Adakah anda perlu melawan sans?

Untuk memajukan perjuangan, protagonis mesti terus menyerang Sans, kerana pemeriksaan mendedahkan bahawa dia tidak boleh mengelak selama-lamanya; melakukan apa-apa tindakan lain selain FIGHT, termasuk melangkau/terlepas serangan, tidak meneruskan pertempuran, kerana dialognya tidak muncul atau maju.

Adakah anda perlu membunuh Sans dalam Undertale?

Jangan lepaskan Sans.

Semasa rehat antara Bahagian 1 dan Bahagian 2, Sans bercakap dengan anda dan mengatakan anda masih boleh menjadi orang yang baik, dan dia memberi anda pilihan untuk menyelamatkannya. Jangan pergi untuk itu! Dia akan segera membunuh anda sebaik sahaja anda melakukannya.

Adakah mungkin untuk tidak melawan Sans?

Anda tidak boleh melawan sans di luar larian pembunuhan beramai-ramai. Anda mungkin perlu banyak berjalan di kawasan tertentu untuk seketika. Selepas anda membunuh raksasa untuk seketika, permainan akan menganggap ia adalah laluan pembunuhan beramai-ramai. Simpanan mata akan tertera Nombor kiri.

Adakah anda perlu membunuh papirus untuk melawan Sans?

Apabila anda membunuh Papirus, dia tidak mati... ... Semasa anda terus membunuh, Papirus semakin hilang kepercayaan, dan tidak mempunyai apa-apa untuk anda apabila anda membunuh Sans. Sebab dia tidak memulakan pertempuran untuk membunuh abangnya seperti yang dilakukan Sans adalah kerana dia tahu dia mempunyai serangan yang lemah. Kemudian dia mungkin melihat anda meneruskan, semasa anda membunuh Asgore dan Flowey.

Berapa banyak pembunuhan yang anda perlukan untuk melawan Sans?

Jumlahnya pasti sekitar 95-120, tetapi mungkin lebih baik untuk menumpukan pada aspek lain dari Laluan Genosid (Pertemuan tanpa raksasa, muzik perlahan, dialog unik) daripada kiraan pembunuhan.

Undertale - Semua Penghakiman Sans (SPOILERS)

Adakah membunuh boneka itu merosakkan larian pasifis?

Memusnahkan Dummy tidak membatalkan percubaan di True Pacifist Route. Jika protagonis bercakap dengan Dummy, Toriel mengucapkan tahniah kepada mereka.

Adakah Flowey mendapat pengakhiran yang bahagia?

Dalam banyak karya, Flowey mendapat JIWA garis masa Pasca-Pacifist, dan sering "dipulihkan" kembali ke Asriel dengan badan Boss Monster. Kadang-kadang, tersirat ini adalah satu-satunya cara untuk Flowey gembira: bahawa adalah mustahil untuk menyelamatkannya juga, selagi dia adalah bunga yang tidak berjiwa.

Adakah Gaster mempunyai Gaster blasters?

Gaster Blasters ialah senjata yang digunakan oleh Sans, Gaster, dan Papirus. Mereka kelihatan seperti tengkorak yang melepaskan letupan tenaga keluar dari mulut mereka.

Adakah Sans pernah berhenti tersenyum?

Selepas mengejek pemain itu kerana merinduinya, Sans terkena pukulan terakhir. Sudut senyumannya jatuh apabila ini berlaku – ia masih senyuman, tetapi ia sangat berbeza daripada biasa. Melihat lebih dekat pada sprite ini menunjukkan bahawa senyuman Sans benar-benar rata di bahagian atas.

Adakah Sans memanggil anda pembunuh saudara yang kotor?

Nampaknya jika anda melakukan Neutral Run dan membunuh Papyrus, TETAPI HANYA PAPYRUS, tidak ada orang lain. Anda benar-benar menyelamatkan SEMUA ORANG kecuali spageti membuat bone daddy ini. Sans muncul di cermin dan memanggil anda Pembunuh Abang Kotor.

Siapa yang membunuh Sans?

Sans mengalahkan Gaster Kedua-duanya berjaya meninggalkan bilik; bagaimanapun, Gaster (sebahagiannya) menjadi kenyataan dan menjadi lebih kuat. Untuk mengalahkan Gaster, Sans memberitahu Frisk untuk memberikan jiwa mereka kepadanya. Frisk rela menyerahkan jiwa mereka kepadanya; malangnya, Gaster mengambil jiwa Frisk dan menikam Sans dengan pancang hitam yang besar.

Bolehkah anda menetapkan semula selepas membunuh Sans?

Sans menggunakan dua istilah - kontinum ruang masa yang lebih dikenali sebagai ruang masa empat dimensi atau ringkasnya Dunia, dan garis masa iaitu siri peristiwa yang berlaku di Dunia itu pada masa lalu. Adalah mustahil untuk menetapkan semula peristiwa tersebut kerana ia sudah menjadi milik masa lalu.

