Bagaimana untuk mengaktifkan transponder ipass dalam talian?

Aktifkan ia! Hubungi 1-800-926- 6500 atau aktifkan dalam talian di www.illinoistollway.com. Bersedia untuk memberikan nombor siri I-PASS dan kod pengaktifan, yang terdapat pada pelekat pengaktifan pada transponder anda. Transponder yang diperoleh di Pusat Khidmat Pelanggan Tol telah pun diaktifkan.

Bagaimanakah saya tahu jika transponder I-PASS saya diaktifkan?

Pandu melalui lorong I-PASS atau Pay Online di mana-mana tanjakan Tol. Jika terdapat lampu biru atau kuning, transponder anda berfungsi. Pandu melalui lorong dengan mesin syiling automatik. Lampu merah (berhenti) dan hijau (terima kasih). akan memberitahu anda jika transponder berjaya dibaca.

Bagaimanakah cara saya mendaftarkan I-PASS saya?

Langkah-langkah

  1. Klik pada Daftar.
  2. Masukkan nombor akaun atau nombor transponder anda.
  3. Masukkan nombor lesen memandu yang direkodkan pada akaun I-PASS.
  4. Tetapkan nama pengguna, kata laluan, soalan keselamatan dan jawapan anda.
  5. Pilih "Teruskan"
  6. Log masuk ke akaun anda menggunakan nama pengguna dan kata laluan yang baru anda buat.

Bagaimanakah cara saya menambah transponder I-PASS ke akaun saya?

Menambah Pengguna Dibenarkan pada Akaun I-PASS anda

  1. Log masuk ke akaun I-PASS anda dan klik pada Profil.
  2. Klik pada tab Pengguna Dibenarkan.
  3. Masukkan nama pertama, nama keluarga dan alamat e-mel untuk pengguna menambah kebenaran. Nama pengguna adalah pilihan.
  4. Klik butang TAMBAH hijau untuk menambah pengguna.

Adakah transponder I-PASS tamat tempoh?

Jika transponder tidak diganti dalam tempoh 45 hari dari tarikh tersebut pada surat itu, transponder akan dinyahaktifkan dan penggunaan berterusan transponder itu akan mengakibatkan pelanggaran tol.

Adakah saya perlu mengaktifkan transponder e-ZPass saya?

Apakah yang perlu saya lakukan jika saya kehilangan transponder I-PASS saya?

Jika I-PASS anda hilang atau dicuri, hubungi 800-UC-IPASS (800-824-7277) secepat mungkin supaya transponder yang hilang atau dicuri boleh dinyahaktifkan. Jika anda ingin I-PASS gantian, anda hanya membayar deposit, dan baki akaun anda akan dipindahkan ke transponder gantian.

Bagaimanakah cara saya memperbaharui transponder I-PASS saya yang telah tamat tempoh?

The Illinois Tollway sedang menghantar pemberitahuan surat untuk pelanggan iPass memperbaharui transponder mereka yang telah tamat tempoh. Lawati mana-mana Jewel-Osco terdekat di Illinois untuk menerima transponder gantian tanpa sebarang kos. Anda mesti membawa transponder lama anda bersama anda untuk menerima transponder gantian anda.

Berapakah kos transponder I-PASS?

Kos sistem I-Pass Illinois $30 untuk mendapatkan, deposit $10 akan dikembalikan dan tol prabayar $20. Baki minimum ialah $20 dan akaun mengisi semula secara automatik 10% daripada purata penggunaan bulanan atau minimum $10. Tiada yuran tahunan untuk I-Pass.

Apakah perbezaan antara EZ Pass dan I-PASS?

Sistem I-PASS ialah kaedah elektronik untuk mengutip tol. ... Kerana transponder yang sama untuk I-PASS digunakan untuk Sistem E-ZPass, semua jalan tol yang menerima E-ZPass terima juga SAYA LULUS. Enam belas negeri menggunakan sistem E-ZPass dan juga menerima I-PASS.

Bagaimanakah cara saya menyemak baki I-PASS saya?

Pergi ke getipass.com dan klik butang biru berlabel "Log masuk ke I-Pass saya" di penjuru kanan sebelah atas. Log masuk dengan nama pengguna dan kata laluan anda pada gesaan yang sesuai. Cari baki I-Pass anda pada skrin Maklumat Pengguna anda. Masukkan maklumat kad kredit anda untuk menambah baki anda, jika perlu.

Adakah Pay by Plate berfungsi secara automatik?

Tol secara automatik dibilkan kepada kad kredit anda setiap kali anda menggunakan kemudahan kami, tanpa memerlukan transponder. Dengan Pay-By-Plate, setiap kali anda melalui kemudahan tol yang mengambil bahagian, kamera mengambil gambar plat lesen berdaftar anda.

Bolehkah anda meletakkan I-PASS pada papan pemuka?

Bolehkah saya mempunyai transponder di mana-mana sahaja di dalam kereta saya semasa memandu di tol? Tidak, ia mesti dipasang dengan betul atau anda tidak dijamin ia akan berfungsi.

Berapa lamakah masa yang diambil untuk mendapatkan transponder I-PASS?

