Adakah jughead mati dalam musim keempat?

Dalam Episod 15 Musim 4, "To Die For," ia telah didedahkan bahawa Jughead masih hidup tetapi bersembunyi di kubu bawah tanah Dilton. Rakan-rakannya Archie, Betty, dan Veronica membuat ia kelihatan seperti Jughead telah mati supaya ada masa untuk memikirkan mengapa pelajar mahu membunuhnya.

Adakah Jughead mati dalam Musim 4 Riverdale?

Adakah Jughead mati di Riverdale? Tidak, Jughead masih hidup! Dalam episod 15, bertajuk "To Die For," telah mendedahkan bahawa Jughead masih hidup dan bersembunyi di kubu bawah tanah Dilton selepas pelajar Stonewall Prep cuba membunuhnya.

Adakah Jughead memalsukan kematiannya dalam Musim 4?

Riverdale telah menarik keluar kematian watak terbesarnya, selepas Jughead Jones (lakonan Cole Sprouse) telah didedahkan masih hidup dan bersembunyi di dalam kubu yang dahulunya milik Dilton Doiley. ... Walau bagaimanapun, dalam treler itu, Donna kelihatan sangat keren, memberitahu Jughead: "Saya tahu anda tidak benar-benar mati."

Adakah Jughead kembali dalam Musim 5?

Syukurlah, Jughead kembali sekali lagi dan bersedia untuk mendedahkan versi peristiwanya selepas dia tersandung beberapa cendawan halusinogen dan menjadi AWOL.

Siapa yang membunuh Jughead?

Dalam satu siri flash-forward, ia telah mendedahkan bahawa Jughead mati pada satu ketika pada musim bunga, Betty Cooper (Lili Reinhart) membunuhnya dengan batu dan kemudian Archie Andrews (KJ Apa) dan Veronica Lodge (Camila Mendes) membantunya menutupinya.

Betty menghidupkan kembali Jughead | Riverdale 4x16 [HQ]

Adakah Betty hamil di Riverdale?

Walaupun ia belum disahkan, tiada tanda-tanda bahawa Betty Cooper hamil pada Musim 5 Riverdale, tetapi terdapat seorang pelakon yang menjangkakan kegembiraan dalam dan luar skrin.

Adakah Jughead dan Betty berkahwin?

Menurut penggoda daripada pelakon, ia sebenarnya kedengaran seperti rakan-rakan sekolah menengah pergi haluan masing-masing — yang tidak bermakna Jughead tidak berkahwin, dia mungkin tidak berkahwin dengan Betty, yang mengecewakan ramai peminat.

Adakah Betty dan Jughead berpisah dalam musim 5?

Selepas pertemuan semula mereka di Pop, Jughead mengantar Betty pulang, dan mereka membincangkan masa mereka berpisah. Riverdale musim 5: Perpisahan besar disahkan untuk pasangan tercinta.

Adakah Jughead mendapat teman wanita dalam Musim 5?

Pada musim baru, Jughead akan mempunyai teman wanita baharu bernama Jessica tetapi dari helaian panggilan, ia tidak terdengar seperti hubungan mereka sangat bahagia. Penerangan untuk Jessica berbunyi: “Perempuan, 20-an, Etnik terbuka. "Seorang hipster yang mengalami kemalangan kereta api, Jessica ialah teman wanita langsung Jughead.

Adakah abang Jughead Betty?

Dalam episod yang sama, Betty dan Jughead bertemu dengan ejen FBI (dilakonkan oleh Wyatt Nash) yang ternyata adalah yang sebenar. Charles Smith dan juga kedua-dua Betty dan adik tiri Jughead.

Adakah Betty menipu Jughead?

Selepas Jubli, mereka berdua mengaku cinta antara satu sama lain dan terus bermesra. Mereka hampir melakukan hubungan seks tetapi diganggu oleh Ular Southside. Black Hood memaksa Betty untuk berpisah dengan Jughead, atau dia akan membunuhnya.

Bagaimanakah Jughead memalsukan kematiannya dalam Musim 4?

Jadi, seperti peristiwa-peristiwa sebelumnya, wang pergi jauh dan Dr Curdle Jr membenarkan Jughead berpura-pura mati, hanya memakai sedikit solek untuk menjadikannya kelihatan seperti dia sebenarnya mayat. Suapan itu juga membeli kesunyian koroner supaya dia tidak memberitahu sesiapa tentang rahsia mereka.

Adakah Jughead dan Betty berkencan dalam kehidupan sebenar?

