Siapa yang timothy olyphant bermain di pejabat?

Daniel "Danny" Cordray adalah seorang jurujual perjalanan yang sangat berjaya. Diperkenalkan dalam musim 7, episod 5 "The Sting", Danny Cordray dilakonkan oleh pelakon Timothy Olyphant. Dia bermain dalam dua episod dalam Musim 7.

Adakah Timothy Olyphant bermain di pejabat?

Bintang jemputan "The Sting". Timothy Olyphant sebagai Danny Cordray. Siri ini menggambarkan kehidupan seharian pekerja pejabat di cawangan Scranton, Pennsylvania bagi Syarikat Kertas Dunder Mifflin fiksyen.

Apa yang berlaku kepada Timothy Olyphant di pejabat?

Timothy Olyphant telah membintangi beberapa rancangan TV sejak beberapa tahun kebelakangan ini, tetapi ramai penonton seolah-olah lupa bahawa dia mempunyai masa yang singkat di The Office. Pelakon itu memainkan peranan sebagai Danny Cordray untuk arka berbilang episod dalam musim 7. ... Walaupun status bintang Olyphant, watak Danny hilang secara tiba-tiba.

Adakah Timothy Olyphant merpati berjari kaki?

Kesombongan Olyphant yang unik itu

Sesetengah peminat mengatakan ia sama ada ungkapan, atau pampasan untuk, sebenarnya menjadi merpati dalam kehidupan sebenar. ... Jalan kaki yang tersendiri bahkan telah dipanggil pada beberapa siri kerja Olyphant.

Siapa pelakon Danny Cordray?

Daniel "Danny" Cordray ialah jurujual perjalanan yang sangat berjaya. Diperkenalkan dalam musim 7, episod 5 "The Sting", Danny Cordray dimainkan oleh pelakon Timothy Olyphant.

The Office Musim 7 Episod 5