Bagaimana untuk melepasi tahap 38 dalam ujian otak?

Inilah penyelesaian untuk Ujian Otak Tahap 38 : Jawapan: Ambil mentol lampu dari tempat pembayang.Seret ke atas skrin untuk menyalakannya perlahan-lahan. Kemudian anda akan menemui kucing itu.

Bagaimanakah anda mengalahkan tahap 38 pada brain out?

Jawapan: Terbalikkan telefon anda dan keluarkan kunci dari baldi, Kemudian alihkan kunci itu lebih dekat dengan kunci sangkar. Mengenai Permainan Brain Out: “Apakah tahap IQ anda? Puaskan fikiran anda dengan Brain Out dan tunjukkan kepada rakan anda bahawa anda tidaklah bodoh sepenuhnya!

Bagaimanakah anda melepasi tahap 37 dalam ujian otak?

Inilah penyelesaian untuk Ujian Otak Tahap 37 “1 9 ?” Jawapan: 4. Mengenai Permainan Ujian Otak: “Ujian Otak ialah permainan teka-teki rumit percuma yang ketagihan dengan siri ajak otak yang rumit. Ujian teka-teki yang berbeza akan mencabar fikiran anda.

Bagaimanakah anda melepasi tahap 36 pada ujian otak?

Inilah penyelesaian untuk Ujian Otak Tahap 36 "Di manakah kucing di atas teks ini" Jawapan: Gunakan jari anda untuk menggerakkan teks ke bawah di bawah kucing. Perihal Permainan Ujian Otak: “Ujian Otak ialah permainan teka-teki rumit percuma yang ketagihan dengan satu siri penggoda otak yang rumit. Ujian teka-teki yang berbeza akan mencabar fikiran anda.

Bagaimanakah anda lulus tahap 242 dalam ujian otak?

Jawapan: Tanggalkan topi budak lelaki itu dan seret awan untuk mendedahkan matahari. Perihal Permainan Ujian Otak: “Ujian Otak ialah permainan teka-teki rumit percuma yang ketagihan dengan satu siri penggoda otak yang rumit. Ujian teka-teki yang berbeza akan mencabar fikiran anda.

UJIAN OTAK TINGKATAN 38 JAWAPAN | Ujian Otak: Teka-teki Tricky WALKTHROUGH

Apakah jawapan untuk tahap 255 pada ujian otak?

Jawapan: Ingat di mana hantu itu berada dan hanya gunakan perintah mengetuk ini: bawah-kanan-kanan-kanan-bawah-kiri-kiri-bawah-bawah-kanan-kanan-kanan. Perihal Permainan Ujian Otak: “Ujian Otak ialah permainan teka-teki rumit percuma yang ketagihan dengan satu siri penggoda otak yang rumit.

Apakah jawapan kepada Ujian Otak tahap 259?

Jawapan: Pertama ketuk muka penyu untuk menghantarnya ke dalam cangkerangnya kemudian seret cangkerang untuk menyerang ular itu.

Apakah jawapan untuk tahap 63 pada ujian otak?

Jawapan: Keluarkan kayu untuk membuat perkataan "SEPULUH".

Bagaimanakah anda mengalahkan tahap 39 dalam ujian otak?

Inilah penyelesaian untuk Ujian Otak Tahap 39 "Jawab hingga tamat sebelum masa tamat" Jawapan: Ketik jam beberapa kali sehingga ia pecah. Masa tidak boleh habis, kerana tiada lagi had masa, Sekarang ketik kereta.

Apakah jawapan untuk Ujian Otak tahap 48?

Inilah penyelesaian untuk Ujian Otak Tahap 48 "Tolong tolong lelaki miskin ini" Jawapan: Letakkan skrin telefon anda menghadap ke bawah, penyu akan berpaling. Perihal Permainan Ujian Otak: “Ujian Otak ialah permainan teka-teki rumit percuma yang ketagihan dengan satu siri penggoda otak yang rumit. Ujian teka-teki yang berbeza akan mencabar fikiran anda.

Bagaimana anda lulus tahap kereta pada ujian otak?

Jawapan: Pegang jari anda pada bahagian jambatan yang retak dan ketik pada kereta dengan jari anda yang lain.

Apakah jawapan untuk brain out level 37?

