Adakah david lieberman mati dalam penghukum?

Lieberman ditembak di dada oleh Carson Wolf Wolf kemudian melepaskan peluru ke dada Lieberman, yang mengenai telefon yang dia masukkan ke dalam poket bajunya, kerana telefon ini telah menghentikan tembakan itu yang membawa maut, walaupun daya daripada tembakan itu menjatuhkan Lieberman dari balkoni dan masuk ke dalam sungai di bawah.

Apa yang berlaku kepada David Lieberman dalam Punisher?

Juga dikenali sebagai Micro, David ialah seorang pelarian yang kemahiran penggodamannya memberikan sokongan teknologi yang diperlukan Frank pada jejak dendamnya. Malangnya untuk peminatnya -- tetapi mungkin nasib baik untuk David sendiri -- dia tidak ditemui di Musim 2.

Adakah David Lieberman dalam Punisher Musim 2?

Showrunner Steve Lightfoot telah mengulas mengenai keberadaan Micro dalam The Punisher musim kedua, sebagai watak itu langsung tiada. ... Digambarkan oleh Ebon Moss-Bachrach, David "Micro" Lieberman adalah sekutu terdekat Frank sepanjang musim ini dan seseorang akan menyangka bahawa ia akan berterusan dalam musim kedua.

Adakah Madani mati dalam Punisher Musim 2?

Serangan ke atas Dinah Madani ialah pembunuhan Dinah Madani yang gagal dilaksanakan oleh Krista Dumont dan Jigsaw.

Adakah mikro mati dalam Punisher?

Sebelum dia meninggal dunia, Microchip memberitahu Punisher keluarganya tidak ingat tentang kematian asal mereka. Ingatan terakhir mereka tentang Frank Castle kini dia membunuh mereka dan tidak memahami sebabnya. Punisher mengelar kerongkong Microchip, dan bekas sekutunya mati sekali lagi.

marvel's the punisher 1x12 adegan kematian lieberman

Mengapa Penghukum Dibatalkan?

'Jessica Jones,' 'Penghukum' Dibatalkan sebagai Netflix Menyelesaikan Marvel Purge. Ringkasnya: Netflix tidak mempunyai pegangan pemilikan dalam mana-mana siri TV Marvelnya. Setiap satu daripada enam rancangan Marvel itu dimiliki oleh Disney. Netflix membayar yuran pelesenan (curam) kepada ABC Studios untuk setiap musim siri masing-masing.

Mengapa Micro mengkhianati Punisher?

Seorang penggodam legenda, Micro memalsukan kematiannya sendiri untuk bersembunyi daripada pihak berkuasa dan meneruskan kerjanya mendedahkan segala urusan rahsia kerajaan. Berusaha untuk kembali ke kehidupannya, Micro merekrut Frank Castle di bawah premis bahawa mereka mempunyai musuh bersama.

Adakah Frank Castle mati?

Selepas membunuh Kingpin, Castle meninggal dunia akibat lukanya sendiri dalam isu #21 PunisherMAX. Dia dikebumikan dalam isu #22 kerana kematiannya mencetuskan kebangkitan awam dan pembunuhan penjenayah bandar itu.

Bagaimanakah Billy Russo mendapat parutnya?

Pada penghujung The Punisher Musim 1, Jon Bernthal's Istana Frank melakukan beberapa kerosakan serius pada muka Billy Russo Ben Barnes. Bertempur dengan karusel, anti-wira bergelar itu menggunakan beberapa cermin secara kreatif dan menghiris serius lelaki yang bertanggungjawab atas kematian keluarganya.

Adakah Billy Russo mengkhianati Frank Castle?

milik Russo keinginan untuk kuasa menyebabkan dia mengkhianati Castle, membenarkan Rawlins membunuh keluarga Castle. ... Semua jenayah Russo menyebabkan dia mendapat jolokan Jigsaw, sehingga dia tiba-tiba bersatu semula dengan Punisher, kerana Jigsaw akhirnya teringat bagaimana Punisher mencacatkan wajahnya dan memusnahkan seluruh hidupnya.

Siapa yang membunuh keluarga Punisher?

Schoonover telah memberitahu tiga kumpulan samseng itu dan menetapkan percubaan membunuh Frank Castle dan keluarganya bersama William Rawlins, yang menyalahkan Castle kerana membocorkan maklumat mengenai Zubair. Ahli geng itu menjadi gemuruh dan memulakan tembak-menembak, membunuh seorang polis yang menyamar dan keluarga Castle.

Adakah Frank Castle mempunyai kuasa besar?

Walaupun kemahirannya menggunakan senjata kadang-kadang kelihatan luar biasa, Frank Castle sebenarnya adalah satu-satunya wira Marvel yang kami temui setakat ini. tidak mempunyai kuasa super. Walaupun begitu, dia masih seorang yang sangat berkuasa kerana latihannya yang meluas dan kemahiran dalam peluru dari zamannya sebagai penembak tepat di Marin.

Adakah Punisher berakhir di penyangkut tebing?