Pelakon Lili Reinhart dan Cole Sprouse memainkan pasangan berkuasa Betty Cooper dan Jughead Jones dalam "Riverdale" The CW. Tidak lama selepas tayangan itu memulakan penggambaran, pasangan itu mula berkencan dalam kehidupan sebenar, juga, tetapi mereka merahsiakan hubungan luar skrin mereka.

Siapa yang membunuh Felix Featherhead?

Sebaliknya, dia mati dengan melompat keluar dari tingkap di Hospital Besar Riverdale untuk "naik" dan bersama Dilton dan Raja Gargoyle. En. Featherhead ialah pengetua Riverdale High pada awal 90-an.

Adakah Jughead benar-benar mati dalam Musim 4?

Dalam Episod 15 Musim 4, "To Die For," telah didedahkan bahawa Jughead masih hidup tetapi bersembunyi di kubu bawah tanah Dilton. Rakan-rakannya Archie, Betty, dan Veronica membuat ia kelihatan seperti Jughead telah mati supaya ada masa untuk memikirkan mengapa pelajar mahu membunuhnya.

Adakah Jughead dan Betty berpisah dalam Musim 4?

Hubungan Betty dan Jughead berakhir dengan lebih janggal daripada Veronica dan Archie. Walaupun Jughead nampaknya tidak menyimpan dendam terhadap pengkhianatan Betty, jarak menjadi semakin dekat pada pasangan itu dan mereka terpisah. Mereka berpisah agak baik tetapi masih banyak yang tidak terkata antara keduanya.

Siapa teman wanita baru Jughead?

Salah satu watak baharu yang akan diperkenalkan ialah suami Veronica, Chad Gekko yang "mengawal dan neurotik" dan bekerja di Wall Street. Di tempat lain, Jughead juga akan mendapati dirinya dalam hubungan baharu dengan Jessica, "hipster yang karam kereta api".

Adakah Jughead dan Tabitha berciuman?

Chaperoning Jughead

Tabitha mencium Jughead Tabitha dan Jughead tinggal lewat untuk mengelap kedai makan sambil bekerja syif malam di Pop's. Mereka tiba-tiba mula menari ke Hungry Like the Wolf oleh Duran Duran sebelum berkongsi ciuman, yang mereka berdua menyesal serta-merta.

Siapakah Cole Sprouse yang berkencan pada 2021?

Pelakon berusia 28 tahun itu telah berpindah dari percintaan Riverdale. Pada Februari 2021, Cole nampaknya mengesahkan dia sedang berkencan dengan model Kanada dan pengaruh Ari Fournier.

Adakah Betty memberitahu Jughead menipu?

Perhubungan Betty dan Jughead adalah bom jangka yang berdetik sejak Archie bercakap tentang ciuman rahsianya dengan Betty semasa latihan Hedwig dan Angry Inch. ... Rasa bersalah akhirnya terbukti terlalu banyak untuk Betty selepas tamat pengajian sekolah menengah, dan dia mengaku kepada Jughead bahawa dia telah mencium Archie.

Adakah Betty dan Jughead masih bersama dalam Musim 5?

Pada penghujung musim, anda boleh memberitahunya dia dan Betty bekerjasama untuk bawa Polly pulang.” Juhu, pasangan impian detektif, kembali bersama. Pada masa yang sama, terdapat beberapa perkara tentang Riverdale yang tidak akan dilihat oleh peminat. Tetapi ada lagi.

Adakah Archie dan Betty berpisah dalam musim 5?

Mereka berpisah agak baik tetapi masih banyak yang tidak terkata antara keduanya. Jika anda telah menonton Riverdale, anda akan tahu bahawa tiada perkara yang perlu dilewatkan pada rancangan ini. Dan ini bermakna bahawa penulis akan menangani perkara-perkara yang tidak disebutkan antara keduanya.

Betty Cooper berakhir dengan siapa?

'Riverdale': Betty Dan Archie Akhirnya Dapat Bersama — Dengan A Twist. Spoiler untuk Riverdale Musim 4, Episod 15, "Bab Tujuh Puluh Dua: Untuk Mati Untuk" melepasi titik ini. Nah, ia akhirnya berlaku. Selepas bermusim mengusik, Betty Cooper (Lili Reinhart) dan Archie Andrews (KJ Apa) berkumpul di Riverdale.

Adakah Betty hamil dalam Musim 5?

Riverdale Musim 5: Betty Hamil! Archie Adalah Bapa!