Patutkah saya menonton steins gate dalam susunan kronologi?

Steins;Gate ialah anime itu boleh dinikmati sama rata dalam kedua-dua keluaran sebagai serta susunan kronologi. Walaupun untuk penonton baharu, pesanan keluaran mungkin lebih sesuai.

Apakah pesanan yang harus saya tonton di Steins Gate?

Pesanan yang saya cadangkan untuk menonton siri ini ialah yang pertama mulakan dengan 24 episod pertama, kemudian episod 25 ova, filem, pengakhiran alternatif (dikenali sebagai 23 beta), kemudian akhirnya Steins;Gate 0.

Apakah pesanan yang harus saya tonton Steins Gate Reddit?

Pilihan 1 sudah tentu untuk menonton Steins;Gate dari awal hingga akhir, kemudian menonton Episod 23 beta dan Steins;Gate 0 dari awal hingga akhir. Pilihan 2 sedang menonton Steins;Gate Episod 1-22, kemudian 23 beta dan kemudian Steins;Gate 0, diikuti oleh Steins;Gate Episod 23 hingga tamat.

Bilakah saya harus menonton ova Steins Gate?

Untuk filem dan OVA, anda boleh menontonnya selepas Steins;Gate asal atau selepas S;G 0. Tetapi bagi saya, menontonnya selepas Steins;Gate yang asal adalah lebih baik.

Adakah Steins Gate 0 penghujungnya?

Tidak seperti Steins;Gate yang asal, yang hanya mempunyai satu pengakhiran sebenar dalam permainan, terdapat berbilang pengakhiran di Steins;Gate 0. Jika anda menonton anime, anda boleh meneroka hanya satu daripada banyak kemungkinan pengakhiran yang anda dapat alami dalam permainan.

Pesanan Jam Tangan Steins Gate

Adakah berbaloi untuk menonton Steins Gate 0?

Ia adalah cerita baharu sama hebatnya dengan cerita asal. Siri yang menakjubkan. ... Yang berkata, steins;gate 0 *is* sekuel yang baik kepada yang pertama, tetapi pastikan jangkaan anda rendah. Beberapa adegan benar-benar berkuasa, dan pada akhirnya ia merasakan ia membungkus siri ini dengan cara yang agak memuaskan.

Patutkah saya menonton Steins Gate 0 First?

Mengapa penting untuk menontonnya sebelum peminat melihat potongan asal episod ke-23? Sebabnya ialah ia membantu menyediakan Steins;Gate 0, yang merupakan siri separuh sekuel. Menontonnya terus selepas yang asal hanya akan menyebabkan penonton keliru.

Apakah yang perlu saya tonton selepas Steins Gate Zero?

10 Anime untuk Ditonton Jika Anda Suka Steins;Gate

  1. 1 Ruang Dandy.
  2. 2 Durarara!! ...
  3. 3 Satu lagi. ...
  4. 4 Eksperimen Bersiri Lain. ...
  5. 5 Gintama. ...
  6. 6 The Melancholy of Haruhi Suzumiya. ...
  7. 7 Bajingan Tidak Mengimpikan Gadis Bunny Senpai. ...
  8. 8 Siri Monogatari. ...

Adakah terdapat percintaan di Steins Gate?

4 Ia Mempunyai Sentuhan Romantik yang Baik

Bagi mereka yang menyukai beberapa minat dan unsur romantik yang ditaburkan dalam media (atau anime) anda, tanpa menjadikannya anime percintaan langsung, penonton pasti akan berpuas hati dengan percintaan itu dilaksanakan di Steins; Pintu gerbang.

Steins Gate mana yang lebih baik?

3 Sekuel Adakah Lebih Baik: Plot Mempunyai Rasa Ketegangan yang Lebih Baik. Steins;Gate 0 melakukan kerja yang baik untuk mengekalkan rasa ketegangan yang lebih kuat dalam siri ini. Rasa ketegangan yang lebih baik ini adalah hasil daripada keupayaan untuk mengubah masa lalu terima kasih kepada D-Mail yang lebih sukar digunakan dalam Steins;Gate 0 berbanding siri asal.

Adakah Netflix mempunyai Steins Gate?

Siri anime terkenal Steins;Gate kini tersedia di Netflix. ... Disebabkan isu pelesenan dan hak cipta, Netflix meletakkan sekatan geo pada kandungannya.

Apa yang berlaku selepas Steins Gate?

Dalam tahun-tahun sejak Steins;Gate keluar, kami telah mendapat dua sekuel langsung. Yang pertama ialah episod OVA Egoistic Poriomania. Berlangsung beberapa minggu selepas adegan terakhir di Steins;Gate (Oktober 2010), ia mengikuti Okabe–dan ahli makmal yang lain–pergi ke Las Vegas.

Adakah makise jatuh cinta dengan Okabe?

Kurisu Makise ialah protagonis wanita siri anime Steins;Gate dan minat cinta Rintarou Okabe. ... Dia kemudiannya ditemui oleh Rintarou dalam keadaan berlumuran darah, dan Rintarou menghantar mesej kepada Itaru mengenainya. Selepas ingatan semua orang nampaknya hilang, Rintarou bertemu dengannya, nampaknya dalam keadaan sihat, di sebuah kuliah.