Bolehkah anda melawan sans tanpa pembunuhan beramai-ramai?

Dan jawapan yang lebih jelas kepada soalan itu: Anda tidak boleh melawan sans tanpa melakukan pembunuhan beramai-ramai. Walau bagaimanapun, selepas anda mengalahkan Sans, anda boleh menetapkan semula data simpanan anda sebelum menamatkan laluan dan mengelakkan akibat daripada melengkapkan larian.

Mengapa Sans hanya mempunyai 1 hp?

Dengan begitu sedikit pengetahuan tentang Sans, tidak diketahui mengapa dia hanya mempunyai 1HP mengikut cerita. Berkenaan dengan kod permainan, HPnya tidak diperlukan untuk mengira berapa banyak kesihatan yang masih ada. Malah, bar kesihatan tidak dilukis pun kerana kod tersebut menetapkan bar draw kepada 0, bermakna palsu.

Adakah Sans baik atau jahat?

tanpa rangka. Sans memperkenalkan dirinya. Sans (/sænz/) ialah abang kepada Papirus dan watak utama dalam Undertale. ... Dia bertindak sebagai watak sokongan dalam laluan Neutral dan True Pacifist, dan sebagai bos terakhir dan antagonis heroik dalam Laluan Genosid.

Adakah Sans sebenarnya berdarah?

Baik Sans berdarah apabila kita memukulnya. Ia menjejaskan penampilan fizikalnya. ... Jadi ini bermakna Sans mempunyai jiwa manusia. Sekarang, kita tidak pernah melihat jiwanya, jadi bermakna kemungkinan dia mempunyai jiwa manusia.

Mengapa kata Sans kena dunked?

Dalam erti kata lain, apabila dia berkata begitu ia akan memudahkan kerjanya jika anda SPARED dia, dia berkata dia akan mempunyai masa yang lebih mudah untuk membunuh anda.

Apa yang ditakuti dakwat?

Dakwat menyokong semua jenis seni, seperti lukisan, kesusasteraan, tarian, muzik, dll. Dia takut keputihan, ketiadaan kehadiran atau bentuk di sekelilingnya, kesunyian, ruang kosong yang besar... Dakwat tidak kelihatan sebagai watak yang berkelakuan baik.

Adakah WD Gaster Sans ayah?

Gaster bukan bapa kepada Sans | Fandom. Berikut ialah beberapa fakta yang mungkin membuktikan bahawa Gaster bukanlah Bapa Sans dan Papirus. Ingat: Ini hanyalah teori, anda pilih apa yang anda fikirkan.

Adakah Underswap Sans menggunakan Gaster blasters?

Apabila dia berada di pihak yang serius, dia akan melahirkan tulang dan Gaster Blasters mengikut kehendaknya. Dia juga pantas mengelak dan merebut serangan, seperti yang ditunjukkan apabila dia mengelak X-Event!

Siapakah Sans atau Papirus yang lebih kuat?

Sans sangat berkuasa. Papirus nampaknya berasal dari tempat yang sama dengan Sans, dan oleh itu adalah sangat munasabah baginya untuk menjadi sama berkuasa, jika tidak lebih, daripada abangnya. Papirus adalah salah satu raksasa yang paling baik dan tidak bersalah di seluruh bawah tanah. Saudara Sans, yang juga sangat berkuasa.

Adakah pembunuh Sans mempunyai jiwa?

(Kemungkinan besar menonjol daripada Sanses lain) Pakaian gantian Killer membuatkan dia memakai seluar pendek dan baju sejuk berjalur klasik Sans tetapi dengan skema warna terbalik, dia masih mempunyai jiwa seperti sasaran.

Adakah Omega Flowey bersifat pasifis?

Flowey memperkenalkan dirinya. Flowey (/ˈflaʊi/) ialah watak utama pertama yang ditemui protagonis dalam Undertale. Flowey berfungsi sebagai antagonis utama untuk kebanyakan permainan, khususnya laluan Neutral dan True Pacifist, dan boleh dianggap sebagai deuteragonist untuk Laluan Genocide.

Adakah Underfell Flowey jahat?

Terdapat banyak tafsiran tentang alam semesta ini, tetapi kebanyakannya berkongsi persamaan seperti Frisk yang jatuh dari Mt. Ebott dan bertemu Flowey, yang tidak jahat tetapi lebih menjadi pembimbing melalui Runtuhan, dan sebaliknya, Raja Asgore ialah orang yang telah menerapkan moto "Bunuh atau dibunuh".

Bolehkah anda melarikan diri dalam pacifist sejati?

Senarai keperluan adalah seperti berikut: Sepanjang permainan, jangan sekali-kali membunuh mana-mana musuh atau mendapatkan sebarang EXP/LV; pada asasnya, hanya gunakan pintu keluar pertempuran yang tidak membawa maut (Akta ganti, lari, atau penamat pertempuran).