Apakah nama adik perempuan marge simpson?

Patricia Maleficent dan Selma Bouvier (/buːvi. eɪ/) ialah watak fiksyen dalam sitkom animasi Amerika The Simpsons. Mereka adalah kembar seiras (tetapi dengan gaya rambut dan pakaian yang berbeza) dan kakak perempuan Marge Bouvier; ketiga-tiga watak disuarakan oleh Julie Kavner.

Apakah nama adik-beradik Marge Simpson?

Pemenang Anugerah Emmy Julie Kavner ialah suara "Marge Simpson" dan adik-beradiknya, “Patty” dan “Selma,” pada THE SIMPSONS.

Adakah Patty dan Selma sudah mati?

Patty dan Selma masih tinggal bersama dan nampaknya kedua-duanya masih bujang, seperti yang dibayangkan oleh Selma mengancam untuk menyumbat topi Edna Krabappel ke kerongkongnya jika dia menangkap sejambak di "Perkahwinan Lisa". Ini sebelum Edna dibunuh pada 2013, disebabkan kematian Marcia Wallace.

Sudah berapa kali Selma berkahwin?

Selma telah aktif mencari suami, telah berkahwin sebanyak lima kali (yang kita tahu). Nama semasanya telah berkembang menjadi Selma Bouvier-Terwilliger-Hutz-McClure-Discothèque-Simpson-D'Amico, selepas gagal perkahwinan dengan Sideshow Bob, Lionel Hutz, Troy McClure, Disco Stu, dan Abraham Simpson.

Kenapa suara Marge serak?

Marge terkenal dengan suara garaunya yang kedengaran sama seperti suara sebenar Julie Kavner. Pelakon suara yang memenangi anugerah itu mendedahkan bahawa suaranya adalah hasil daripada benjolan pada pita suaranya. Dalam keluarga yang penuh dengan ahli liar, Marge sentiasa menjadi suara alasan.

The Simpsons - The Best of Patty dan Selma Roasting Homer

Selma berakhir dengan siapa?

Selma berkahwin Abe Simpson dan Tony Gemuk

Selma dan Abe segera berkahwin dan tinggal bersama, tetapi keadaan tidak menjadi dan mereka berpisah.

Lisa kahwin dengan siapa?

Walaupun dia berkencan dengan Nelson kemudian dalam masa dewasanya pada penghujung "Barthood" Musim 27, "Holidays of Futures Passed" dan sekuelnya, "Days of Future Future" Musim 25, mendedahkan bahawa Lisa akhirnya berkahwin Milhouse dan mempunyai seorang anak perempuan, Zia.

Berapa umur Bart daripada Lisa?

Pada berusia sepuluh tahun, Bart ialah anak sulung dan anak lelaki tunggal kepada Homer dan Marge, serta abang kepada Lisa dan Maggie. Ciri-ciri watak Bart yang paling menonjol dan popular ialah nakal, memberontak dan tidak menghormati pihak berkuasa.

Adakah Lenny dan Carl berkencan?

Lenny dan Carl tidak dapat dipisahkan, dan siri ini telah membayangkan hubungan romantis sebenar antara mereka beberapa kali. Lenny dan Carl menjadi pasangan suami isteri adalah lelucon dalam The Simpsons, dan penulis sering bermain dengannya dengan dua entender atau melalui jenaka visual.

Adakah Selma dan Patty masih merokok?

Pendedahan ini mengejutkan Patty dan Selma, yang memutuskan untuk berhenti merokok sekali dan untuk semua dan membakar semua rokok mereka, yang menyebabkan rumah Jacqueline terbakar. Di DMV, Patty menyedari betapa sukarnya untuk berhenti merokok selepas bertahun-tahun ketagihan selepas menyangka dia mengalami strok.

Adakah Selma pernah berkahwin?

Selma telah berkahwin sebanyak lima kali, dengan namanya berkembang menjadi Selma Bouvier-Terwilliger-Hutz-McClure-Discothèque-Simpson-D'Amico, walaupun salah satu daripadanya bukanlah perkahwinan yang adil. ... Selma ialah peminat Troy McClure, yang ditemuinya selepas memberinya ujian mata di Jabatan Kenderaan Bermotor.

Adakah Selma dan Patty mempunyai anak?

Ling Bouvier (Mandarin: 靈·鮑維爾) ialah anak angkat Selma Bouvier selepas dia mendapati bahawa dia telah mencapai menopause. Dia pertama kali muncul dalam "Goo Goo Gai Pan". Ling tinggal bersama Selma, Patty dan Jub Jub.

Kenapa rambut Marge berwarna biru?

