Adakah di kalangan kita mempunyai pengetahuan?

Among Us tidak mempunyai mod cerita, jadi mana-mana pengetahuan adalah teori sehingga InnerSloth mengesahkan atau menafikannya. Walau bagaimanapun, ia tidak menghalang peminat daripada meniru hampir setiap aspek permainan.

Apakah tradisi dalam kalangan kita?

Among Us ialah permainan misteri pembunuhan fiksyen sains Amerika yang dibangunkan dan diterbitkan oleh Innersloth pada 15 Jun 2018 untuk iOS dan Android, dan pada 18 Ogos 2018 untuk PC di Steam. Permainan menyusul sekumpulan Crewmates yang mempunyai An Impostor antaranya. Matlamat Penipu adalah untuk mensabotaj kapal mereka dan membunuh semua orang.

Apakah latar belakang Penipu di kalangan kita?

Menurut teori, rakan kru paranoid, didorong oleh cerita seram musuh yang berubah bentuk, mula mengesyaki orang lain adalah Penipu dan secara rahsia membunuh mereka dalam usaha untuk melindungi anak kapal, dengan itu tanpa disedari menjadi Penipu sendiri.

Apakah spesies penipu di kalangan kita?

5 jenis Penipu dalam Kalangan Kita

  • The Pacifist (Kredit Imej: InnerSloth)
  • The Venter (Kredit Imej: InnerSloth)
  • The Terrible Liar (Kredit Imej: InnerSloth)
  • The Stalker (Kredit Imej: InnerSloth)
  • The Newb (Kredit Imej: InnerSloth)

Bolehkah ada 3 penipu dalam kalangan kita?

Meningkatkan jumlah bilangan Penipu

Pada masa ini, Among Us membolehkan sehingga tiga pemain menjadi Penipu setiap permainan jika anda melaraskan ini dalam tetapan permainan. Bilangan Penyamar juga boleh ditetapkan kepada 1 atau 2, tetapi mempunyai lebih ramai penyamar meningkatkan peluang anda untuk menjadi seorang.

Teori Permainan: Among Us Lore, Anda Akan SELALU Kalah!

Berapa ramai penipu yang boleh ada dalam Among Us?

Apabila menyediakan bilik di Among Us, anda boleh memilih antara satu hingga tiga penyamar.

Berapa banyak pembunuhan yang diperlukan oleh penipu?

Dalam permainan Among Us yang tipikal dan optimum terdapat dua penipu dan lapan anak kapal. Ini bermakna 20% daripada pemain dalam mana-mana permainan adalah penipu. Ia juga bermakna bahawa penyamar perlu enam pembunuhan tanpa kehilangan salah satu daripada mereka sendiri untuk memenangi permainan.

Adakah Penipu dan Penipu sama?

Penipu ialah ejaan alternatif bagi kata nama yang sama. Penipu ialah ejaan yang betul bagi perkataan ini, tetapi penipu juga kerap muncul selama beberapa abad. ... Begitu juga, kedua-dua belah Atlantik nampaknya bersetuju dengan ejaan ini, kerana penipu adalah ejaan yang lebih biasa dalam kedua-dua bahasa Inggeris Amerika dan Inggeris.

Bagaimanakah anda menjadi penipu di kalangan kami setiap masa?

Untuk menjadi jelas, pada masa ini tiada kaedah atau eksploitasi untuk menjamin pemain akan menjadi Penipu setiap kali. Pemain hanya boleh meningkatkan peluang mereka. Secara statistik, cara paling mudah dan berkesan untuk bermain Imposter dengan lebih kerap ialah menyertai permainan dengan 3 Penipu dan permainan dengan lebih sedikit pemain di lobi.

Siapakah raja penipu di kalangan kita?

En. Cheese dinobatkan sebagai raja penyamar oleh kru yang lain, tetapi popularitinya serta-merta hilang sebaik sahaja robot comel Qwerty itu muncul. Keju dinobatkan sebagai raja penyamar oleh kru yang lain, tetapi popularitinya serta-merta hilang sebaik sahaja robot comel Qwerty muncul. En.

Bagaimanakah penyamar itu bermula di kalangan kita?

Teori Antara Kita: Penipu Datang Dari Polus

Intipati teori itu ialah Crewmates in Among Us mengembara ke Polus dan menemui sumber mineral atau kuasa yang jarang diperlukan untuk mengekalkan HQ MIRA. ... Bilik Spesimen Polus akan menyokong teori ini, kerana badan seperti cacing boleh dilihat terapung di dalam tangki.

Bagaimana anda memenangi penipu dalam kalangan kami?

Antara Kami: 13 Petua Penipu Untuk Memenangi Mana-mana Permainan

  1. 6 Tuduhan "Laporan Diri" Berfungsi Dengan Baik.
  2. 7 Penuduh Balas. ...
  3. 8 Berpura-pura Melakukan Tugas. ...
  4. 9 Gunakan Gabungan Laporan Diri Dan Pergi. ...
  5. 10 Gunakan Peta Pentadbiran. ...
  6. 11 Gunakan Mesyuarat Kecemasan. ...
  7. 12 Krewmate Ganti Yang Menggunakan Mesyuarat Tercemas. ...
  8. 13 Simpan Pembohongan Sulit Untuk Penghujungnya. ...