Adakah Steins Gate satu misteri?

Steins;Gate ialah permainan novel visual fiksyen sains yang dibangunkan oleh 5pb. dan Nitroplus. Ia adalah permainan kedua dalam siri Pengembaraan Sains, selepas Chaos;Head. Kisah ini mengikuti sekumpulan pelajar ketika mereka menemui dan membangunkan teknologi yang memberi mereka cara untuk mengubah masa lalu.

Adakah Steins Gate sebuah karya agung?

Ia kukuh; ia sebenarnya bukan "titik lemah". Tetapi, hanya itu, ia bukan salah satu anime yang akan meninggalkan kesan yang berkekalan kerana visual yang menarik. ... Namun begitu, walaupun Steins;Gate tidak sempurna, bagi saya, ia mempunyai nilai yang mencukupi yang menjadikannya layak untuk menjadi dianggap sebagai karya anime.

Apakah yang perlu saya tonton selepas re Zero?

10 Anime yang Anda Mesti Tonton jika Anda Suka 'Re Zero'

  • PINTU GERBANG.
  • Apabila Mereka Menangis. ...
  • Konosuba. ...
  • Tiada permainan tiada kehidupan. ...
  • Jingga. ...
  • Pintu Steins. ...
  • Boku Dake ga inai Machi. ...
  • Seni Pedang Dalam Talian. Inilah sebabnya penonton mengakui sebagai satu genre. ...

Dalam susunan apakah saya harus menonton semula Zero?

Perintah pelepasan ialah pesanan yang disyorkan untuk Re: Zero semata-mata kerana ia lebih masuk akal dengan cara itu. OVA, Memory Snow harus ditonton di antara episod 11 dan 12 jika anda menonton versi asal atau antara episod 5 dan 6 potongan pengarah.

Adakah terdapat musim 3 Steins Gate?

Tidak, tidak akan ada Musim 3 Steins;Gate. Tiada pengumuman untuk Musim 3 telah dibuat. Seperti yang kita tahu siri ini berakhir selepas Musim 2 dan Episod 24. Selain itu, kita sudah mengetahui peristiwa yang berlaku selepas siri itu tamat berkat episod OVA 25.

Apakah El Psy Congoroo?

"El Psy Congroo" ialah kata laluan yang Rintarou Okabe gunakan apabila dia menamatkan perbualan telefon. Walau bagaimanapun, ia mendedahkan bahawa perbualan yang sepatutnya dia tamatkan sebenarnya tidak wujud kerana Rintarou biasanya mematikan telefonnya. Frasa ini adalah gabungan kemungkinan bahasa Yunani dan Latin yang bermaksud "Untuk Mengeraskan Fikiran".

Apakah sebenarnya Steins Gate 0?

Steins;Gate 0 (シュタインズ・ゲート 0) ialah midquel kepada Steins;Gate. Sinopsis: Steins;Gate 0 berlaku di Beta Worldline dan mengikuti peristiwa episod 23β. Ia adalah midquel kepada Steins;Gate yang asal, kerana ia masih membawa kepada peristiwa pengakhiran asal.

Siapa yang membunuh Kurisu?

Shouichi Makise (ドクター中鉢, Makise Shouichi), secara umum dikenali sebagai Dr Nakabachi, adalah seorang saintis yang menyelidik dalam bidang pengembaraan masa. Dia kemudiannya didedahkan sebagai bapa (dan cubaan membunuh) Kurisu Makise dan merupakan salah seorang antagonis utama Steins;Gate.

Adakah Mayuri mempunyai autisme?

Mayuri ialah watak yang paling kurang autistik cerita itu. Dia menggunakan kemahiran sosial pakarnya untuk mengetahui bahawa Daru adalah seorang bapa. Dia bukan autistik sedikit pun.

Adakah Okabe akan berkahwin dengan Kurisu?

Rintarō Okabe, umur 24 tahun. Dia menjalinkan hubungan percintaan jarak jauh dengan Kurisu. ... Walaupun dia adalah teman wanita jarak jauh Okabe, kedua-duanya sangat kekok dengan perasaan mereka, dan tidak ada kemajuan dalam hubungan mereka. Nae Tennō, umur 17 tahun.

Adakah hubungan Mayuri dan Okabe?

9 Gone With Sebaliknya: Mayuri Shiina

Okabe dan Mayuri pada dasarnya terikat di pinggul, hubungan romantis atau tidak. Mereka mempunyai persefahaman yang mendalam antara satu sama lain sebagai individu. Ia adalah satu tahap di mana hanya Mayuri boleh membawa Okabe keluar dari kemerosotannya selepas percubaan pertamanya yang membawa bencana untuk menyelamatkan Kurisu daripada pembunuhnya.

Berapa umur Okabe?

Dia adalah 18 tahun dan pelajar tahun pertama di Universiti Tokyo Denki. Selain Steins;Gate, Okabe telah hadir dalam permainan lain dari francais Pengembaraan Sains. Dia disuarakan oleh Mamoru Miyano dalam bahasa Jepun dan J. Michael Tatum dalam bahasa Inggeris.