Ia biasanya memerlukan lebih kurang seminggu untuk menerima transponder sebaik sahaja permohonan diterima. Anda masih boleh memandu The Toll Roads dan membayar dengan akaun baharu anda.

Bagaimanakah cara saya mengaktifkan EZ Pass saya?

Lawati tapak web E-ZPass ® Daftar Teg anda* dalam talian atau hubungi 1-800-697-1554. $25.00 atau $30.00 penuh masing-masing digunakan pada akaun setelah teg didaftarkan. Pasang Teg pada cermin depan dan mula menyimpan! *Penting: Anda mesti mendaftar Tag sebelum menggunakan.

Bagaimanakah saya tahu jika transponder saya berfungsi?

Untuk menyemak sama ada transponder anda berfungsi: Pandu melalui lorong dengan mesin syiling automatik. Jika anda mendapat lampu hijau, anda bagus; kalau merah ada masalah. Pandu melalui lorong I-PASS di tanjakan tol -- jika lampu biru atau kuning berkelip, tidak mengapa.

Mengapa transponder saya tidak berfungsi?

Sebab paling biasa transponder gagal berfungsi ialah bateri anda. Dengan setiap kunci transponder, terdapat sedikit bateri yang membantu komunikasi dengan kereta. Walaupun bateri ini dibuat untuk bertahan untuk sementara waktu, ia akan gagal dan kehabisan jus.

Bagaimana saya boleh mendapatkan pas mudah?

Rujuk proses langkah demi langkah ini untuk mendaftar E-ZPass:

  1. Pergi ke laman web E-ZPass.
  2. Pilih “Daftar Sekarang”
  3. Pilih negeri mana anda tinggal.
  4. Pilih, "Klik di sini untuk mendaftar dalam talian"
  5. Isi borang dan mohon.
  6. Anda akan menerima teg dan profil akaun anda dalam masa 5-7 hari.

Adakah terdapat E-ZPass yang berfungsi di semua negeri?

Dengan E-Pass Xtra, pelanggan E-Pass kini boleh menggunakan agensi tol yang berbeza di beberapa negeri tanpa perlu risau tentang mempunyai berbilang transponder dan dibilkan beberapa kali. ... Transponder baharu ini akan bekerja di lebih daripada 18 negeri dan termasuk tujuh agensi tol lain.

Adakah E-ZPass berfungsi untuk Ipass?

I-PASS dan E-ZPass disepadukan sepenuhnya, jadi I-PASS anda boleh digunakan untuk membayar tol bukan sahaja di Tol Illinois, tetapi juga di negeri lain yang menerima E-ZPass, termasuk Indiana, Ohio, Kentucky dan 13 negeri lain yang merupakan sebahagian daripada rangkaian E-ZPass. Begitu juga dengan keluarga dan rakan anda yang mempunyai E-ZPass.

Apakah perbezaan antara I-PASS dan bayar mengikut plat?

Walaupun I-PASS dan E-ZPass masih merupakan cara yang paling menjimatkan kos untuk membayar tol, Pay By Plate dibina pada platform pembayaran I-PASS yang memberi anda pelbagai pilihan pembayaran sambil memastikan anda mengelakkan denda dan yuran yang mahal, semuanya tanpa sebuah transponder.

Berapakah kos transponder I-PASS di Jewel?

*Pelanggan yang mendapatkan transponder di kedai Jewel-Osco akan membayar a yuran perkhidmatan $2.90 sekali. Untuk memanfaatkan tol tanpa tunai, semua kenderaan mesti mempunyai transponder I-PASS yang dipasang pada cermin depan.

Bolehkah saya mendapatkan transponder I-PASS di Jewel?

Jewel-Osco.

Ambil transponder I-PASS dihidupkan lawatan seterusnya ke kedai runcit. ... Jewel-Osco mengenakan caj perkhidmatan $2.90 bagi setiap transponder.

Bagaimanakah cara saya menggantikan transponder EZ Pass saya?

Jika transponder anda hilang atau dicuri, laporkannya dengan segera dengan log masuk ke tapak web ini, melawati Pusat Khidmat Pelanggan atau menelefon 1-877-RIEZPAS (1-877-743-9727).

Apa yang saya lakukan dengan I-PASS lama?

Untuk mengaktifkan semula akaun lama atau membatalkan akaun dan menuntut semula tunai I-PASS, pemandu boleh menghubungi tol di (800) 824-7277 atau (800) UC-IPASS. Pelanggan juga boleh melawat pusat perkhidmatan pelanggan di oasis tol atau ibu pejabat agensi Downers Grove. Pemegang akaun akan dikehendaki menyerahkan transponder I-PASS lama mereka.

Bolehkah anda memandu melalui I-PASS tanpa transponder?

Transponder I-Pass boleh digunakan di semua plaza tol, termasuk yang terletak di tanjakan masuk dan keluar. ... Jika kenderaan yang berdaftar dengan I-Pass melalui kutipan tol tanpa transponder, kenderaan itu akan dianggap melanggar hanya jika plat kenderaan tidak didaftarkan pada akaun I-Pass.