Tidak, jalan cerita telah diselesaikan dalam musim kedua siri ini. Musim kedua mempunyai penghujung terbuka yang memuaskan. The Punisher telah dibatalkan pada 2019 dengan selebihnya Netflix - tajuk Marvel, jadi malangnya tidak akan ada musim 3.

Adakah mikro seorang yang jahat?

Nama kod yang tidak menyenangkan walaupun, Micro bukanlah seorang yang jahat — melainkan anda Frank Castle. ... Malangnya untuk Frank Castle - yang juga ahli Cerberus - pegawai pemerintah (William Rawlins, aka Ejen Orange) menganggap dia adalah kebocoran, dan berhasrat untuk menghapuskan dia dan David untuk mengikat hujung yang longgar.

Mengapa keluarga Frank Castle dibunuh?

Komik Marvel

Dalam komik, keluarga Frank terbunuh selepas dia kembali dari lawatan keempatnya dengan Kor Marin. Dia menjalankan pejabat pengambilan di New York sebagai cara untuk Marin menghalangnya daripada percubaan yang melibatkan rakannya daripada latihan asas.

Adakah Billy Russo teruk?

Dalam komik Marvel, Billy Russo menjadi penjahat super yang dikenali sebagai Jigsaw. ... Billy "The Beaut" Russo dalam komik adalah pembunuh perusuh dengan wajah kacak yang dilemparkan oleh Frank Castle melalui tingkap. Billy telah diupah untuk membunuh Frank dan gagal, dan sebagai The Punisher, Frank menyasarkannya seterusnya dan pada dasarnya menang.

Adakah The Punisher hero atau penjahat?

Punisher (nama sebenarnya: Frank Castle) dari Earth-616 mungkin salah satu contoh terbaik anti-wira - dicipta dan dimiliki oleh Marvel Comics, vigilante ini adalah protagonis (dengan siri dan francais filemnya sendiri) dan antagonis. Dia juga telah bersekutu dengan Thunderbolts.

Siapakah musuh ketat penghukum?

Musim lalu, musuh ketat Punisher Billy Russo wajahnya terukir teruk di akhir musim, dan dia kembali dalam The Punisher musim 2 sebagai aksi yang sangat berbeza tentang Jigsaw. Kemasukannya ke dunia siri rancangan Marvel Netflix yang semakin berkurangan harus diingati dan berpotensi ganas.

Siapa yang membunuh Billy Russo?

Billy Russo dari Ben Barnes meninggal dunia dalam perlawanan akhir The Punisher musim 2, ditembak mati tanpa kata oleh Istana Frank (Jon Bernthal) sekali dan untuk semua.

Adakah The Punisher abadi?

Frank Castle ialah salah seorang wira Marvel yang paling manusiawi, tetapi Punisher mungkin masih lebih sedikit daripada manusia. Walaupun dalam Alam Semesta Marvel yang dipenuhi dengan wira-wira hebat, Punisher adalah sosok yang beralasan dan bergairah. ... Dan Frank Castle mungkin bukan hanya manusia biasa. sebenarnya, dia mungkin tidak akan mati.

Apakah maksud tengkorak Punisher?

Juga, ia lambang ketidakadilan kembali kepada penjenayah. Simbol itu lazimnya adalah perkara terakhir yang dilihat oleh mangsanya. Tengkorak itu adalah peringatan tentang masa yang dihabiskan watak komik di Vietnam: di sana, dia menggunakan lambang itu untuk mengejek tentera yang menangkapnya.

Apa yang berlaku kepada Istana Frank?

Frank kini telah menerima sepenuhnya misinya, memutuskan hubungannya dengan kehidupan awam, dan memasuki perang sepenuh masa menentang jenayah sebagai The Punisher. Di mana dia sebelum ini melindungi Amy, dia menghantarnya pergi dengan sekumpulan wang untuk meluruskan hidupnya, bebas daripada sebarang penglibatan dengannya, dan mula bekerja.

Adakah The Punisher dan rakan mikro?

David Linus "Microchip" Lieberman (sering dikenali sebagai Micro) ialah watak fiksyen yang muncul dalam buku komik Amerika yang diterbitkan oleh Marvel Comics. ... Dia adalah seorang sekutu The Punisher selama bertahun-tahun dan membantu Punisher dengan membina senjata, membekalkan teknologi dan menyediakan persahabatan.

Siapa kawan baik The Punisher?

Jigsaw (William "Billy" Russo, juga dikenali sebagai "The Beaut" sebelum kecacatannya) ialah watak fiksyen yang muncul dalam buku komik Amerika yang diterbitkan oleh Marvel Comics. Dicipta oleh penulis Len Wein dan artis Ross Andru, watak itu membuat penampilan penuh pertamanya dalam The Amazing Spider-Man #162 (November 1976).

Adakah mikro melihat keluarganya lagi?

4. Apakah yang seterusnya untuk Micro? Jika musim pertama The Punisher berakhir dengan pahit manis untuk Frank, ia hanyalah kegembiraan untuk rakan baharunya David "Micro" Lieberman, yang dimainkan oleh Ebon Moss-Bachrach. ... Pada penghujung musim, nama Micro telah dibersihkan, membolehkannya kembali kepada keluarganya tanpa rasa takut daripada tindakan balas dendam.