Adakah usps menghantar ke guam?

Biasanya, jika anda berada di AS dan anda ingin menghantar ke Guam, anda boleh menggunakan USPS secara langsung. Ini bermakna anda membawa pakej anda ke pejabat pos terdekat dan USPS akan menguruskan selebihnya.

Adakah USPS pergi ke Guam?

ya. Guam adalah sebahagian daripada Amerika Syarikat. Harga adalah sama untuk dihantar ke mana-mana negeri, wilayah atau protektorat Amerika Syarikat oleh USPS.

Adakah keutamaan USPS dihantar ke Guam?

Maklumat Pembungkusan Kadar Rata Mel Keutamaan Domestik

n Penghantaran ke Alaska, Hawaii, Puerto Rico, Guam atau Kepulauan Virgin A.S. pada harga domestik.

Apakah zon USPS Guam?

Zon 9: Wilayah AS seperti Guam dan Palau.

Bolehkah anda menghantar mel ke Guam?

Bolehkah Anda Menghantar Mel Disahkan USPS ke Guam? ya. Perkhidmatan Pos A.S. menyediakan perkhidmatan Mel Diperakui ke Guam sebuah wilayah AS yang terletak lebih daripada 8,000 batu jauhnya.

Penghantaran Antarabangsa 101

Apa yang boleh saya hantar ke Guam?

7 Perkara Yang Kini Anda Boleh Hantar ke Guam—Dengan Mudah

  • Penjana Baharu. ...
  • Peralatan Senaman. ...
  • Bahagian-bahagian auto. ...
  • Barangan & Perabot Pembaikan Rumah. ...
  • Pesanan eBay. ...
  • Basikal Gunung. ...
  • Hampir Apa-apa sahaja daripada Peruncit Dalam Talian Yang Tidak Akan Dihantar Terus ke Guam.

Apakah maksud zon USPS?

Zon penghantaran adalah kawasan geografi yang dihantar oleh pengangkut, merangkumi dari Zon 1 hingga Zon 8 untuk penghantaran domestik di Amerika Syarikat. Pembawa penghantaran menggunakan zon penghantaran untuk mengukur jarak perjalanan pakej - bukan dalam batu tetapi kumpulan poskod - dari tempat asal ke destinasi.

Berapa lama masa yang diambil untuk menghantar ke Guam?

Penghantaran ke Guam dari USA mengambil masa antara 2 hingga 25 hari bekerja (bergantung kepada kaedah penghantaran). Kami menghantar ke Guam menggunakan pembawa seperti FedEx, DHL dan USPS. Harga bermula pada sekitar $10 untuk pakej kecil dan anda juga mendapat penjejakan pakej.

Adakah lebih murah untuk menghantar kotak UPS atau USPS?

UPS selalunya lebih mahal daripada USPS disebabkan oleh bayaran dan surcaj, terutamanya apabila ia berkaitan dengan penghantaran pakej yang lebih kecil. Secara amnya, USPS menawarkan kadar yang jauh lebih baik apabila menghantar pakej yang lebih kecil kurang daripada dua paun, walaupun UPS biasanya merupakan pilihan yang lebih baik apabila menghantar pakej yang lebih besar dan lebih berat dengan menawarkan nilai yang lebih tinggi.

Berapakah kos untuk menghantar pakej 6lb?

Berapa Kos Penghantaran Pakej 6lb? Kos penghantaran pakej enam paun kira-kira $8.06 hingga $14.90 dan ke atas. Sesetengah pembawa mengenakan kenaikan harga yang lebih besar selepas pakej mencapai had lima atau enam paun.

Adakah Guam adalah wilayah AS?

Kerajaan dan masyarakat. Guam adalah wilayah Amerika Syarikat yang tidak diperbadankan ditadbir di bawah Akta Organik Guam, diluluskan oleh Kongres A.S. dan diluluskan oleh presiden pada 1 Ogos 1950.

Adakah Guam dianggap perjalanan antarabangsa?

Ia domestik. Ia adalah sebuah wilayah Amerika Syarikat jadi anda tidak perlu melalui kastam jika anda datang dari AS.

Adakah Guam memerlukan borang kastam?

Borang kastam tidak diperlukan untuk Guam atau Palau. Ia diperlukan untuk wilayah lain.

Bagaimanakah zon USPS ditentukan?

Zon adalah berdasarkan jarak perjalanan bungkusan atau sekeping surat dari titik A ke titik B, dan dikira dari tiga digit pertama kod pos asal dan destinasi anda.

Apakah cara paling murah untuk menghantar?

Cara paling murah untuk menghantar pakej besar dan ringan biasanya Mel Keutamaan USPS dengan harga berubah-ubah. Jika anda memerlukan penghantaran lebih cepat, penghantaran bungkusan adalah pilihan yang paling murah. UPS biasanya lebih murah sedikit daripada FedEx.

Apakah cara paling murah untuk menghantar kotak 20 lb?

Jika anda menghantar pakej sehingga 20 paun dan dalam julat volum tertentu (1728 inci padu), Mel Keutamaan USPS adalah pilihan terbaik anda. Jika pakej anda melebihi spesifikasi ini, pembawa seperti FedEx atau UPS kemungkinan besar akan menjadi pilihan yang lebih murah.

Bolehkah anda menghantar alkohol ke Guam?

Daripada 54 negeri, wilayah dan komanwel, Alabama secara khusus melarang penghantaran terus minuman beralkohol kepada pengguna. Guam, Puerto Rico dan Perawan A.S Pulau-pulau tidak mempunyai statut yang menyatakan bahawa penghantaran terus dibenarkan.

Apa yang anda tidak boleh hantar ke Guam?

Barangan Terlarang dan Terhad Guam

  • Kesan Peribadi atau Barangan Isi Rumah yang dibayar secara tunai atau cek.
  • Barang antik.
  • Produk Bio, Haz.
  • Bahan Biologi Kucing B, UN3373.
  • Kosmetik.
  • Bulu.
  • Produk Grafit.
  • Ais, Basah.