Jawapan: Pegang tahi lalat dan dekatkannya dengan tukul.

"Brain Out" ialah permainan teka-teki rumit percuma yang ketagihan dengan satu siri penggoda otak yang rumit dan ujian teka-teki yang berbeza mencabar fikiran anda.

Apakah jawapan untuk nombor 44 pada brain out?

Inilah penyelesaian untuk Brain Out Tahap 44 Gerakkan 1 batang mancis untuk membuat nombor terbesar. Jawapan: 965 ialah nombor terbesar yang boleh anda cipta dengan hanya menggerakkan 1 batang mancis, Taipkan nombor 965 dan tekan OK.

Apakah jawapan kepada tahap otak 40?

Inilah penyelesaian untuk Ujian Otak Tahap 40 "Kita mesti bersedia sebelum tetamu tiba" Jawapan: Ambil jari anda dan gosok cermin mata yang kotor sehingga ia menjadi cukup berkilat. Perihal Permainan Ujian Otak: “Ujian Otak ialah permainan teka-teki rumit percuma yang ketagihan dengan satu siri penggoda otak yang rumit.

Siapa tahap 39?

Tahap39 ialah komuniti teknologi yang paling berkaitan di dunia, dengan lebih 200 pemula teknologi dan peningkatan skala berdasarkan tapak. Kami menyokong perniagaan yang berkembang pesat dalam tiga cara yang jelas - memberikan akses kepada pelanggan bertaraf dunia, bakat dan infrastruktur.

Apakah jawapan ujian otak tahap 46?

Inilah penyelesaian untuk Ujian Otak Tahap 46 “Monyet mana yang mabuk kereta” Jawapan: Goncang telefon dan salah satu monyet akan mabuk kereta.

Apakah jawapan kepada tahap Otak 64?

Jawapan: Pegang jari anda pada hidung katak selama beberapa saat. Katak akan mengembang dan terbang. Perihal Permainan Ujian Otak: “Ujian Otak ialah permainan teka-teki rumit percuma yang ketagihan dengan satu siri penggoda otak yang rumit.

Bagaimanakah anda mengalahkan tahap 69 pada ujian otak?

Inilah penyelesaian untuk Ujian Otak Tahap 69 “Klik pada haiwan, dari yang paling kecil hingga yang paling besar” Jawapan: Pokok jelas bukan haiwan jadi klik sahaja pada tetikus, singa dan gajah. Perihal Permainan Ujian Otak: “Ujian Otak ialah permainan teka-teki rumit percuma yang ketagihan dengan satu siri penggoda otak yang rumit.

Apakah jawapan untuk tahap 62 pada otak?

Jawapan: Jawapannya ialah huruf "E". 1- W ee k: huruf 'e' datang dua kali. 2- Bulan: huruf 'e' tidak pernah datang.

Apakah perkara yang paling sukar untuk dibina di dunia?

10 bangunan paling sukar di planet ini

  • Bilik Kebal Benih Hari Kiamat. ...
  • Menara Shanghai, China. ...
  • Torre Mayor, Mexico City, Mexico. ...
  • Hospital Pemulihan Spaulding. ...
  • Bangunan Cina purba, China. ...
  • Ibu Pejabat CMG, Beijing. ...
  • One World Trade, New York. ...
  • 1450 Brickell, Miami.

Apakah bentuk bangunan yang paling stabil?

Apabila anda mencucuk bahagian atas segi tiga, kedua-dua belah berhimpit dan bahagian bawah akan berpisah. Segitiga tidak bengkok kerana setiap sisi hanya mengalami satu daya pada satu masa. Apabila digunakan dengan betul, segi tiga adalah bentuk yang paling stabil dan tegar yang digunakan dalam pembinaan hari ini.

Apakah bangunan tertinggi di dunia 2020?

Realiti: Bangunan (s) Tertinggi di Dunia pada tahun 2000 ialah Menara Berkembar Petronas di Kuala Lumpur, yang masing-masing meningkat sehingga 452 meter. Pada tahun 2020, Burj Khalifa kekal sebagai Bangunan Tertinggi di Dunia pada 828 meter (dan sejak 2010), iaitu 1.8 kali ketinggian Menara Berkembar Petronas.