Siapa yang menyuarakan oktana dalam legenda puncak?

Pelakon Suara Apex Legends Octane - Nicolas Roye.

Siapakah suara puncak oktana?

Penggemar adrenalin gila Octane disuarakan oleh Nicolas Roye.

Siapa suara pelihat dalam Apex Legends?

Siapa pelakon suara Seer dalam Apex Legends? Pelihat dimainkan oleh Iké Amadi, yang mungkin dikenali oleh pemain sebagai suara Locke dalam Halo 5, Prowler dalam Spider-Man: Miles Morales, atau suara Knack dalam Knack asal dan sekuelnya. Dia juga menyuarakan Shao Kahn dan Cyrax dalam Mortal Kombat 11 dan William Lake dalam Death Stranding.

Siapa suara Mad Maggie?

Justine Huxley ialah pelakon suara Wattson dalam Apex Legends. Diperkenalkan dalam Musim 2, watak Wattson, nama sebenarnya Natalie Paquette, adalah bahasa Perancis, tetapi Huxley tidak, dan sebaliknya mengeluarkan loghat yang sangat meyakinkan.

Adakah Mad Maggie mati puncak?

Akhirnya, dia mungkin memutuskan untuk mengambil nyawanya daripada menerima bantuan Fuse—atau tempatnya dalam Sukan. milik Maggie disangka mati boleh menjadi satu lagi aspek penting watak dalam musim akan datang.

Apex Legends Semua Watak Pelakon Suara " Kemas Kini Octane "

Apa yang Mad Maggie katakan?

"Nama Maggie marah, dan permainan kecil awak ini, ia milik saya sekarang." "Apa yang anda perlu lakukan ialah membawa saya lengannya yang lain, pasti anda menyesali akhlak itu sekarang."

Adakah Loba Mexico?

Loba adalah kedua-dua Portugis dan Sepanyol untuk dia serigala. Dia berketurunan Brazil seperti yang dibayangkan oleh bingkai sepanduk, pengaruh tema muzik dan konseptualisasi.

Adakah bloodhound disuarakan oleh seorang wanita?

TIL Bloodhound disuarakan oleh seorang perempuan.

Siapa lobas VA?

Temui suara di sebalik Loba, Lagenda Apex terbaru kami,—Fryda Wolff.

Siapa yang akan menyuarakan pelihat?

Pelihat disuarakan oleh Pelakon suara Nigeria Iké Amadi. Respawn Entertainment secara rasmi mengumumkan pelakon itu adalah suara Seer semalam, hanya beberapa minggu sebelum ketibaan rasminya dalam permainan.

Adakah Apex seorang pelihat di Nigeria?

Pelihat adalah Igbo. Orang Igbo berasal dari selatan dan tenggara Nigeria, tetapi populasi besar Igbo juga tinggal di Cameroon, Gabon, dan Guinea Khatulistiwa. Berita ini bermakna bahawa Seer ialah lagenda lelaki Afrika Hitam pertama yang menyertai Sukan Apex.

Adakah Bloodhound lelaki atau perempuan?

Kisah Apex Legends Bloodhound secara tidak sengaja mendedahkan bahawa mereka tidak, sebenarnya, perempuan. Bloodhound memang mematuhi peranan jantina standard dan pergi dengan "mereka".

Adakah Octane seorang Mexico?

Octane, yang nama sebenarnya Octavio Silva, berasal dari dunia Psamathe. Walaupun Respawn belum mengesahkan etnik watak itu, nama keluarga “Silva” biasanya Keturunan Brazil atau Portugis.

Adakah Bloodhound secara biologi perempuan?

Jantina Bloodhound tidak diketahui kerana identiti mereka adalah misteri. Anda boleh membaca biografi mereka di sini: www.ea.com/games/apex-legends/about/characters/bloodhound. Ini menyukarkan pengelasan Bloodhound menggunakan jantina lelaki dan perempuan tradisional.

Adakah Bloodhound Viking?

Walaupun ia belum disahkan secara rasmi, Bahasa ibunda Bloodhound nampaknya bahasa Iceland. ... Nama Bloodhound, dunia rumah dan umur mungkin tidak diketahui, tetapi watak itu mendapat inspirasi yang jelas daripada mitologi Norse. Bloodhound menyeru dewa-dewa lama Bumi untuk membantu mereka dalam pertempuran, membimbing mereka kepada mangsa mereka.

Mengapa Bloodhound memakai topeng?

Bloodhound memakai topengnya kerana malu dan ingin merahsiakan identitinya. Sama seperti mengapa Mandalorian itu memakai topeng, Bloodhound mahu merahsiakan identitinya dan membalas dendam keluarganya sendirian.

Apakah loghat Loba?

Pelakon suara Loba, Fryda Wolff, telah bercakap mengenai masalah industri dengan perkara ini sebelum ini. Kerana dia loghat Amerika, dia telah dianggap sebagai tidak cukup Latinx untuk pengarah kulit putih yang jahil. Dia perlu "meningkatkan semula" loghat yang tidak diterangkan.

Apakah cerita belakang Loba?

Lore. Apabila Loba berumur sembilan tahun, dia melihat sebagai pembunuh bayaran simulasi Revenant membunuh ibu bapanya. ditinggalkan tanpa apa-apa, Loba diberikan kepada keluarga angkat. Tetapi seperti ibu dan ayahnya, dia cepat mengetahui dia pandai menjadi pencuri.

Bolehkah Loba ambil sepanduk?

Re: loba ultimate grab banner please

ya, Crypto boleh memilih sepanduk dari jauh dengan dronnya, tetapi terdapat perbezaan utama. Dronenya membuat bising, tidak boleh menembusi dinding, boleh dimusnahkan dan meletakkannya pada risiko yang besar, terutamanya apabila musuh menyedari dari mana ia datang.

Adakah Mad Maggie akan menjadi legenda?

Sehingga penulisan, Mad Maggie sebenarnya bukan watak yang boleh dimainkan dalam Apex Legends dan baru disepadukan ke dalam cerita dengan Fuse. Bagaimanapun, dengan kemas kini terkini, Maggie kini menjadi juruhebah dalam Senarai Main Pengambilalihan Ring Fury.

Apakah kewarganegaraan Mad Maggie?

Salah satu watak sedemikian ialah 'Mad Maggie', yang telah menjadi juruhebah sementara di Apex pada Musim 8, kedua-duanya dalam acara Chaos Theory dan War Games. dia kuat Australia loghat sukar untuk dilepaskan dan dialah yang harus dipersalahkan atas semua deringan haba yang terus muncul di Kings Canyon.

Adakah Mad Maggie Lagenda seterusnya?

Apex Legends musim 9 tinggal beberapa minggu lagi, dan sementara perkara yang diperlukan masih belum dapat dilihat, Respawn Entertainment telah mengusik perkara besar. ... Malah, nampaknya ramai yang ingin tahu jika Mad Maggie, watak yang diperkenalkan dalam latar belakang Fuse, akan menyertai Apex Games. Pendek kata, nampaknya tidak mungkin.