Adakah caroline akan menjadi warisan?

Kenapa Candice King tidak dalam 'Legacies'? Ketiadaan Caroline adalah Legacies ketara, kerana dia ibu kepada dua watak utama, Josie dan Lizzie Saltzman, dan pengasas Salvatore School for the Young and Gifted. Peminat akan ingat Caroline adalah pengganti Josie dan Lizzie dalam The Vampire Diaries.

Adakah Caroline Forbes akan berada dalam Legacies?

The Vampire Diaries' Caroline Forbes yang dibuat datang secara mengejut episod terbaru Legacies. Dalam episod ketiga musim baharu bertajuk 'Salvatore: The Musical', kehadiran Caroline dirasai apabila Lizzie Saltzman (Jenny Boyd) yang sedang bergelut menerima surat daripada watak kegemaran peminat.

Mengapa Caroline tiada dalam Legacies?

Pontianak berambut perang yang keras kepala bukanlah seseorang yang akan mencabut nyawanya dan meninggalkan keluarganya. Untuk menjelaskan ketiadaan watak itu dalam Legacies, ia telah didedahkan dalam Musim 1 itu dia sedang mengembara ke seluruh dunia untuk mencuba dan mencari jalan untuk menghentikan The Merge.

Adakah Candice akan berada dalam Legacies?

Dalam sentuhan yang mengejutkan, Legacies membawa kembali watak The Vampire Diaries yang popular untuk kameo pantas: yang sangat disayangi Carolina Forbes, dimainkan oleh Candice King. Pulangan khusus ini telah dinanti-nantikan oleh ramai orang sejak rancangan spinoff pertama kali ditayangkan pada 2018.

Adakah Damon dan Elena akan berada dalam Legacies?

'Legacies' mendedahkan di mana Elena dan Damon berada sekarang

Dalam episod kesembilan musim ketiga, "Adakah Semua Monster Malivore Menyediakan Tahap Cerapan Ini?" Josie dan Alaric berjalan kembali ke rumah zaman kanak-kanak Elena di Mystic Falls. Ternyata Josie telah tinggal di sana bersama Elena dan Damon semasa bersekolah di sekolah menengah tempatan.

Ketahui sama ada Caroline Forbes Akan Menyertai Legacies I Cameo CW

Siapa anak perempuan Damon dan Elena?

Stefanie Rose Salvatore ialah watak berulang pada Legacies serta watak tetamu di The Originals. Stefanie ialah anak perempuan ahli sihir Damon Salvatore dan Elena Gilbert yang belum diterokai; adik perempuan Jenna Salvatore; dan kakak kepada Sarah-Lillian dan Grayson Salvatore.

Adakah Damon dan Elena mempunyai anak?

Damon dan Elena mempunyai seorang anak perempuan. Dan namanya Stefanie Salvatore. Ia berita yang indah kerana kali terakhir kami melihat Damon dan Elena, mereka gembira dan menjalani kehidupan yang terbaik.

Adakah Legasi Dibatalkan?

Adakah terdapat satu lagi siri Legasi? Ada berita baik untuk peminat Legacies. Musim 4 telah pun diberi lampu hijau oleh The CW, jadi peminat pasti boleh berehat kerana cerita Hope Mikaelson (lakonan Danielle Rose Russell) masih belum berakhir.

Adakah Elena dalam Legacies Musim 3?

Legacies musim ketiga gembira untuk menggembirakan mana-mana peminat The Vampire Diaries, dengan episod terbaharunya memaparkan rujukan mengejut kepada Elena Gilbert dan Damon Salvatore. ... Dalam episod AS Khamis (8 April), Alaric Saltzman dan anak perempuannya Josie berjalan pulang dari sekolah bersama-sama.

Adakah Caroline berkahwin dengan Alaric?

Caroline dan Alaric bertunang antara satu sama lain pada 2016. Caroline melahirkan anak kembar Alaric; Josie Saltzman dan Lizzie Saltzman. ... Walau bagaimanapun, Caroline tidak membalas kasih sayangnya sebagai satu, dia masih mempunyai perasaan untuk Stefan, dan dua, mengahwininya adalah wajar baginya pada masa itu untuk anak perempuan kembar mereka.

Adakah Caroline berkahwin dengan Klaus?

Tidak. Klaus sememangnya bukan suami Caroline, tetapi mereka sentiasa berkongsi hubungan penting, dan jelas bahawa Caroline masih menyimpan perasaan terhadap vampire asal. Dia mungkin hanya menciumnya kerana pengorbanan yang dia lakukan, tetapi keadaan masih kelihatan lebih baik daripada sebelumnya.

Adakah sesiapa dari Vampire Diaries in Legacies?

Alum yang sebenarnya telah muncul di skrin termasuk Zach Roerig (TVD Matt), Steven R. McQueen (TVD's Jeremy), Riley Voelkel (The Originals' Freya), dan Chris Wood (TVD's Kai). Juga, Alaric Legacies (Matthew Davis) pada asalnya diperkenalkan di TVD dan Hope (Danielle Rose Russell) berasal dari The Originals.

