Siapa di rancho humilde?

Jimmy Humilde, Ketua Pegawai Eksekutif Rancho Humilde, tengah, bersama artis label, dari kiri, Ovi, Junior H, Natanael Cano, Jesus Ortiz Paz dari Fuerza Regida, Ramon Ruiz dari Legado 7, Alex Guerra dari Legado 7 dan Ivonne Galaz.

Adakah Junior H bersama Rancho Humilde?

Label Corridos tumbados Rancho Humilde telah mengumumkan perkongsian eksklusif dengan Warner Music Latina. Tiga daripada artis marquee RH akan mendapat manfaat daripada perjanjian ini: Natanael Cano, Junior H dan Ovi. ... Junior H muncul di belakangnya sebagai artis seterusnya dalam senarai yang perlu diperhatikan.

Adakah Legado 7 masih di Rancho Humilde?

Legado 7 telah melanjutkan perjanjian jangka panjangnya dengan label Rancho Humilde, Billboard boleh umumkan secara eksklusif. "Kami sangat teruja untuk terus menjadi sebahagian daripada keluarga Rancho Humilde," kata Alex Guerra dan Ramon Ruiz, pengasas bersama Legado 7.

Apakah Rancho Humilde?

Rancho Humilde ialah label rekod terkenal yang menampilkan bunyi Requinta Urbano. Label ini dicipta oleh Jimmy Humilde. Sebaik sahaja dia mempunyai label rekod, dia mula mengupah artis dan kumpulan solo yang berbeza. Rancho Humilde mempunyai 2 kumpulan yang meledak serta-merta dalam Legado 7 dan Fuerza regida.

Adakah Grupo Codiciado di Rancho Humilde?

Berdasarkan profil siaran media sosial dan rancangan langsung mereka yang semakin meningkat, kumpulan itu telah menandatanganinya Rancho Humilde awal tahun yang berikutnya. ... Pada masa yang sama, bunyi hayunan Grupo Codiciado, bunyi set drum yang berat menarik lebih ramai pengikut ke YouTube dan tapak media sosial yang lain.

NATANAEL CANO Jualan De RANCHO HUMILDE Natanael Cano Pide Carta De Retiro A Jimmy Humilde

Dengan siapa Legado 7 ditandatangani?

Legado 7 telah melanjutkan perjanjian jangka panjangnya dengan label Rancho Humilde, Papan iklan secara eksklusif boleh mengumumkan. "Kami sangat teruja untuk terus menjadi sebahagian daripada keluarga Rancho Humilde," kata Alex Guerra dan Ramon Ruiz, pengasas bersama Legado 7. Kontrak bernilai jutaan dolar itu ditandatangani pada hari Rabu, Dis.

Bo Bundy berasal dari mana?

Bo Bundy berasal dari Houston, Texas. Dia membuat gelombang dengan single "Mi Barrio" yang dikeluarkan pada bulan Jun.

Siapa yang membuat koridos Tumbados?

Biografi Artis

carta penyanyi dan penulis lagu Natanael Cano berada di barisan hadapan pergerakan koridos tumbados (aka "koridos perangkap") abad ke-21 yang artisnya menambah rentak hip-hop, ciri pengeluaran, rapping, nyanyian dan perangkap urbano lain kepada tradisi lagu rakyat Mexico yang berusia 150 tahun.

Di manakah Legado 7 tinggal?

Legado 7 ialah kumpulan norteño dari Orange County, California, terkenal dengan "koridos lumbre" (koridos api), rujukan langsung kepada subjek lagu kegemaran mereka: ganja.

Siapa yang memulakan koridos perangkap?

Erick Aragon, penyanyi utama kumpulan itu berusia 26 tahun, pada asalnya mengasaskan Grupo Codiciado kerana kumpulan korido yang lebih tradisional yang dia bermain tidak membenarkannya bereksperimen dengan genre itu.

Apakah nama sebenar junior h?

Sebagai sebahagian daripada pergerakan korido bandar, temui Junior H (nama sebenarnya Antonio Herrera Perez), lakonan yang baru muncul membuat pusingan dengan album baharunya Atrapado en un Sueño (Terperangkap dalam Mimpi). Pada usia hanya 18 tahun, dia adalah pelakon termuda yang mendapat 10 teratas carta Album Latin Teratas Billboard selepas Natanael Cano.

Mengapa Shrek dari Arsenal Efectivo dipenjarakan?

Bagi penyanyi/penulis lagu Francisco "Shrek" Rodriguez dari Arsenal Efectivo, lawatan dan menjadi sebahagian daripada label Rancho Humilde bermakna segala-galanya baginya kerana walaupun semasa halangan peribadi, label dan rakan kumpulannya tidak pernah melupakannya, kerana dia menamatkan hukuman penjara tahun lepas selepas ditangkap kerana memperdagangkan ...

Dari mana Fuerza Regida?

Suasana Cali, pesta risalah, muzik perangkap dan Mexico-Amerika adalah beberapa perkataan yang paling menggambarkan Fuerza Regida, kumpulan empat ahli yang berasal dari San Bernardino, Calif., itu membantu memajukan pergerakan korido bandar.

Apakah nama sebenar Eslabon Armado?

Selepas menulis tiga album yang mendahului carta, back-to-back pada tahun 2020, Pedro Tovar -- Pemain depan Eslabon Armado -- dibiarkan berasa "goreng," katanya kepada Billboard. "Saya tidak mempunyai mentaliti untuk menulis lagu lagi."

Adakah Junior H dari Oregon?

Junior H (Antonio Herrera Perez) ialah dilahirkan di Guanajuato di tengah Mexico pada tahun 2002. Sangat berminat dalam muzik dari usia yang sangat muda, dia membesar dengan muzik tradisional dan hip-hop di radio.

Adakah Grupo Firme Mexico?

Di wilayah Mexico serantau, Grupo Firme telah melakukan perkara itu. Berasal dari Tijuana, Baja California, Mexico, kumpulan itu - diketuai oleh vokalis Eduin Caz yang penuh teka-teki - terkenal di negara ini kerana menyanyi korido.

Siapakah pemilik Grupo Firme?

Isael Gutiérrez, yang dianggap sebagai tokoh penting dalam kejayaan Grupo Firme, ialah pengasas Music VIP Entertainment INC dan wakil kumpulan terkenal seperti El Chapo de Sinaloa dan Jenny Rivera.

Dari mana nivel Codiciado?

Dibentuk secara besar-besaran di Los Angeles, "trapcorridos" menggabungkan balada Mexico yang berbunyi rakyat tradisional dengan rap popular, dan muzik Carolina Utara Nivel Codiciado telah dimasukkan ke dalam subgenre ini.

Bilakah Grupo firme bermula?

Latar Belakang Grupo Firme

Grupo Firme ditubuhkan di Tijuana pada tahun 2014, diasaskan oleh vokalis Eduin Cazares dan kolaborator awal Joaquín Ruiz. Kumpulan itu mula-mula dikenali sebagai Fuerza Oculta, dan walaupun ahlinya tinggal di Tijuana, mereka berasal dari Culiacán, Mazatlán dan Nayarit — nadi muzik Mexico Serantau.