Di kelab itu, dia berhadapan dengannya apabila melihat sekumpulan wanita bercumbu dengannya, tetapi Homer membantu Marge menyedari bahawa dia hanya memerhatikannya dan membuktikan bahawa cinta masih ada di udara Springfield. Akhirnya, Marge menukar warna rambutnya kembali kepada biru untuk mengatasi masalah cemburunya, dan Homer mewarnakan rambutnya dengan warna biru untuknya.

Mengapa The Simpsons berwarna kuning?

Groening seterusnya mendedahkan bagaimana dia mahu kartunnya menarik perhatian. Apabila seseorang membelek saluran, dia mahukan warna kuning terang The Simpsons untuk menangkap mata mereka dan membuat mereka kembali menontonnya. Maka, keluarga Simpsons kuning ikonik telah dicipta.

Apakah nama penuh Marge Simpson?

RIP: Ibu Matt Groening — yang dinamakan Marge Simpson — meninggal dunia pada usia 94 tahun. DIA TIDAK pergi dengan “Marge”. Tetapi nama pertamanya - Margaret — telah memberi inspirasi kepada penamaan salah seorang ibu paling terkenal dalam sejarah TV. Dan nama sulungnya - Wiggum - juga muncul di seluruh pertunjukan mercu tanda anaknya.

Apakah episod Simpsons yang paling menyedihkan?

15 Detik Paling Sedih The Simpsons, Peringkat

  • 8 Lisa Mendapat Nota Daripada Smart Homer. ...
  • 7 "Selamat Hari Lahir Lisa" ...
  • 6 Ucapan Homer Di Perkahwinan Lisa. ...
  • 5 Bart Gagal Ujiannya Sekali lagi. ...
  • 4 "Anda Lisa Simpson" ...
  • 3 Homer Mendengar Alkitab Pada Pita. ...
  • 2 "Lakukan Untuk Dia" ...
  • 1 Homer Memandang Bintang Selepas Ibunya Pergi.

Mengapa Bart dan Lisa tidak mempunyai rambut?

“Bart, Lisa dan Maggie ada tiada garis rambut — tiada garis yang memisahkan kulit mereka dari titik rambut mereka. Jadi animator memilih kuning — ia agak kulit, agak rambut.”

Adakah Bart tertekan?

Walaupun pada mulanya Bart tidak peduli, dia segera menyesali keputusannya apabila dia mendapati dia tidak dapat menikmati perkara yang dia pernah lakukan. Akibatnya, Bart menjadi sangat tertekan dan cemas. Dia malah dibelenggu mimpi ngeri kerana tekanan ini.

Adakah Milhouse berkahwin dengan Lisa?

Dalam episod "Holidays of Future Passed" (2011), ditetapkan 30 tahun ke hadapan, Lisa dan Milhouse sudah berkahwin dan mempunyai seorang anak perempuan, Zia.

Adakah Nelson jatuh cinta dengan Lisa?

Dalam "Cuti Masa Depan Berlalu", Nelson ditunjukkan jatuh cinta dengan Lisa Simpson. ... Selain itu, Lisa berkata kepada Bart, "Nah, seseorang memanggil seseorang.", apabila ditanya, "Nelson memanggil anda?", membayangkan bahawa dia memanggilnya, bukannya dia memanggilnya.

Adakah Will dan Lisa berakhir bersama?

Sejarah. Pada mulanya, Lisa, yang dilakonkan oleh Nia Long, diperkenalkan dalam episod musim kelima, "Will's Misery," sebagai teman wanita yang menjinakkan Will untuk meninggalkan cara kewanitaannya. Kedua-duanya jatuh cinta dan sudah bertunang, pergi sejauh upacara dua kali, tetapi tidak pernah benar-benar mengikat simpulan.

Bart kahwin dengan siapa?

Pada suatu ketika nanti, Jenda dan Bart berdamai dan berkahwin mempunyai dua anak lelaki bersama.

Adakah Marge berkahwin dengan Flanders?

Marge Simpson Pergi Dengan Aman

Selepas kematian Homer, Marge berkahwin dengan Ned Flanders dan mempunyai kehidupan yang menyenangkan dan tenang. ... Terutamanya, ini bermakna dia mempunyai kematian paling senyap dan paling bermaruah di antara seluruh keluarga.

Siapa yang berkahwin dengan Troy McClure?

Episod ini memaparkan Troy McClure, yang cuba menghidupkan semula kerjaya lakonannya dan memadamkan khabar angin tentang kehidupan peribadinya dengan berkahwin Selma Bouvier. Pelari rancangan Bill Oakley dan Josh Weinstein adalah peminat Phil Hartman dan ingin menghasilkan episod yang memfokuskan pada wataknya McClure.