Dengan siapa Caroline berakhir?

Menjelang penghujung The Vampire Diaries, Caroline ialah Vampire terakhir yang tinggal kerana Damon dan Elena menjadi manusia semula dan Stefan dan Enzo telah mati. Caroline dan Elena Gilbert menjadi keluarga pada penghujung siri kerana kedua-duanya berkahwin dengan saudara Salvatore. Caroline berkahwin dengan Stefan dan Elena berkahwin dengan Damon.

Apa yang berlaku kepada Bonnie dalam Legacies?

Apabila peminat kali terakhir melihat Bonnie, dia sedang bersiap untuk meninggalkan kampung halamannya dan mengembara ke seluruh dunia. Tetapi apa yang berlaku selepas itu? Walaupun Bonnie tidak pernah muncul di The Originals atau Legacies, dia dirujuk beberapa kali. ... Jadi walaupun meninggalkan dunia untuk mengembara, Bonnie akhirnya menemui jalan pulang ke rumahnya di Mystic Falls.

Apa yang berlaku kepada Caroline dalam Musim 4?

Apabila Hayley memenggal leher Caroline, untuk menyelamatkannya dan rancangan Profesor Shane, April menemui Caroline "Mati." April mendapat tahu tentang perkara-perkara ghaib yang berlaku di Mystic Falls dan bahawa Rebekah dibelasah di bilik bawah tanah Lockwood.

Adakah Freya muncul dalam Legacies?

Freya adalah penting untuk membantu Josie menyelesaikan mantra, tetapi hakikat bahawa kebanyakan adegan Freya dalam penampilan tetamunya adalah dengan Josie dan bukannya Hope adalah kelemahan yang ketara. Sementara isteri Freya, Keelin disebut secara ringkas dalam episod itu juga, dia masih belum muncul.

Adakah Damon dan Elena akan berada dalam Legacies Musim 3?

Rancangan Mempunyai 'Dasar Pintu Terbuka' Legasi Musim 3 dirujuk Damon dan Elena lagi. Pada musim 3 episod 9, peminat mengetahui Josie Saltzman tinggal bersama Damon dan Elena di rumah Gilbert yang telah dibina semula semasa dia menghadiri Mystic Falls High.

Adakah Caroline akan berada dalam musim 3 Legacies?

Caroline juga muncul melalui alih suara dalam musim 3 episod 3, memberikan penonton perkara almari kepada a Caroline cameo belum lagi. Rasanya sudah lama berlalu untuk Caroline akhirnya membuat penampilan sulungnya. BERKAITAN: Adakah 'Legasi' Meninggalkan Netflix pada 2021?

Adakah Elia muncul dalam Legacies?

The Originals menamatkan lariannya pada tahun 2018, tetapi "warisan"nya diteruskan. Walaupun begitu, Joseph Morgan tidak berminat untuk mengekalkan legasi Klaus dengan memainkannya sekali lagi dalam spinoff The Originals, Legacies. ... Baik Klaus mahupun abangnya, Elijah, terselamat dalam siri akhir, yang amat mengecewakan peminat.

Berapa musimkah Legacies akan ada?

Berita baik untuk peminat Legacies, kerana Legasi musim 4 memang berlaku. Musim ketiga ditayangkan pada akhir Januari 2021, dan hanya beberapa minggu kemudian, pada awal Februari 2021, CW mengumumkan bahawa ia memperbaharui siri ini untuk musim keempat.

Di manakah anda boleh menonton Musim 3 Legacies?

'Legacies' Musim 3 Akan Ditayangkan Perdana Netflix.

Adakah akan ada Legacies Musim 4?

Kematian sentiasa bermaksud perkara yang berbeza untuk watak yang berbeza dalam alam semesta Vampire Diaries, sesuatu yang Hope Mikaelson akan temui secara langsung. “Saya rasa Hope akan mati,” bisik MG dalam treler yang baru dikeluarkan untuk Legacies musim keempat, kembali Khamis, Okt.14 (CW, 9/8c).

Adakah Stefan mempunyai anak?

Stefan Salvatore dan Valerie Tulle Anak yang belum lahir adalah janin yang pertama kali disebut dalam Age of Innocence. Kanak-kanak ini dibunuh oleh Julian pada tahun 1863. Dalam mimpi Stefan, dia adalah seorang budak lelaki berusia sebelas tahun bernama Jacob yang, nampaknya, manusia.

Adakah Elena hamil dalam warisan?

"Legacies" mengesahkan bahawa Damon dan Elena daripada "The Vampire Diaries" Mempunyai Anak Perempuan Dan saya Emosi. JADI. BANYAK.

Siapakah bapa Elena's Baby di Vampire Diaries?

Seorang doktor, Grayson memalsukan sijil kelahiran sehingga kelihatan Elena adalah anak perempuannya dengan Miranda. Pada tahun berikutnya, Miranda dan Grayson mempunyai anak mereka sendiri, Jeremy Gilbert.