Adakah Among Us penipu berubah bentuk?

Penipu adalah makhluk asing yang berubah bentuk, parasit. (Pemaju berkata begitu.) Penipu boleh melihat dalam gelap (selepas mensabotaj lampu). Penipu sama ada tidak memerlukan oksigen atau sanggup mengorbankan diri untuk membunuh anak kapal.

Adakah Among Us watak manusia?

Watak Among Us ialah anak kapal kapal angkasa yang diceroboh oleh penipu yang pelik dan maut. mereka makhluk humanoid dengan penampilan yang gempal, dan mereka memakai pakaian angkasa seluruh badan dan beg galas kecil.

Bagaimanakah Among Us menjadi popular?

Among Us dilancarkan secara percuma untuk peranti iOS dan Android pada Jun 2018 sebelum dikeluarkan untuk PC (£3.99/$4.99) pada November tahun yang sama. Walau bagaimanapun, populariti permainan itu tidak memuncak sehingga musim panas ini, apabila ia diambil oleh pencipta kandungan popular di Twitch dan YouTube.

Adakah Among Us sesuai untuk kanak-kanak berumur 11 tahun?

Among Us ialah permainan yang menarik dan sosial, dan ia boleh menjadi cara yang menyeronokkan untuk kanak-kanak berhubung dengan rakan. Kedai Apple mencadangkan Antara Kami adalah sesuai untuk kanak-kanak berumur sembilan tahun ke atas, disebabkan oleh keganasan kartun dan tema seram yang jarang berlaku.

Adakah antara sesuai untuk kanak-kanak berumur 13 tahun?

Kadar Media Common Sense permainan ini bagus untuk umur 10+ (dan ia cenderung konservatif dalam cadangan umurnya). Memandangkan permainan ini cukup mudah untuk dipelajari dan menyeronokkan untuk orang dewasa juga, anda mungkin ingin mencuba bermain sebagai keluarga terlebih dahulu untuk melihat cara anak anda menguruskan sebelum membenarkan mereka bermain dalam talian dengan rakan-rakan.

Bolehkah saya bermain Among Us seorang diri?

Walaupun sesetengah pencipta berbakat telah mereka bentuk permainan pemain tunggal spinoff seperti Among You, pada masa ini tiada mod solo sebenar dalam Among Us.

Mengapa di kalangan kita salah ejaan penyamar?

Dalam permainan, Penipu sentiasa dieja dengan "o-r" di hujungnya, dan ia sentiasa menggunakan huruf besar. Sebab penggunaan huruf besar agak jelas: Penipu bertujuan untuk berasa unik daripada rakan krew yang lain, jadi menggunakan huruf besar pada tajuk menjadikannya berasa berasingan.

Bagaimana anda tahu seseorang adalah penipu dalam kalangan kita?

Antara Kami: 10 Tanda-Tanda Penipu

  1. 1 Pembohongan Tentang Orang Lain Melampiaskan.
  2. 2 Tuntutan Tidak Selaras Dengan Tayangan Pentadbir. ...
  3. 3 Dengan Tidak Berhati-hati Mendekati Rakan Krew Lain. ...
  4. 4 Mengulang Tugas Yang Sama. ...
  5. 5 Jangan Panggil Mesyuarat Tergempar. ...
  6. 6 Senyap Semasa Perbincangan. ...
  7. 7 Berjalan Jauh Dari Badan. ...
  8. 8 Tiada Objektif Yang Jelas. ...

Siapakah penipu terbaik di antara Kami?

2. DisguisedToast. Roti bakar ialah pemain Among Us terbaik serba boleh yang terkenal sebagai Rakan Krew yang sangat baik tetapi juga salah seorang Penipu terbaik dalam permainan.

Apakah strategi Among Us yang terbaik?

Berikut ialah petua Antara Kami yang terbaik:

  • Bergerak dalam kumpulan.
  • Perhatikan pemain yang menyelesaikan tugasan.
  • Tugas biasa.
  • Jangan sia-siakan tugas visual anda.
  • Sentiasa cuba perbaiki sabotaj.
  • Gunakan Mesyuarat Tergempar untuk Merangka Strategi.
  • Apabila ragu-ragu, langkau undi.
  • Jangan spam.

Berapa kerapkah penipu itu menang dalam Among Us?

Menurut tweet yang disiarkan oleh akaun Twitter rasmi Among Us, Impostors telah kadar kemenangan 57.69 peratus manakala rakan krew hanya menang 42.31 peratus masa. Walaupun menjadi seorang Penipu boleh dikatakan lebih menyeronokkan, ia juga lebih mudah secara statistik untuk mereka menang. u beans nampaknya menyukai data, jadi inilah beberapa daripada kami!