Adakah peggy capps hidup?

Peggy Jean (Alsup) Capps, 86, meninggal dunia pada hari Ahad, 2 April 2017 di Burkburnett, Texas.

Adakah pendakwah Charles Capps masih hidup?

Capps meninggal dunia di rumahnya pada 23 Februari 2014, meninggalkan isteri dan dua anak perempuannya.

Adakah Annette Capps Charles Capps anak perempuan?

Annette Capps ialah anak perempuan pengarang dan guru Charles Capps. Dia seorang menteri yang ditahbiskan, ahli perniagaan, dan juruterbang. Sejak umur 14 tahun, dia telah berkhidmat di gereja dan beberapa negara asing.

Siapa anak perempuan Charles Capps?

Charles meninggalkan isterinya Peggy, anak perempuannya, Annette Capps dan suami, Gary Buckmaster, Beverly Capps, 3 cucu, Zachary Capps dan isteri Erin, Caleb Burgess dan isteri Helen, BreAnne Brue dan suami Zachary, dan 2 cicit, Katie dan Corwin Brue.

Apakah yang dipercayai oleh gerakan Firman Iman?

Word of Faith adalah gerakan Kristian sedunia yang mengajar bahawa orang Kristian boleh mengakses kuasa iman melalui pertuturan. Ajarannya terdapat di radio, Internet, televisyen, dan dalam banyak denominasi dan komuniti Karismatik.

Annette Capps - Konsep Iman#172-Kesaksian Peggy Capps

Di manakah Todd White?

Todd White ialah seorang paderi dan penginjil Amerika. Beliau ialah Pastor Kanan Gereja Kristian Gaya Hidup di Watauga, Texas. Putih dikenali sebagai pengkhotbah injil kemakmuran dan penyembuh iman yang dikaitkan dengan gerakan Firman Iman.

Dari mana datangnya perkataan iman?

Perkataan Inggeris faith dianggap setakat ini dari 1200–1250, dari feith Inggeris Pertengahan, melalui feid Inggeris-Perancis, feid Perancis Lama, feit daripada Latin fidem, akusatif fidēs (kepercayaan), serupa dengan fīdere (kepercayaan).

Siapa pendeta Firman Iman?

WORD (9673). Pastor Andre Butler ialah Pastor Kanan Pusat Kristian Antarabangsa Word of Faith di Southfield, MI. Beliau juga merupakan anak kepada Bishop Keith A. Butler, Pengasas dan Ketua Bishop.

Adakah Pastor Kenneth Hagin masih hidup?

Kenneth E. Hagin, yang mula menginjil pada usia 17 tahun dan mengembangkan sidangnya menjadi sebuah kementerian antarabangsa, meninggal dunia pagi Jumaat pada usia 86 tahun. Hagin telah dimasukkan ke hospital di unit rawatan rapi jantung sejak Ahad, apabila dia rebah di rumah. Dia meninggal dunia pada pukul 7 pagi, kata seorang jurucakap.

Berapakah umur Bill Winston?

Bill Winston atau Bill Winston; lahir pada 6 Mei 1943) ialah seorang penginjil, pendakwah, pengarang, dan usahawan Amerika. Beliau ialah pengasas dan Pastor Kanan Living Word Christian Center, sebuah gereja bukan denominasi di Forest Park, Illinois dengan lebih 22,000 ahli.