu XP Besar.

Di manakah anda mendapatkan kilang papan di Runescape?

Kilang Gergaji adalah sebuah kompleks kecil sepanjang dinding tenggara Lumber Yard, terletak di timur laut Varrock. Ia adalah tapak operasi latihan Sawmill. Pemain memerlukan sekurang-kurangnya tahap Keratan Kayu 80 untuk menggunakan ciri.

Bagaimana anda menukar kepada Protean?

Semua item protean boleh ditukar menjadi mana-mana item protean lain menggunakan pilihan 'Tukar' klik kanan, pada nisbah 3:2.

Bolehkah saya membuat papan rs3 saya sendiri?

Pemain boleh mendapatkan papan dengan membawa kayu balak kepada pengusaha kilang papan. Klik kanan pada NPC ini, dan akan ada pilihan "Beli papan". Pemain kemudian boleh memilih untuk membuat papan biasa daripada kayu balak biasa, papan kayu oak daripada kayu oak, papan jati daripada kayu jati atau papan mahogani daripada kayu mahogani, dengan harga.

Bolehkah f2p membuat papan?

Anda boleh menggunakan kilang papan berhampiran lodestone Taverly. Seperti yang anda boleh pada masa kini melatih ke 5 pembinaan dalam f2p, the bahan aras rendah (seperti papan biasa) telah menjadi f2p juga.

Bolehkah papan bertukar menjadi kayu balak?

Mereka boleh menukar empat jenis kayu balak menjadi papan (lihat kilang papan), dan juga menjalankan kedai Kelengkapan Pembinaan yang menjual bolt kain, tiga jenis paku dan gergaji. Mereka tidak akan menerima log tercatat, kecuali secara tidak langsung melalui pembantu rumah. Ahli boleh mendapatkan papan dengan membawa kayu balak kepada pengusaha kilang papan.

Bagaimanakah anda mendapatkan bolt kain dalam Runescape?

Bolt kain digunakan dalam kemahiran Binaan untuk membina objek seperti katil kayu, langsir dan juga permaidani. Mereka boleh dibeli di kedai Kelengkapan Binaan, dikendalikan oleh operator kilang papan, di kilang papan timur laut Varrock atau sektor Ithell Prifddinas untuk 650 syiling.

Apakah mata air yang digunakan untuk Runescape?

Mata air adalah item boleh niaga yang dimenangi pada Treasure Hunter digunakan untuk mengecas pembersih Spring. 1 spring akan memberi pembersih 1 caj; pembersih spring boleh menampung maksimum 250,000 caj pada satu masa. Mata air tidak jatuh ke batu nisan.

Di manakah saya boleh melakukan pembinaan dalam rs3?

Lokasi-lokasi ini adalah Rimmington, Taverley, Pollnivneach, Rellekka, Brimhaven, Yanille dan Prifddinas. Setiap lokasi memerlukan tahap Pembinaan tertentu, dan ejen harta tanah mengenakan bayaran untuk setiap pergerakan.

Bagaimana anda membuat Osrs meja mahogani?

Meja mahogani boleh dibina di ruang Meja Ruang Makan di rumah milik pemain. Ia memerlukan 52 Pembinaan untuk membina dan apabila dibina, ia memberikan 840 pengalaman. Pemain mesti mempunyai tukul dan gergaji dalam inventori mereka untuk membinanya.

Bagaimana anda membuat meja mahogani dalam rs3?

Pek rata meja mahogani boleh dibuat di meja kerja (bangku berbingkai keluli atau lebih baik) di bengkel rumah milik pemain. Ini memerlukan 52 Pembinaan, menggunakan 6 papan mahogani, dan memberikan 840 pengalaman. Pek rata kemudiannya boleh digunakan pada hotspot meja di ruang Makan semasa dalam mod binaan.

Adakah bar protean memberi penghormatan?

Pemain tidak dapat menggunakan bar ini dalam kemahiran Pembinaan; hanya papan protean boleh digunakan. Bar Protean tidak memberikan penghormatan dalam Bengkel Artisans.

Berapa banyak protean yang boleh anda gunakan setiap jam?

Anda menggunakan sehingga 60 bar protean sekaligus dalam antara muka Make-X. Walaupun pemasa dalam permainan menunjukkan kadar 7 kutu (4.2 saat), setiap satu sebenarnya mengambil masa 8 kutu (4.8 saat) untuk ditempa. Pada 750 bar sejam pengalaman lebih hebat daripada kaedah lain. Bar boleh disusun, mematahkan keperluan untuk perbankan.